Foei burp2001 en ReseTTIM... 
Niet te veel off-topic hier aub...
Niet te veel off-topic hier aub...
neej Rotterdam, me oudste nicht(je) gaat trouwen. zij is 10 jaar ouder dan ik...Op vrijdag 19 april 2002 13:25 schreef burp2001 het volgende:
of jij in barendrecht een bruiloft heb?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
In de case misschien..Op vrijdag 19 april 2002 13:37 schreef burp2001 het volgende:
BTW, NICE FRONT!
echt geweldig mooi gemaakt!
waar ga je je watercooling inbouwen ?
Verwijderd
Er zit nu nog airkoeling in, de waterkoeling is nog niet helemaal klaar..Op vrijdag 19 april 2002 13:43 schreef burp2001 het volgende:
ik volg alles al vanaf het begin! ik vind het een geweldige mod! maar ik zag laatst een 'gewone' cooler op de cpu staan.. that confused me
btw. is het niet gevaarlijk om hem in de pc te bouwen?
Op vrijdag 19 april 2002 13:48 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Er zit nu nog airkoeling in, de waterkoeling is nog niet helemaal klaar..
En gevaarlijk..
Dat woord ken ik niet..
Zolang het maar niet in mijn kast zit..
Verwijderd
Dat wordt dus gevaarlijk....Op vrijdag 19 april 2002 13:48 schreef Oeloe het volgende:
[..]
En gevaarlijk..
Dat woord ken ik niet..
alle fotoz kun je in deel 1,2,3 zien en probeer maar es een hosting te vinden waar je ong 100/200Mb kan hosten en dan kan doorlinken.. want ik moet dus een pure hosting hebben voor fotoz..Op vrijdag 19 april 2002 15:32 schreef burp2001 het volgende:
wanneer worden de pic's trouwens op de site gezet?
je hebt nu toch nog niks te doen
De hoekjes heb ik af, allen nog 2 pilaartjes.Op vrijdag 19 april 2002 13:48 schreef Oeloe het volgende:
[..]
En gevaarlijk..
Dat woord ken ik niet..
Verwijderd
je weet: zodra ik weer webruimte heb dat jij wat mag hebben.Op vrijdag 19 april 2002 15:34 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
alle fotoz kun je in deel 1,2,3 zien en probeer maar es een hosting te vinden waar je ong 100/200Mb kan hosten en dan kan doorlinken.. want ik moet dus een pure hosting hebben voor fotoz..
Verwijderd
Op vrijdag 19 april 2002 15:31 schreef Ckirschlos het volgende:
[..]
Dat wordt dus gevaarlijk....
BTW: Ik heb nog niet vaak gekeken op deze topic (moet je maar betere pics maken) maar nu wordt het zeker
Dan ben je 3 weken bezig!!!!!Gouden tip aan alle tweakers:
BLADER FF ALLE 3 DE TOPICS DOOR EN KIJK MAAR EENS NAAR AL DIE MOOIE PLAATJES...
#StopBurningStuff
Verwijderd
Je hoeft niet alles te lezen hoor..Op vrijdag 19 april 2002 20:51 schreef Cookiemonstar het volgende:
[..]
Dan ben je 3 weken bezig!!!!!
Arrows are made to fly, so are aeros.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Ik kan zo zorgen dat de mod vertraging heeftOp vrijdag 19 april 2002 21:03 schreef ScrewDriver2k1 het volgende:
Niet als je alleen de PLAATJES kijkt
Maar idd, zwaar kikke die case, ik w8 met smart op de WC en "het geheimpje"
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Dahm, en ze zijn zijn al aardig fors gecompressed...Op vrijdag 19 april 2002 22:08 schreef PASware het volgende:
plaatjes: iets meer jpg compressie en dan op fateback zetten.
Is helaas maar 60mb, maar met wat extra compressie (niet teveel) kom je al aardig in de buurt
Dat wil je niet...Op vrijdag 19 april 2002 22:06 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
[..]
Ik kan zo zorgen dat de mod vertraging heeft
Oeloe, met wie heb je dat geregeld op de HTS?? ik wil daar nl een blokje gaan vrezen....; tenminste dat is het idee.Op vrijdag 19 april 2002 13:12 schreef Oeloe het volgende:
................
Met dank aan de Hogeschool Haarlem..
Van klussen krijg je grijze haren
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
neej tis nog niet klaar. alleen hebbuh we niet veel meer er aan te doenOp zaterdag 20 april 2002 13:43 schreef decramy het volgende:
is nu eigenlijk al klaar, of ligt t dood
hij zit daar op school..Op zaterdag 20 april 2002 10:11 schreef www.outer het volgende:
[..]
Oeloe, met wie heb je dat geregeld op de HTS?? ik wil daar nl een blokje gaan vrezen....; tenminste dat is het idee.
Verwijderd
1) Ik zit daar op school..Op zaterdag 20 april 2002 10:11 schreef www.outer het volgende:
[..]
