waaaaat???Op donderdag 18 april 2002 21:29 schreef The_PyroPath het volgende:
WAKKER WORDEN!!!
Is er eigenlijk nog progressie in de eerste Radeon serie drivers?
Ik ben op een gegeven moment maar gewoon gekapt, want de drivers bleven maar komen en de R8500 was het enige nieuws around...
Radeon 7200 (SDR)
Ik ben op een gegeven moment maar gewoon gekapt, want de drivers bleven maar komen en de R8500 was het enige nieuws around...
Radeon 7200 (SDR)
Radeon 7200 DDR ( Club3D ) Driver versie 4.13.9026 zijn tot nu toe de beste !! WIn9x/MEOp donderdag 18 april 2002 22:31 schreef Wekkel het volgende:
Is er eigenlijk nog progressie in de eerste Radeon serie drivers?
Radeon 7200 (SDR)
dikzak
Wat is dit jonges? das al de 2e keer in 2 dagen tijd dat ik hem weer in beeld moet schoppen.
ZIjn er nog mensen die vette spellen weten om op de radeon te spelen?
Breek je nek voorzichtig
De Sof II demo. Tot nu toe nog niet echt indrukwekkend en het aanbod servers is erg klein. Het loopt smooth in ieder geval.
Mohaa speel ik nu fanatiek en ik heb Red faction ook weer eens uit de kast gehaalt. Loopt allemaal smooth op 1280x1024 alles op high (specs: sig).
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ja ik weet niet wat jij vet vindtOp zaterdag 20 april 2002 02:35 schreef The_PyroPath het volgende:
Wat is dit jonges? das al de 2e keer in 2 dagen tijd dat ik hem weer in beeld moet schoppen.
Ik speel momenteel erg veel:
Tony Hawk's Pro Skater 3
Jedi Knight II
en natuurlijk good old Unreal Tournament
wat d8 je van Soldier of Fortune II
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Ja die heb ik ook wel, maar mag je die wel noemen?Op zaterdag 20 april 2002 18:25 schreef bluppy2 het volgende:
wat d8 je van Soldier of Fortune II
Die is toch nog niet officieel uit?
Maarja dan voegen we die dus ook toe aan me lijst
De multiplayer test is officieel uitOp zaterdag 20 april 2002 19:25 schreef hr15 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook wel, maar mag je die wel noemen?
Die is toch nog niet officieel uit?
Maarja dan voegen we die dus ook toe aan me lijst
En hier zijn mijn radeon 8500 3dmark resultaten. Score: 8456 met de 6058 driver
DIe multiplayer test vond ik niet echt bijzonder. Lag is overal hoog en het level dat je speelt niet echt verheffend. Van megastappen op grafisch gebied blijft niet veel over in de demo en de fun valt dus ook nogal tegen.
Ik wacht even rustig op een singleplayer demo.
Goed, ik wil mijn huidige Radeon VE (geen T&L
) vervangen door een 8500, maar welke variant kan ik het beste nemen? Zit er veel verschil tussen een Club3D 8500 Pro en een OEM Ati kaart?
Verder doe ik veel grafisch werk, maar op 1 monitor. TV-out is wel leuk, maar standaard dacht ik.
Verder doe ik veel grafisch werk, maar op 1 monitor. TV-out is wel leuk, maar standaard dacht ik.
www.avpnews.com
Je had het niet beter kunnen zeggen, wat een inspiratiloos duf, saai en simpel level.Op zondag 21 april 2002 18:30 schreef Wekkel het volgende:
DIe multiplayer test vond ik niet echt bijzonder. Lag is overal hoog en het level dat je speelt niet echt verheffend. Van megastappen op grafisch gebied blijft niet veel over in de demo en de fun valt dus ook nogal tegen.
Geen geometrie, kaal ect.
