Wie post er nog nou rond deze tijd?
Jullie horen uit te gaan!
(en ja, ik kom net terug van een schuurfeest:))
Jullie horen uit te gaan!
(en ja, ik kom net terug van een schuurfeest:))
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
oh, NIET?!Op zondag 07 april 2002 09:35 schreef DinoRaptor het volgende:
overdrijven is ook een kunst zeg...
Hij gaat niet dood ofzo
Daar sluit ik mij bij aan.Op zondag 07 april 2002 00:28 schreef Jaapf het volgende:
Ik kan nog weinig toevoegen aan deze reacties, maar grote complimenten naar jou als moderator. De goede sfeer hier zegt genoeg.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Volgens mij stopt hij juist omdat hij anders daar geen tijd voor zou hebbenOp zondag 07 april 2002 14:47 schreef handige_harrie het volgende:
Maar nou heb je wel meer tijd voor andere dingen idd, en das ook lekker lijkt me
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
PreciesOp zondag 07 april 2002 09:35 schreef DinoRaptor het volgende:
overdrijven is ook een kunst zeg...
Hij gaat niet dood ofzo
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
Als ie dan ook echt wegblijft wil ik wel wat bijleggenOp zondag 07 april 2002 15:16 schreef Akira het volgende:
/me gaat rond met de pet voor een vaarwelcadeautje
iemand?
Verwijderd
* Yellow|A knikt ja bij /13 tweakers meeting deel 3.0.0Op zondag 07 april 2002 15:16 schreef Akira het volgende:
/me gaat rond met de pet voor een vaarwelcadeautje
iemand?
|{ brrr }] |
Verwijderd
Verwijderd
B-top is een weekendje niet onlijn, en meteen valt de BOM? Oz.....wat jammer...naja, kan je je tijd idd in mooie dingetjes stoppen........ben benieuwd......Op zaterdag 06 april 2002 14:45 schreef OzBoz het volgende:
Omdat jullie waarschijnlijk niet teveel in het mededelingenforum kijken en ik vind dat jullie het wel van mezelf mogen horen.
Ik stop na, volgens mij krap een jaar, met mijn fuctie als HGM en dus met name het modden in W&G.
Voornaamste reden om te stoppen is voor mij de tijd die GoT me momenteel kost. Hoewel geen verplichting vind ik dat, wil je je werk goed doen, je er de nodige tijd aan moet besteden. Dit zorgt ervoor dat ik toch teveel vrije tijd kwijt ben aan GoT. Door te stoppen hoop ik weer meer tijd voor mezelf te hebben en meer tijd in eigen projectjes kan steken.
Wanneer ik mijn laatste slotje hangen of er al dan niet een opvolger komt zal ik met Tom en McVirusS bespreken.
Wens ik jullie allemaal veel fun op W&G en zorg dat het weer wat wordt! Hoewel minder aanwezig zal ik nog regelmatig te vinden zijn binnen W&G.
Met 'nou' bedoelde ik dus wanneer ie stopt, dat ie dan meer tijd heeftOp zondag 07 april 2002 14:55 schreef Prammenhanger het volgende:
[..]
Volgens mij stopt hij juist omdat hij anders daar geen tijd voor zou hebben
Verwijderd
Jah of (exmod HGM Devschuur®) en dat hij zijn donkerrode kleur mag houden ofzo. Maar dan krijg je waarschijnlijk weer zo'n aparte afscheiding met exmods die alleen maar gaan praten over de tijd dat zij nog mods waren en hoe goed het toen wel niet wasOp zondag 07 april 2002 08:33 schreef Godzilla het volgende:
kan er niet ipv zijn rang tussen de ( ) staan er staan:
Geeerd door W/Ghehehe.. omdat zoveel mensen hun eerbetoon hier geven
Knip...
Op zondag 07 april 2002 23:31 schreef Angelic het volgende:
... dat hij zijn donkerrode kleur mag houden ofzo.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
-10 natrappenOp zondag 07 april 2002 23:31 schreef Angelic het volgende:
[..]
en dat hij zijn donkerrode kleur mag houden ofzo
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Verwijderd
http://hawvie.deviantart.com/
Verwijderd
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Negeren is vooruitzien
Op maandag 08 april 2002 21:07 schreef Bzzje het volgende:
Lijkt me dan wel een mooi statement om als laatste actie deze draad op slot te gooien
Verwijderd
Wise enough to play the fool
Verwijderd
OK raus, een OW is on his way.raus:
je bedoelt dat hier alleen kontneukerij is toegestaan?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hahahahha respect van ons krijgt ozboz niet, dat weet hijzelf ook wel.Op dinsdag 09 april 2002 10:31 schreef ItSnows het volgende:
Raus gedraag je alstublieft iets beter. Die post van jou was naar mijn mening onnodig provocerend en ongepast. Je mag het best oneens zijn met de werkwijze van OzBoz maar dan kan dat nog steeds op een manier die iets meer respect toont.
Verwijderd
Dat is nou ook wel weer wat overdreven..Op dinsdag 09 april 2002 11:20 schreef ItSnows het volgende:
Heel simpel: ik accepteer geen enkele vorm van flames richting wie dan ook
Verwijderd
MySQL mag eventjes een koffie-break houden voor deze replyOp dinsdag 09 april 2002 11:37 schreef ddc het volgende:
[..]
Dat is nou ook wel weer wat overdreven..
nog steeds een nickchange
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq