Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Verwijderd
DAHM IK MOET EERST ETEN, OVER EEN UURTJE DAN MAAR..
Verwijderd
wij wachten gespannen af.
Bdw, nogmaals
gg
ReseTTim
Oeloe
en anderen.
Verwijderd
schiet opOp donderdag 04 april 2002 16:58 schreef Oeloe het volgende:
Ik ben bezig met uppen, heb geduld...
edit:
Verwijderd
Wachten is irritant jahOp donderdag 04 april 2002 16:58 schreef maartenb het volgende:
Ik vond dat deel 2 beetje weinig foto's had. Gaanw e deze keer wat meer fotootjes schieten![]()
Toch niet
NoooooooOp donderdag 04 april 2002 16:58 schreef Oeloe het volgende:
Ik ben bezig met uppen, heb geduld...
edit:
Verwijderd
eten of pics voor een stelletje
mja, nog maar even wachten dan
Ik vind tweakerstjes ook belangrijker dan eten.Op donderdag 04 april 2002 17:05 schreef Devinity het volgende:
Wat is nou belangrijker
eten of pics voor een stelletjede tweakers
mja, nog maar even wachten dan
laat het brengen, hoef je het niet te halen ook nog
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Laten brengen duurt weer langerOp donderdag 04 april 2002 17:13 schreef Oxigun het volgende:
haal frietje. ben je binnen 10min klaar..
laat het brengen, hoef je het niet te halen ook nog
Verwijderd
(soepie en een broodje)
Ik ga NU de pics uppen, nog ong. 10 min..
Verwijderd
YesOp donderdag 04 april 2002 17:15 schreef Oeloe het volgende:
Ben al weer klaar met eten..
(soepie en een broodje)
Ik ga NU de pics uppen, nog ong. 10 min..
[edit/]
klokje pc staat verkeerd dus nog 6 min.
[edit/]
Verwijderd
nee nog 1 minutOp donderdag 04 april 2002 17:24 schreef jadjong het volgende:
nu toch echt PICS.
*Haha ik was lekker een nanoseconde sneller als de drie hier onder
ik had het over wintertijd.Op donderdag 04 april 2002 17:24 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
nee nog 1 minut
nee nee nog 1 minOp donderdag 04 april 2002 17:24 schreef jadjong het volgende:
nu toch echt PICS.
Verwijderd
je was me voorOp donderdag 04 april 2002 17:24 schreef BlizzarD het volgende:
nee nog 1 min
I'm fast I knowOp donderdag 04 april 2002 17:24 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
je was me voor
Veels te laatOp donderdag 04 april 2002 17:25 schreef KingOfDos het volgende:
Oeloe je bent telaat met de pics
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
staad ie alOp donderdag 04 april 2002 17:26 schreef korn het volgende:
Nee ... dan zou die op 17:26 moeten staan......
Verwijderd
haha, het gaat hier weer lekker off-topic
[/off-topic]
Maarja, verder...ik ben ook wel benieuwd
Verwijderd
Ik heb vanmiddag met me pa het blokje voor de p3 gesoldeerd..
met een fohn..
hier zijn wat pics, sit back and enjoy..
Eerst de bovenkant van het blokje verhitten..
Daarna volprakken met soldeer..
Onderkant erop, goed verhitten en ondertussen soldeer toevoegen..
nog niet heet genoeg..
ff afkoelen...
En daarna afwerken..
Blokje geschuurd en gepoetst in de zon
Glim..
En nog ééntje van bovenaf..
Vannavond gaan ReseTTim en ik het blokje testen op waterdichtheid, en morgen ga ik de twee blokjes voor de videokaarten solderen..
We will keep you informed..

/me 1 minuut te laat, staat meteen half GoT op z'n kop..