De detail textures zien er wel goed en de game voelt lekker en de wapens zijn helemaal top uitgevoerd.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Ik heb een Club3D 8500 Pro (275/275) en in 2D is ie beter dan mijn oude Radeon 64 MB ViVo. Super 2D kwaliteit dus, ik zou hem gewoon kopen.Op zondag 21 april 2002 23:28 schreef skullsplitter het volgende:
Goed, ik wil mijn huidige Radeon VE (geen T&L) vervangen door een 8500, maar welke variant kan ik het beste nemen? Zit er veel verschil tussen een Club3D 8500 Pro en een OEM Ati kaart?
Weeet iemand van jullie een vet race spel ala TOCA maar dan nieuwer?
Breek je nek voorzichtig
hmm ja ook nieuwer dan dat dus
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Heeft iemand van jullie de Omega 6058 drivers wel eens geprobeerd? Die zijn voor IQ getweaked, maar bij mij zijn ze nog sneller ook, 9500 in 3Dmark tov 9200, terwijl mijn R8500 minder hoog geOC'ed was. (284/290 ipv 290/290)
Ik kan wel minder hoog OC'en met die drivers op 1 of andere manier, misschien een zwaardere belasting van de core?
Ik kan wel minder hoog OC'en met die drivers op 1 of andere manier, misschien een zwaardere belasting van de core?
NiemandOp woensdag 17 april 2002 12:42 schreef Le_Freak ! het volgende:
Even een vraagje over de instellingen van de rage3d tweaker.
Wat zijn nou de instellingen die je absoluut moet doen ? ?
Kan ik ergens vinden welke instellingen nuttig zijn ?
Kan dit topic niet dicht.
Waar het nu nog overgaat slaat nergens meer op.
Misschien een nieuwe als de rv250 er is.
Waar het nu nog overgaat slaat nergens meer op.
Misschien een nieuwe als de rv250 er is.
Kop op, 't druppelt vanzelf wel verder. Bovendien zal verder ATi nieuws vanzelf wel komen.
Heeft er iemand al ervaring met de ATI's Radeon ModeMaker? Ik zou graage de 1280x960@100 Hz resolutie toevoegen maar het simpel invoeren van die waarden werkt niet. Onderin het scherm staan veel meer instellingen, maar ik weet niet wat ik daarmee aanmoet.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Hmm je moet ff in je register zoeken naar de key dalrestrictmodesbsd geloof ik, en deze verwijderen, misschien dat het dan werkt.
en even aan MartNL, dat het een weekje rustig is komt omdat het op het moment overal rustig is, er valt weinig te melden, geen vette games uit die getweaked moeten worden enzo, maar dat trekt wel weer over.
Heeft iemand de SOFII demo al lekker draaiend? en is het de moeite waard op te downloaden?
en even aan MartNL, dat het een weekje rustig is komt omdat het op het moment overal rustig is, er valt weinig te melden, geen vette games uit die getweaked moeten worden enzo, maar dat trekt wel weer over.
Heeft iemand de SOFII demo al lekker draaiend? en is het de moeite waard op te downloaden?
Breek je nek voorzichtig
MartNL ik zie dat je een LG monitor hebt, zou je misschien voor mij de moeite kunnen nemen en kijken of je een NL telefoon nummer van ze hebt? vast bedankt.
Trouwens, de RadeonMobility7500 sleept deal na deal in de wacht, best wel vet!
Trouwens, de RadeonMobility7500 sleept deal na deal in de wacht, best wel vet!
Breek je nek voorzichtig
Dank u zeer.Op dinsdag 23 april 2002 18:40 schreef The_PyroPath het volgende:
Hmm je moet ff in je register zoeken naar de key dalrestrictmodesbsd geloof ik, en deze verwijderen, misschien dat het dan werkt.
...
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Nou vooruit dan 1 vraag in GOOGLE levert de volgende resultaat op.Op dinsdag 23 april 2002 18:42 schreef The_PyroPath het volgende:
MartNL ik zie dat je een LG monitor hebt, zou je misschien voor mij de moeite kunnen nemen en kijken of je een NL telefoon nummer van ze hebt? vast bedankt.
LG
Voor problemen met LG producten dient u contact op te nemen met Lucky Goldstar op telefoonnummer 020-4800482.
Klantenservice
http://www.lge.nl/klantenservice/klantenservice.html
hmm ik had wel gezocht maar werd van het kastje naar de muur gestuurd, kwam op pagina's waar ik het dichtbijzijnde service centre kon vinden door wat gegevens in te vullen, maar als ik daar heen belde bleken ze niets met monitoren te doen, en ook geen nummer te weten waar ik wel wat aan had, maar iig bedankt!
Breek je nek voorzichtig
Ik heb alleen maar buitenlandse nrs op mijn boekje staan.Op dinsdag 23 april 2002 21:47 schreef The_PyroPath het volgende:
hmm ik had wel gezocht maar werd van het kastje naar de muur gestuurd, kwam op pagina's waar ik het dichtbijzijnde service centre kon vinden door wat gegevens in te vullen, maar als ik daar heen belde bleken ze niets met monitoren te doen, en ook geen nummer te weten waar ik wel wat aan had, maar iig bedankt!
Dus ik hoop dat je er 1 kan vinden die goed is.
ja die boekies zijn raar, spaanse nummers enzo, maar die links waren dus perfect, tnx m8!
Breek je nek voorzichtig
FF een vraagje tussendoor 
Ik heb op het moment even geen centen, maar kan voor 200,- euro tijdelijk een XP2000+ op de kop tikken dus ik dacht, ik neem even een goedkoop moederboardje omdat ik weinig poet heb.
Nou had ik een tijdje geleden gelezen dat sommige EPOX of ECS Moederboarden niet goed functioneren met bepaalde ATI kaartjes. Terwijl die Epox/ECS Moederboardjes net het goedkoopste zijn en in mijn interesse-klasse vallen
Ik heb een Club 3D ATI Radeon 8500 PRO, zijn er mensen die mij een goedkoop mobootje van Epox of ECS kunnen afraden (met deze videokaart)
t00t!
Ik heb op het moment even geen centen, maar kan voor 200,- euro tijdelijk een XP2000+ op de kop tikken dus ik dacht, ik neem even een goedkoop moederboardje omdat ik weinig poet heb.
Nou had ik een tijdje geleden gelezen dat sommige EPOX of ECS Moederboarden niet goed functioneren met bepaalde ATI kaartjes. Terwijl die Epox/ECS Moederboardjes net het goedkoopste zijn en in mijn interesse-klasse vallen
Ik heb een Club 3D ATI Radeon 8500 PRO, zijn er mensen die mij een goedkoop mobootje van Epox of ECS kunnen afraden (met deze videokaart)
t00t!
nieuwe drivers voor XP/2000 de 6071
XP: http://members.rogers.com/ican-compute/6071_wxp.zip
2000: http://www.dcn.ryerson.ca/~cnogueir/6071_w2K.zip
Nog geen idee wat de veranderingen zijn, maar de schijnen weer iets sneller te zijn in games.
2000: http://www.dcn.ryerson.ca/~cnogueir/6071_w2K.zip
Nog geen idee wat de veranderingen zijn, maar de schijnen weer iets sneller te zijn in games.
De 9030 voor 9x is er: http://www.aotj56.dsl.pipex.com/r69x_020413m.zip
Verwijderd
ik heb hier de zelfde ati en een ecs k7s5a (sis 735)Op woensdag 24 april 2002 19:06 schreef PROximity het volgende:
FF een vraagje tussendoor
t00t!
met overclok bios
en deze draait stabiel
6880 op banchmark 2001
systeem
ecs
duron 1300@1467
384mb sdr pc100 2-2-2 ultra geheugen
niet slecht mario niet slecht
Hartelijk dank 
Dan neem ik de ecs k7s5a-LAN in combinatie met die XP2000+ en mijn oude rammetjes ( 256mb pc133
) en mijn ATI ClUB3D Radeon 8500 PRO en dan heb ik weer een pracht pc!
