W&L Meeting IV op 20 april 2002

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Wat is de W&L meeting?

Een bijeenkomst van W&L-ers, in real life dus. Meestal houdt dat in dat we ergens wat gaan drinken, iets gaan eten, en daarna al dan niet in verschillende groepen in cafe's gaan hangen - dit alles natuurlijk onder het voeren van pittige inhoudelijke discussies of intrigerende persoonlijke gesprekken. Om het korter te zeggen: gewoon gezellig. ;)

Wie mogen komen?

In principe iedereen die wil komen. Je hoeft geen 500 posts op W&L te hebben, hoewel het natuurlijk wel voor de hand ligt dat je in ieder geval in de onderwerpen W en L geinteresseerd bent. :) Geef je hier op en maak alle anderen gelukkig met je aanwezigheid.

Waar is het?

Het zal plaatsvinden in utrecht. Dat ligt het centraalst, en is heel toevallig ook het handigst voor de organisatoren. Gezien het feit dat mensen uit heel het land komen ligt Utrecht echter wel weer voor de hand.

Wat gaan we doen?

Mijn voorstel is om 16:00 af te spreken op het meetingpoint op Utrecht Centraal (dat is onder de grote blauwe borden waar alle vertrektijden van de treinen opstaan). Vervolgens naar Florin & Firkin te lopen, na een tijdje gewacht te hebben, en daar dan wat te drinken. Dan om een uur of 18:30 daar te gaan eten en daarna kijken we wel wat we gaan doen.

Wanneer is het?

Zaterdag 20 April.

Hoe geef ik me op?

Mail naar morgoth@tweakers.net, of meld ja aan in dit topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/447061. Zet er wel even bij of je mee-eet of niet, dit is heel belangrijk aangezien ik ga reserveren en ze altijd willen weten hoeveel mensen er precies komen!

Zaterdag 20 april

Deze mensen kunnen deze dag:

Morgoth
Ortep
MaDLiVe
ChristiaanVerwijs
Duur
Captain Proton
Diadem
Lord Daemon
Absolyte
Ecteinascidin
FCA
Gnoom
Sandalf
Duinkonijn
xxfile
el_marcianito

Deze mensen hebben zich wel opgegeven maar nog niet gereplied op mijn email en heb ik dus nog _niet_ opgegeven om mee te eten:

Mietje

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Kan wel dicht :).

Dit topic is gesloten.