PLaatje op een a4 uitprinten

Pagina: 1
Acties:

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 22:46

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
http://www.rodekruisvierdaagse.nl/lanparty1.jpg

dat plaatje wil ik op een a4tje uitprinten maar dat hij het a4tje ook compleet bedekt als ik op printen druk en dan dat hij het automagisch aanpast zegt de laser printer dat ik een letter moet loaden dus ander papier maar dat wil ik niet

Please help>?

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Verwijderd

gaat niet, een printer heeft nou eenmaal marges.
als die printer load letter aangeeft, zal bij de printerinstellingen het papierformaat wel op letter staan (ff checken)

als je a4 aflopend wil afdrukken moet je op een groter papierformaat afdrukken en dan bijsnijden

wat je ook kan doen is gewoon op a4 afdrukken en de marges wegsnijden

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

Of als de printer om 'letter' vraagt gewoon op 'start' drukken op de printer zelf. Dan vraagt hij zoiets als 'op a4 afdrukken?'.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:08
Oplossing: Zoek iemand met een A3 printer. Die kan volledig A4 bedekken :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
of een profi drukker, maar dan kom je niet goedkoop weg voor 1 afdrukje ;)

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-08 06:26
is niet gewoon het probleem dat de printer denkt dat hij A4 heeft (wat ook zo zal zijn) maar dat je pc driver op letter ingesteld staat ? dan zal hij standaard om letter vragen, dat kun je negeren.
letter is iets kleiner (amerikaans formaat) dan A4. aflopend a4 zal alleen met een printer gaan die groter dan a4 kan, hij zal immers ergens het papier vast moeten houden met printen.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:10
Koop een nieuwe Epson, die kan aflopend op A4 printen. (ja echt randloos)

Maar stel eerst even bij de instellingen in dat je A4 papier gebruikt. Je kunt eventueel ook iets kleiner afdrukken en dan afsnijden.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1