S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

op mijn handdoek zou ik het liefst de
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Verwijderd
Kan iemand ff info-en why?Op zaterdag 13 april 2002 22:49 schreef Mist het volgende:
Hmmm het topic in W&G heeft dus een slotje gekregen...
Staat niks in de FAQ, of ik moet er overheen gelezen hebben
Verwijderd
Lange versie : ik bezoek dat forum wel vaker en heb al dikwijls gemerkt dat men het daar niet apprecieert dat je daar ff komt vragen of anderen wat werk voor je opknappen, ook al is dat goed bedoeld zoals in dit geval...
Om ff te citeren uit de FAQ aldaar dan (ja, staat er wel degelijk in hoor
Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot
Verwijderd
ik heb niks gezegd !
Verwijderd
Voorkant (klik voor betere versie)
Achterkant (klik voor betere versie)
Verwijderd
FOK, ff wachteOp zondag 14 april 2002 13:05 schreef Toranaga het volgende:
/me kijk naar plaatje en nog een keer
Ducth Power Cows![]()
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Dat plaatje dat "Sequence" gepost heeft vind ik ook wel wat hebben, het zou wel cool staan op allerlei spullen.
Die koe die "Ann0" ook op dat plaatje heeft staan (die ook op de case badges staat) is ook wel cool om op wat dingen te zetten. Alleen zou ik er niet zoveel text opzetten zoals op het 2e plaatje van "Ann0", gewoon kort maar krachtig.
Zijn er nog mensen bezig met andere ontwerpen?
Verwijderd
en deze zijn voor? wel kewl natuurlijk maar gaat dit op een zweeter ofzo lijkt mij iets met een voor en achterkant.Op zondag 14 april 2002 12:52 schreef Ann0 het volgende:
De plaatjes hieronder heb ik gecompressed zodat ze sneller laden. Klik op de thumbnail voor het origineel met goede kwaliteit.
en die sequence in gedachten nhad voor de mok is wel kewl
Plaatje maken wordt hem niet hier op school. uploaden al helemaal niet
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Natuurlijk zijn dat voor en achterkant!Op maandag 15 april 2002 08:41 schreef Fritzz het volgende:
[..]
en deze zijn voor? wel kewl natuurlijk maar gaat dit op een zweeter ofzo lijkt mij iets met een voor en achterkant.
en die sequence in gedachten nhad voor de mok is wel kewl
Je gaat toch niet met van die prul lettertjes op de voorkant van je shirt rondlopen
Als dit jullie bevalt kan ik misschien nog een paar klieders posten?
of zo:Op maandag 15 april 2002 09:10 schreef JustMe_ het volgende:
voor de handdoek lijkt me het wel leuk om in de lengte 'Dutch Power Cows' neer te zetten (zwarte letters, redelijk richtgrijze ondergrond?) en dan daarnaast in het midden en dan zeg maar in de breedte de(witte achtergrond, koe in originele kleuren?)
Plaatje maken wordt hem niet hier op school. uploaden al helemaal niet
dutch
power
cows
Verwijderd
Die koe (van DNET) is wel leuk maar ik ga toch voor:Op zaterdag 13 april 2002 10:11 schreef Wessie het volgende:
Neej we moeten de echte DPC gear hebbuh...
Dat is de DNET gear !

Voorkant:

Achterkant

Eventueel banners in icoontjes veranderen ofzo
Maar FF serieus: nu we zoveel projecten draaien, kunnen we niet meer met de dnet-koe komen aanzetten.
Het eigen logo is perfect, maar de tekstkleur mag nog wel wat duidelijker.
Ik denk dat je het eigenlijk zo moet zien:Op vrijdag 03 mei 2002 22:50 schreef Crack het volgende:
Dat het G@H-logo extra groot is, is natuurlijk wel kowl
Maar FF serieus: nu we zoveel projecten draaien, kunnen we niet meer met de dnet-koe komen aanzetten.
Het eigen logo is perfect, maar de tekstkleur mag nog wel wat duidelijker.
"Door de indruk die DPC bij de distributed.net projecten achtergelaten heeft door haar prestaties hebben ze in feite een nieuwe definitie aan het koe-logo van Distributed.net gegeven - het koetje staat tegenwoordig niet alleen voor Distributed.net's projecten maar is ook een algemeen gebruikt beeldmerk voor de Dutch Power Cows!"
Persoonlijk zal ik voor geen goud met de Henk (zo het die toch

NOFI!!
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
jouw eerste is natuurlijk wel erg gaaf, maar heel de wereld weet immers dat de koe voor DPC staat ?!Op zaterdag 04 mei 2002 12:26 schreef mr_a het volgende:
[..]
Ik denk dat je het eigenlijk zo moet zien:
"Door de indruk die DPC bij de distributed.net projecten achtergelaten heeft door haar prestaties hebben ze in feite een nieuwe definitie aan het koe-logo van Distributed.net gegeven - het koetje staat tegenwoordig niet alleen voor Distributed.net's projecten maar is ook een algemeen gebruikt beeldmerk voor de Dutch Power Cows!"
Persoonlijk zal ik voor geen goud met de Henk (zo het die toch) van Tweakers.net willen rondlopen op mijn Tshirt. Zo'n debiel figuur is dat
.
NOFI!!
enne, dont f*ck met henk, zonder hem had jij hier nu niet gezeten
Deze plek is te koop.
Ja natuurlijk niet als wij nu onze Henkie als logo gaan gebruiken. Als we de koe gaan gebruiken uiteraard wel (/hoopmodus..)Op zaterdag 04 mei 2002 13:31 schreef KeeZ het volgende:
[..]
jouw eerste is natuurlijk wel erg gaaf, maar heel de wereld weet immers dat de koe voor DPC staat ?!
Nee ik ben niet gay. Misschien is dat wel zo maar hij is wel overlijk enthousiast/blij, dat hoef ik niet op mijn tshirt te hebben.enne, dont f*ck met henk, zonder hem had jij hier nu niet gezeten
* mr_a wil

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Iemand nog goede ideeën?
Mij lijkt het wel leuk om op die handoeken het zelfde logo te zetten als op de (oude) t-shirts. Of als negatief (ff snel maken, edit zo wel

Als degene die de originele afbeelding gemaakt heeft dit niet wil hebben, haal ik het natuurlijk direct weg
Verwijderd
dit kwam ik trouwens ook tegen op [url="http://http://www.distributed.net/"]d.net[/url]:

is dat nou het beroemde vincent-van-gogh-kopje?
ik vind dit trouwens wel n coole mok, alleen dan met dit plaatje ipv van dat koetje (misschien koetje aan de andere kant

owja, mocht die koe op de mok komen, dan wel "moo" eronder laten staan hè
en vervolgens wil ik nog ff kwijt dat ik deze erg cool vind:
vooral de achterkantOp zondag 14 april 2002 12:52 schreef Ann0 het volgende:
De plaatjes hieronder heb ik gecompressed zodat ze sneller laden. Klik op de thumbnail voor het origineel met goede kwaliteit.
-------------------------------------------------
tot slot kwam ik net dit plaatje tegen wat me ook wel leuk leek:

en ja, dat is idd dat plaatje wat je krijgt als de d.net-stats plat liggen