Ik laat jullie even de benchmarks weten
Dan neem ik de ecs k7s5a-LAN in combinatie met die XP2000+ en mijn oude rammetjes ( 256mb pc133

Ik laat jullie even de benchmarks weten
Iemand de nieuwe 6071 al getest?? Die vorige 6058 was in ieder geval maar bagger. Zijn ze beter dan de 6052? Want die geven bij de meeste altijd nog de beste performance
Hier ff mee aant proberen geweest, paar frames sneller.Op woensdag 24 april 2002 20:16 schreef hiostu het volgende:
nieuwe drivers voor XP/2000 de 6071
Maar nog steeds zelde probleem.
Probleempje is, als ik bv active topic open, op voledig scherm. En ga dan met muis van boven naar benenden, (beetje snel) gaat beeld trillen/veschuiven van links naar rechts ? Zeg maar beeld verschuift milimeter ofzo, best iritant eigenlijk. (heb dat soms ook als er een bewegend gifje is zit) deze site dus http://monkey-home.dyns.cx/ vooral als de bliksum er is. Meer mensen met dit probleem ?
Beetje
Ik heb de 6071 versie net geinstalleerd en ga ze zometeen testen.
Nu is het eerst tijd voor koffie
Ik denk dat ik vanavond wel ff mijn resultaten hier neerzet.
Nu is het eerst tijd voor koffie
Ik denk dat ik vanavond wel ff mijn resultaten hier neerzet.
het mag ook eerder hoor 
Weet iemand een goede link naar een total uninstall in XP?
In 98 was dat altijd een koekie, maar win XP snap ik er ineens geen zak meer van
In 98 was dat altijd een koekie, maar win XP snap ik er ineens geen zak meer van
Breek je nek voorzichtig
Format c:Op donderdag 25 april 2002 08:53 schreef The_PyroPath het volgende:
het mag ook eerder hoor
Daarna opstarten met je diskette(bootdisk)
En winxp opnieuw installeren.
Oftewel, even simpel als een complete 'uninstal' van W98
Verwijderd
Op woensdag 24 april 2002 20:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
ik heb hier de zelfde ati en een ecs k7s5a (sis 735)
met overclok bios
en deze draait stabiel
6880 op banchmark 2001
systeem
ecs
duron 1300@1467
384mb sdr pc100 2-2-2 ultra geheugen
niet slecht mario niet slecht
Wel ik heb net 3DMark als benchmark gebruikt,
maar mijn score is veel lager dan bij de oude 6058 drivers.
En niet zeggen dat ik fout uninstall ofzo,
want ik heb hier een verse ghost liggen zonder geinstalleerde videodrivers.
(Die ik natuurlijk ook heb gebruikt
)
Mijn 6058 score was: 7841
de 6071 score is: 6918
Specs:
Mobo: MSI K7T266 PRo2A
Proc: AMD XP1800+ (niet overgeklokt, dat komt nog wel eens)
Mem: 512 mb DDR Infineon
HD: IMB 60GXP (60GB)
Hoe dit verschil komt weet ik (nog) niet.
Maar meer tijd om te testen heb ik ff niet.
School gaat ff voor, misschien vanavond nog ff.
maar mijn score is veel lager dan bij de oude 6058 drivers.
En niet zeggen dat ik fout uninstall ofzo,
want ik heb hier een verse ghost liggen zonder geinstalleerde videodrivers.
(Die ik natuurlijk ook heb gebruikt
Mijn 6058 score was: 7841
de 6071 score is: 6918
Specs:
Mobo: MSI K7T266 PRo2A
Proc: AMD XP1800+ (niet overgeklokt, dat komt nog wel eens)
Mem: 512 mb DDR Infineon
HD: IMB 60GXP (60GB)
Hoe dit verschil komt weet ik (nog) niet.
Maar meer tijd om te testen heb ik ff niet.
School gaat ff voor, misschien vanavond nog ff.
ik weet niet hoor maar er staat IN xp niet VAN xp, ik wil dus de drivers goed uninstallen, in 98 is dat een stukje cake, maar in XP moet dat dus weer anders. en ik ga niet voor elke nieuwe driver mn OS opnieuw installen
Breek je nek voorzichtig
Guide to Uninstall ATI Drivers Completely!Op donderdag 25 april 2002 10:39 schreef The_PyroPath het volgende:
ik weet niet hoor maar er staat IN xp niet VAN xp, ik wil dus de drivers goed uninstallen, in 98 is dat een stukje cake, maar in XP moet dat dus weer anders. en ik ga niet voor elke nieuwe driver mn OS opnieuw installen
Alright...here is my way of deleting and installing ATI drivers running Windows XP (Win200 should be the same too).
1. Go into the Control Panel and under the ADD/REMOVE SOFTWARE icon uninstall the ATI MultiMedia software and/or the ATI DVD software.
2. Uninstall the ATI drivers also found in the Add/Remove section. Once removed, it will prompt you to reboot....do so.
3. When returning to windows, the NEW HARDWARE FOUND wizard will come up and will tell you that it has found a new VGA card and will prompt you for drivers. Hit CANCEL!
4. Now, go to START - SEARCH - FOR FILES OR FOLDERS and do a search for all files and folders using the filename ati*.*
This search will normally give you 3 to 4 files found in your c:/windows directory and subdirectories (including the Windows/System directory). Select these files and erase them. Now go to your Recycle Bin and Empty your bin.
5. Next...time to go to your Registry. Go to START -- RUN -- regedit
Here go to key HKEY_LOCAL_MACHINE -- SYSTEM -- ControlSet001 -- Control -- Video . Here there should be 4 entries. 3 of them are default Windows XP entries and the 4th one is put in by the ATI drivers. Expand each one by one until you see ATI entries. Once found, erase the entire key.
Now repeat the same step above for the ControlSet002 key and the CurrentControlSet Key. Normally, whenever you erase a key in the ControlSet001, XP automatically deletes it in the CurrentControlSet section too. So if the ATI key is not found in the CurrentControlSet section, don't worry about it.
Once all keys are deleted, proceed to the next step.
6. While still in the registry, go to the key HKEY_LOCAL_MACHINE -- SOFTWARE section. Here you should find an ATI Technologies key. Select it and delete it. In that same section, look for an Installed Options key. Expand it and there you should find another ATI Technologies key. Select it and erase it.
7. Still in the registry, go to HKEY_CURRENT_USER -- Software and there you should find another ATI technologies key. Select it and erase it. Once all this is done, close the registry. the registry is now clean.
8. Close all windows and reboot.
9. When in windows after the reboot the NEW HARDWARE FOUND WIZARD will pop up again. Cancel that. Now find the new ATI drivers that you have downloaded and extracted and run the SETUP file. Once complete, reboot and you are done. You may want to reinstall your ATI MMC software and DVD software if you use them. DONE!
For all those who do not like going into the registry and rather have an easy to use program to do it for you, you can grab a nifty tool called "RegCleaner" here and it will do it for you without getting your hands dirty in the registry. Follow steps 1 through 4 as stated above, then run RegCleaner to do the rest. Once completed, follow steps 8 and 9 and you are DONE!
ja die had ik inmiddels ook gevonden/ aangewezen gekregen op rage3d, maar toch bedankt.
Ik vind het wel appart dat als je vroeger in win9x ging uninstallen to the max dat je dan veel meer bestanden weg moest halen, althans dat ging automagisch als je alle ati*.* bestanden verwijderde, maar in XP doen ze dat dus niet en dat vroeg ik me af, want verwijderen van de regkeys en de ati*.* (zijn er een stuk of 4 geloof ik) ook, maar ik dacht dat je de rest ook moest verwijderen, maar die zal wel gewoon overschreven worden dan ofzo, deze bestanden heten namelijk at*.*, het nare is alleen dat er veel meer dingen zijn met at aan het begin, dus je kan niet klakkeloos at*.* verwijderen, maar zal wel niet nodig zijn denk ik dan maar.
Ik vind het wel appart dat als je vroeger in win9x ging uninstallen to the max dat je dan veel meer bestanden weg moest halen, althans dat ging automagisch als je alle ati*.* bestanden verwijderde, maar in XP doen ze dat dus niet en dat vroeg ik me af, want verwijderen van de regkeys en de ati*.* (zijn er een stuk of 4 geloof ik) ook, maar ik dacht dat je de rest ook moest verwijderen, maar die zal wel gewoon overschreven worden dan ofzo, deze bestanden heten namelijk at*.*, het nare is alleen dat er veel meer dingen zijn met at aan het begin, dus je kan niet klakkeloos at*.* verwijderen, maar zal wel niet nodig zijn denk ik dan maar.
Breek je nek voorzichtig
Ik heb net nog ff Jedi Knight II gespeeld.
Maar met de 6071 vindt ik de beeldkwaliteit ver achteruit gegaan.
ik ga nu zeker weten terug naar de 6058.
Ik probeer ze wel eerst nog ff van Omega
<edit>Klein typevoutje
)</edit>
Maar met de 6071 vindt ik de beeldkwaliteit ver achteruit gegaan.
ik ga nu zeker weten terug naar de 6058.
Ik probeer ze wel eerst nog ff van Omega
<edit>Klein typevoutje

[topic=478933/1/50]
Hier stel ik de vraag of de 7200 ook dualhead monitor ondersteund... de 7500 zou dit wel doen..
kan iemand mijn topicje ff lezen mij uit de twijfel helpen ??
3 computerzaken gebeld deze bevestigden allemaal dat
de 7500 het wel heeft, niemand kan mij alleen garanderen dat de 7200 dit ook ondersteund
Hier stel ik de vraag of de 7200 ook dualhead monitor ondersteund... de 7500 zou dit wel doen..
kan iemand mijn topicje ff lezen mij uit de twijfel helpen ??
3 computerzaken gebeld deze bevestigden allemaal dat
de 7500 het wel heeft, niemand kan mij alleen garanderen dat de 7200 dit ook ondersteund
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Als mensen buiten HET topic gaan posten
:
[topic=478665/1/25]
Verse drivers?
[topic=478665/1/25]
Verse drivers?
naja zijn weer sneller, wordt een beetje saai 
3dmark iets minder
games iets meer
compatibiliteit beter/minder bugs
problemen in AVP2 nog immer daar
3dmark iets minder
games iets meer
compatibiliteit beter/minder bugs
Breek je nek voorzichtig
Nou 2 dagen geleden had ik ze al gepost in dit topic. Bovenaan de vorige pagina. Maar ik denk dat sommige mensen te lui zijn om te lezenOp vrijdag 26 april 2002 15:00 schreef Wekkel het volgende:
Als mensen buiten HET topic gaan posten:
[topic=478665/1/25]
Verse drivers?
Ik heb een Hercules 3d prohpet 8500 LE. die dus absoluut niet wil werken met de nieuwe drivers, sterker nog het wil niet eens werken met de standaard ati drivers... wie heeft dit probleem ook en zijn er ook oplossingen voor????????
Ik ben van plan een Ati Radeo 8500 All In Wonder te kopen.
Maar dit is nogal een duur kaartje
Ik denk zelf dat het het handigste is als je een Radeon 8500 koopt met een los tv kaartje.
Is dit verstandig of mis ik dan bepaalde functionaliteit t.o.v. een losstaande Radeon 8500 AIW
Maar dit is nogal een duur kaartje
Ik denk zelf dat het het handigste is als je een Radeon 8500 koopt met een los tv kaartje.
Is dit verstandig of mis ik dan bepaalde functionaliteit t.o.v. een losstaande Radeon 8500 AIW
Eeuwige n00b
De standaard drivers werken toch zowiezo niet op een hercules kaart. Je moet dan toch de reference drivers hebben. Die vindt je onder "powered by ati", of bij hercules zelf. Misschien als je hem flashed met een ati bios werkt het wel, maar ik weet niet zeker of dat kan.Op vrijdag 26 april 2002 20:10 schreef SvanUden het volgende:
Ik heb een Hercules 3d prohpet 8500 LE. die dus absoluut niet wil werken met de nieuwe drivers, sterker nog het wil niet eens werken met de standaard ati drivers... wie heeft dit probleem ook en zijn er ook oplossingen voor????????
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een Iiyama VM Pro 454 19" monitor. Die kan op 1280x1024 op 120Hz. Ik heb Iiyama monitor drivers installed.
Maar ik krijg me refresrate NIET op 120 Hz. Ik krijg dan een zwart beeld. (Ook op 1600x1200 kan die niet hoger dan 85, daar waar die volgens mij op 100Hz moet kunnen!)
Volgens Windows gaat ie maar maximaal tot 100Hz.
(Ook in 1024x768 gaat ie maar max 100Hz)
Me videokaart (Radeon 8500 275/275) moet het aankunnen.
Ik kan ook nergens de maximale refreshrate instellen (Ik had eerder XP en daar kon ik het wel in instellen)
Zeg maar bij deze tab ergens, kon je altijd de maximale refresh invullen, zodat je monitor etc. die aankon.

Klik op het plaatje voor de full screen versie.
Ik heb ook al andere drivers geprobeerd (De nieuwste Beta, zelfde verhaal)
Ik heb Windows ME.
Ik heb een Iiyama VM Pro 454 19" monitor. Die kan op 1280x1024 op 120Hz. Ik heb Iiyama monitor drivers installed.
Maar ik krijg me refresrate NIET op 120 Hz. Ik krijg dan een zwart beeld. (Ook op 1600x1200 kan die niet hoger dan 85, daar waar die volgens mij op 100Hz moet kunnen!)
Ik kan ook nergens de maximale refreshrate instellen (Ik had eerder XP en daar kon ik het wel in instellen)
Zeg maar bij deze tab ergens, kon je altijd de maximale refresh invullen, zodat je monitor etc. die aankon.

Ik heb Windows ME.
waarom wil je zo'n hoge refresh rate? heeft dat dan nog wel nut boven 85hz? bij iiyama kan je ook drivers downloaden voor je monitor, ik kon bij mijn monitor ook de refresh rate niet veranderen.... met iiyama drivers wel.
edit: zie net dat je de iyyama driver al gebruikt.
Ik gebruik idd die drivers al.Op vrijdag 26 april 2002 21:37 schreef U-96 het volgende:
waarom wil je zo'n hoge refresh rate? heeft dat dan nog wel nut boven 85hz? bij iiyama kan je ook drivers downloaden voor je monitor, ik kon bij mijn monitor ook de refresh rate niet veranderen.... met iiyama drivers wel.
Ik wil gewoon OPTIMAAL gebruik maken van me monitor.....
Anders kon ik net zo goed een 451 kopen

Ik wil gewoon hoger dan 100Hz kunnen, en dat moet ie ook aankunnen.. Alleen in 1024x768 krijg ik hem op 120Hz, maar alle resoluties daarboven willen niet hoger dan, of 100 of 85 Hz.
T'is ook altijd wat met ATI en refreshrates..
Dus eigenlijk mijn grote vraag, WAAR is de MAXIMUM REFRESH(RATE) TAB gebleven bij de eigenschappen ??
Je maakt al optimaal gebruik van je monitor op 100hzOp vrijdag 26 april 2002 21:43 schreef SandeR het volgende:
[..]
Ik gebruik idd die drivers al.
Ik wil gewoon OPTIMAAL gebruik maken van me monitor.....
Anders kon ik net zo goed een 451 kopen
Ik wil gewoon hoger dan 100Hz kunnen, en dat moet ie ook aankunnen.. Alleen in 1024x768 krijg ik hem op 120Hz, maar alle resoluties daarboven willen niet hoger dan, of 100 of 85 Hz.
T'is ook altijd wat met ATI en refreshrates..
Denk je nou echt dat je monitor beter beeld geeft op 120hz?
Eerder een slechter beeld.
En het is ook altijd wat met ATI en refreshrates????
Volgens mij is er altijd wat met sandeR en computers.
Ga naar eigenschappen van je beeldscherm -> geavanceerd -> adapter -> alle modi weergeven en kies hier de gewenste refreshrate.Op vrijdag 26 april 2002 21:14 schreef SandeR het volgende:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb Windows ME.
Werkt dit niet, dan het volgende proberen.
Ga naar eigenschappen van je beeldscherm -> geavanceerd -> weergaven -> klik op de knop monitor -> vink daar use dcc information uit -> en zet maximum verversing dan op 120 hz.
Als dit niet werkt dan snap ik het niet meer, want bij mij werkt het wel
Omg, ik vraag gewoon om iets..
Ik heb toch niet zo veel aan die reacties zo..
Zeg nou zelf, ati heeft PROBLEMEN met Refreshrates...
Als er op de site van IIYAMA word gesproken van een optimale beeldinstelling van 1280x1024@120hz (of 121) dan wil ik hem daar graag op kunnen instellen.
Vandaar mijn vraag.
Dat het misschien NIET nodig is, is een ANDER verhaal.
Ik vind het aardig dat jullie me willen helpen, maar niet op deze manier
Ik heb toch niet zo veel aan die reacties zo..
Zeg nou zelf, ati heeft PROBLEMEN met Refreshrates...
Als er op de site van IIYAMA word gesproken van een optimale beeldinstelling van 1280x1024@120hz (of 121) dan wil ik hem daar graag op kunnen instellen.
Vandaar mijn vraag.
Dat het misschien NIET nodig is, is een ANDER verhaal.
Ik vind het aardig dat jullie me willen helpen, maar niet op deze manier
Dit zal wel werken in XP denk ik, maar ik heb ME!Op vrijdag 26 april 2002 22:00 schreef hiostu het volgende:
[..]
Ga naar eigenschappen van je beeldscherm -> geavanceerd -> adapter -> alle modi weergeven en kies hier de gewenste refreshrate.
Werkt dit niet, dan het volgende proberen.
Ga naar eigenschappen van je beeldscherm -> geavanceerd -> weergaven -> klik op de knop monitor -> vink daar use dcc information uit -> en zet maximum verversing dan op 120 hz.
Als dit niet werkt dan snap ik het niet meer, want bij mij werkt het wel
Ik heb bij me knop monitor bij de Weergave tab alleen deze 2 tabbladen:

Ik kan dus nix met DCC instellen enzo. Dat ben ik wel tegengekomen toen ik XP er een keer ophad.
Ik had dit probleem min of meer ook in Win98 SE.
Zoals? Ik zit hier met een Radeon VE ter vergelijking, en ik heb nu eindelijk een crosshair op mijn SmartgunOp vrijdag 26 april 2002 15:56 schreef The_PyroPath het volgende:
naja zijn weer sneller, wordt een beetje saai
www.avpnews.com
Dit topic is gesloten.