Stelletje stoefers hehe
Was één groot niet goed genoeg, nee, we moeten nog wat meer laten showen
Ik vindt het gewoon nutteloos dat vr elke schroef die wordt aangedraaid een extra page wordt geadd
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
1 minuut te laatOp donderdag 04 april 2002 17:27 schreef Oeloe het volgende:
Oeloe is vanmiddag weer bezig geweest..
met een fohn..
pics
Vannavond gaan ReseTTim en ik het blokje testen op waterdichtheid, en morgen ga ik de twee blokjes voor de videokaarten solderen..
tjah jij doet het ze niet naOp donderdag 04 april 2002 17:27 schreef Xenon het volgende:
Pff, alweer een topic over deze mod
Stelletje stoefers hehe
Was een groot niet goed genoeg, nee, we moeten nog wat meer laten showen
ik heb er absoluut geen problemen mee hoor!
blup
Ziet er echt cool uit
Arrows are made to fly, so are aeros.
Verwijderd
Wat bullshit je nou ... topic werd gewoon te groot omdat het bekend werdOp donderdag 04 april 2002 17:27 schreef Xenon het volgende:
Stelletje stoefers hehe
Ik vindt het gewoon nutteloos dat vr elke schroef die wordt aangedraaid een extra page wordt geadd
Verwijderd
Dank je voor de verdediging..Op donderdag 04 april 2002 17:29 schreef korn het volgende:
[..]
Wat bullshit je nou ... topic werd gewoon te groot omdat het bekend werd... het zijn geen stoefers ... gewoon mensen die hun mod willen showen.... stoefer
De bedoeling van dit topic is om jullie de hele opbouw van een zelfbouw case te laten volgen..
Dit is al weer deel 3 omdat het topic ander gewoon te groot en onoverzichtelijk wordt..
En gezien jullie reacties vinden jullie dit ook helemaal niet erg..
HEEEEEEELEEEEEEEMAAAAL ME EENS !!!!!!!Op donderdag 04 april 2002 17:27 schreef Xenon het volgende:
Stelletje stoefers hehe
als ik 2 keer een thread ofzow open over iets, is ie binnen 5 mins gesloten.. maar andere mogen het natuurlijk weer wel...
ik zal maar niet zeggen wat ik wil zeggen, want dat is "regelrechte flame naar de crew" (voor meer info, check mijn thread(s) in "lieve adjes" wat overigens beter "stoute adjes" genoemd zou moeten worden... maargoed...)
overigens vind ik dat de mod er wel goed uit ziet, maar jullie zijn wel errug traag zeg... pff hoelang zijn jullie al niet bezig... 2 maanden?!
Krijg jeuk om ook maar is te gaan modden....
* themaxter heeft echter net een nieuwe pc en vindt dit nog een beetje te riskant...
Verwijderd
Sorry hoor, maar onze tread werdt gewoon te groot..Op donderdag 04 april 2002 17:35 schreef CroitiX het volgende:
[..]
HEEEEEEELEEEEEEEMAAAAL ME EENS !!!!!!!
als ik 2 keer een thread ofzow open over iets, is ie binnen 5 mins gesloten.. maar andere mogen het natuurlijk weer wel...
ik zal maar niet zeggen wat ik wil zeggen, want dat is "regelrechte flame naar de crew" (voor meer info, check mijn thread(s) in "lieve adjes" wat overigens beter "stoute adjes" genoemd zou moeten worden... maargoed...)
overigens vind ik dat de mod er wel goed uit ziet, maar jullie zijn wel errug traag zeg... pff hoelang zijn jullie al niet bezig... 2 maanden?!
Als je ergen wil zeuren doe dat dan asjeblieft niet hier..

Het is de bedoeling dat dit een leuk en gezellig topic blijft..
No hard feelings
dus aan alle tweakers, aub geen flame starten in dit topic..

I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
Was ik ook van plan, ik heb alleen mijn waterslang nog bij ReseTTim liggen, zal dus morgen maar moeten gebeuren..Op donderdag 04 april 2002 17:41 schreef _sNaRs_ het volgende:
Als je een compressor tot je beschikking hebt, is het aan te raden om het blokje ff op druk te testen. Gewoon onder druk zetten en dan onder water houden. En kijken of er bubbeltjes komen uiteraard
THNX voor het meeleven..
