Walkman?

Pagina: 1
Acties:

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:02
Sorry, ik weet dat dit echt zal bijdragen aan de technische ontwikkeling van het forum, maar misschien wel tot een beetje lol. Ik hoop dat dit draadje daarom niet te snel dichtgegooid wordt, ik doe dit niet om techposts te scoren.

Ik was in een jolige bui en had toen zin om een 'walkman' in elkaar te zetten. De ingrediënten:
CD- Romspeler (AZTECH CDA-468-01l)
Voeding (AT; 150 WATT)
Snoertje
Oordopjes (Sennheiser mX-5)

pic 1

Foto geschoten met Fuji Finepix 2800Z, verkleind tot 640 met ACDSee.

Misschien kan dit bijdagen tot volgende ideëen, bijvoorbeeld een muziekdoos zoals je die op de bouw vindt, met een radio en speakers. Dan kun je de speakers met de uitgang aan de achterkant verbinden.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Dit is toch geen walkman of discman :? Veel verder dan je kamer zal je niet komen :P.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:34

JT

VETAK y0

Op vrijdag 05 april 2002 19:06 schreef Japie_17 het volgende:
Sorry, ik weet dat dit echt zal bijdragen aan de technische ontwikkeling van het forum, maar misschien wel tot een beetje lol. Ik hoop dat dit draadje daarom niet te snel dichtgegooid wordt, ik doe dit niet om techposts te scoren.

Ik was in een jolige bui en had toen zin om een 'walkman' in elkaar te zetten. De ingrediënten:
CD- Romspeler (AZTECH CDA-468-01l)
Voeding (AT; 150 WATT)
Snoertje
Oordopjes (Sennheiser mX-5)

pic 1
pic 2 (cheese)
Foto's geschoten met Fuji Finepix 2800Z, verkleind tot 640 met ACDSee.
:D :+

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Wegens het gebrek aan draagbaarheid kun je dit moeilijk een walkman noemen. Het is eerder een CD-speler. En erg uniek is deze opstelling nou ook bepaald niet, het ligt zo voor de hand dat het al talloze malen is gedaan.

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Echt een geniale uitvinding kan ik dit nou niet echt noemen.
En hij is idd verre van portable.

Verwijderd

Zo gebruik ik ook nog wel eens me oude 6x speed cd-rom met een voeding en computerboxjes als cd-speler als ik ergens aan het werk ben zonder radio :)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Die cd-rom is helemaal vergeeld :+

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Handig,alleen ik heb een probleempje.Als ik een cd afspeel op m'n cd-rom speler en koppel m'n koptelefoon aan vast dan krijg ik helemaal geen geluid :? (de cd-rom speler zit trouwens gewoon in de computer zelf ingebouwd niet met een aparte voeding oid).

BVD

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03 09:41

NaWA

Hai, I Copy desu!

Op vrijdag 05 april 2002 21:20 schreef Barisje het volgende:
Handig,alleen ik heb een probleempje.Als ik een cd afspeel op m'n cd-rom speler en koppel m'n koptelefoon aan vast dan krijg ik helemaal geen geluid :? (de cd-rom speler zit trouwens gewoon in de computer zelf ingebouwd niet met een aparte voeding oid).

BVD
zit er geen schuifknopje op om het vlume te regelen?

kan ook dat de aansluiting voor de koptelefoon rot is oid :/

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Verwijderd

wow, een CD-rom speler die niet in het kastje zit gebouwd en het toch doet!

:Z

maaruh, leuk man

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ff voor zorgen dat je um ook met batterijen af kan laten spelen :P. Dan istie al 0.005% meer portable.

Erm...

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 11:33
Kajje niet een accu ofzo deraan hangen... is iig 12 volt :)

(en dan nog ergens 5v zien te regelen)

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 01:28 schreef NaWA het volgende:

[..]

zit er geen schuifknopje op om het vlume te regelen?

kan ook dat de aansluiting voor de koptelefoon rot is oid :/
Ja,ik heb de volume knop helemaal open gedraait,maar er komt nog steeds geen geluid door m'n koptelefoon.

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Op zaterdag 06 april 2002 20:19 schreef Barisje het volgende:

[..]

Ja,ik heb de volume knop helemaal open gedraait,maar er komt nog steeds geen geluid door m'n koptelefoon.
Dan is iid of je uitgang van je cd-rom speler kapot, of je koptelefoon is stuk.
Pagina: 1