Het is inmiddels alweer een aardig tijdje geleden toen er voor het laatst wat DPC-gear gemaakt is. Regelmatig zijn er wat topics over, iemand wil een paar badges of een shirtje, en meestal is er wel iemand die er een paar over heeft. Dit kan natuurlijk nog wel een tijdje zo doorgaan, maar straks is echt alles *op* en dan moet er toch wat gebeuren.
Omdat de zomervakantie er aan zit te komen lijkt het me een goed idee om eventueel wat nieuw spul te laten drukken, liefst een update natuurlijk want er zijn veel projecten bijgekomen de laatste tijd. Ook zou het me leuk lijken om niet alleen shirts of badges te laten maken, maar ook bijvoorbeeld petjes.
Ik open deze draad om de interesse te peilen in nieuwe gear zoals petjes, herdruk/ontwerp 'oude' gear en natuurlijk de manier waarop het geregeld gaat worden. Ik wil zelf best wel zorgdragen voor het bestellen en distribueren van de gear, maar ik kan me voorstellen dat degenen die de vorige keer de shirtjes en de casebadges hebben geregeld dit nu weer willen doen.
We moeten sowieso proberen dit allemaal af te ronden voor de DPC-lan zodat we dan allemaal in vol tenue kunnen opdagen. Over de DPC-lan zal ik of een ander crewlid later nog een topic openen, je kunt altijd even langskomen in #dpclan.
Maar nu terug naar de gear, even in het kort:
=>kijken of er genoeg animo is voor nieuwe gear
=>kijken of de oude 'regelaars' hun gear opnieuw willen 'regelen'
=>nieuwe gear bedenken/ontwerpen
De gear die ikzelf bedacht heb (en ook wel wil regelen)
=>sweater (a la tweakers.net)
=>jas (weet niet of het mogelijk is)
=>petje
=>badge (zo'n echte om op je shirt te spelden
=>handdoeken & stranddoeken
[edit1 addities 070402-19.00]
=>katoenen blouse
=>(koffie)mokken
=>pennen stickers ect (even klein spul op een hoop)
=>strandballen
=>overhemd met subtiel logo
=>zwembroek
Daarnaast ben ik vanmiddag nog iets vergeten, handdoeken of strandhandoeken, die staan er nu ook bij. Mischien is het een idee om een pakket te maken:
=>zwembroek
=>strandbal
=>handdoek (normale afdroogdoek voor douche)
=>stranddoek (full-size doek waar je op kunt liggen)
Ik wacht met smart op ontwerpen
ik ga strax zelf ook maar eens wat ontwerpen
[/edit1]
Mij lijkt het ook leuk om bijvoorbeeld van het petje en de badge meerdere uitvoeringen te maken zoals: dpc-rc5, dpc-eccp, dpc-ogr, en voor alle andere projecten, zolang er genoeg belangstelling voor is.
NB: als je al enthousiast bent en gaat ontwerpen, plaats de ontwerpen in een redelijk lage reso, ten eerste is het dan nog te doen voor de modemmers onder ons en ten tweede is dat een mooie test, als je niet van veraf kunt zien dat het van DPC is heb je er niks aan, we moeten reclame maken om de rest voor te blijven!!
Omdat de zomervakantie er aan zit te komen lijkt het me een goed idee om eventueel wat nieuw spul te laten drukken, liefst een update natuurlijk want er zijn veel projecten bijgekomen de laatste tijd. Ook zou het me leuk lijken om niet alleen shirts of badges te laten maken, maar ook bijvoorbeeld petjes.
Ik open deze draad om de interesse te peilen in nieuwe gear zoals petjes, herdruk/ontwerp 'oude' gear en natuurlijk de manier waarop het geregeld gaat worden. Ik wil zelf best wel zorgdragen voor het bestellen en distribueren van de gear, maar ik kan me voorstellen dat degenen die de vorige keer de shirtjes en de casebadges hebben geregeld dit nu weer willen doen.
We moeten sowieso proberen dit allemaal af te ronden voor de DPC-lan zodat we dan allemaal in vol tenue kunnen opdagen. Over de DPC-lan zal ik of een ander crewlid later nog een topic openen, je kunt altijd even langskomen in #dpclan.
Maar nu terug naar de gear, even in het kort:
=>kijken of er genoeg animo is voor nieuwe gear
=>kijken of de oude 'regelaars' hun gear opnieuw willen 'regelen'
=>nieuwe gear bedenken/ontwerpen
De gear die ikzelf bedacht heb (en ook wel wil regelen)
=>sweater (a la tweakers.net)
=>jas (weet niet of het mogelijk is)
=>petje
=>badge (zo'n echte om op je shirt te spelden
=>handdoeken & stranddoeken
[edit1 addities 070402-19.00]
=>katoenen blouse
=>(koffie)mokken
=>pennen stickers ect (even klein spul op een hoop)
=>strandballen
=>overhemd met subtiel logo
=>zwembroek
Daarnaast ben ik vanmiddag nog iets vergeten, handdoeken of strandhandoeken, die staan er nu ook bij. Mischien is het een idee om een pakket te maken:
=>zwembroek
=>strandbal
=>handdoek (normale afdroogdoek voor douche)
=>stranddoek (full-size doek waar je op kunt liggen)
Ik wacht met smart op ontwerpen
[/edit1]
Mij lijkt het ook leuk om bijvoorbeeld van het petje en de badge meerdere uitvoeringen te maken zoals: dpc-rc5, dpc-eccp, dpc-ogr, en voor alle andere projecten, zolang er genoeg belangstelling voor is.
NB: als je al enthousiast bent en gaat ontwerpen, plaats de ontwerpen in een redelijk lage reso, ten eerste is het dan nog te doen voor de modemmers onder ons en ten tweede is dat een mooie test, als je niet van veraf kunt zien dat het van DPC is heb je er niks aan, we moeten reclame maken om de rest voor te blijven!!
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"