Is het blok tog nog mooi geworden.Op donderdag 04 april 2002 17:27 schreef Oeloe het volgende:
Oeloe is vanmiddag weer bezig geweest..
met een fohn..
[afbeelding]
Eerst de bovenkant van het blokje verhitten..
[afbeelding]
Daarna volprakken met soldeer..
[afbeelding]
Onderkant erop, goed verhitten en ondertussen soldeer toevoegen..
[afbeelding]
nog niet heet genoeg..
[afbeelding]
ff afkoelen...
[afbeelding]
En daarna afwerken..(de linker kant is al opgeschuurd, de rechter kant niet)
[afbeelding]
Blokje geschuurd en gepoetst in de zon
[afbeelding]
Glim..
[afbeelding]
En nog ééntje van bovenaf..
/me 1 minuut te laat, staat meteen half GoT op z'n kop..
Ging het solderen makkelijk?
Verwijderd
Nee, niet echtOp donderdag 04 april 2002 17:52 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
[..]
Is het blok tog nog mooi geworden.
Ging het solderen makkelijk?
Zat een beetje vol bobbels..

maar t is toch allemaal nog goed gekomen..
hoop ik, misschien lekt ie wel..

THNX voor het frezen..
vannavond gaan we testen met pomp, morgen ga ik hem testen met een compressor..
Ze leveren mooi werk .. en wie verplicht jou dit draadje te lezen ? no hard feelings, maar als je wil zeuren doe het dan idd ergens anders.
Keep up the good work.
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
Gaan we (ReseTTim) ook doen..Op donderdag 04 april 2002 18:03 schreef SlinkingAnt het volgende:
Is het misschien een idee op ALLE foto's een keertje in1 post of op 1 site te zetten? Dan hebben we ff een goed overzicht, ipv dat we overal tussen moeten zoeken naar de foto's!
Als hij klaar is..
Verwijderd
Das inderdaad wel een goed idee!Op donderdag 04 april 2002 18:03 schreef SlinkingAnt het volgende:
Is het misschien een idee op ALLE foto's een keertje in1 post of op 1 site te zetten? Dan hebben we ff een goed overzicht, ipv dat we overal tussen moeten zoeken naar de foto's!
Jullie zijn wel leuk bezig
Ben benieuwt wat er nu nog meer gaat komen.
't is zeker geen jaloezieOp donderdag 04 april 2002 17:58 schreef Blizard het volgende:
Ach, is het niet een beetje jaloezie wanneer je gaat roepen dat ze hier stoefen met hun zaken ?!
Ze leveren mooi werk .. en wie verplicht jou dit draadje te lezen ? no hard feelings, maar als je wil zeuren doe het dan idd ergens anders.
Keep up the good work.
Vindt het trouwens niet eens zo'n geweldige mod
Tuurlijk, 't is veel werk geweest
Maar nu ook niet echt iets heel speciaal
Ik zou het ook kunnen als ik er tijd + geld vr had
Maar is niet echt iets vr mij, zo 2 pc's ineen
Ik vindt het gewoon rottig dat sommige topics wel worden gesloten, en zo'n 'boutaandraaierij' als dit niet
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Hecht veel beter + alles is dan goed gesoldeert, want eerst dat bovenkapje volproppen met soldeer is echt NIET de manier. maar ik heb toevallig gister me waterblok in elkaar gesoldeert, en dat ging echt simpel.
alstie warm genoeg is gewoon soldeer tin op de naad houden en het vloeit er zo in. je ziet het er zo aan de andere kant en rondom vloeien.
maar als deze goed dicht zit (wat het belangrijkste is) is tie wel mooi geworden
Waarom is dit het derde deel?Op donderdag 04 april 2002 17:27 schreef Xenon het volgende:
Stelletje stoefers hehe
Omdat iedereen het nodig vindt om 63 keer een post te plaatsen met: Wij willen pics!
Hebben jullie nog niet genoeg (xxx-)pics gezien?
