Het grote DPC-gear topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 339 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Het is inmiddels alweer een aardig tijdje geleden toen er voor het laatst wat DPC-gear gemaakt is. Regelmatig zijn er wat topics over, iemand wil een paar badges of een shirtje, en meestal is er wel iemand die er een paar over heeft. Dit kan natuurlijk nog wel een tijdje zo doorgaan, maar straks is echt alles *op* en dan moet er toch wat gebeuren.

Omdat de zomervakantie er aan zit te komen lijkt het me een goed idee om eventueel wat nieuw spul te laten drukken, liefst een update natuurlijk want er zijn veel projecten bijgekomen de laatste tijd. Ook zou het me leuk lijken om niet alleen shirts of badges te laten maken, maar ook bijvoorbeeld petjes.

Ik open deze draad om de interesse te peilen in nieuwe gear zoals petjes, herdruk/ontwerp 'oude' gear en natuurlijk de manier waarop het geregeld gaat worden. Ik wil zelf best wel zorgdragen voor het bestellen en distribueren van de gear, maar ik kan me voorstellen dat degenen die de vorige keer de shirtjes en de casebadges hebben geregeld dit nu weer willen doen.

We moeten sowieso proberen dit allemaal af te ronden voor de DPC-lan zodat we dan allemaal in vol tenue kunnen opdagen. Over de DPC-lan zal ik of een ander crewlid later nog een topic openen, je kunt altijd even langskomen in #dpclan.

Maar nu terug naar de gear, even in het kort:
=>kijken of er genoeg animo is voor nieuwe gear
=>kijken of de oude 'regelaars' hun gear opnieuw willen 'regelen'
=>nieuwe gear bedenken/ontwerpen

De gear die ikzelf bedacht heb (en ook wel wil regelen)
=>sweater (a la tweakers.net)
=>jas (weet niet of het mogelijk is)
=>petje
=>badge (zo'n echte om op je shirt te spelden
=>handdoeken & stranddoeken

[edit1 addities 070402-19.00]
=>katoenen blouse
=>(koffie)mokken
=>pennen stickers ect (even klein spul op een hoop)
=>strandballen
=>overhemd met subtiel logo
=>zwembroek

Daarnaast ben ik vanmiddag nog iets vergeten, handdoeken of strandhandoeken, die staan er nu ook bij. Mischien is het een idee om een pakket te maken:
=>zwembroek
=>strandbal
=>handdoek (normale afdroogdoek voor douche)
=>stranddoek (full-size doek waar je op kunt liggen)

Ik wacht met smart op ontwerpen :) ik ga strax zelf ook maar eens wat ontwerpen
[/edit1]

Mij lijkt het ook leuk om bijvoorbeeld van het petje en de badge meerdere uitvoeringen te maken zoals: dpc-rc5, dpc-eccp, dpc-ogr, en voor alle andere projecten, zolang er genoeg belangstelling voor is.

NB: als je al enthousiast bent en gaat ontwerpen, plaats de ontwerpen in een redelijk lage reso, ten eerste is het dan nog te doen voor de modemmers onder ons en ten tweede is dat een mooie test, als je niet van veraf kunt zien dat het van DPC is heb je er niks aan, we moeten reclame maken om de rest voor te blijven!!

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik heb best wel interesse in een petje van de RC-5. Nou maar niet hopen dat morgen dan eindelijk de juiste sleutel wordt gevonden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik ben zeker wel geinteresseerd in een shirt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik heb wel interesse in nog wat meer gear. Een t-shirt is natuurlijk altijd leuk; En i.v.m. de zomervakantie handiger dan bijv. een sweater.

Ik ben zelf geen petjes-drager, dus ik stel voor een mooie katoenen bloes te nemen en daar een opdruk op te laten borduren; Je kent het wel... Dat is erg mooi, alleen in kleine oplagen relatief duur.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

reiker

dan jij!

ik ben wel voor mokken, stropdassen en pennen eigenlijk :D

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:34

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Petje...
Shirt...
Pennen...
Mok...

Ik ben in voor alles ... hebbbbbbbe !