Oeloe, met wie heb je dat geregeld op de HTS?? ik wil daar nl een blokje gaan vrezen....; tenminste dat is het idee.
Verwijderd
ja, wanneerOp zaterdag 20 april 2002 18:25 schreef Rappie het volgende:
maar uhm krijgen we nog wat up to date pics te zien ?
met WC er in enzo
Verwijderd
Ehmmm..... is nog niet af...Op zaterdag 20 april 2002 18:25 schreef Rappie het volgende:
maar uhm krijgen we nog wat up to date pics te zien ?
met WC er in enzo
Verwijderd
schiet dan een pic van jou pc, dan hebben ze picsOp zaterdag 20 april 2002 18:56 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Ehmmm..... is nog niet af...
Maar er wordt aan gewerkt..
[sub]/me morgen nieuwe pics, maar nog niet van de waterkoeling...[/sub]
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Ben nog niet klaar met modden...Op zaterdag 20 april 2002 19:02 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
schiet dan een pic van jou pc, dan hebben ze pics
Dat moet wel lukken, ik heb er ook ff gekeken..Op zaterdag 20 april 2002 19:11 schreef PASware het volgende:
vraag aan oeloe over hosting:
Over dat de foto's al aardig zijn compressed:
De maximale filesize op Fateback is 300kb en zijn jouw foto's per stuk dan echt groter dan 300kb per stuk (1024x768 met een Btje compressie is 200kb)??
Maybe niet, maar zit je zo aan die 60mb, dan neem je toch nog een account??
Verwijderd
#StopBurningStuff
WRONG! de papst fanz zitten er pas sinds vandaag in ook de bodem platen waar de kabels inkomen.. kortom niet dezelfde pics opnieuw geschoten..Op zondag 21 april 2002 22:06 schreef Enterprice_NL het volgende:
Dit zijn al pics die we al kennen, maar opnieuw geschoten
Maar het ziet er wel lekker uitKlasse guys
>> Democracy is so overrated >>
Verwijderd
Niet logisch, maar wel gewaagd...Op zondag 21 april 2002 22:26 schreef Enterprice_NL het volgende:
OK, je hebt het vaak genoeg gezegd dat er 'papstFANS' inkomen...
Maar het 'nut' om te kijken of ene ReseTTim op kan staan, vind ik niet logisch
http://raptr.com/Doppert/about
ok danOp maandag 22 april 2002 12:23 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
Over 2 dagen kan je weer gaan solderen tim. Vandaag ben ik weer ziek, morgen hopelijk niet meer dus dan kan ik alles afmaken en opsturen.
Dan is alles toch klaar? toetjes solderen en alles inbouwen.
kweet niet of ie van gietijzer is maar ik weet wel dat me case door die verdomde dingen echt veel zwaarder is geworden.. nu snap ik ook waarom mijn vorige case zow zwaar was..Op maandag 22 april 2002 12:39 schreef Gman het volgende:
Hij wordt echt te vet
FF een vraagje...die Papst fan's...zijn dat van die ruige gietijzeren? aangezien je zegt dat ze erg zwaar zijn kan dat bijna niet anders
Beter dus ff wat FG's anders geen CS meer voor Timmeaah
Wanbeleid is ook beleid.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
een deel van het front hebben we al af waar de temp metertjes in komen. dit is kwest van bevestigen en later nog schakelaars erin verwerken de rest van het front moet ik nog ff kijken hoe en wat..Op maandag 22 april 2002 13:39 schreef -=MOL=- het volgende:
Nice allemaal, maar waar ik toch op zit te wachten is een foto van het frontje. Is dat al in ontwikkeling? Of staat er wat op papier ofzo?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
kheb mijn PÆR logo in EPS formaat dus ik zou hem zelfs op een voetbalveld kunnuh laten spuitenOp maandag 22 april 2002 14:22 schreef AMDtje het volgende:
Tim, kan je niet je perenmod in je nieuwe case verwerken? Ik vond die uigezaagde peer wel cool, kan je die niet overzetten/namaken op deze case? Mooi ding trouwens, ben we een beetje jaloers....
Kan, maar het is wel moeilijk menemen op lan.Op maandag 22 april 2002 14:23 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
kheb mijn PÆR logo in EPS formaat dus ik zou hem zelfs op een voetbalveld kunnuh laten spuiten
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
u've got mailOp maandag 22 april 2002 14:29 schreef Geckoo het volgende:
RessetTim
ik kan misschien 25mb (*misschien 30) voor je regelen
stuur maar ff een email over meer info
martijnp@hotmail.com
Volgens mij van fjortis oid. Die met die onderbroek komt uit de film ali g in da houseOp maandag 22 april 2002 14:44 schreef LoverBoy het volgende:
Te gek eindelijk iets van apparatuur in die mega-case.
