Ik had een vraagje al mijn spelers zijn unhappy. Ze zeggen "he thinks the club needs more squad depth" wat wordt hier mee bedoelt en hoe kan ik ze blij maken?
CM 
Ah Championship Manager.
Misschien helpt het om te vermelden over welk deel je het hebt... Want dat je deel 1 speelt lijkt me onwaarschijnlijk, dat is al weer zo lang geleden...
Ah Championship Manager.
Misschien helpt het om te vermelden over welk deel je het hebt... Want dat je deel 1 speelt lijkt me onwaarschijnlijk, dat is al weer zo lang geleden...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dat is in principe niet erg van toepassing aangezien deze melding van de spelers al in wat meer versies voorkomt. Maar het gaat i.i.g. nu om CM 2001/2002Op donderdag 04 april 2002 23:29 schreef Captain Pervert het volgende:
CM
Ah Championship Manager.
volgens mij willen zo of:
- meer afwisseling in de squad (verschillende positities etc)
- meer spelers
- meer afwisseling in de squad (verschillende positities etc)
- meer spelers
jep, meer spelers kopen
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
Als ze vinden dat je te weinig squad depth hebt, zijn niet al je posities dubbel bezet door spelers die ze van voldoende niveau vinden. Zeker als je net een goede speler verkocht hebt gaan ze dat nogal snel denken. Gewoon een spelertje bijkopen dus...
Zet er een gozer van 30+ in en ze zijn weer blij.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hey
Ik speel al lang cm
Als ik online speel met vrienden en ik bied op een speler zien hun als ze de tl lijst opgaan dat ik interesse heb
Hoe zet je uit dat vrienden kunnen zien dat ik interesse heb en welk bod ik heb uitgebracht
Ik speel al lang cm
Als ik online speel met vrienden en ik bied op een speler zien hun als ze de tl lijst opgaan dat ik interesse heb
Hoe zet je uit dat vrienden kunnen zien dat ik interesse heb en welk bod ik heb uitgebracht
@Markvd1984 Je opent nu een bijna 20 jaar oud topic 😅 over een 20 jaar oud spel
Welke versie speel je? Ook 01/02? Bijna alle spelers van Football Manager (of voorheen Championship Manager) zitten in dit topic [Multi] Football Manager 2022
Als iemand het weet, kun je dit het beste daar vragen. Of anders bij de officiële SI forums https://community.sigames.com/
Welke versie speel je? Ook 01/02? Bijna alle spelers van Football Manager (of voorheen Championship Manager) zitten in dit topic [Multi] Football Manager 2022
Als iemand het weet, kun je dit het beste daar vragen. Of anders bij de officiële SI forums https://community.sigames.com/
Your Friendly Neighborhood Moderator
Thanks speel idd nog steeds 01/02 om het jaar met updateJorgen schreef op donderdag 30 december 2021 @ 18:13:
@Markvd1984 Je opent nu een bijna 20 jaar oud topic 😅 over een 20 jaar oud spel
Dat moet dan inmiddels wel heel snel lopen op de huidige computers 😁Markvd1984 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 18:21:
[...]
Thanks speel idd nog steeds 01/02 om het jaar met update
Ik zou in elk geval even vragen in het FM22 topic
Your Friendly Neighborhood Moderator
Pagina: 1