Lekker irri is dat ook, moet je eerst weer 4 paginas doorworstelen voordat er weer iets nuttigs tussen staat.
Dus kappe nou daarmee!!!
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
WIJ WILLEN PICSOp donderdag 04 april 2002 18:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom is dit het derde deel?
Omdat iedereen het nodig vindt om 63 keer een post te plaatsen met: Wij willen pics!
Hebben jullie nog niet genoeg (xxx-)pics gezien?
Lekker irri is dat ook, moet je eerst weer 4 paginas doorworstelen voordat er weer iets nuttigs tussen staat.
Dus kappe nou daarmee!!!![]()
![]()
nu ff serieus hoe lang zijn jullie nu al aan deze mod bezig (tijd eraan besteed) en is het niet misschien makkelijker als jullie de plaatjes ergens uppen en dan een index ervoor maken zodat als er nieuwe komen deze er meteen bij zitten (bedoel niet een echte pagina puur de plaatjes tekst staat hier)
-Te huur
Beter idee jaOp donderdag 04 april 2002 18:19 schreef Yagermeister het volgende:
[..]
WIJ WILLEN PICSj/k
nu ff serieus hoe lang zijn jullie nu al aan deze mod bezig (tijd eraan besteed) en is het niet misschien makkelijker als jullie de plaatjes ergens uppen en dan een index ervoor maken zodat als er nieuwe komen deze er meteen bij zitten (bedoel niet een echte pagina puur de plaatjes tekst staat hier)
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Verwijderd
Het is wel wat meer als 'boutjes aandraaien' hoor..Op donderdag 04 april 2002 18:11 schreef Xenon het volgende:
[..]
't is zeker geen jaloezie
Vindt het trouwens niet eens zo'n geweldige mod
Tuurlijk, 't is veel werk geweest
Maar nu ook niet echt iets heel speciaal
Ik zou het ook kunnen als ik er tijd + geld vr had
Maar is niet echt iets vr mij, zo 2 pc's ineen
Ik vindt het gewoon rottig dat sommige topics wel worden gesloten, en zo'n 'boutaandraaierij' als dit niet
Ik heb er wel vloeimiddel tussen gedaan hoor, dat zie je alleen niet op de foto..Op donderdag 04 april 2002 18:13 schreef Tha_Mafkees het volgende:
Dat solderen had je beter anders kunnen doen op een veel nettere en betere manier, door eerst ff de contactoppervlakken in te smeren op elkaar en dan goed warm stoken en de tin laten vloeien.
Hecht veel beter + alles is dan goed gesoldeert, want eerst dat bovenkapje volproppen met soldeer is echt NIET de manier. maar ik heb toevallig gister me waterblok in elkaar gesoldeert, en dat ging echt simpel.
alstie warm genoeg is gewoon soldeer tin op de naad houden en het vloeit er zo in. je ziet het er zo aan de andere kant en rondom vloeien.
maar als deze goed dicht zit (wat het belangrijkste is) is tie wel mooi gewordenkeep up the good work.
Het vloeide (slurpte) ook mooi tussen de naden toen het blokje warm genoeg was..
Die grote 'klodder' soldeer is dat de middenschotjes ook vast komen te zitten, want daar kom je van buitenaf nooit meer bij..
Ik moest trouwens flink lang stoken, met me 1500 watt Fohn..
Wil iemand hier nog zijn haar drogen..
idd, maak gewoon die zooi af en presenteer daarna de hele rommel. (net zoals iedereen hier)Op donderdag 04 april 2002 17:27 schreef Xenon het volgende:
Stelletje stoefers hehe
Verwijderd
If you don't like it, go somewere else..Op donderdag 04 april 2002 18:29 schreef Procyon for life het volgende:
[..]
idd, maak gewoon die zooi af en presenteer daarna de hele rommel. (net zoals iedereen hier)
er beginne nu wel erg veel mensen te flamen, als het jullie niet bevalt, dan lees je het toch gewoon niet
Het is juist de bedoeling van dit topic, om jullie, de tweakers, mee te laten genieten van een mod vanaf het begin af aan.
Het duurd alleen wat lang omdat wij ook geen zeeen van tijd hbb, en het best wel erg veel werk is..
Please people, don't verneuk dit topic met flames en onnodige pic requests..
THNX
We hbb nog geen vaste webspace waar alle pics op staan, vandaar ff Endoria..Op donderdag 04 april 2002 18:19 schreef Yagermeister het volgende:
[..]
WIJ WILLEN PICSj/k
Binnenkort als er weer tijd is gaan we (ReseTTim) beginnen aan een site..
Tot die tijd zullen jullie het hier ff mee moeten doen..
als er wat minder onzinnige reacties in dit topic komen wordt het ook allemaal wat overzichtelijker..

Verwijderd
Ik zou in feite wel een site willen proggen voor jullie ... ik kan phpOp donderdag 04 april 2002 18:35 schreef Oeloe het volgende:
We hbb nog geen vaste webspace waar alle pics op staan, vandaar ff Endoria..![]()
Binnenkort als er weer tijd is gaan we (ReseTTim) beginnen aan een site..
Tot die tijd zullen jullie het hier ff mee moeten doen..
Verwijderd
ik zie geen kanaaltjes lopen op het waterblok? hoe gaat daar het water doorheen, of kijk ik niet goed?
de kanaaltjes zitten ín het waterblokOp donderdag 04 april 2002 18:59 schreef Stijn.LM het volgende:
tja, als het nog kan, ff een ontopic vraagje:
ik zie geen kanaaltjes lopen op het waterblok? hoe gaat daar het water doorheen, of kijk ik niet goed?
Verwijderd
Neej beterzz, btw ik heb zo`n gasbommetje met zo`n automatisch pistool, werkt wel iets makkelijker dan fohn jahOp donderdag 04 april 2002 18:23 schreef Oeloe het volgende:
Ik heb er wel vloeimiddel tussen gedaan hoor, dat zie je alleen niet op de foto..![]()
Het vloeide (slurpte) ook mooi tussen de naden toen het blokje warm genoeg was..
Die grote 'klodder' soldeer is dat de middenschotjes ook vast komen te zitten, want daar kom je van buitenaf nooit meer bij..
Ik moest trouwens flink lang stoken, met me 1500 watt Fohn..
Wil iemand hier nog zijn haar drogen..
maar wel kewl dat het je gelukt is met fohn
btw jullie gedudes gaan ook naar campzone he
er zit een klein gaatje in dat gaan we nu met 10sec lijm ff dicht maken, dit ligt niet aan Oeloe soldeersel..
tijdens het frezen is er uitgeschoten, waardoor er een klein gaatje in de wand zit..
Verwijderd
Trouwens, op plekken waar je geen tin wil hebben, kan je vaseline smeren, dan hecht het niet.
Verwijderd
Zo heet wordt dat blokje nou ook weer niet..Op donderdag 04 april 2002 19:33 schreef NextGeneration het volgende:
Netjuz dat blokje! Maar smelt die soldeertin niet als de proc een beetje warmpjes word?
Trouwens, op plekken waar je geen tin wil hebben, kan je vaseline smeren, dan hecht het niet.
/me was net ff een klein gaatje aan het superlijmen dat was ontstaan door het frezen, bleef het blokje aan me hand vastzitten..

Verwijderd
haha lullig jah en 1sec lijm is zooi.Op donderdag 04 april 2002 20:08 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Zo heet wordt dat blokje nou ook weer niet..
/me was net ff een klein gaatje aan het superlijmen dat was ontstaan door het frezen, bleef het blokje aan me hand vastzitten..
is het er wel vanaf of leef je voortaan met een koelblokkie aan je vingers ?
Verwijderd
Ja, het is er al weer vanaf hoor..Op donderdag 04 april 2002 20:13 schreef GuusD het volgende:
[..]
haha lullig jah en 1sec lijm is zooi.
is het er wel vanaf of leef je voortaan met een koelblokkie aan je vingers ?
Ik heb nog wel een beetje lijm aan mijn vingers, maar dat boeid niet..
Hmm, zit er nu misschien wat in mijn mond..

Verwijderd
Net stukje werk net zoals we dat van jou gewend zijn!
en hij glimt ook wel mooi in de zon
Hier zat dus het gaatje wat Oeloe heeft gevuld met superlijm..
ff aangesloten met een stuk tuinslang op de pomp..
Blokje in actie.. hij word echt COOL..
/me heeft dit dus gepost vanaf ReseTTim ze laptop..
Morgen worden de andere blokjes gesoldeerd..
We houden jullie op de hoogte..
Zo was hij eerst
Verwijderd
En zo nu..Op donderdag 04 april 2002 21:31 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
Hij ziet er nu een stuk beter uit.
Zo was hij eerst
[afbeelding]
Verwijderd
Mijn komende Mace 2-1 is nog niet zo gaaf!
-Te huur
Verwijderd
Het kost IDD een boel tijd om te maken, maar dan heb je ook wat..Op donderdag 04 april 2002 21:44 schreef freezy17 het volgende:
Echt supergaaf. Het kost een boel tijd om te maken, maar het bezig wezen met een waterblok lijkt ook mij gewoon super mooi werk.
Mijn komende Mace 2-1 is nog niet zo gaaf!
En het leukste van alles is nog dat je het zelf hebt gemaakt en dat geeft een hoop eer van je werk..
Het is gewoon leuk om te doen!!
Als ie af is, kunnen wij zeggen: "Kijk, dat hbb wij gemaakt".
Op donderdag 04 april 2002 21:50 schreef Oeloe het volgende:
Als ie af is, kunnen wij zeggen: "Kijk, dat ik wij gemaakt".
Verwijderd
Het wij bedoel ik jou ook hoor..Op donderdag 04 april 2002 21:57 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
[..]
t ziet er nettjes uit tim
<update: ik heb je nieuwe pics weer gezien ;)>
komt je mod project ook in boek vorm of dvd uit?!
Mooie blokkies man! Ziet er sw33t uit
Verwijderd
Deze dus..
Als het goed gaat dan staan hier morgen aan het einde van de middag pics van op GoT, anders pas zaterdag avond.
Dit omdat ik morgen een optreden met me bandje heb en ik 's zaterdags moet werken.

Ik doe me best..
En... Iedereen bedankt voor de positieve reacties en support so far..
echt netjes afgewerkt
mijn complimenten damn man... dat is gewoon... netjes... en netjes is netjes
En de rest van de mod is natuurlijk ook mooi geworden...
maar toch ff 1 klein vragie...
waar gaan jullie de compressor vandaan toveren??? huren ofzo... of goede contacten
Nog veel mod plonsier plonsier --> (c)rickbv
de vader van Oeloe, die heeft behoorlijk veel stuff in zijn garage liggen zoveel dat ie laatst zelfs voor hun gifkikkertjes een huisje heeft gebouwt in de garage van al het hout dat ie daar nog heeft liggen. wat ik ook heb gehoord van hem is zijn vader ook boten/locomotief maker geweest. zelfs later hadden ze in de garage eerst een echte garage waar hij auto's repareerde, vandaar de stuff die ze allemaal hebbuh..Op vrijdag 05 april 2002 00:26 schreef MasterM het volgende:
zoooowww dat blok mooi!!! damn...
echt netjes afgewerktsjeezz...
mijn complimenten damn man... dat is gewoon... netjes... en netjes is netjes...
En de rest van de mod is natuurlijk ook mooi geworden...
maar toch ff 1 klein vragie...
waar gaan jullie de compressor vandaan toveren??? huren ofzo... of goede contactenof heeft oeloe gewoon één op onder zu'n bedje.... ???
Nog veel mod plonsier plonsier --> (c)rickbv
Oeloe, plz correct me if I am wrong
Het ziet er tot nu toe nog heel erg netjes afgewerkt uit!
Maar het begint langdradig te worden 50 pagina's over 1 mod
Dit topic is gesloten.