Radeontopic continues III

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 656 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik graas ook al meer dan een jaar en omdat ik gister mijn account met pensioen heb gestuurd staan mijn blokken er nu natuurlijk ook bij ;)
Maar ik vroeg me dus af van wie de blokjes op 10-Aug-1999 zijn geweest.

Hebben jullie de review op Tweakers al gelezen (edward wel iig) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2109

hmm ik heb die site eens gechecked dit dus vet wel ff een beetje sitepromoten, want die roadmap is dus ff niet door ATI gemaakt. Dit is een grote partij duimzuigen volgens mij. December 2000 al Radeon 2 hahahaha de Radeon is amper 3 weken leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Leverbaar in nederland !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 14:15

edward2

Schieten op de beesten

Ik geloof der ook geen snars van, die roadmap klopt voor geen meter, er zit altijd veel meer tijd tussen een aankondiging en een releasedatum.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 688

Topicstarter
Enigste wat ik vertrouw is de Radeon maxx eind oktober;)
in de press release van ati over de radoen een tijdje terug zou radeon maxx 3 maanden na release van radeon uitkomen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik help het je hopen insane, ik ben zelf uiteraard ook weer geinterreseerd in een maxxje:9

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 03:33
Eej Edward ga die Maxx nou niet van de jongen afpakken he>:) ... hij was eerst;). Ff Team Radeon, ik snap echt niks van die stats, we zijn 23907 plaatsen gestegen gisteren (van ong. 40000 naar 16525!!) maar we hebben maar 1633 blokjes gegraasd ... wtf is dit!? Waar zijn me blokjes heen ;( (13000 nog iets) ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Hey die Bomberman, ja kan ik er wat aan doen dat er maar 1 in NL te koop komt;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
er klopt hier iets niet. Je kan nooit zoveel plekker stijgen met zo weinig blokjes. IK denk dat het er wel opzit anders kunnen we nooit zo hoog stijgen.

Over de Radeon Maxx. Ik zit hier wel een KL*TE viper550 even een weekendje ruilen met je radeon Edward dan weet je hoe ik me voel als ik niet die Radeon Maxx heb;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Denk je soms dat het leven met een Radeon 64MB DDR @ 180MHz een lolletje is ... inderdaad>:) (Viper 550 heb ik ook nog ooit gehad .. lol 'ooit' is pas bijna twee jaar geleden:)).

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hahaha hoop ze maar ATI heeft nog niet eens een officiele aankondiging gedaan van de maxx. dus ff een snelst mogelijke tijd dat de radeon maxx uit zal gaan komen.

9 Oktobber Ati condigt de maxx aan voor begin september die dingen hebben toch minimaal een goeie maand ertussen.
begin december begint de levering in USA als alles meezit
Begin januari komt de maxx in Europa terecht wegens shipping en natuurlijk de eerste verkopen de USA die natuurlijk als eerste moeten gebeuren.
Dit is dus zeer waarschijnlijk de vroegst mogelijke tijd dat de maxx uit zal gaan komen.

Persoonlijk denk ik dat als ze een maxx aankondigen er toch redelijk wat problemen zullen zijn mbt design van de maxx en natuurlijk de maken van drivers voor zo'n kaart. Ik zal zeggen op zijn vroegst begin Q2 2001. Als het zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Maar dat doe je toch zelf, jij had toch eerst een GeForce DDR en toen een V5 5500?
Nou zit je met een TNT1 opgescheept en ook al komt de Maxx eind oktober uit, dan kan het wel weer een eeuwigheid duren voor die eens een keer in NL verschijnt, daar kan TwisteR ook weinig aan doen.
Maar over mijn Radeon gesproken, ik wil binnenkort toch een TV-out hebben, de mijne heeft dat dus niet, dus die verkoop ik als m'n versie met TV-out binnenkomt.
Dus mocht je interesse hebben om de wachttijd op Maxx te "doden", je hebt m'n email;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
email on the way. Ik ging in de 1ste instantie voor een radeon 64mb totdat de schoorsteen op was;(
Misschien kunnen we wel wat regelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9292

en wat mag die radeonMaxx en radeonII gaan kosten..............................

met een radeon 64mb retail ,athlon 600 ,256mb
kan je toch nog wel een tijdje op 1280*1024 32bit vlot spelen ???????
toch???????
met alles op max. ingesteld
of zie ik het nu verkeerd

johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja de vraag is welke games gaan er de komede maanden (jaren?) zulke heftige systeem eisen vragen?
Iig zal Doom3 niet te spelen zijn op een GF2 of Radeon met alle eyecandy aan in 1280x1024x64:)
Ik denk dat je nog wel een tijdje vooruit kan, even afwachten wat dx8 nog voor de Radeon kan doen in spellen die dat ondersteunen, verder zal Halo ziender ogen sneller draaien op de Radeon met z'n 3e texture unit.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-04 15:15

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Ik heb een vraag over de dvd speler.
Elke keer als ik een dvd draai houd hij er precies na 5 min er mee op.
Hij zegt dan dat een trail verstreken is.
Ik heb m,n ati toch echt gewoon betaald.
Weten jullie een oplossing?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10710

een nieuwste complete verzie downdloaden op
(wel illigaal)
http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoesow illegaal je kan hem gewoon legaal downen hoor zolang hij hem maar registreert en als hij zegt dat de orginele software ook nog heefthoeft ie hem niet eens te registreren want hij heeft al een officiele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-04 15:15

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Ik denk dat ik iets toch niet begrijp:-(
Ik heb een radeon vivo en daar zit van ati een dvd speler bij.
Waarom doet hij het maar 5 min?
Ik wil wel gebruik kunnen maken van de hardware dvd.
Voor de rest is het een topkaart.
Met de drivers 3056 haal ik toch nog 4800 op de default test van 3d mark2000.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisteR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 14:52
Zo dan..... Eindelijk wat benches gedraaid met mijn "killer combination" >:)

Athlon 1050Mhz + Radeon 64Mb DDR

* 3D Mark 2000 : 4710
* Quake3 Arena : 70.5fps

Athlon 1050Mhz + Radeon 64Mb DDR (189/189)

* 3D Mark 2000 : 5088
* Quake3 Arena : 74.8fps

Even voor de volledigheid mijn systeem:

Athlon 1Ghz @ 1050Mhz
384Mb pc/133 (3x 128Mb pc/133)
Asus A7V
ATI Radeon 64Mb DDR OEM

--------------------------------------------

Betreffende Radeon MAXX en verdere versies...ik heb nog niets van ATI mogen horen hierover, dus blijft het gissen wanneer en of die kaarten er komen. Maar ach laten we nu eerst even genieten van wat we hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar ach laten we nu eerst even genieten van wat we hebben.....[/quote]Helemaal mee eens:)! Happy gaming all ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

TwisteR, mocht je UT hebben, deze game profiteert het meeste van je cpu upgrade;)
Wat je zegt over genieten wat je nu heb, dat probeer ik mezelf ook altijd in te prenten en je hebt helemaal gelijk, maar ja, je zit met je gedachten alweer te denken van wat er komen gaat he;)
Gaat er iemand nog Q3 multiplayen?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Gaat er iemand nog Q3 multiplayen?[/quote]Nope maar als je je ass gekickt wil hebben in UT (instagib) laat maar horen >:);) ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zou niks anders willen, maar de volgende problemen nekken me:

1. De viper550 start Quake3 niet eens op;)

2. Ik heb een lag van +600-1000 dus schiet voor geen meter op misschien neem ik wel mxstream, maar ik loer op Cistron:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik mag niet klagen, meestal rond de 200, kan beter, maar veel zitten hiermee, dus ik mag niet zeiken:)
Ben ff in de Quake mood vanavond;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Viper550 doet het wel met Quake, ik heb er zelf ook nog mee gespeeld (was toen de demo) ... en van die ping dat sucks man ... gelukkig heb ik Chello-power>:) ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb op dit moment meer last van m'n eigen ping na een paar Hertogjannetjes;)
Zo maar weer eens stappen:)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bomberman bij mij start die hem echt niet op geeft een foutmelding over opengl:(

Ach komt allemaal wel goed als ik adsl heb;)
en een goed videokaart. TwisteR niks over de AIW gehoord?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Dan heb je de goeie openGL niet, of draai je wel de laatste detonators met de Viper?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Lijkt me sterk. Hitman demo (kei strak spel) draait die perfect. De detonator gaat niet icm viper550. Ik heb windows update gedaan en daar zag ik de nieuwste drivers staan en die gedownload. Heb ook dx8 RC0 (draait nu wel goed;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jo guys,

Ik kan vanaf morgen 10:00 voor minimaal de eerst komende 2 dagen niet meer op deze thread mee praten over de Radeon ed. Ik moet morgen namelijk (eindelijk) onder het mes. Word natuurlijk heel boring maar ik vermaak me wel met de verpleegsters;)
Anyway wish me luck en we spreken elkaar nog wel (tenminste als ik er heelhuids of helemaal vermoeid eruit kom;))

Groetjes,
Insane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1734

waarom gaat deze topic zo irritant lang door????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Insane, suc6 man! Ik hoop voor je dat alles goed zal gaan ... C U in een paar dagen:)!

Sub, wat is het probleem, heb je last van die paar lettertjes in de index van het 'videoplanken & beeldkannonen' forum!? Lijkt me niet, als alle mensen die deze thread zo irritant vinden hem gewoon negeren is er niets aan de hand ... sjees waar sommige mensen zich al niet druk om maken. Kijk es de wereld in en zie hoe onbelangrijk je 'irritatie' is, damn ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik maak me nergens druk over ik vraag het me alleen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Thnx Bomberman

Sub denk je altijd hardop?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat doet toch iedereen in een forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Hardop denken? Neuh toch, ik iig niet. In een forum posten is net als praten alleen dan met typos>:), en ik weet niet of je in real life ook alles zegt wat je denk ;) ... ik hoop het niet voor je (tenzij je gedachten altijd goed en puur zijn;)).

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar "we" dwalen af. Ga verder met radeon als het daar nog wel over ging eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Sterkte insane en doe die verpleegsters de groeten van me;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt Ed. De verpleegsters zullen je vast heel goed kennen daar;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Wie weet, misschien ben ik er wel eens tegengekomen in het Rotterdamse nachtleven;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hee succes insane, nogmaals ;)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yo mensen ben ik weer eens :)

OK ik zit met een klein probleempje Twister misschien weet jij de oplossing hiervoor wel. Zoals jullie allemaal wel weten ben ik een hele trotse eigenaar van een Radeon 64MB DDR ViVo :) maar nu heb ik een probleempje met het volgende:

met de ATI WDM rage theater video heb ik een klein probleem hij vraagt naar een bestand genaamd NTKERN.VXD deze heb ik ondertussen in mijn windows en windows\system gedropt maar nog steeds geeft hij dit aan hierdoor kan ik dus mijn radeon even niet doorlussen naar mijn TV toe :(

hoe los ik dit op?? Heb al meerdere malen herinstalleerd maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9292

kan iemand kijken wat de max.res is
bij de video-in (radeon)

johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12628

Wie kan mij zeggen welke versies van de Radeon nu allemaal op 183Mhz draaien en welke op 166Mhz, waar ik de 183Mhz kan kopen. deze moet nl in mijn nieuwe pc.

[Tbirt 1000]-[ATI RADEON ?]- [ABIT KT7-RAID]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 13:45 schreef Radeon het volgende:
Wie kan mij zeggen welke versies van de Radeon nu allemaal op 183Mhz draaien en welke op 166Mhz, waar ik de 183Mhz kan kopen. deze moet nl in mijn nieuwe pc.

[Tbirt 1000]-[ATI RADEON ?]- [ABIT KT7-RAID][/quote]De retail versies draaien op 183MHz (iig de 64MB ViVo)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Alleen de Radeon 64 mbViVo retail draait op 183 mhz, of te wel geen enkele in NL want deze uitvoering heeft er (voorlopig) weinig zijn in om naar NL te komen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268

je kan ook hier verder gaan:
gathering.tweakers.net/showtopic/53085
Pagina: 1 2 3 Laatste