Ik heb nu een Dragon Orb met Strom Fan (7000 rmp) en nog wat casefans enz, ik word gek van het lawaai, weet iemand een goedkope stille oplossing?? aub geen utfs
Verwijderd
Toch wel ff UTFS...
[topic=372080/1/25]
k ben bang voor je dat dr een modje langskomt, en is niet lullig bedoeld, ik ken je probleem met die bomen en dat bos
suc6!
[topic=372080/1/25]
k ben bang voor je dat dr een modje langskomt, en is niet lullig bedoeld, ik ken je probleem met die bomen en dat bos
Goedkope, goede en stille koelers zijn er niet (of zeer weinig). Je zult nu de keuze moeten maken tussen prijs/performance en noise/performance. Als je de prijs wilt drukken maar toch een redelijk koelresultaat wilt, krijg je zeer waarschijnlijk lawaai. Goede koelers met weinig geluid kosten nu eenmaal rond de €40,- tot €50,-. Luchtkoelers wel te verstaan..
Waterkoeling is erg duur, maar wel stil. En misschien is geluidsisolatie een optie. Voor €20,- kun je je kast heel netjes isoleren. En gezien het feit dat je een paar casefans hebt, zal je geen problemen krijgen met hoge temps.
Waterkoeling is erg duur, maar wel stil. En misschien is geluidsisolatie een optie. Voor €20,- kun je je kast heel netjes isoleren. En gezien het feit dat je een paar casefans hebt, zal je geen problemen krijgen met hoge temps.
ik heb hier een Noisecontrol Silverado liggen (www.aconto.de) en die is te koop! het is overigens aan te raden om er een spacer tussen te gooien anders gaat hij te veel schuin hangen er zitten namelijk 2x80mm Radiaal fans op, die je als je ze op 7V zet bijna helemaal niet hoort.Op zondag 07 april 2002 11:19 schreef Rammelaar het volgende:
Ik heb nu een Dragon Orb met Strom Fan (7000 rmp) en nog wat casefans enz, ik word gek van het lawaai, weet iemand een goedkope stille oplossing?? aub geen utfs
Verwijderd
Wat wil je er voor hebben dan??Op zondag 07 april 2002 11:31 schreef Mark_Oostdam het volgende:
[..]
ik heb hier een Noisecontrol Silverado liggen (www.aconto.de) en die is te koop! het is overigens aan te raden om er een spacer tussen te gooien anders gaat hij te veel schuin hangen er zitten namelijk 2x80mm Radiaal fans op, die je als je ze op 7V zet bijna helemaal niet hoort.
de f mag niet meer dus het word gewoon UTSOp zondag 07 april 2002 11:28 schreef Herodion het volgende:
Toch wel ff UTFS...
75 Euro wil ik er niet aan uitgeven, ik heb hier nog wel wat liggen, hij komt nu maximaal iets boven de 40 graden uit (tb 1,4) kan ik hem op minder voltage laten draaien ofzo>??
Verwijderd
Koop dan zo'n spire die is maar 25 euroOp zondag 07 april 2002 11:34 schreef Rammelaar het volgende:
75 Euro wil ik er niet aan uitgeven, ik heb hier nog wel wat liggen, hij komt nu maximaal iets boven de 40 graden uit (tb 1,4) kan ik hem op minder voltage laten draaien ofzo>??
Verwijderd
http://www.tweakers.net/pricewatch/18457 in de pricewatch is hij zelfs nog goedkoperOp zondag 07 april 2002 11:37 schreef Rammelaar het volgende:
Url??
Zalman is lekker stil, koelt goed en kost 40 euro.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
hij is heel licht gemod moet ik erbij zeggen... de bijde 80mm koelers zijn opnieuw op elkaar gelijmt (is beter dan bij aankoop!) en tussen de zilveren plaat en de heatsink zit nu ASII (is ook beter)Op zondag 07 april 2002 11:32 schreef infinity_master het volgende:
[..]
Wat wil je er voor hebben dan??
er zaten orgineel weerstands kabels bij, maar die heb ik opengesloopt omdat ze in een baybus moesten.
maar ik heb een koper voor 50E nu, maar die zit nog te twijfelen
interesse? email: mark.oostdam@planet.nl
Verwijderd
Eeh doe is rustig man, ooit gehoord van Google!!Op zondag 07 april 2002 11:51 schreef Rammelaar het volgende:
Hoort dat hier thuis????? ik wil gewoon een plaatje van die Spire
Verwijderd
Ooit van google gehoord?Op zondag 07 april 2002 11:51 schreef Rammelaar het volgende:
Hoort dat hier thuis????? ik wil gewoon een plaatje van die Spire

Btw.. Je kan ook gewoon je DO3 fan op 7v laten werken hoor.. Maakt ie niet meer zo'n hoog toontje, en ook stiller..
Verwijderd
De frigerock lijkt me ook wel een goeie is ook heel glad aan de onderkant ff kijken of ik pics kan vinden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()