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:52
koffiemok O+

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie-B
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2024

Appie-B

The Ecologist

strandballen :D ;)

De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Op zondag 07 april 2002 14:55 schreef Dutchman! het volgende:
koffiemok O+
Koffiemok! Dat is koel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Nu online
Wat dachten jullie van bekledingshoezen voor in de auto? :P

Zo'n blouse (zoals hierboven beschreven is) ben ik ook wel voor in, t-shirt heb ik num al en een petje draag ik ook niet. Wat doet iedereen in de zomer? Zwemmen zeiden ze allen in koor. Dus er gaat een DPC zwembroek komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ook muismatten of Stickers? :9~

Ik wil dan ook wel wat van dat spul, sweater, T-shirts, koffiemok etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ergens zou ik een zwart overhemd met heel subtiel een koe erop wel stijlvol vinden maar ok :P

Ik heb al 2 shirts (hoewel, 'vervagende' zeg maar ;)) en nog wat badges dus daar zou ik voor passen (hmm das niet waar, daar zou ik ook wat van kopen :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 20:21

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

net overhemd met op het borst zakje een koe / tweaker logo?? :)

Kan ik wel mee bij mn baas komen iig....

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Laatst online: 02-09 20:50
Een T.net DPC stropdas met bijbehorende clip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Op zondag 07 april 2002 15:43 schreef rAcEr het volgende:
Een T.net DPC stropdas met bijbehorende clip :P
Voor ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

een SETI strand-parasol?? :P

ok serieus:
- koffiemokken vind ik wel een errug goed plan
- case badges uiteraard

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 14:50 schreef Mr_Atheist het volgende:
[...]

dus ik stel voor een mooie katoenen bloes te nemen en daar een opdruk op te laten borduren; Je kent het wel... Dat is erg mooi, alleen in kleine oplagen relatief duur.
das wel stijlvol idd en op de meeste bedrijven kan je dit ook nog wel aan... Goed idee :)

En koffiemok vinnik ook wel leuk. T-shirt hebbik trouwens nog nie :o

voor de rest:
Bumpersticker ;) :P (of volledige achterruit natuurlijk *D }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kzou bijna denken dat koffiemokken wel populair zijn! :P

verder een polo (vinnik persoonlijk beter dan t-shirt), sleutelhangers, pennen, en een asbak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Laatst online: 08-09 09:36
Die koffie mokken moeten er echt komen!!!!
Noteer mij maar vast voor een setje van 4 :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Een bierglas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Op zondag 07 april 2002 17:45 schreef Heineken het volgende:
Een bierglaspul. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Mok en polo kun je wel aan mij slijten. :)
(mokken zijn misschien wel leuk kado voor de collega's wiens idle time ik nu gebruik)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Op zondag 07 april 2002 15:09 schreef MarcyDarcy het volgende:
Wat dachten jullie van bekledingshoezen voor in de auto? :P
Ik wil een complete autohoes hebben, die ik mooi over me auto kan schuiven als het regent :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Ah, al veel leuke ideeen :)
aan die (koffie)kop dacht ik ook vanmiddag, ik update mijn lijstje even.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:05

AxzZzeL

maakt oogsnoep

T-shirts, pennen en bekers (mokken) lijken me wel cool. Misschien portomonnee's een goed idee?

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 18:54 schreef AxzZzel het volgende:
T-shirts, pennen en bekers (mokken) lijken me wel cool. Misschien portomonnee's een goed idee?
Weet je een bedrijf die portemonees met opdruk maakt? Ik heb er zelf nog nooit van gehoord maar als ik een adres heb is er vast wel wat te regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 18:11 schreef Mr_Atheist het volgende:

[..]

Een bierglaspulmerk :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk idee, maar ik denk dat je alleen heel algemene dingen kunt gebruiken als gear.

dingen zoals autohoezen/bekledingshoezen en portomonnee's zullen denk ik maar door 1 - 10 personen gekocht worden. Dan wordt het duur, en dit soort dingen zijn (denk ik) alleen interessant als je er geen belachelijk hoge prijs voor hoeft te betalen. (althans ik zit niet op een dpc balpen van 5 euro per stuk te wachten. Bij pennen wordt er waarschijnlijk een shitload afgenomen, vandaar dat de prijzen ook op 0.25 eurocent komen te liggen ofzo. (dit was een fictief voorbeeld btw)) ;)

Ik denk dat je het het beste bij "simpele" dingen kan houden zoals shirts/pennen/sweaters/mokken/badges/petjes/etc.

De project badges/petjes zijn op zich wel leuk, maar 't nadeel is dat een project na een bepaalde tijd afgelopen is. Ik zou iig ook algemene petjes/badges (dus zonder projectvermelding) laten maken.

/me vindt het een ietwat negatieve post geworden :{

ik sta er echter volledig achter hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
  • Laatst online: 06-09 06:53
koffiemok!
en zo'n overhemd/blouse ding met een klein logo lijkt me ook mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Laatst online: 04:21

scorpionv

This space for rent

Een koffiemok is gaaf, een knuffel (KOE) voor achter in de auto of aan de spiegel is ook wel stoer misschien.

Als tip; koppel de gear niet aan 1 project. Hou het algemeen (Distributed Computing) of druk op bijvoorbeeld de mok een hele zooi projectnamen af.

Cool initiatief BTW!

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 19:13 schreef scorpionv het volgende:
Een koffiemok is gaaf, een knuffel (KOE) voor achter in de auto of aan de spiegel is ook wel stoer misschien.

Als tip; koppel de gear niet aan 1 project. Hou het algemeen (Distributed Computing) of druk op bijvoorbeeld de mok een hele zooi projectnamen af.

Cool initiatief BTW!
Dat was idd wel (mijn) bedoeling, shirts enzo allemaal hetzelfde, maar voor petjes en mokken kun je wel meerdere versies maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Laatst online: 04:21

scorpionv

This space for rent

Op zondag 07 april 2002 19:19 schreef m.m het volgende:
maar voor petjes en mokken kun je wel meerdere versies maken
Ik bedoelde eigenlijk meerdere namen op 1 mok, zoals je weleens ziet bij die 'eigen naam'-mokken. Een voorkant met GROOT een logo/naam en daaromheen in het klein dezelfde naam weer. Vertaald naar DPC-gear: een DPCow groot voorop met projectnamen eromheen/aan de andere kant 'neergesmeten'.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 19:27 schreef scorpionv het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meerdere namen op 1 mok, zoals je weleens ziet bij die 'eigen naam'-mokken. Een voorkant met GROOT een logo/naam en daaromheen in het klein dezelfde naam weer. Vertaald naar DPC-gear: een DPCow groot voorop met projectnamen eromheen/aan de andere kant 'neergesmeten'.
PICS :D maak maar een ontwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clawz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 19:05
Mja, een petje en sjirt met DPC-Seti erop wil ik wel hebbuh!! :9~

[Systeem]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
een DPC logo met de tekst Dutch Power Cows, No 1 in distributed computing erbij en dan de namen van de projecten waaraan we meedoen erbij.. lijkt mij een mooie oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook hebbe

DPC-lichtmetale velgen :P
DPC-bier :o
DPC-Vlaggen :9~
DPC-FLyers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M v Akkeren
  • Laatst online: 06-09 22:06
Ik wil wel een
-shirt
-pennen
-mok

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 19:03 schreef Vision het volgende:
leuk idee, maar ik denk dat je alleen heel algemene dingen kunt gebruiken als gear.

dingen zoals autohoezen/bekledingshoezen en portomonnee's zullen denk ik maar door 1 - 10 personen gekocht worden. Dan wordt het duur, en dit soort dingen zijn (denk ik) alleen interessant als je er geen belachelijk hoge prijs voor hoeft te betalen. (althans ik zit niet op een dpc balpen van 5 euro per stuk te wachten. Bij pennen wordt er waarschijnlijk een shitload afgenomen, vandaar dat de prijzen ook op 0.25 eurocent komen te liggen ofzo. (dit was een fictief voorbeeld btw)) ;)

Ik denk dat je het het beste bij "simpele" dingen kan houden zoals shirts/pennen/sweaters/mokken/badges/petjes/etc.

De project badges/petjes zijn op zich wel leuk, maar 't nadeel is dat een project na een bepaalde tijd afgelopen is. Ik zou iig ook algemene petjes/badges (dus zonder projectvermelding) laten maken.

/me vindt het een ietwat negatieve post geworden :{

ik sta er echter volledig achter hoor :)
Zo'n negatieve post is het heus niet hoor, we moeten idd wel een beetje realistisch blijven. We zouden die pennen ook gewoon per 10 kunnen verkopen dan weet je zeker dat je er veel kwijtraakt.

Wat nu sowieso lijkt door te gaan (aan jullie reacties te zien is er veel animo voor) is de koffiekop, die gaat er dus zeker komen. Het zou me leuk lijken als er 4 (gelijkende) ontwerpen uitgekozen worden zodat er een setje ontstaat. Ik heb nog niets gehoord van de mensen die aan eerdere dpc-gear hebben meegewerkt, het is niet echt dringend maar zouden jullie eventueel deze week contact met me op willen nemen, anders gaat de eeuwige dank en beroemdheid ;) naar iemand anders ;)

Zou een dpc 8-) niet wat zijn, met }:O 3dmark en |:( bestendigheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

:) Ik ben altijd in voor meer DPC zooi :)

Stranddoek zou ik wel willen, als hij maar lekker groot is :)
Koffiemok roeleert!
Ben ook zeker in voor blouse.

Met een mooie DPC koe op de achterkant ofzo, en een kleine tekst op de voorkant (ter hoogte van borstzakje) :7

Maaruhh.. Zijn er ook mensen onder ons die dit kunnen verwezenlijken.. Persoonlijk zou ik niet weten waar ik custom koffiemokken kan laten maken..

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie-B
  • Laatst online: 07-04-2024

Appie-B

The Ecologist

Ik heb ervaring met dit bedrijf. Een mok komt ws. iets onder de 2 euro's per stuk uit, als we er een beetje genoeg afnemen.. >:)
Er zijn nog een aantal van dit soort bedrijven. Iig wel leuk om ideeën op te doen :z

De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Laatst online: 16-07 16:14
Ik wil wel graag de dpc-car met 240pk onder de koeienmotorkap, en met een koeien motief als lak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 19:33 schreef m.m het volgende:
[..]
PICS :D maak maar een ontwerp
Misschien een idee om mensen te vragen uit:
Webdesign & Graphics voor eventuele ontwerpen? Want daar zitten de mensen die goed met photoshop overweg kunnen (hier ook wel misschien, maar toch).

Hetvolgende staat wel in de FAQ van dat forum gedeelte, maar misschien mag het omdat het voor de gathering (DPC) is? :? Anders misschien via ICQ contacten.
Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.
DPC muismatje :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

* KeeZ is voor een blouse, met borstzakje uiteraard, het liefst donker. en daarop -uiteraard- onze welbekende grote vriend, de koe !!

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
ik had laatst een site gevonden waar je je eigen schoenen kon ontwerpen... :)
ook leuk, op DPC-schoenen rondlopen .. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me echt stoer.
Een DPC strandhanddoek, een mok en die polo's moeten er zekers komen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 21:28

crisp

Devver

Pixelated

Ik ben ook voor de DPC-stropdas (da's er dan in elk geval 1 die ik met liefde zal dragen - is de baas ook weer blij :) )

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, doen gewoon.

Waar ik persoonlijk wel wat in zie :

* T-shirt
* muismat
* case badges

Ik zal ff zien of ik voor die muismat en/of T-shirt iets ineen kan gooien deze week, maar 'k ga niets beloven want 't is vrij druk op 't werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op zondag 07 april 2002 22:07 schreef Appie-B het volgende:
Ik heb ervaring met dit bedrijf. Een mok komt ws. iets onder de 2 euro's per stuk uit, als we er een beetje genoeg afnemen.. >:)
Er zijn nog een aantal van dit soort bedrijven. Iig wel leuk om ideeën op te doen :z
die Royal porseleinen mok ziet er wel tof uit en lijkt me ook redelijk betaalbaar :)

tevens zie ik wel wat in de poloshirts daaro! mooie kleur polo met klein dpc-logo lijkt me wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

DPC sleutelhangers??

hoeven niet veel te kosten en zullen gewild zijn denk

verder heb ik op zich wel interresse in een mokken setje (stuk of 4) als dat doorgaat.

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Volgens mij gaan die mokken het erg goed doen!
Noteer mij ook maar voor een nog nader te bepalen aantal :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
damn.. staan coole dingetjes op die site :)
pennen, aanstekers, bierviltjes, flesopeners :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04 09:29
- Casebadges
- TShirts
- Poloshirts
- Sweaters (ala T.net)
- Mokken
- Petje (Zwart met koe erop :))
- Pennen (Uitdeluh!)
- Stickers
- Buisness cards (Visite kaartjes)
- Melkbussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mokken! :9~ :9~ :9~

Sleutelhangers lijkt me ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
DPC Bier :P
Speciaal gebrouwen van gegraast hop }:O

Anyway, er zijn vast wel een aantal producten die interessant zijn om te maken voor DPC.
Aanstekers en dat soort simpele dingen kan je in relatief kleine oplages krijgen tegen relatief lage kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Inderdaad. Voor assimilatie doeleinden zijn pennen, sleutelhangers, stickers en dergelijke dingen ideaal. Wel url erbij natuurlijk.

Voor de koop (mits een beetje normaal geprijsd) ga ik voor mokken, sweaters, handdoeken, eigenlijk alles zeg maar :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 23:41 schreef www.outer het volgende:
DPC sleutelhangers??

hoeven niet veel te kosten en zullen gewild zijn denk

verder heb ik op zich wel interresse in een mokken setje (stuk of 4) als dat doorgaat.
We kunnen al het kleine spul wel op een hoop gooien, dus een setje pennen, stickers en sleutelhangers bijvoorbeeld

idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben overal voor (mits de prijs goed is) dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Nu online
Ik heb een geniale ingeving, beetje aan de hand van het standbal idee. Een grote opblaasbare roze uier om mee in zee te spelen. Toegeven dat is gewoon superb :D

Een mok, blouse en pennetjes wil ik ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Laatst online: 13:11

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

M.M, vergeet je de GoT-zippo's niet? Is geloof ik ook al een draadje over geweest. als ik hem kan terugvinden post ik hem hier wel ff. Hmm, niet meer teruggevonden.

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:14

Flapmo

and back is gigi!

HANDOEKKEN!!!!!!!! (dan wel redelijk formaat, waar je op kan liggen..)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
  • Laatst online: 26-04 17:39
Op zondag 07 april 2002 22:07 schreef Appie-B het volgende:
Die mokken zijn niet zo goed. Ze kunnen niet zo goed tegen de vaatwasser. Dan worden ze te heet gewassen en ze kunnnen ook niet tegen het wasmiddel. Ze mokken zijn niet met logo in het glaszuur gezet. Het logo is er later opgezet en daarom gaat het er zo af.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 20:54

Pyrus

Hardknock life

* Pyrus stemt ook voor de eerdergenoemde:
• handdoeken en/of stranddoeken of hoe die dingen ook heten ;)
• sleutelhanger!!
• shirt (one on the way, but still :) )
• pennen!
• trui voor van de winter :) (vooruit denken ;))
• pet

Idee: iets voor de mensen die minder bedeeld zijn wat handigheid betreft (die dus een spijker niet recht in een plank kunnen rammen e.d. ;)) een opstrijk koe voor je case oid

Met die klunzen bedoel ik o.a. mezelf ja :P

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Laatst online: 08-09 09:36
Op maandag 08 april 2002 17:00 schreef Pyrus52 het volgende:
• handdoeken en/of stranddoeken of hoe die dingen ook
Je hebt baklakens en handdoeken.

Baklakens zijn groot en te gebruiken om op te liggen op het stand cq achter in de tuin.
Handdoeken zijn kleiner en geschikt voor het dagelijks afdrogen van je lichaam na het douchen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Op maandag 08 april 2002 17:17 schreef Haranaka het volgende:

[..]

Je hebt baklakens en handdoeken.

Baklakens zijn groot en te gebruiken om op te liggen op het stand cq achter in de tuin.
Handdoeken zijn kleiner en geschikt voor het dagelijks afdrogen van je lichaam na het douchen.
Staat ook en/of ;) Dus waar de meeste vraag naar is door 'de rest'.
Alhoewel badlakens wel handig zijn wegens strandvakantie van de zomer :P

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Oke, mij mag je vast noteren voor
- koffiemok (eindelijk van dat gezeur af dat ik teveel plastic bekertjes gebruikt :) )
- Overhemd met logo
- Muismat
- Sleutelhanger
- Badlaken
- Muismat
- Pennen
- Aansteker

....eigenlijk dus alles :+

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Nou nog wat meer concrete voorstellen :P
[/hint]>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

libido78, wat dacht je van DPC dart flights!

Ik kan er wel een stuk of 100 setjes afnemen en een beetje kroeg verkoopt natuurlijk DPC flights...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
^^ belangstelling genoeg dus, ik ga maar eens wat rondneuzen waar ik goed(koop) mokken, blouses, (bad)handdoeken ect kan laten bedrukken. Als iemand een adresje heeft, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:56
Op maandag 08 april 2002 23:33 schreef m.m het volgende:
^^ belangstelling genoeg dus, ik ga maar eens wat rondneuzen waar ik goed(koop) mokken, blouses, (bad)handdoeken ect kan laten bedrukken. Als iemand een adresje heeft, graag!
Bij www.preselecta.nl kan je imho voor redelijk weinig mokken bestellen. € 2,27 ex btw en verzend kosten.
Min 72 stuks. Hier voor kan je een full color logo op de mok laten drukken. formaat 70mm x 200mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Laatst online: 08:54

NightBird

DPC-Crew Coding
Op maandag 08 april 2002 16:58 schreef stappel_ het volgende:

[..]

Die mokken zijn niet zo goed. Ze kunnen niet zo goed tegen de vaatwasser. Dan worden ze te heet gewassen en ze kunnnen ook niet tegen het wasmiddel. Ze mokken zijn niet met logo in het glaszuur gezet. Het logo is er later opgezet en daarom gaat het er zo af.
Zo ook met die t-shirts .. alleen op wit/lichtgrijs -> dat betekent dat het low-quality prints zijn ..
Leuk voor reclame promootje, maar niet voor duurzame dingen waarschijnlijk.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 14:06

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Op maandag 08 april 2002 23:44 schreef NightBird het volgende:

[..]

Zo ook met die t-shirts .. alleen op wit/lichtgrijs -> dat betekent dat het low-quality prints zijn ..
Leuk voor reclame promootje, maar niet voor duurzame dingen waarschijnlijk.
Tsja, ik wil best zo'n DPC-shirt (graag zelfs :P), maar dan wel een waar de print op blijft zitten als je er naar kijkt :)

last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bumperstickers ! Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jackal/smily-joint.gif

En Koffie mok tuurlijk Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jackal/xxrotflmao.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehhh muismatjes wellicht ??
edit:
duh gewoon overheen gelezen was dus al gemeld! wh00ps

Graze on!

Hughybear - Team HughyCows Crunch MO - Subteam of Team Killemall -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een grote sticker om op me case te plakken *D
En een polo-shirt zou ook kewl zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al ontwerpen gemaakt? Zoja, zouden die dan gepost kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gekkie_
  • Laatst online: 24-06 20:21

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Keej, mijn dingen nogmaals die ik persoonlijk op een rijtje zou willen:

Net overhemd (klein logo)
kwalitatief shirtje
Muismat
Aansteker (zippo is wel stoer :) )
Balpennen
Bumperstikker (heb dan wel geen auto, maar toch :P )

Keep up the id's :)

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

*Kick*

Zijn er al luitjes gevonden die iets kunnen maken, of die iemand weten die DPC artikelen kunnen maken?

Nog meer verse ideeën?

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Snuffelende op Preselecta.nl kwam ik dit tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.ggratiss.nl/stuff/dpcmok.gif

Uit dit topic blijkt dat er best veel animo is voor een koffiemok en € 2,27 is best een mooie prijs dacht. Dit is helaas wel ex btw ed.

Nu moet er nog een opdruk gemaakt/verzonnen worden. Roept u maar!
* Heineken is niet zo'n designheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk overal wel intresse in en ik denk dat er ook binnen het team waar ik bij zit ook wel intresse is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

Een koffiemok is altijd :)
En ik kan wel een t.net-shirt gebruiken dus kom maar op met die designs

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Ik heb hier een catalogus voor relatie geschenken.

Een DPC kaartspel is goed te doen:

250 grams speelkaartenkarton, met meebedrukt kartonnen doosje, minimaal 1500.
€ 1,17 voor 1 kleur
€ 1,30 voor 2 kleuren

350 grams speelkaartenkarton, verpakt in plastic doosje, minimaal 200.
€ 2,99 voor 1 kleur
€ 3,74 voor 2 kleuren

Of natuurlijk de mokken
Vaatwasmachinebestendig, inhoud tussen de 19 en 30cl (afhankelijk van het type mok), minimaal 24.
€ 3,04 tot € 3,97, 1 kleur inbegrepen
elke extra kleur: € 0,25 erbij

Aanstekers? ook dat kan (wel van die wegwerp dingen, geen zippo's :)), minimaal 250.
€ 0,28 vooer 1 kleur
elke extra kleur: € 0,09 erbij

Muismatten en pennen zijn er in een beetje veel mogelijkheden.

Alle prijzen zijn per stuk, en hoe maar er besteld zou worden, des te lager de prijs natuurlijk. Ook komen voor elk productsoort nog opstartkosten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelkaarten zou ik ook wel willen! En een muismat zie ik ook wel zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Laatst online: 08:54

NightBird

DPC-Crew Coding
* NightBird bestelt:
- 2 zo-groot-als-mogelijk-is mokken :)
- 2 pakken kaarten

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:25
hebben die gasten van die relatiegeschenken ook een website zodat misschien ook een subteam voor wat reklame matriaal kan zorgen via dat bedrijf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me besteld ook maar

2 stok kaarten
2 mokken
5 aanstekers
en pennen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Op vrijdag 12 april 2002 07:41 schreef NightBird het volgende:
* NightBird bestelt:
- 2 zo-groot-als-mogelijk-is mokken :)
Ik geloof dat de 28cl mok weer een stuk goedkoper is dan de 30cl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Dit is dan wel niet speciaal van DPC, maar zoeken jullie niet zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://www.distributed.net/dnetware/white-shirt-front.jpg
of iets als dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.distributed.net/dnetware/mug-left.jpg
alles te bestellen op:
http://www.distributed.net/dnetware/index.html.en

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Laatst online: 17:34

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Neej we moeten de echte DPC gear hebbuh...
Dat is de DNET gear !
:)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Hoe staat het er mee? Al een ontwerp gekozen?
*kick*

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

ik heb hier al een suggestie gedaan voor de mok: [topic=467293]

enne misschien is het ook wel effe praktisch om te kijken waar allemaal genoeg animo voor is zodat we ons daar met de ontwerpen op kunnen richten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Oke, ik heb effe de hele draad bestudeerd en het volgende is daar uitgekomen, er zijn 6 dingen waarvoor relatief veel animo is:

• Koffiemok
persoonlijk zie ik ze het liefst in setjes van 4 verschillende, ik heb hier reeds een voorstel gedaan :)
lijkt me noodzaak dat ze vaatwasserbestendig zijn!

• Pennen
ontwerp?

• Blouses
dan hebben we het dus over degelijke blouses die je ook naar je werk enzo aan kan, dus imo met klein DPC logo op borstzakhoogte geborduurd en verder niks, liefst een donkerblauwe blouse :)

• T-Shirt
misschien iets voor de mensen die dat de vorige keer ook hebben geregeld? en willen we nieuwe ontwerpen of een nieuwe lichting van de oude versie?

• Strandlaken
Let's sun! :P

• Muismat
hier is ooit al een topic over geweest in dit forum, misschien even kijken in hoeverre dit realisseerbaar is..?

Mijn voorstel is om met deze 6 verder te gaan en dan daadwerkelijk te gaan kijken wat we willen, hoeveel we er willen enz.

Alle ontwerpen etc kun je hier kwijt: [topic=467293] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Naar mijn idee zijn kaartspellen en aanstekers ook erg in trek.

Voor de blouse lijkt me het mooist om het logo te laten borduren.

Ik wil trouwens wel een wit, blauw en zwart overhemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Laatst online: 13-12-2024
stropdassen :P

ik wil wel een mok hoor :) (koffie!)

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

noem eens effe alle bedrijven die je weet die mokken maken met opdruk naar keuze welke vaatwasbestendig zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
Ik heb een boekje thuis liggen :) dus ff w88 tot na mijn werk :)

[edit]
Na google:

http://www.reclame.net/rubrieken.totaal/promotieprod.html
http://www.reclame.net/rubrieken.totaal/zeefdruk.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• je_oen
  • Laatst online: 26-11-2021

je_oen

Tijd voor Cowfee

kga ook wel voor een mok! wel een zwarte, niet zo'n vage witte, die worden alleen maar viezer in de loop van de tijd. bij zwart zie je dat niet zo snel :9

Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
kom net terug van vakantie 8-) en ik wil volgende week eens contact op gaan nemen met leveranciers ed over hoeveel het allemaal moet gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
  • Laatst online: 26-08 08:22
Ik heb wel contactje die stickers kan maken :) zijn stickers van 5x15 cm minimum afname 5000 stuks :P

en verder:

VLAGGEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Vlaggen als in het formaat wat je echt aan een vlaggenstok hangt of van die kleine dingetjes die je in je hand houdt en mee zwiept?

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* STAMP *

/me geeft dit topic zo'n harde trap dattie bovenaan de topiclist blijft hangen :P

Schrijf me maar in voor:
- tshirts
- muismat
- mokken

:9~
Pagina: 1 2 Laatste