[off-topic]
ResetTim Hoe kom je aan dat wijfie in je user-icon. (Waar kan ik haar vinden)
kheb ook pix.. als je aan het begin zoekt vind je pix van me waterblokkies enzow.. en ok er staan misschien soms erg onnuttige info of opmerkingen tussen maar niet elk topic hoeft vol te staan met fotoz..Op maandag 22 april 2002 15:11 schreef REDFISH het volgende:
Nou wat een waardeloze topic. Er gebeurt helemaal geen zak hier. Begin voortaan zo'n topic als je eens wel wat pics hebt!
haha, wat een l*l, als je het niet bevalt, rot dan op..Op maandag 22 april 2002 15:11 schreef REDFISH het volgende:
Nou wat een waardeloze topic. Er gebeurt helemaal geen zak hier. Begin voortaan zo'n topic als je eens wel wat pics hebt!
weet je wat waardeloos is? als je commentaar levert terwijl je de topics niet leestNou wat een waardeloze topic. Er gebeurt helemaal geen zak hier. Begin voortaan zo'n topic als je eens wel wat pics hebt!
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
uh ik gah geen boor in me case zetten als er nog 2 complete pc's inzitten.. tenzij jij mij wil financeren als er iets misgaat..Op maandag 22 april 2002 16:59 schreef DeaT het volgende:
haha comentaar leveren terwijl je het niet eens leest, beetje dom
maar tim niet te vaak dat ding uit elkaar halen en weer in elkaar zetten hè..
#StopBurningStuff
ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680
He die mengtafel ken ik ook maar al te goed is dat geen spirit?, hebbe wij ook op me school, wel grappig ding staat dag en nacht aan sindsdien ik der benOp maandag 08 april 2002 14:35 schreef ReseTTim het volgende:
[afbeelding]
zijn ander hobby.. sorry Oeloe het moest ff
I ken ccmod.com ik zou daarvoor nog ff een logo maken/ontwerpen.. ben daar ook mee bezig, dit is overlegd met KingOfDos.Op vrijdag 26 april 2002 17:53 schreef Artixxx het volgende:
Hey ReseTTim,
Zoals je misschien wel weet? Is er net een nieuwe Casemod Saait op gestart. We zoeken nogwel wat opvulling misschien heb je intresse om daar ff een how to te posten. Kom eens kijken zou ik zeggen. Geef maar en gil en ik maak een accountje voor je aan.
www.ccmod.com
plz be ontopic en mail Oeloe anderz ff daarover.. btw dat ik weet zit daar een hele band op aangesloten.Op vrijdag 26 april 2002 18:46 schreef djgero het volgende:
He die mengtafel ken ik ook maar al te goed is dat geen spirit?, hebbe wij ook op me school, wel grappig ding staat dag en nacht aan sindsdien ik der benwat voor app zit daar nog meer achter?.....?
I've visited the Mothership @ Cupertino
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
Ligt het aan mij, of zijn niet alle busjes even lang??Plaatje van ReseTTim (AMD Rulezzz)
Klopt, 1 korte en 1 lange. Die hoekjes zijn ongeveer hetzelfde.Op maandag 29 april 2002 21:51 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of zijn niet alle busjes even lang??
Mooi gemaakt btw..
Ik zie ze v/d week wel verschijnen..
Kijken of het allemaal past..
uh.. Oeloe moest gisteren optreden, eergisteren was ie ook weg en s'avonds ben ik naar hem geweest.. ik zal hem zow ff bellen tenzij hij nu via msn oid met me in contact komt..Op woensdag 01 mei 2002 13:45 schreef navyseal44 het volgende:
Tis nu woensdag, nog geen foto's??
Verwijderd
Relaxx..Op woensdag 01 mei 2002 13:45 schreef navyseal44 het volgende:
Tis nu woensdag, nog geen foto's??
>> Democracy is so overrated >>
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hier mis ik geloof ik ff wat...Op donderdag 02 mei 2002 00:38 schreef AtomicShockwave het volgende:
woei!is dat !@#$% onderdeeltje dat ik je gestuurd heb nog steeds nie binnen? da zou toch in 1.5 dag aan moeten komen zou je zeggen
UPDATE:
Ik hoor net van ReseTTim dat het een IR sensor brug dinges is om de rpm van zijn flowmeter bij te houden enzo...
Zodat hij via de interface drive utlity unit kan zien hoe vlug en of zijn water door zijn koolsystem devices stroomd..
Met andere woorden..
Via een cable interface port, komt dat dan op een readoutdisplay in zijn userinterface inviroment. Zodat hij ken zien of zijn water stroomd door ze blokkies..
Jaja, oeloe weet dat mooi te verwoorden..
idd voor campzone geen waterkoeling.. dit ivm ik toch eerst wel slangen nodig zal hebben en het ook wil testen.. ik weet namelijk ook nog niet eens of de radiator waterdicht is..Op donderdag 02 mei 2002 01:59 schreef Enterprice_NL het volgende:
WOWGaat er nog WC in voordat NWD begint?!
Ik denk het niet eigenlijk
Maar ziet er zekers PHET uit gewoon.
Die ga ik zeker wel ff koekeloeren vh weekend
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq