Willen mensen inkoopactie van VIA Eden mb

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 2.095 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, wat wordt er nou door wie besteld???
wie regeld deze inkoop actie van wat nou precies :? :?

ik zie ondertussen door de hardware het bord niet meer!

edit: hmm... 500 posts alweer hiero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

M'n kleintje is binnen :) :) !! Ook met Via C3 en dit is 'm :

[topic=422910/1/25]

En als 'ie klaar is en hierin zit :

[topic=467650]

Dan wordt het ITX-mini bord (met C3-800!) mijn volgen plexiglas project! :)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vertel ook ff of Divx films goed afspelen! (dat willen weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:08

Skef

Ik scheer.me

Op dinsdag 16 april 2002 00:49 schreef _AscII_ het volgende:
ok, wat wordt er nou door wie besteld???
wie regeld deze inkoop actie van wat nou precies :? :?

ik zie ondertussen door de hardware het bord niet meer!

edit: hmm... 500 posts alweer hiero?
Dit is 50/100 posts eerder ook gevraagd...

Super_vegeta regelt de actie voor de bordjes, maar hij begint pas als hij prijzen krijgt van de Nederlandse importeur...

Spyro_the_dragon regelt geloof ik de voedingen / kastjes...

En super_vegeta doet er geloof ik ook de risers bij...

Maar dit is uit m'n hoofd, dus pin me er nie op vast....

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Spyro probeert idd de Procase 2677 kast te regelen....

voedingen weet ik niet zoveel van....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

Als je er een riser in zet met een mpeg decoder kaart er in dat kost echt veel ruimte!! Daat moet je wel ff aan denken want daat koopje dat bordje toch niet voor imho :)

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 15 april 2002 23:21 schreef Tele het volgende:
En dit gaat dus over een eden 1400 op 533MHz, waarop DiVX vloeiend kan worden afgespeeld. :) Het videogedeelte van de VT8601A is een trident blade.
Zoals ook in de thread van Ronny gezegd: volgens mij heeft hij ergens anders een bottleneck zitten.... Die Eden met een 800 moet prima in staat zijn een DIVX af te spelen als mijn cel500 het ook kan....
Op maandag 15 april 2002 22:22 schreef SEFje het volgende:

[..]

hmm, wat wilde jij er dan mee gaan doen?

het zou wel znde zijn als hij geen DivX kan spelen... ik weet niet of ik nog wel een Xcard wel gaan kopen...
Ik wil er voornamelijk een MP3 server vvan maken met mooie UI via touchscreen., DIVX doet me niet zoveel omdat
-ik geen breedband heb thuis
-ik liever een mooie DVD kijk (maar da's persoonlijk)

Maar zoals ik heb gezxegd, ik ben ervan overtuigd dat dit systeem DIVX aankan hoor..... En zo'n x-card... ik weet het niet, want die kan weer niet alle codecs aan....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Op dinsdag 16 april 2002 10:48 schreef ronny het volgende:
Als je er een riser in zet met een mpeg decoder kaart er in dat kost echt veel ruimte!! Daat moet je wel ff aan denken want daat koopje dat bordje toch niet voor imho :)
Door die riser staan je PCI kaarten parralell aan het bordje hoor, dus je oppervlakte blijft 17 bij 17 cm, alleen word je bordje, pak hem beet, 8cm hoger (hoogstens)

Tenzij je er natuurlijk full length kaarten in frot... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 14-09 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Regiovrije DVDspelers bij Des Computers den haag gevonden. Ze hebben een pallet of twee vol. Maxgear oid, kosten 85 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

als je nou een (klein) pc-tje wil knutselen waar je ook nog mee kan gamen en zeker weten divx mee af kan spelen (no flame intended), kijk dan hier eens.
ik ga zelf voor de fs40, ik heb ze er al over gemaild maar nog geen antwoord terug gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 13:58 schreef lange het volgende:
als je nou een (klein) pc-tje wil knutselen waar je ook nog mee kan gamen en zeker weten divx mee af kan spelen (no flame intended), kijk dan hier eens.
ik ga zelf voor de fs40, ik heb ze er al over gemaild maar nog geen antwoord terug gehad.
DiVX is voor mij niet belangrijk, maar mocht de C3 800MHz deze goed afspelen, dan is dat alleen maar mooi meegenomen. De afmetingen van dit bordje zijn 17x17cm en met een minimaal stroomverbruik = passieve koeling. Als ik kijk naar dat FV40 bordje, die is qua afmetingen een stuk groter én je hebt een actief gekoelde processor. Dit is dus iets heel anders... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Gee
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:31

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken

ik zit er hoe langer hoe meer over te denken om wat anders te gaan verzinnen...

de kans dat de DivXjes nietwerken is redelijk groot....
....
hmm..
minder..

Proffesioneel Platzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zo daar ben ik weer, heb al een paar dagen niks gezegd. maar heb nu eindelijk de prijzen. opzich goed nieuws alleen zijn de prijzen erg hoog en wordt het pas na 50stuks goedkoper.

Ook heb ik voor voedingen gevraagd, hij ging kijken wat hij kon leveren (100W - 150W) en wat dat ging kosten. En ik krijg natuurlijk ook nog de maten.

Hij kan GEEN riser-kaartjes leveren omdat ze dat moeten inkopen per container en als wij maar 20-50 riserkaartjes bestellen is dat niet echt handig voor hun.

De prijs is 151,- euro, het gaat om VIA eden C3-800 met koeler.

Ik ga nog even kijken of er nog leveranciers zijn die goedkoper kunnen leveren. Zo niet wordt de inkoopactie zaterdag gestart. En kunnen mensen intekenen. De verzendkosten zijn 6 euro (met inpakken).

Ik hoor wel over en nog mensen geintreseerd zijn met een deze redelijk hoge prijs. Als je interesse hebt mail mij dan naar: bobpanne@hotmail.com
vermeldt hier in je :
- Naam
- Nick @ GoT
- Adres
- Postcode
- Plaats
- Telefoon overdag / 's avonds
- Email
- Bank/Giro
- Aantal mobo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Ik ga's rekenen hoeveel meer het wordt als ik los een C3+mobo+kast wil...

Want 151 euro...das nog meer dan dat ze bij de Alternate in Duitsland kosten man! Dan kan ik net zo goed wachten tot je ze hier in de online winkels kan krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vegeta, bij alternate.de waren ze toch goedkoper? 144 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow dat zijn toch wel aardig wat harde nedelands guldens om precies te zijn F 332,- en daar heb je toch ook wel een dik anders moederbord voor, ik kijk nog even of ik het wel doe.

Jammer had wel gedacht dat het goedkoper zou worden, als je 30-40 borden verkoopt help je die gasten toch aan aardig wat winst, en dan willen ze geen eens korting geven?? wat een @#$%*%@$#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 15:36 schreef DolfM het volgende:
vegeta, bij alternate.de waren ze toch goedkoper? 144 euro!
idd, ben al aan het mailen met alternate. en vraag de prijzen nog een keer voor zekerheid na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:34
Bij alternate.de zijn de verzendkosten naar het buitenland onbekend (je kan bellen) maar de standaardkosten voor Duitsland zijn al € 9,-
Alternate.de

Auslandsversandkosten können wir leider nicht direkt auf der Homepage berechnen. Bitte setzen Sie sich mit uns telefonisch in Verbindung - wir beraten Sie gerne.
Als je dus alleen zou bestellen bij alternate.de ben je dus ongeveer even duur uit, kan je het net zo goed hier doen.

Maar misschien dat de inkoper ook contact met alternate.de kan opnemen of het mogelijk is korting te krijgen bij grotere aantallen. In dat geval kan je misschien wel iets goedkoper uitkomen als je groot inkoopt bij alternate.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Heb je toevallig ook de levertijd gekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 22:38

Epsilon

ik vindt 151 euro nog vrij redelijke geprijst. veel lager had ik niet verwacht.

Maar als we ze in amerika kunnen bestellen zou het welles goedkoper kunnen zijn denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoetje
  • Laatst online: 10-08 23:52
Hmmm, lekker aan de prijs maarja...

Toch wil ik nog steeds zo'n mammaplankje!!!

Anders heb ik voor nix m'n in car mp3-wisselaar voor linux software geschreven :)

Hoelang denken jullie dat het gaat duren voor dat je zo'n plankje thuis krijgt, met de komende inkoopactie?

Alles is najagen van wind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 15:56 schreef epsilon het volgende:
Maar als we ze in amerika kunnen bestellen zou het welles goedkoper kunnen zijn denk ik..
Maar niet sneller:
The epia motherboards will be available to OEMs and system Integrators in Q2. The ESP/EBGA processors will be soldered to this board and will initally be offered in 400MHZ, 467MHz and 667MHz. There is not a release date on a 800MHz at this time.
-------------------------
Jeanine Peterson
VIA Technologies

Plano,TX (USA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb nu naar alternate gemaild, hoop snel antwoord te krijgen over verzendkosten naar nederland en of er kortingen zijn voor grotere aantalen.

Nog geen levertijd maar ze zijn daar ook nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe zit het nou met de riser, want als ik kijk voor een riser zie ik dat er twee extra pci slotjes bij zitten die in een pci slot moeten dus dan heb je toch niks aan zo'n riser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Er zit 1 PCI slot in, maar daar heb je niks aan in een procase...want die is te laag daarvoor. Dus dan neem je een riser, zodat ze 90graden gedraait erin kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Hé Super_Vegeta (toch niet Super-VEGETEN :) ), you have meel!
Nu opzoek naar de beste prijs!
Misschien moet je interesse-lijsten maken met maximaal prijzen.
Eén lijst wanneer een GoTter tot max 120,= voor 't MoBo wil betalen, een lijst tot 150,=, en een max 180 lijst of zo iets. Geen goed idee? dan weet je wat over maximale aantallen & bijbehorende prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op dinsdag 16 april 2002 17:14 schreef Bart_Banaan het volgende:
Hé Super_Vegeta (toch niet Super-VEGETEN :) ), you have meel!
Nu opzoek naar de beste prijs!
Misschien moet je interesse-lijsten maken met maximaal prijzen.
Eén lijst wanneer een GoTter tot max 120,= voor 't MoBo wil betalen, een lijst tot 150,=, en een max 180 lijst of zo iets. Geen goed idee? dan weet je wat over maximale aantallen & bijbehorende prijzen
120 euro is NIET haalbaar, dus die kan je schrappen

verder denk ik dat 180 euro weer veel te veel geld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 15:54 schreef pietervl het volgende:
[..]

Als je dus alleen zou bestellen bij alternate.de ben je dus ongeveer even duur uit, kan je het net zo goed hier doen.
Dat weet ik zo net nog niet, met dat net zo goed....ik denk namelijk dat deze inkoopactie nog wel eens een paar maanden kan gaan duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog ff een vraagje, weet iemand hoe hoog hij maximaal wordt, als je er zon riser in gooit(met 1 of 2 uitbreiding).
Dit wil ik ff weten omdat ik een egen case aan het ontwerpen ben.

Verder aan de mensen die zelf ook een case willen maken, zouden jullie je ontwerpen met mij kunnen delen :)
Wil graag ff wten hoe hoog breed en lang die van jullie wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervl
Op dinsdag 16 april 2002 17:28 schreef TonD het volgende:

[..]

Dat weet ik zo net nog niet, met dat net zo goed....ik denk namelijk dat deze inkoopactie nog wel eens een paar maanden kan gaan duren :(
Tja daar geloof ik ook wel in. :'(
Maar alternate.de heeft zelf ook nog niet die VIA mobo's binnen. Dat duurt misschien ook nog wel ff...

Misschien een idee om iemand naar Taiwan te laten vliegen om daar de mobo's en cases bij de fabriek te kopen en mee te nemen naar Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 17:42 schreef pietervl het volgende:

[..]

Tja daar geloof ik ook wel in. :'(
Maar alternate.de heeft zelf ook nog niet die VIA mobo's binnen. Dat duurt misschien ook nog wel ff...

Misschien een idee om iemand naar Taiwan te laten vliegen om daar de mobo's en cases bij de fabriek te kopen en mee te nemen naar Nederland ;)
Ik bied me aan als vrijwillger :) Uhmmm...t kaartje wordt toch wel betaald voor me he :?

maarre ff serieus, je hebt wel gelijk dat ze er bij Alternate ook nog niet zijn :( we (of jullie, weet nog niet zeker of ik mee doe) zullen geduldig moeten zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 16 april 2002 17:42 schreef pietervl het volgende:
Ik meldt mij als vrijwilliger! Maar dan betalen we gezamelijk de reis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 17:49 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Ik meldt mij als vrijwilliger! Maar dan betalen we gezamelijk de reis!
ik was eerder Bart_banaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Laatst online: 24-08 21:02
hehehe...

Taiwan is gewoon het beloofde land...

er moet gewoon een keer een vrachtvliegtuig afgehuurd worden voor GoT en dan gaan er een paar mensen naar Taiwan en laden het ding vol met gadget's en mobo's...

wat is dromen toch leuk... :z ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 16 april 2002 17:58 schreef TonD het volgende:
ik was eerder Bart_banaan >:)
die minuut hé, dat waren mijn 14 aanslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 15:24 schreef super_vegeta het volgende:
Hij kan GEEN riser-kaartjes leveren omdat ze dat moeten inkopen per container en als wij maar 20-50 riserkaartjes bestellen is dat niet echt handig voor hun.
Damm. zonder riser kaart heb ik er niks aan. ;( Hopelijk kan er nog wat geregeld worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 14:19

tie-rep

nu met ir. !

ideetje om alternate.nl te mailen, is volgens mij nog steeds hetzelfde bedrijf als alternate.de

alternate.nl zit in Ridderkerk en daar kan je spullen afhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 19:00 schreef tie-rep het volgende:
ideetje om alternate.nl te mailen, is volgens mij nog steeds hetzelfde bedrijf als alternate.de

alternate.nl zit in Ridderkerk en daar kan je spullen afhalen
Laat ik nou vlak bij Ridderkerk wonen :) Kom daar dus ook vaak ja ;) iemand al gemaild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

alternate.nl al gebeld.. ws komt et nie in hub assortiment.. of er moest grote animo voor komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 17:30 schreef Dwaashaas het volgende:
Ik heb nog ff een vraagje, weet iemand hoe hoog hij maximaal wordt, als je er zon riser in gooit(met 1 of 2 uitbreiding).
Dit wil ik ff weten omdat ik een egen case aan het ontwerpen ben.

Verder aan de mensen die zelf ook een case willen maken, zouden jullie je ontwerpen met mij kunnen delen :)
Wil graag ff wten hoe hoog breed en lang die van jullie wordt.
meeste risers zijn 2U hoog, dat zijn maten die in 19inch rekken zitten, dacht dat 1U iets van 2,5 cm is. Maar weet niet zeker.

Heb zelf al gemaild naar alternate.de of ze ook aan nederland leveren en wat het dan kost hoop ik morgen iets van te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op dinsdag 16 april 2002 19:30 schreef Karreman het volgende:
alternate.nl al gebeld.. ws komt et nie in hub assortiment.. of er moest grote animo voor komen.
Zou alternate.de ze niet naar nl kunnen verschepen.. en dan een totaalprijs van zeg 130-140 euro? Ik wil ze op zich wel ophalen in ridderkerk (of was iemand anders me voor??)...

en grote animo: een stuk of 30??? is dat grote animo?

Weet iemand waar alternate.de gevestigd is? Ik kom nogal eens in Arnhem enzo....(sorry te lui om de site te bekijken, toch gedaan: Linden, ruim 125 km achter keulen, te ver dus) Dus als ze naar Ridderkerk kunnen sturen...

super-vegeta, ik doe zowiezo mee, je krijgt een mailtje van me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op dinsdag 16 april 2002 16:38 schreef super_vegeta het volgende:
hoe zit het nou met de riser, want als ik kijk voor een riser zie ik dat er twee extra pci slotjes bij zitten die in een pci slot moeten dus dan heb je toch niks aan zo'n riser?
Je hebt verschillende soorten risers:
- 1 op 1 waarbij de kaart onder een andere hoek komt te staan (of hoger)
- 1 op n waarbij je van 1 PCI slot 2 maakt, die dan allebei onder een hoek staan.

Het VIA bordje is gemaakt om met een 1op2 riser te werken... maar kan ook met een 1op1 riser werken...
Op dinsdag 16 april 2002 17:28 schreef TonD het volgende:

[..]

waarom denk je dat?

Is er iemand die een inkoopactie voor PCI risers op zich wil nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, is niet echt goed beargumenteerd, maar dat is gewoon een voor gevoel dat ik heb, omdat die leuke bordjes nogal lastig leverbaar lijken, helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die € 151 waar jullie het over hebben, is dat voor de C3 800 of voor die Eden 533?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 20:49 schreef Coppermine het volgende:
Die € 151 waar jullie het over hebben, is dat voor de C3 800 of voor die Eden 533?
VIA eden C3-800, met TV-out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je van zoiets ook een VideoradioDVDCDMP3speler kunnen maken?? vooral dat video lijkt me handig k weet niet of je realtime video kan opnemen tegenwoordig. Personne qui sais??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

sorry dat ik bij de inkoop actie stoor.. maar ik wou ff zeggen dat het met 933 samen met playa 2 Divx wel trekt..

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 21:05 schreef ThatsMe het volgende:
Zou je van zoiets ook een VideoradioDVDCDMP3speler kunnen maken?? vooral dat video lijkt me handig k weet niet of je realtime video kan opnemen tegenwoordig. Personne qui sais??
Sorry, realtime mpeg opnemen (dat is wat je wilt), is niet mogelijk, hiervoor is de C3 niet krachtig genoeg. Of je moet een gigantische hd gebruiken, maar dat is vrij prijzig. Realtime video opnemen kan zeker, ikzelf gebruik hiervoor bv. een Ati Radeon videokaart met video in. Hiermee kan ik behoorlijk goed opnames maken, maar de ouwe trouwe vhs recorder is gewoon veel gemakkelijker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 21:09 schreef ronny het volgende:
sorry dat ik bij de inkoop actie stoor.. maar ik wou ff zeggen dat het met 933 samen met playa 2 Divx wel trekt..
Dankje Ronny, dat is nuttige info!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, ff reaktie vergeten te lezen. Maar dat is wel relaxt :) k zal eens gaan nadenken erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
hmm das goed om te horen ronny!

ik doe ook mee, mailtje naar Super_vegeta is onderweg :Y)

PS/Edit: Niet dat ik kapitaalkrachtig genoeg ben om zelf een inkoopactie op te zetten, maar waar zou je PCI risers uberhaubt kunnen kopen :? Ik heb er wel behoefte/interesse aan/in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er aub een nieuw topic geopend worden want hier is niet meer wijs uit te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Op dinsdag 16 april 2002 21:32 schreef Hwg het volgende:
Kan er aub een nieuw topic geopend worden want hier is niet meer wijs uit te komen...
Super_vegeta start een nieuw topic als hij echt definitieve prijzen heeft, zodat er dan duidelijkheid is over de actie... (De meeste mensen lezen nl. alleen de eerste en de laatste post van een topic)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 21:37 schreef Skef het volgende:

[..]
(De meeste mensen lezen nl. alleen de eerste en de laatste post van een topic)
[off-topic]
Zo niet ik, ik heb ze alle 552 gelezen :)
[/off-topic]

Heeft er iemand al meer info over de PCI risers gevonden? Vooral prijzen natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eens een beetje rond lopen snuffelen op google en daar zag ik dat zon ricer kaartje, met alleen 1 pci sleuf erop, al gauw $20 dollor kost:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die nog wat twijfelen over divx etc, heb hier mijn oog op laten vallen http://www.soyousa.com/syk7vempro.html bij micromotive.nl voor 120 euro incl btw. Zet je er een duron 800 op, ben je 170 euro kwijt. Dat is dan 20 euro meer dan het via bordje maar dan heb je wel heel wat betere proc, en altijd nog XP mogelijkheden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 20:28

Jake Blues

AKA Jake

Op woensdag 17 april 2002 00:10 schreef Hermanator het volgende:
Voor mensen die nog wat twijfelen over divx etc, heb hier mijn oog op laten vallen http://www.soyousa.com/syk7vempro.html bij micromotive.nl voor 120 euro incl btw. Zet je er een duron 800 op, ben je 170 euro kwijt. Dat is dan 20 euro meer dan het via bordje maar dan heb je wel heel wat betere proc, en altijd nog XP mogelijkheden >:)
Je hebt blijkbaar niet de draad gelezen. Er wordt namelijk duidelijk aangegeven waarom mensen een Eden interessant vinden (klein, koel=fanloos, standaard TV-out).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 00:23 schreef Jake Blues het volgende:

[..]

Je hebt blijkbaar niet de draad gelezen. Er wordt namelijk duidelijk aangegeven waarom mensen een Eden interessant vinden (klein, koel=fanloos, standaard TV-out).
heb ze alle 500+ gelezen zo ongeveer. Maarja nadeel is natuurlijk die tv-out die dan mist maar dat vinden we wel wat op (http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/vga2tv/ dit misschien wel, ff in elkaar tweaken :+ )
En voor mij is dat stil en fanloos niet echt het punt waar ik voor ga, ik ga voor de divx/dvd/mp3 combi. En dan nog, paar papst op 5 volt lijkt me prima mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 00:36 schreef Hermanator het volgende:

[..]

heb ze alle 500+ gelezen zo ongeveer. Maarja nadeel is natuurlijk die tv-out die dan mist maar dat vinden we wel wat op (http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/vga2tv/ dit misschien wel, ff in elkaar tweaken :+ )
En voor mij is dat stil en fanloos niet echt het punt waar ik voor ga, ik ga voor de divx/dvd/mp3 combi. En dan nog, paar papst op 5 volt lijkt me prima mee te leven.
Ik ben ook zwaar aan het twijfelen...

Hebben mensen wel 's voor de lol AL hun fans uit gezet, zodat je je HD hoort? Die's meestal ook niet echt geruisloos hoor!

Heb het hier uitgetest met een Maxtor 30GB 5400rpm, stil model. Van het geluids niveau wat er vanaf kwam: daar komen PAPST fans op 5, nee 7 volt nog niet eens bovenuit!

Ik begin echt te twijfelen over dit Eden project! Ik ben op dit moment ook naar andere mogelijkheden aan het kijken... Schrap me nog niet van de lijst, maar ik kan niet verzekeren of ik nog mee doe :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 12-09 11:51
Op woensdag 17 april 2002 00:36 schreef Hermanator het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens naar deze site zitten kijken, maar hoe bruikbaar is het nou, is de beeldkwaliteit een beetje redelijk? Zijn verschillende resoluties makkelijk toe te passen? Moet je er veel voor instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 12-09 11:51
Op dinsdag 16 april 2002 13:36 schreef sebastius het volgende:
Regiovrije DVDspelers bij Des Computers den haag gevonden. Ze hebben een pallet of twee vol. Maxgear oid, kosten 85 euro.
wat wil je hiermee zeggen, het gaat toch wel om dvd-rom spelers en geen standalone? Wat bedoel je met Maxgear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zult het NIET geloven, maar ik ben (en dat is geen grapje) 4 en een half uur bezig geweest om ALLE posts (en bijbehorende links) te bekijken / lezen. Eerst was ik heel enhousiast en heb (toen ik op pagina 4 van de 23 was) een meeltje gestuurd naar super_vegeta. Maar toen ik rond Pagina 20 ergens las dat het toch nog 151 euro ging kosten, ben ik er toch maar vanaf gaan zien. Laten we eerlijk zijn, 110 of 150 euro.. scheelt toch nog een keiharde 85 Gulden! (ja ik weet dat ik altijd meer dan 109 kwijt zou zijn.. blablalba.) anywayz, als ie <€130 uitkomt dan doe ik nog mee (dat is mobo incl fan) anders; laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op woensdag 17 april 2002 00:10 schreef Hermanator het volgende:
Is wel een leuk plankje... Maar iets te groot voor mij... en geen tV-out..
Op woensdag 17 april 2002 00:40 schreef steve_jacks het volgende:

[..]

Hebben mensen wel 's voor de lol AL hun fans uit gezet, zodat je je HD hoort? Die's meestal ook niet echt geruisloos hoor!
Is ook een beetje mijn ervaring met het modden:
Fase 1 - Procfan stil : sjit ik hoor de voeding
Fase 2 - Voeding stil: sjit ik hoor de vaste schijf
Fase 3 - Vaste schijf isoleren: sjit ik hoor m'n procfan >:)

:) Spyro heeft ook alle posts bekeken :)

En voor degenen die het nog niet weten: ik doe nog steeds mee :) maar waarom dan: ik ga m toch alleen voor MP3 gebruiken met weinig andere apps. Hij moet gewoon kleiner dan klein zijn en erg stil.... Daarom heb ik het er wel voor over maar begrijp ik ook dat anderen m te duur vinden worden..... Maar ik denk dat als super-vegeta nog ff om zich heen blijft vragen dat er wel wat af kan... Ligt er ook een beetje aan hoeveel mensen er mee doen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
[b]Procase Update[/b]

ff een nieuwe reply omdat het anders onoverzichtelijk wordt voor mensen die.... ;)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Dear Tymon,

Good to hear from you again.
1) The cases will arrive in Europe at the end of May. 
     If you have urgent demand, you may need ship
     the cases via air.    
2) The external adapter is optional,  and it can be included
     in a standard package.     The general DC 12 V PSU 
     can be used, but the current should be higher than 4.6 A.
    5A  is better.   
3) I really appreciate very much for your 
praise of our case, but I do not 
understand Dutch.

Please let me know if you have any further question.

Best regards,

Steven Lin
Morex Information Enterprise Co., Ltd.

zoals jullie lezen ben ik een vertrouwensband aan het kweken met procase... misschien dat ze me dan een demo caseje gaan opsturen... ;)

PS en vraag 3) : ik had m een linkje gestuurd van deze thread :) :)

Maargoed de conclusie:
- Eind mei in europa: begin juni heb ik er dan een (of meer)
- Externe power kan meegeleverd worden, maar kun je net zo goed zelf regelen: standaard 12 V DC en let ff de te leveren stroom 5 ampere zou lekker zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 14-09 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Op woensdag 17 april 2002 02:00 schreef arjandijk het volgende:

[..]

wat wil je hiermee zeggen, het gaat toch wel om dvd-rom spelers en geen standalone? Wat bedoel je met Maxgear?
Ik dacht dat mensen regiovrije DVDroms zochten. Maxgear was het merk geloof ik van die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

Op woensdag 17 april 2002 06:25 schreef pr-zero-n het volgende:
Je zult het NIET geloven, maar ik ben (en dat is geen grapje) 4 en een half uur bezig geweest om ALLE posts (en bijbehorende links) te bekijken / lezen. Eerst was ik heel enhousiast en heb (toen ik op pagina 4 van de 23 was) een meeltje gestuurd naar super_vegeta. Maar toen ik rond Pagina 20 ergens las dat het toch nog 151 euro ging kosten, ben ik er toch maar vanaf gaan zien. Laten we eerlijk zijn, 110 of 150 euro.. scheelt toch nog een keiharde 85 Gulden! (ja ik weet dat ik altijd meer dan 109 kwijt zou zijn.. blablalba.) anywayz, als ie <€130 uitkomt dan doe ik nog mee (dat is mobo incl fan) anders; laat maar.
Je hebt dan waarschijnlijk iets te snel gelezen. et bordje heeft nooit 110 euro gekost. Die 109 was in DOLLARS, dus dan kom je in euro's ietsje hoger uit dan 110. En dat bordje heeft helemaal geen FAN nodig, alleen een HEATSINK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervl
Op woensdag 17 april 2002 08:55 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[b]Procase Update[/b]

...

Maargoed de conclusie:
- Eind mei in europa: begin juni heb ik er dan een (of meer)
- Externe power kan meegeleverd worden, maar kun je net zo goed zelf regelen: standaard 12 V DC en let ff de te leveren stroom 5 ampere zou lekker zijn
Damn, eind mei pas... :( aan de andere kant, we weten ook niet wanneer het de mobo's beschikbaar zijn.
Verder moest die kast bij watson ook besteld worden, dus wachten moet je sowieso op een kast.

En om ze nu per vliegtuig te laten versturen, wordt wel errug duur denk ik.
Maar nog een vraagje: Ik heb volgens mij alle topics wel ongeveer gelezen (vluchtig) maar er is nog nooit een prijs genoemd van de procase kast.
Kan iemand een prijsindicatie geven?? Heb geen zin om straks € 200,- te betalen voor het kastje als er ook eentje voor € 80 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Nee ik heb nog geen prijs.. Ik heb al veel mailtjes gestuurd naar Highgreen, de nl importeur van Procase, maar die laten nog niets lost. Procase zelf is veel enthousiaster, maar die zeggen dat de prijs vastgesteld wordt door Highgreen. Ik denk dat ik ze vandaag ga bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 09:16 schreef Nicap het volgende:

[..]

Je hebt dan waarschijnlijk iets te snel gelezen. et bordje heeft nooit 110 euro gekost. Die 109 was in DOLLARS, dus dan kom je in euro's ietsje hoger uit dan 110. En dat bordje heeft helemaal geen FAN nodig, alleen een HEATSINK.
Ik heb dit nu al zo vaak gelezen, maar volgens mij is het toch echt de EDEN die fanloos wordt gebruikt, de C3 wordt fanloos ruim 70 graden, lijkt me geen strak plan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Twee bords, twee verschillende oplossingen:
C3 500: met heatsink, zonder fan
C3 800: met heatsink, met fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar iedereen wil de 800 zonder fan als ik het zo lees, maar dat is dus niet aan te raden lijkt mij zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Nee, dat denk ik niet nee.... oplossing is wellicht om m om 5 volt te laten lopen/speedfan, maar hij is idd niet meer fanloos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extremiel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-01 08:13
is de inkoop actie al gestart? bij wie moet ik me aanmelden om mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
No offence maar dan moet je ff iets beter lezen!(maar lezen is dan ook een vak ;) ) Het staat ongeveer 10 keer vermeld in de laatste 30 posts....

Het antwoord: NEE. Wacht tot super-vegeta meer info heeft over prijs en dan opent ie een nieuw topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extremiel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-01 08:13
Sorry hoor maar door alle posts is door de bomen het bos niet meer te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
;) Waarom lukt het mij dan wel en jou dan niet ? ;)

(en sorry btw want dit zijn ook weer nutteloze posts die de overzichtelijkheid niet bepaald ten goede komen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Passief kan wél, dit heb ik al eerder gepost ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2748893645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Op woensdag 17 april 2002 09:39 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Nee ik heb nog geen prijs.. Ik heb al veel mailtjes gestuurd naar Highgreen, de nl importeur van Procase, maar die laten nog niets lost. Procase zelf is veel enthousiaster, maar die zeggen dat de prijs vastgesteld wordt door Highgreen. Ik denk dat ik ze vandaag ga bellen.
Spyro: Kun je niet proberen iets te regelen met Viddel? Zij hebben viddel.shop.tweakers.net, en verkopen ook procase spullen... Anders kunnen we nog wel direct bij procase halen, ik heb daar een inkoopnummer :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op woensdag 17 april 2002 11:28 schreef Tele het volgende:
Passief kan wél, dit heb ik al eerder gepost ;)

[afbeelding]
Oeps, dat was ik ff vergeten... Want dat is wel mooi dat het kan. Tele, heb jij trouwens een idee of deze een beetje verkrijgbaar zijn in nl?
Op woensdag 17 april 2002 11:29 schreef Skef het volgende:

[..]

Spyro: Kun je niet proberen iets te regelen met Viddel? Zij hebben viddel.shop.tweakers.net, en verkopen ook procase spullen... Anders kunnen we nog wel direct bij procase halen, ik heb daar een inkoopnummer :P :P
Skef, dat zijn goede tips. Via procase direct lukt als particulier wat minder, maar misschien moeten we jouw inkoopnummer daarvoor gebruiken :)

Verder zal ik nog ff contact opnemen met Viddel

PS vandaag kan ik niets meer doen, want ga zo naar Amsterdam om studenten te irriteren (lees: recruiten, maar we mogen toch geen mensen aannemen :) :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 11:35 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]
Tele, heb jij trouwens een idee of deze een beetje verkrijgbaar zijn in nl?
Die fantech zowiezo niet, de coolermaster kan ik niet vinden onder dat typenummer, maar een willekeurige andere -grote- sink van dit merk of andere merken zal ook prima voldoen. Alle zalman types zijn ook verkrijgbaar. :)

Als er nog iemand op zoek is naar een voeding:

De Aopen FSP145-60si is ook een mooi formaat voeding. Specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Ziet er leuk uit.... Die voeding....

Voor de Procase: heb twee mailtje de deur uitgedaan:
-antec
-high green

dus misschien morgen meer info, wil vooral wat meer weten over de prijs.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
CASE AOPEN ATX Power supply 145W
Power:145W FSP145-60SA FlexATX Power Supply FlexATX for the H300 only

Prijs: Status:
€25,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Op woensdag 17 april 2002 12:07 schreef DarkRider het volgende:
CASE AOPEN ATX Power supply 145W
Power:145W FSP145-60SA FlexATX Power Supply FlexATX for the H300 only

Prijs: Status:
€25,00
En waar is die te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
mcdos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 12:37 schreef DarkRider het volgende:
mcdos
Geinig, weten we in iedergeval dat hij in Nederland beschikbaar is. Die € 25 zal wel ex. zijn dus dat is € 29,75 voor normale mensen :P Plus de rest dus je zit zo aan de € 38. M'goed dan heb je een mooi voedinkje :)

Dat ding wordt trouwens geproduceerd door SPI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
het is SA niet SI

maar volgens de website is er geen verschil..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 09:16 schreef Nicap het volgende:

[..]

Ik mag ook wel een foutje maken na 4 en een half uur lettertjes lezen :s, maar inderdaad je hebt gelijk, ik bedoelde 130 euro ipv 109 en wat betreft die heatsink.. met fan lijkt me beter maar dan zit je wel met extra geluid.. ik zou hem met fan willen iig

edit:
typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 17 april 2002 13:42 schreef pr-zero-n het volgende:

[..]

Ik mag ook wel een foutje maken na 4 en een half uur lettertjes lezen :s, maar inderdaad je hebt gelijk, ik bedoelde 130 euro ipv 109 en wat betreft die heatsink.. met fan lijkt me beter maar dan zit je wel met extra geluid.. ik zou hem met fan willen iig

edit:
typo
wat betreft die heatsink??
je zal mobo bedoelen denk ik...

maar 130 euro is echt het minimum wat het gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 12:53 schreef DarkRider het volgende:
het is SA niet SI

maar volgens de website is er geen verschil..?
Inderdaad ik kan geen verschil vinden.

Nog een andere compacte voeding (m'n laatste ;) ) (ander type op plaatje, qua uiterlijk hetzelfde):

Afbeeldingslocatie: http://www.enhanceusa.com/products/enp0812a.jpg

Type ENP-0815T, 82x190x43mm, 150Watt, wordt door Chieftec geleverd bij dit model case: FN-01W

Met een beetje mazzel ook los leverbaar? -Alhoewel; op de Duitse chieftec site gevonden:
ENP-0815T - 150W mini NLX PSU (for FN-01W) with PFC OQty/Carton: 10
Zou dus minimaal 10 stuks betekenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin nu echt te ywijfelen of ik wel dit via bordje koop en niet een andere bareboon.
Want het voornaamste waarvoor hij bij mij moet dienen is om divx en dvd afspelen.
Heeft niemand anders dat bordje nog ofzo die mij en andere kan vertellen of dit vloeiend gaat?

En verder over die MOOIE voeding (chieftec)kunnen we die niet als de inkoop voeding aanschaffen(maar een ideetje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
ronny zei toch dat hij er divx mee afspeelde?

Wat is het probleem dan nog :?

enne... ik denk dat ik maar mijn eigen kast in elkaar ga zetten... plexi-glas ofzo.

Misschien wat minder mooi (plexiglas is niet zo mooi naast een tv) maar ja, dan heb je wel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k maar die heeft een toch iets betere c3.

Maar als ik er 1 koop dan ga ik ook zelf een case bouwen heb al het ontwerp :) (hij is 18*18*22 cm)Ga hem dan maken met een aluminium skalet en de rest mdf of ff een oude kast uit elkaar slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bestellingen topic is geopend, hier graag geen discussies over kastjes/voedingen doe dat in dit topic
[topic=471056/1]

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die PCI risers zitten er dus definitief niet bij?

En zat er nou wel of niet een koeler bij. Ik kon het in dat besteltopic niet terugvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 17 april 2002 14:02 schreef Tele het volgende:

[..]

Inderdaad ik kan geen verschil vinden.

Nog een andere compacte voeding (m'n laatste ;) ) (ander type op plaatje, qua uiterlijk hetzelfde):

[afbeelding]

Type ENP-0815T, 82x190x43mm, 150Watt, wordt door Chieftec geleverd bij dit model case: FN-01W

Met een beetje mazzel ook los leverbaar? -Alhoewel; op de Duitse chieftec site gevonden:
[..]

Zou dus minimaal 10 stuks betekenen..
dat moet dus goed mogelijk zijn

Ik wil eventueel de inkoopaktie van de voedingen wel op me nemen dan.

edit:
Ik heb even naar chieftec van nederland gemeelt om te kijken of je die voeding ook bij hun kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 18:50 schreef epsilon het volgende:

[..]

dat moet dus goed mogelijk zijn

Ik wil eventueel de inkoopaktie van de voedingen wel op me nemen dan.

edit:
Ik heb even naar chieftec van nederland gemeelt om te kijken of je die voeding ook bij hun kunt bestellen.
Chieftec Nederland = Progress te Hengelo. Deze verkopen ook aan particulieren. Het lijkt me wel wat om met hen een afspraak te maken over een aantal te leveren voedingen van dat type, en dan rechtstreeks vanaf Progress naar de bestellers toe te zenden.

Dit bespaart jouw gedoe met een aparte inkoopactie. We willen natuurlijk graag het aantal te bestellen voedingen weten.

Kunnen de -echt- geïntresseerden hierop even reageren? Dan kunnen we overleggen met Progress. :)

Voor de duidelijkheid: het gaat hier dus om deze 150W voeding, met als afmetingen: 82x190x43mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 17 april 2002 19:34 schreef Tele het volgende:

[..]

Chieftec Nederland = Progress te Hengelo. Deze verkopen ook aan particulieren. Het lijkt me wel wat om met hen een afspraak te maken over een aantal te leveren voedingen van dat type, en dan rechtstreeks vanaf Progress naar de bestellers toe te zenden.

Dit bespaart jouw gedoe met een aparte inkoopactie. We willen natuurlijk graag het aantal te bestellen voedingen weten.

Kunnen de -echt- geïntresseerden hierop even reageren? Dan kunnen we overleggen met Progress. :)

Voor de duidelijkheid: het gaat hier dus om deze 150W voeding, met als afmetingen: 82x190x43mm.
ff voordat we te hard van stapel lopen: hoe duur is die voeding? :)

Maar ik wil best een inkoopaktie houden om de verzendkosten per persoon te drukken. Dat is maar 5 euro dan ipv 13 van de rembours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil best meedoen aan die voeding als hij maar onder de 45 euro ligt.

Anders kunnen we ook voor deze gaan die is maar 39 euro http://www.watson.nl/IMG/KingYear/WA-2331a.jpg
En kan je dus ook gewoon hier in NL halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 09:42
Ik ben ook bezig met voedingen :P. Zie http://www.bonchic.nl/pages/products/product.php4?47. Prijzen komen morgen of overmorgen van al de drie voedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Hehe, volgens mij moet 1 van de mogelijkheden wel lukken :)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste