Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Doe ik 601Op woensdag 17 april 2002 21:15 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik wou gewoon ff No. 600 posten
pci riser zitten niet bij de inkoopactie van de VIA mobo's. En er zit standaard een koeler op het moederbord.Op woensdag 17 april 2002 18:43 schreef BlackHawk het volgende:
die PCI risers zitten er dus definitief niet bij?
En zat er nou wel of niet een koeler bij. Ik kon het in dat besteltopic niet terugvinden...
[topic=471056/1]
Verwijderd
In de search kom ik alleen de schema's tegen,maar ik ben zelf niet zo'n held in solderen, dus vroeg ik me af of iemand die ene site nog wist waar je dat kon laten doen voor F20 piek ofzo.
bla?
Verwijderd
dat zou heel mooi zijn als ik die aan mijn divx boxje aan zou kunnen sluiten
hier ook maar ffOp donderdag 18 april 2002 17:55 schreef SEFje het volgende:
Misschien interessante info, misschien ook wel helemaal niet, want ik weet niet echt iets af van de meer technische specificaties, maar in de viddel webshop op shop.tweakers.net worden PCI risers verkocht.
Nogmaals, er staan nogal wat specs. achter waar ik zelf niets mee kan, en aangezien ze bedoeld zijn voor rackmounts zou het natuurlijk best kunnen dat ze niet werken op een VIA Epia mobootje.
iig hier is de link:
http://viddel.shop.tweakers.net/?action=overzicht&groep=9
Dit is dus de accessoire sectie van de procase winkel van viddel.
Dingen zijn helaas nogal prijzig
Verwijderd
Maar nu was er eerst dus een gotter en die had een hele site en maakte die dingen voor iets van F20,-.
Maar als je zelf goed kan solderen, dan helpt deze site je wel.
http://www.ecommand.myweb.nl/infraroodAB.htm
ik heb daar info overOp woensdag 17 april 2002 14:02 schreef Tele het volgende:
[..]
Inderdaad ik kan geen verschil vinden.
Nog een andere compacte voeding (m'n laatste) (ander type op plaatje, qua uiterlijk hetzelfde):
[afbeelding]
Type ENP-0815T, 82x190x43mm, 150Watt, wordt door Chieftec geleverd bij dit model case: FN-01W
Met een beetje mazzel ook los leverbaar? -Alhoewel; op de Duitse chieftec site gevonden:
[..]
Zou dus minimaal 10 stuks betekenen..
die kosten per 10 320 euro
Maar je MOET ze per 10 bestellen dus..

Dit is een heel eenvoudig soldeerprjectje, als je ooit hebt geleerd om twee metalen deeltje aan elkaar te solderen kun je dit ookOp donderdag 18 april 2002 18:03 schreef Dwaashaas het volgende:
Wat ik met die ir-ontvanger bedoel is dus, gewoon zo'n ding die je op je com-poort stopt, en waarna je gewoon met een willekeurige afstandsbediening, die je met een programma kan programmeren,je computer kan bedienen(i.i.g. winamp en mediaplayer)
Maar nu was er eerst dus een gotter en die had een hele site en maakte die dingen voor iets van F20,-.
Maar als je zelf goed kan solderen, dan helpt deze site je wel.
http://www.ecommand.myweb.nl/infraroodAB.htm
Maar het is niet echt een handige ontvanger, hij vreet namelijk ontzettend veel processorkracht. Je hebt minimaal een P200 nodig om alleen al signalen te kunnen ontvangen. De pc is dus voortdurend naar de compoort aan het kijken of er infrarood signaal binnenkomt. Dit kun je beter door een aparte processor laten doen. UIR is hier een goed voorbeel van.
http://www.evation.com/irman/index.html
Spyro doet waarschijnlijk mee met de inkoopactie, vandaag nog ff wat uitzoeken
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Ik kan het niet echt terugvinden in deze topic omdat het iets te groot is geworden (heb ze wel allemaal gelezen!), maar als er een procase inkoopactie komt, zat hier nou ook externe voeding bij?Op vrijdag 19 april 2002 10:55 schreef Rampheerde het volgende:
Nouja, ik heb er in ieder geval één bestelt. Zit nog te twijfelen over een tweede.
Ik wil er in ieder geval eentje voor naast de TV i.c.m. procase kastje. Hier zat toch externe voeding bij?
De tweede zit ik over na te denken om die in de auto te bouwen. Zal mijn vraagjes wel even in de andere topic gooien.
En voor het tweede auto-geval, is het ook mogelijk om los voeding te kopen waarmee ik het moederbord kan aansluiten op de accu in de auto? Zoja, heb je suggesties?
Als die procase actie er komt (dat hoop ik!) dan kan dat inclusief externe voeding. Die is 12V DC en je hebt minimaal 5A nodig. Moet je zelf ff nagaan of een auto dat kan (12V wel, 5A weet ik niet). Verder moet je ff nagaan of de spanning in een auto stabiel genoeg is....Op vrijdag 19 april 2002 10:59 schreef Rampheerde het volgende:
Ik heb deze post gedaan in de inkoopactiedraad.
[..]
Ik kan het niet echt terugvinden in deze topic omdat het iets te groot is geworden (heb ze wel allemaal gelezen!), maar als er een procase inkoopactie komt, zat hier nou ook externe voeding bij?
En voor het tweede auto-geval, is het ook mogelijk om los voeding te kopen waarmee ik het moederbord kan aansluiten op de accu in de auto? Zoja, heb je suggesties?
Ben nog aan het wachten op een prijs voor die procase trouwens... leverbaar is ie eind mei begin juni...
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Dus deze externe voeding kan in een auto gebruikt worden, als de accu van de auto maar 12V en 5A kan leveren? Weet je dat zeker???Op vrijdag 19 april 2002 11:33 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Als die procase actie er komt (dat hoop ik!) dan kan dat inclusief externe voeding. Die is 12V DC en je hebt minimaal 5A nodig. Moet je zelf ff nagaan of een auto dat kan (12V wel, 5A weet ik niet). Verder moet je ff nagaan of de spanning in een auto stabiel genoeg is....
Ben nog aan het wachten op een prijs voor die procase trouwens... leverbaar is ie eind mei begin juni...
Er zijn een aantal andere topics over PC in auto, dus misschien daar ff snuffelen?
Dus: ik weet het NIET zeker (behalve dat van 12V DC 5A)
Verwijderd
Ik heb net begrepen dat een accu zo ongeveer 35A levert, kan afwijken naar boven en naar onder. Betekend dit dat de accu dan 7 uur later (35/5=7) leeg staat?Op vrijdag 19 april 2002 12:04 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Zoals ik al probeerde duidelijk te maken vroeg ik me ook af of een auto (accu/dynamo) in staat is een stabiele spanning/voltage af te leveren. Dus niet al te grote pieken daarin zodat de voeding van je PC gaat flippen.
Er zijn een aantal andere topics over PC in auto, dus misschien daar ff snuffelen?
Dus: ik weet het NIET zeker (behalve dat van 12V DC 5A)
Maar goed, hiervoor ga ik wel even neuzen in de car_compu-topics, anders gaan we teveel offtopic.
Verwijderd
http://www.geocities.com/SiliconValley/Sector/3863/uir/hardware.html
Is dat moeilijk te maken?
Is niet moeilijk maar je moet wel zo'n ding programmeren.... en dat is lastig, want dan moet je ook weer een programmeerding bouwen/kopen.Op vrijdag 19 april 2002 13:28 schreef Dwaashaas het volgende:
Dus met deze, moet wel alles goed kunnen?
http://www.geocities.com/SiliconValley/Sector/3863/uir/hardware.html
Is dat moeilijk te maken?
Volgens mij moet je ff naar www.conrad.nl of www.display.nl want daar verkopen ze vast wel kant-en-klare pakketjes...
60GB hdd, 256MB ram, 16x DVD speler
Aansluiten op de TV.
TV-kaart erin, opnemen / playback van tv.
Divx kijken / opnemen. (niet realtime divx encoden, zal ie wel niet trekken)
DVD kijken.
Aan het netwerk
internetten op de tv
mp3 spelen
infrarood poort aansluiten, en met een Remote de boel bedienen
Dus eigenlijk gewoon een zwaaaaar complete multimedia bak !
Of zie ik dingen over het hoofd, zodat iets van hierboven niet gaat lukken ?
Zijn er overgins benchmarks bekend van dit ding / standaard C3 800?
[edit]

Das nie zo best
Zou het wel mogelijk zijn hier divx mee te decoden
[edit2]
Dat ding is dus gewoon niet vooruit te brandenThe 500MHz P-III scored 21.8; the 800MHz C3 scored 20.4.
is er niemand die zo'n C3 800 heeft ?
das nie mijn benchmark hoor...stond ergens op't net....Op zaterdag 20 april 2002 13:30 schreef Dwaashaas het volgende:
ja gaat hem toch ook niet vergelijken met 1,4 ghz????
Maar als ik met Sisoft kijk, draait een celly 500 hem er zwaaar uit....
[edit]
nog een revieuwtje gevonden:
http://www.hardware.info/reviews.php?id=204&page=3

[edit]
Divx moet lukken, zie deze reply uit de search:
Op donderdag 04 april 2002 17:51 schreef weide55 het volgende:
Die C3 is echt wel snel genoeg voor divx.
Ik heb zelf Divx gekeken op VIA Cyrix (toen heette die nog cyrix) 667 mhz. Dan moet die 800 al helemaal geen probleem zijn.
http://www.geocities.com/inkoopactievia
en?Op zondag 21 april 2002 00:10 schreef Derranged het volgende:
pffffffft net het hele topic gelezen
Ik heb precies hetzelfde idee als jij... wat ga je met een case doen?Op zaterdag 20 april 2002 13:01 schreef Cutebritney het volgende:
dus dit zou ik kunnen doen met zo'n plankje:
60GB hdd, 256MB ram, 16x DVD speler
Aansluiten op de TV.
TV-kaart erin, opnemen / playback van tv.
Divx kijken / opnemen. (niet realtime divx encoden, zal ie wel niet trekken)
DVD kijken.
Aan het netwerk
internetten op de tv
mp3 spelen
infrarood poort aansluiten, en met een Remote de boel bedienen
Dus eigenlijk gewoon een zwaaaaar complete multimedia bak !
[..]
Dat ding is dus gewoon niet vooruit te branden
Ik zie mijn TV setup op mijn kamer al ontstaan; ps2, media-box(via itx dus), psx, nes, mega drive...
Dat wordt sweet
Ja wel, ik heb zo iets, alleen in 5,25" uitvoering, en mijn ervaringen staan hiero :Op zaterdag 20 april 2002 13:01 schreef Cutebritney het volgende:
Dat ding is dus gewoon niet vooruit te branden
[topic=471056/4]
Lees, en je weet dat het gaat werken, want DivX 800x600 full screen loopt zeer soepel
http://www.pricematrix.ru/computerra/index.php3?mod=3&vname=Mitsumi&ven=264&id_cat=18
iemand met gymnasium/A
RussischOp zondag 21 april 2002 15:43 schreef Bart_Banaan het volgende:
Hier staat een slim-line cdrom speler voor 65 euro, maar verder begrijp ik er geen f*ck van, 't is in 't grieks....
http://www.pricematrix.ru/computerra/index.php3?mod=3&vname=Mitsumi&ven=264&id_cat=18
iemand met gymnasium/A
NEDERLAND
wie gaat er bellen ?
Europe Area
LITE-ON Technology B.V.
Hasteweg 232, 5652CM, Eindhoven The Netherlands
TEL: +31-40-2957500
dus 040 2957500
inkoop actie?
bla?
Durf je zelf niet te bellen? (Op maandag 22 april 2002 11:23 schreef Q-bone het volgende:
he jongens de distubuteur voor Europa zit in........
NEDERLANDeindhoven.
wie gaat er bellen ?
Europe Area
LITE-ON Technology B.V.
Hasteweg 232, 5652CM, Eindhoven The Netherlands
TEL: +31-40-2957500
dus 040 2957500
inkoop actie?
Ik heb er geen nodig (gelukkig).
bla?
Verwijderd
Die tien voor €320 leek mij een mooie deal..
Ik heb ff geen tijd om een inkoopactie te organiseren ivm school maar het lijkt mij dat er wel meer mensen geinteresseerd in zijn aangezien er ongeveer 40 van die bordjes ingekocht worden
Ik denk/hoop dat de slechte rekenprestatie van de VIA processor (FPU ofzow?) niet van invloed is op het opstarten ed? Maar dat die meer afhankelijk is van de snelheid van je HDD. Wil er nl WinXP op gaan draaien, en m in principe niet gebruiken voor DVD/DIVX, maar alleen voor MP3, surfen en mail....
Iemand idee-en/commentaar?
Waarom zou het?Op maandag 22 april 2002 17:11 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
ff een kleine discussie over de performance van het apparaat:
Ik denk/hoop dat de slechte rekenprestatie van de VIA processor (FPU ofzow?) niet van invloed is op het opstarten ed? Maar dat die meer afhankelijk is van de snelheid van je HDD. Wil er nl WinXP op gaan draaien, en m in principe niet gebruiken voor DVD/DIVX, maar alleen voor MP3, surfen en mail....
Een Celeron 1 start ook vaak sneller op dan een Thunderbird 700...
is mijn ervaring dan.
Maar ik denk dat winxp opstarttijden toch wel tot een minimum brengt en dat het verschil dus ook niet echt groot zal zijn.
Heeft iemand trouwens nog een idee over hoe je een externe voeding in elkaar zou moeten draaien? Ik heb daar namelijk best wel interesse in.
Verwijderd
Meestal ligt het aan de bios in combinatie met de randapparatuur.Op maandag 22 april 2002 17:11 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
ff een kleine discussie over de performance van het apparaat:
Mijn ervaring is wel dat het ook met de leeftijd van de pc heeft te maken.
Dual pentium pro heeft 3,5 minuten nodig voordat je aan het werk kunt, terwijl m'n DivX-bak (met een cellie 1000) er slechts 35 seconden over doet. En dat heb ik geklokt
Fuck. Mijn cell500 in de soyo barebone (mp3 bak van drie maanden jong die ik met dit bordje ga aflossen) doet er 43 seconden over (ook geklokt, geen filmpje om het te bewijzenOp maandag 22 april 2002 17:25 schreef vernieuwdedreft het volgende:
[..]
Meestal ligt het aan de bios in combinatie met de randapparatuur.
Mijn ervaring is wel dat het ook met de leeftijd van de pc heeft te maken.
Dual pentium pro heeft 3,5 minuten nodig voordat je aan het werk kunt, terwijl m'n DivX-bak (met een cellie 1000) er slechts 35 seconden over doet. En dat heb ik geklokt
maar waar het dus om gaat: ik vraag met af of ik dat ook haal met die VIA bak. Wel ATA100 tov ATA66 nu, maar er komt toch maar een 5400 rpm in (actiecomite HERRIE NEE).
Ik heb nl geen zin om 2 minuten te wachten en al helemaal geen zin om er W9x op te zetten, ben al iets te gewend aan de opties van XP die wel handig zijn
Verwijderd
Wat heel erg veel scheelt is dat er geen floppy op zit. Verder zijn er een aantal bios-settingen waarmee je de boel kunt versnellen.Op maandag 22 april 2002 17:28 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Fuck. Mijn cell500 in de soyo barebone (mp3 bak van drie maanden jong die ik met dit bordje ga aflossen) doet er 43 seconden over (ook geklokt, geen filmpje om het te bewijzen). Maar dan heb ik wel WinXP, IE6 en allerlei drivers (tvout, marmitek mouse remote) geladen
![]()
edit:
maar waar het dus om gaat: ik vraag met af of ik dat ook haal met die VIA bak. Wel ATA100 tov ATA66 nu, maar er komt toch maar een 5400 rpm in (actiecomite HERRIE NEE).
Ik heb nl geen zin om 2 minuten te wachten en al helemaal geen zin om er W9x op te zetten, ben al iets te gewend aan de opties van XP die wel handig zijn
cd uit de cd-rom helpt ook.
En ik heb geen keyboard op m'n divx-bak
heeft twee hdd's; 20 + 40 resp. 7200 en 5400 rpm.
Verder durf ik niet te speculeren over het Via-mobootje, maar denk wel dat ie erg snel kan zijn.
Verwijderd
voeding

Verwijderd

€320 per tien stuks
Epsilon weet daar meer over?
yupOp maandag 22 april 2002 18:24 schreef Got het volgende:
Das een normale voeding hoor.. Je moet deze hebben:
[afbeelding]
€320 per tien stuks
Verwijderd
Anders wil ik er waarschijnlijk ook wel een, ligt aan de kosten die er nog bijkomen.
Verwijderd
dan kan degene die een inkoopactie "host" alvast een indruk krijgen van hoeveel mensen er interesse hebben.
Ik heb daar namelijk ook wel zin/interesse in alleen ik heb het nog nooit gedaan.
Ik zou weleens met wat mensen willen IM'n (instant messagen)die er wat beter in zijn, of al een idee hebben van wat ze willen gaan maken en hoe.
* SEFje is CM n00b...
heb van de HCC nog een miniATX voeding liggen 19*8*5 cm die ik wil gaan gebruiken. Net ff getest en werkt prima; met een maar: er is geen aansluiting voor 3,3 volt (+ en -, in totaal drie aansluitingen). Is dat een probleem met dit bordje?
Zit net te kijken naar die voeding die jullie op het oog hebben, de enhance ENP-0812A. Ik heb dus een ENP-0615B....
Misschien toch maar meedoen, een extra power supply is nooit weg.
Spyro zijn eerste mod:Op maandag 22 april 2002 21:46 schreef SEFje het volgende:
Nog ff een vraagje, wie gaat er allemaal een custom case bouwen?
Ik heb daar namelijk ook wel zin/interesse in alleen ik heb het nog nooit gedaan.
Ik zou weleens met wat mensen willen IM'n (instant messagen)die er wat beter in zijn, of al een idee hebben van wat ze willen gaan maken en hoe.
* SEFje is CM n00b...
[topic=425091]
Spyro gaat waarschijnlijk een custom case maken.
Combinatie van plexi en alu met hele subtiele led accenten... Heel misschien koop ik de procase voor de voeding en de onderdelen. (ik blijf er wel achteraangaan hoor! wacht alleen op het afgeven van de prijs en dat doen die "sukkels"@high green niet..)
Hou ons wel op de hoogte van de info van high green.Op maandag 22 april 2002 21:51 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
...
Spyro gaat waarschijnlijk een custom case maken.
Combinatie van plexi en alu met hele subtiele led accenten... Heel misschien koop ik de procase voor de voeding en de onderdelen. (ik blijf er wel achteraangaan hoor! wacht alleen op het afgeven van de prijs en dat doen die "sukkels"@high green niet..)
Wil wel graag zo'n kast van procase en casemodden kan ik niet (wordt bij mij mollen ipv modden
Verwijderd
ik heb nu echt geen geld dus ik kan het nu niet kopen.. ik leen nu al zon 700 euro van me vader en dat vind hij wel mooi geweest.. kortom plz.. laat deze inkoopactie nog ff w88 ik krijg namelijk, hopelijk snel zon 2500 gulden. dat komt omdat ik dan 3 maanden stage geld krijg + belasting truggave
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
moet er eigenlijk niet eens een topic gemaakt worden wat heet:
"[mini-ITX]Custom-Case planning/overleg"
Dit topic wordt vind ik zowiezo al een beetje te groot.
Verwijderd
Er moet alleen ff iemand zijn die het regelt.. opzich wil ik het wel doen maar als epsilon of iemand anders er op aandringt dan vind ik dat helemaal niet erg
/me moet zijn tijd eigenlijk aan school besteden
Wat wou je dan kopen tim?
* op mijn bankstel ligt nu me P4-1.7@1.87 + P3-700@800
* totale opslag van 190gig..
* allebei 512Mb
* die P3-700@800 zitten nu thuis altijd vrienden van mij erop.. kheb voor beide systemen een iiyama A702HT
ik heb nu geen geld en dit ging ff op voor de shuttle waar ik al 500,= euro kwijt zow voor zijn als ik de P4 proc kocht + shuttle..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Mooi zo dan gaan we er hier maar verder over discussierenOp maandag 22 april 2002 18:39 schreef epsilon het volgende:
[..]
yup
Verwijderd
http://www.arena-chieftec.de/Accessories/accessories.html
Epsilon, vertel nou eens wat je dan allemaal weet?
als ze moeilijk gaan doen, zil ik graag ebllen hoor
bla?
Count me in voor een van deze als ie het onder de 40 euro is....Op maandag 22 april 2002 18:24 schreef Got het volgende:
Das een normale voeding hoor.. Je moet deze hebben:
[afbeelding]
€320 per tien stuks
Ik blijf er achter aan gaan. Zal vandaag eens bellen of ze al een prijs in gedachte hebben. Ze worden zeker leverbaar, eind mei of begin juni.....Op maandag 22 april 2002 22:25 schreef pietervl het volgende:
[..]
Hou ons wel op de hoogte van de info van high green.
Wil wel graag zo'n kast van procase en casemodden kan ik niet (wordt bij mij mollen ipv modden) vandaar dat ik een mooi kant en klaar kastje wil.
Heb in het nieuwe topic ff een samenvattinkje van info gemaakt, toevoegingen zijn welkom, die kan ik vandaag nog in de eerste post verwerken....
[topic=475862]
Dude check the date ...Op maandag 20 mei 2002 18:55 schreef stuartje het volgende:
Wie leidt er deze inkoopactie eigenlijk?
dinsdag 23 april 2002 08:28
Verwijderd
Ja en? Dat is nog geen maand geledenOp maandag 20 mei 2002 19:01 schreef Sine het volgende:
[..]
Dude check the date ...
dinsdag 23 april 2002 08:28
Ok ... is verdergegaan in topic : [topic=471056/1/50]Op maandag 20 mei 2002 19:18 schreef stuartje het volgende:
[..]
Ja en? Dat is nog geen maand geleden
door http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/27453
En is zoals je al ziet gesloten
Verwijderd
Als je de genoemde topics had doorgelezen (toegeven, is veel werk) dan had je gezien dat de bordjes te koop zijn bij:Op maandag 20 mei 2002 20:00 schreef stuartje het volgende:
Damn dat meen je niet! Zijn die dingen niet goedkoop naar hier te halen op een andere manier?
- Alternate.nl
- CTW
www.comptechworld.nl
Als je bij CTW vooruit betaald sturen ze hem voor niets op!! Dat betekend dus dat je hem voor 140 eurootjes in huis hebt!Op maandag 20 mei 2002 20:00 schreef stuartje het volgende:
Damn dat meen je niet! Zijn die dingen niet goedkoop naar hier te halen op een andere manier?
Alleen zijn NU de 800's op en hebben ze alleen nog 500's
Ik heb zelf vorige week donderdag een 800mhz besteld en moet hem nog binnen krijgen!
maar ze staan nog steeds ergens bij de importeur ofzo meen ik...
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Had CTW net aan de lijn, ze krijgen ze vanmiddag 100% zeker binnen (74 stuks)Op vrijdag 24 mei 2002 11:23 schreef Flat© het volgende:
mja ik vorige week zondag...
maar ze staan nog steeds ergens bij de importeur ofzo meen ik...
* eightValve gaat straks dus eventjes een ritje A'dam ZO <--> Naarden maken!!
daar ben ik ook erg blij om...Op vrijdag 24 mei 2002 12:51 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Lekkerrrr dat betekent dat ik m ook vanmiddag heb.... Yippie
* SEFje gaat Bart_banaan maar es ff met een belletje vereren voor het benodigde transport
Ik heb goed nieuws voor jullie (van die inkoopactie), ze zijn net binnengekomen bij ons (CTW) en worden straks opgehaald
Veel plezier ermee
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Hmz.... dat wou ik net gaan zeggen dus......Op vrijdag 24 mei 2002 13:43 schreef bAdmuTs het volgende:
Goeienmiddag mensen.
Ik heb goed nieuws voor jullie (van die inkoopactie), ze zijn net binnengekomen bij ons (CTW) en worden straks opgehaald
Veel plezier ermee
* eightValve gaat dus nu in de auto om zijn bordje te halen....