Custom Tweakers Case Building Take 3

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 847 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09 01:19
Op zondag 16 juni 2002 23:43 schreef thedolf het volgende:

[..]

Dankjewel. Das mijn ontwerp. We zullen eraan werken om een eventuele volgende poll zo op te stellen dat ik weer win.

Maar dat zie je over 3 weken.:)
Mijn stem heb je in ieder geval, die case rocks echt hard. Mijn huidige tower zit nu een beetje vol met z'n 2 voedingen, 10 HD's en 4 CD stations.
Ik heb het er nu provisorisch moeten inhangen, en in dat design past het allemaal netjes :P

hebbie daar trouwens nog de bryce van (en eventueel de maten)? kan ik hem es in al z'n aanzichten bekijken :9~

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 21:00 schreef Delta2 het volgende:

[..]

Mijn stem heb je in ieder geval, die case rocks echt hard. Mijn huidige tower zit nu een beetje vol met z'n 2 voedingen, 10 HD's en 4 CD stations.
Ik heb het er nu provisorisch moeten inhangen, en in dat design past het allemaal netjes :P

hebbie daar trouwens nog de bryce van (en eventueel de maten)? kan ik hem es in al z'n aanzichten bekijken :9~
Nee. Marc_H heeft die gemaakt. Ik denk ook niet dat hij ze nog heeft.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta2
:'( naja, ennuh, schiet op met het in productie van die bak of een andere kewle natuurlijk :P
Prijs is toch een "don't care" voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

was dit niet laatst afgesloten ? (bij topic 3 meen ik :X)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 23:45 schreef SilentSniper het volgende:
BTW: Wat betekend AT,ATX, WTX? en hoe kan je zien wat welk soort is? (lekker newbie vraagje :))
AT is passé
Het WTX verhaaltje
Op woensdag 19 juni 2002 21:21 schreef Atgast het volgende:
was dit niet laatst afgesloten ? (bij topic 3 meen ik :X)
Over 2 weken wordt het heropend. Is het nou zo moeilijk om alleen de laatste pagina te bekijken?
Op woensdag 19 juni 2002 21:19 schreef Delta2 het volgende:
:'( naja, ennuh, schiet op met het in productie van die bak of een andere kewle natuurlijk :P
Prijs is toch een "don't care" voor mij :)
We gaan ons best doen!

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:00
Op zondag 16 juni 2002 23:33 schreef SilentSniper het volgende:
ik wil ook wel zoiets...

Deze vind ik wel nice: [afbeelding]
hey ik heb evt ook wel intersse voor de case al vind ik 4 case fans voorin wel een beetje overdreven vooral als er maar 1 outtake is .. nogal heel wat overdruk en misschien ook een idee om de plek voor water cooling evt voor iets anders te gebruiken of allebij bv geen WC dan een lamp ofzo (noem maar iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 21:59 schreef DaTimMan het volgende:

[..]

hey ik heb evt ook wel intersse voor de case al vind ik 4 case fans voorin wel een beetje overdreven vooral als er maar 1 outtake is .. nogal heel wat overdruk en misschien ook een idee om de plek voor water cooling evt voor iets anders te gebruiken of allebij bv geen WC dan een lamp ofzo (noem maar iets)
Ook dat was al eerder vermeld. De fans zijn een optie.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 21:15 schreef thedolf het volgende:

[..]

Nee. Marc_H heeft die gemaakt. Ik denk ook niet dat hij ze nog heeft.
misschien staan ze nog op http://people.a2000.nl/hheida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Laatst online: 11:00
sorry maar dit is zo een lang topic heb het ff vluchtig doorgelezen ... ga em nu ff grondig doorlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 22:02 schreef jadjong het volgende:

[..]

misschien staan ze nog op http://people.a2000.nl/hheida
Nope. Geen bryce docs
sorry maar dit is zo een lang topic heb het ff vluchtig doorgelezen ... ga em nu ff grondig doorlezen
Vergeet deel 1 en 2 niet >:)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPool
  • Laatst online: 05-10 14:14
Ik vind het basis ontwerp van thedolf opzich wel prima, ik kan me d'r iig wel in vinden, lekker ruim en veel opties voor me waterkoeling.

Ik heb deze topicreeks al een tijdje gevolgd maar het kwam telkens op niets uit omdat men maar bleef ouwehoeren. Kom tot actie ga gewoon een "sample" maken ofzo en maak er pic's van en post ze hier. En is d'r al een design van het frontje van de case? want hij moet natuurlijk wel een mooi aanzien hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 22:36 schreef DeadPool het volgende:
Ik vind het basis ontwerp van thedolf opzich wel prima, ik kan me d'r iig wel in vinden, lekker ruim en veel opties voor me waterkoeling.

Ik heb deze topicreeks al een tijdje gevolgd maar het kwam telkens op niets uit omdat men maar bleef ouwehoeren. Kom tot actie ga gewoon een "sample" maken ofzo en maak er pic's van en post ze hier. En is d'r al een design van het frontje van de case? want hij moet natuurlijk wel een mooi aanzien hebben ;)
Moet de look hebben van een lian li kast. Simpel, maar mooi

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 09:09
Nadat vanaf 19 juni geen threads meer gepost werden, hier weer een post.

Ik stel voor dat er vanaf bepaalde datum het startschot gegeven wordt voor het ontwerpen/inzenden van jullie custom-tweakers-case, door jullie zelf ontworpen. Ik zal het er met laupro over hebben hoe en wanneer we dit doen.
Er zijn echter enkele voorwaarden die denk ik gewaardeerd zullen worden:
- maak het ontwerp zo duidelijk mogelijk kwa lay-out: dus een legenda met daarin aangeven wat kleuren betekenen, of iets in die richting;
- maak van je ontwerp een 2D uitvoering met maten: spreekt voor zich neem ik aan.

Voorzover de voorwaarden, ik denk dat er nog wat bij komen maar dat zien we nog wel. En maar 1 ontwerp per persoon, zodat het wat overzichtelijk blijft
Verder zou ik zeggen: laat je 'creatieve-ik' wakker worden en maak er wat moois+nuttigs van.
Ook zal ik weer vragen om al vast naar bedrijven opzoek te gaan, die misschien interesse hebben een eventueel ontwerp niet alleen te produceren voor ons maar ook op de markt te zetten! >:)
Veel suc6 en over twijfels in je ontwerp kun je altijd hier posten want daar is dit topic voor :)

edit:

Laupro blijft starter van dit topic, maar ik probeer het weer op gang te helpen (no flame intended, ik neem het niet van hem over :P).

Maakt soms wel eens een foto ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta2
Laupro blijft starter van dit topic, maar ik probeer het weer op gang te helpen (no flame intended, ik neem het niet van hem over :P).
Weten we :)
Ben allang blij dat er nu weer wat loopt (hoop ik :P )
Kheb nog nooit zolang aan een topic vastgehangen als deze, en ik zal hem denk ik ook niet meer loslaten >:)

Ik denk dat ik ook maar es Bryce ga downen nu, en dan wat knutselen. Wie weet krijg ik ook wat fatsoenlijks in elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt deze case ooit nog geproduceerd :)? ik heb er wel interesse in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta2
Op zondag 28 juli 2002 16:49 schreef Thug_powah het volgende:
wordt deze case ooit nog geproduceerd :)? ik heb er wel interesse in.
Ik hoop het, tis de laatste tijd alleen zo gevaarlijk stil :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-10 21:43
Op vrijdag 12 juli 2002 10:31 schreef Mr.B het volgende:
Nadat vanaf 19 juni geen threads meer gepost werden, hier weer een post.

Ik stel voor dat er vanaf bepaalde datum het startschot gegeven wordt voor het ontwerpen/inzenden van jullie custom-tweakers-case, door jullie zelf ontworpen. Ik zal het er met laupro over hebben hoe en wanneer we dit doen.
Er zijn echter enkele voorwaarden die denk ik gewaardeerd zullen worden:
- maak het ontwerp zo duidelijk mogelijk kwa lay-out: dus een legenda met daarin aangeven wat kleuren betekenen, of iets in die richting;
- maak van je ontwerp een 2D uitvoering met maten: spreekt voor zich neem ik aan.
-2xpsu
-voldoende ruimte (voor wc of iets dergelijks)
-genoeg fans optioneel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta2
Op zondag 28 juli 2002 17:35 schreef pcmadman het volgende:

[..]

-2xpsu
-voldoende ruimte (voor wc of iets dergelijks)
-genoeg fans optioneel
Ik vind het model wat SilentSniper weer naar bovenhaalde op pagina 19 daar wel aan voldoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-10 16:27

Tux

Hmz... ik zit ook te kijken of ik zelf een case kan bouwen. Alleen moet ik een paar dingetjes weten.

- Wat de afmetingen zijn van een Mobo
- Hoe groot een voeding is
- Hoe pak ik het aan zodat de boel niet te heet wordt (airflow e.d.)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Laatst online: 02-10 15:26

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Er komt nog wel wat maar dat is pas over 3 weken (teminste dan heb ik het ontwerp wat verfijnt e.d.). Ik ga binnenkort op vakantie dus dan kan weer verder.

Maar voorlopig nog even geduld :7

Ik heb trouwens ook een idee om 'achter' alle bays een soort 'kabelgootje' te maken. Maar hoe dat eruit komt te zien moet je dus nog ff wachten :P

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen is er al een beetje een final design of id?? btw alle links/pics die hier staan zijn dood kan hier wat aan gedaan worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 04-10 09:17
Standaard uitrusten met 120mm papst intake voorin en 2x92mm papst outtake achterin en met een papst geriggede antec voeding :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 23:48:
hey mensen is er al een beetje een final design of id?? btw alle links/pics die hier staan zijn dood kan hier wat aan gedaan worden??
laatste post was dan ook uit juli, hè maat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Waarom pakken we niet gewoon het model van The Dolf hij had toen het beste ontwerp.. pakken we die en dan is het toch klaar.. maken maar?

moet je alle uitslagen inleveren? of de CAD tekening?
BTW ik wil er wel een soort lian-li front op :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik wil ook wel weten hoe het zit :)
lijkt me wel leuk zo'n ultieme case
ik heb het project een tijdje gevolgd tot vandaag, zie ik dat het volledig is doodgegaan :( Common peepz, let's make this happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Looki schreef op 25 november 2002 @ 09:58:
Waarom pakken we niet gewoon het model van The Dolf hij had toen het beste ontwerp.. pakken we die en dan is het toch klaar.. maken maar?

moet je alle uitslagen inleveren? of de CAD tekening?
BTW ik wil er wel een soort lian-li front op :)
De CAD tekening. Alleen ik kan hem niet maken

Gezocht!
Router

• silverraider
  • Laatst online: 24-03 16:23
schop

• The Dolf
  • Niet online

Gezocht!
Router

• jadjong
  • Niet online
AUW :(

:+

The Dolf:::
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/the%20dolf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/the%20dolf2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/the%20dolf3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/the%20dolf4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/the%20dolf5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/the%20dolf6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/the%20dolf7.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door jadjong op 28-11-2002 20:35 ]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:46
he , hijs gekickt, das leuk :)

misschien een goed idee om het nog eens te proberen? ik heb nog steeds intresse :+

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Looki

Looki

Ik heb een diploma voor CAD :) .. maar of ik het nog kan na 2 jaar :X .. ik kan momenteel ook niet tekenen. mijn pc is namelijk dood.. (of dood.. GF4 werkt niet met mijn mobo. daardoor werkt mijn raid functie niet :( ) alleen als dat af is wil ik het wel proberen.. maar eerst moet mijn school project af.. nog 1 week en dan nog 1 project van 6 weken.. dan heb ik (mischien) tijd.. dan nog kijken of ik CAD kan.

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Ik ben ondertussen maar aan m'n eigen case begonnen, dit project komt toch nooit van de grond... Het initiatief is goed, sommige ideeen ook... maar met zo'n grote groep people kom je er toch nooit uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TricTrac
  • Laatst online: 24-09 09:16

TricTrac

=;-)

Dat komt omdat iedereen elke keer weer wat anders roept en wil..... En dat werkt uiteraard niet....
Het is namelijk (zover als ik weet) nooit verder gekomen als het kiezen van een case...
Dus als het nou mogelijk is om z'n CAD tekening door iemand te laten fixen... En dan daarmee naar een "maker" zou gaan voor een prijsopgave en dergelijk....
Dan vervolgens een inkoopactie?!

Lijkt mij ook nog steeds een strak plan .... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta2
* Delta2 wilt ook nog wel steeds meedoen :)

Mijn arme Chieftec bigtower begint langzamerhand een beetje ruimte te krijgen voor de hele mik hardware die ik erin prop, hehe })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Sorry voor deze kick maar ik zou graag zien dat dit project alsnog van de grond komt. Zeker omdat je nu een ruime kast kan krijgen die aan je wensen is aangepast, redelijk uniek is en waarschijnlijk goedkoper is dan die uit de winkel.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

Het probleem is dat ik weinig tijd heb.. en net een nieuwe kast heb.. dus om nou voor anderen heel CAD te leren en veel denkwerk te doen.. ik wil best wat doen maar dit kost me 2/3 dagen.. beetje te veel van het goede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Ik heb momenteel ook even weinig tijd, maar ik stel voor om dit echt is een keer centraal af te handelen en het beste kunnen we hiervoor een 'portal' (een centrale website waar ieder ontwerpen kan uploaden en bijv. kan opgeven als 'ontwerper' oid & e.d.) gebruiken.

Poll: Moet er een portal komen voor de CTC?
Ja
Nee
Voorlopig even niet, geen tijd!

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=6673&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-10 10:29

rimpeldinky

nani?

ooohhh........ 1 stem :+ ik dus, JAZEKER! en dan ook weer even da bryce geval linken, kan ik ook ff brycen(als t zo heet)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

die 'maker' hè, is dat een staal bedrijf ?
ik ben namelijk geintereseeerd in de kosten ed. dus zou ik graag eens wat info opzoeken, maar ik weet neit goed waar ik moet zijn daarvoor.

als ik namelijk een soort bouwplan zou willen uitstensen in een stukkie staal, waar zou ik dat bijvoorbeeld kunnen laten doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het systeem van mijn cube straks ook los verkopen... misschien een IA ervoor doen?
Dat buizensysteem is erg stabiel en heel makkelijk in gebruik.. een paar platen ertegenaan en je hebt een case ;-)

Verder ben ik ook wel voor een portal! We kunnen hier waarschijnlijk best nog wat leuke dingen verzinnen... Het beste lijkt me een uitgebreide poll.. waarbij de meeste stemmen gelden... Een beetje het idee zoals ze toen ook op www.frozencase.com hebben gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

Atgast schreef op 17 december 2002 @ 22:32:
die 'maker' hè, is dat een staal bedrijf ?
ik ben namelijk geintereseeerd in de kosten ed. dus zou ik graag eens wat info opzoeken, maar ik weet neit goed waar ik moet zijn daarvoor.

als ik namelijk een soort bouwplan zou willen uitstensen in een stukkie staal, waar zou ik dat bijvoorbeeld kunnen laten doen ?
bij mijn buurman.. wolfard heeft dat bedrijf.. (voor laupro.. dat is in EDE :) ) ik weet niet of hij een i-net site heeft.. maar ik heb er 1 dag gewerkt.. (geen zak aan :) ) maar die heeft een heel groot apparaat die alle figuren automatisch uit metaal ponst.. mischien een idee voor het maken..
Ik heb 20 januari stage.. dus dan kan ik wel eens wat gaan proberen.. moeten we ff een keer met een paar lui bij elkaar komen om alles te berekenen en dan in autocad tekenen

offtopic
laupro kom een keer langs in LOK215 TCE, zit ik meestal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Looki schreef op 17 December 2002 @ 23:10:
[...]

bij mijn buurman.. wolfard heeft dat bedrijf.. (voor laupro.. dat is in EDE :) ) ik weet niet of hij een i-net zit heeft.. maar ik heb er 1 dag gewerkt.. (geen zak aan :) ) maar die heeft een heel groot apparaat die alle figuren automatisch uit metaal ponst.. mischien een iedee voor het maken..
Ik heb 20 januari stage.. dus dan kan ik wel eens wat gaan proberen.. moeten we ff een keer met een paar lui bij elkaar komen om alles te berekenen en dan in autocad tekenen

offtopic
das erg handig, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je nog een tekenaar zoeken, meld me bij deze ook aan, zowel 2D als 3D in AutoCAD en Mechanical Desktop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:04

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik kan ook 3d tekenen, in Pro Engineer (kutprogramma) en Solidworks. Over een half jaartje kan ik ook 'Autodesk Inventor'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 23:39:
Mocht je nog een tekenaar zoeken, meld me bij deze ook aan, zowel 2D als 3D in AutoCAD en Mechanical Desktop...
sebastius schreef op 18 december 2002 @ 00:28:
Ik kan ook 3d tekenen, in Pro Engineer (kutprogramma) en Solidworks. Over een half jaartje kan ik ook 'Autodesk Inventor'.
Jullie zijn wel handig :) (waar woon je?)
kunnen we een keer een tekening op papier doorsturen en dan laten uittekenen in autocad :) ik kan er namelijk niets meer van heb ik gister bekeken :( .. ik kon nog net een lijntje op het beeld krijgen..
Welke disign pakken we nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nihitsia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 10:06

nihitsia

The Banana goes on always on

Prachtig Idee, maar ik lees dit nu pas voor het eerst. Misschien ff leuk om alle sites en pic's weer ff beschikbaar te maken.

Gamebak Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Looki schreef op 17 December 2002 @ 23:10:offtopic
offtopic:
215 is naar mijn weten een theorielokaal :?, ik denk dat je eerder H ( ;) ) 205 bedoeld met die zwarte 'Delletjes'?

Mooi van dat bedrijf dat is iig een goed punt en helemaal mooi dat er aardig wat mensen zijn die 'CAD' een beetje onder de knie hebben.
Ik kreeg vandaag trouwens door dat ik vrijdag al 'kerstvakantie' heb :D ( 8)7 ), dus die site kan misschien al vrij snel 'in de lucht' zijn.

Overigens heb ik net mijn Chello-accountje 'opgeruimt'. De plaatjes zijn dus 404's geworden :/ (tja je hebt daar maar 10 MB dus die moet je goed (mis-)gebruiken :P). Maar voor de liefhebber zal ik zo een archief online gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

LauPro schreef op 18 december 2002 @ 18:31:
[...]
offtopic:
215 is naar mijn weten een theorielokaal :?, ik denk dat je eerder H ( ;) ) 205 bedoeld met die zwarte 'Delletjes'?

Mooi van dat bedrijf dat is iig een goed punt en helemaal mooi dat er aardig wat mensen zijn die 'CAD' een beetje onder de knie hebben.
Ik kreeg vandaag trouwens door dat ik vrijdag al 'kerstvakantie' heb :D ( 8)7 ), dus die site kan misschien al vrij snel 'in de lucht' zijn.

Overigens heb ik net mijn Chello-accountje 'opgeruimt'. De plaatjes zijn dus 404's geworden :/ (tja je hebt daar maar 10 MB dus die moet je goed (mis-)gebruiken :P). Maar voor de liefhebber zal ik zo een archief online gooien.
Ik heb 16k :).. maar het is wel H215.. achter de trap.. klein lokaaltje boven de kantine eigenlijk..
ik heb daar een eigen PC :) zo moet je het toch regelen op school :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:04

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Looki schreef op 18 december 2002 @ 08:57:
Jullie zijn wel handig :) (waar woon je?)
kunnen we een keer een tekening op papier doorsturen en dan laten uittekenen in autocad :) ik kan er namelijk niets meer van heb ik gister bekeken :( .. ik kon nog net een lijntje op het beeld krijgen..
Ik woon in Den Haag. Ik kan momenteel nog niet met autocad omgaan, heeft zowiezo ook geen zin ook. Een ontwerp voor zoiets als een kast moet je gewoon meteen volledig 3d doen. Pro Engineer en Solidworks zijn ideaal daarvoor (en dan het liefste solidworks omdat daar het makkelijkst de mooiste plaatjes en drawings uitkomen).

Verwijderd

Looki schreef op 18 December 2002 @ 08:57:
[...]
Als je alles later CNC wilt uitfrezen (Eventuele uitsparingen) dan is AutoCAD het allermakkelijkst, daar kan elk bedrijf mee omgaan, 3D pakket niet altijd, mede omdat elk bedrijf een ander pakket gebruikt. En jij niet een converter thuis geïnstalleerd hebt, om van een tekening een CNC programma te maken.

• jadjong
  • Niet online
nihitsia schreef op 18 december 2002 @ 12:44:
Prachtig Idee, maar ik lees dit nu pas voor het eerst. Misschien ff leuk om alle sites en pic's weer ff beschikbaar te maken.
PIC's van het te gebruiken disign staan op de vorige pagina en nu ook in deze post.

The Dolf:::
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/the%20dolf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/the%20dolf2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/the%20dolf3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/the%20dolf4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/the%20dolf5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/the%20dolf6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/the%20dolf7.jpg

• Looki

Looki

We hadden eerst betere tekeningen.. met fans enzo erin.. maar wacht ff op de site.. dan kunnen we nog wat ontwerpen bekijken.. en mischiennog insturen.. stuur dan wat in die aan de voorwaarde voldoet.. (voorwaarden zijn: WTX kast, 8 x 3.5" intern, 2 x 3,5" extern, ruimte voor display 4x40 moet er in passen.. onderin aansluiting voor 2 voedingen.. m onderin moet nog waterkoeling passen ook! (radiator + pomp).. als je dan een ontwerp maakt zullen we binnenkort weer is een site opzetten en kiezen welke de beste is.. dan moeten we die in a-cad tekenen en opsturen.. dan komt er een proefmodel.. als iedereen te vreden is den komen meer.. (zoiets moet het gaan denk ik)

• xces
  • Laatst online: 29-09 11:14

xces

To got or not to got..

Wat dacht je van een WC setup, dwz een premodded case waar gaten inzitten voor een WC setup bijv. van Aqua computer? Daar heb ik laatst een hele gave case gezien die ik maar al te graag zou willen hebben.. Lijkt me ook niet zo duur maar ik kan het niet zo netjes.

check:
dit draadje (en) dit draadje op www.aqua-computer.de

[ Voor 10% gewijzigd door xces op 19-12-2002 09:21 ]

• jadjong
  • Niet online
Looki schreef op 19 December 2002 @ 08:56:
We hadden eerst betere tekeningen.. met fans enzo erin.. maar wacht ff op de site.. dan kunnen we nog wat ontwerpen bekijken.. en mischiennog insturen.. stuur dan wat in die aan de voorwaarde voldoet.. (voorwaarden zijn: WTX kast, 8 x 3.5" intern, 2 x 3,5" extern, ruimte voor display 4x40 moet er in passen.. onderin aansluiting voor 2 voedingen.. m onderin moet nog waterkoeling passen ook! (radiator + pomp).. als je dan een ontwerp maakt zullen we binnenkort weer is een site opzetten en kiezen welke de beste is.. dan moeten we die in a-cad tekenen en opsturen.. dan komt er een proefmodel.. als iedereen te vreden is den komen meer.. (zoiets moet het gaan denk ik)
Nope, we hebben een ontwerp gekozen en daar blijven we bij, ik ga niet weer opnieuw dat hele traject afwachten.

• Looki

Looki

jadjong schreef op 19 december 2002 @ 09:20:
[...]

Nope, we hebben een ontwerp gekozen en daar blijven we bij, ik ga niet weer opnieuw dat hele traject afwachten.
Is ook goed.. dat duurde namelijk het langst :) .. daardoor is het mischien ook wel misgelopen.. maar heb jij je ontwerp nog? post die nog is.. lang geleden namelijk :)

• jadjong
  • Niet online
Looki schreef op 19 December 2002 @ 10:26:
[...]

Is ook goed.. dat duurde namelijk het langst :) .. daardoor is het mischien ook wel misgelopen.. maar heb jij je ontwerp nog? post die nog is.. lang geleden namelijk :)
/me
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/jadjong.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/jadjong1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/jadjong2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/jadjong3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/jadjong4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/de_jong_jj/GoT/jadjong5.jpg

• Looki

Looki

Er was toen ook zo'n kast..
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kast.GIF
zoiets was het.. en dan zijn die gele dingen FAN's

Offtopic.. hoe doe je dat met de pics die je uit kan vergroten?.. ik heb al eens gezocht maar nog nooit gevonden

[ Voor 37% gewijzigd door Looki op 19-12-2002 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

laupro.. kan jij ff een simple website bouwen? kan ik ook wel.. alleen dan wordt het te simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Looki schreef op 20 december 2002 @ 15:42:
laupro.. kan jij ff een simple website bouwen? kan ik ook wel.. alleen dan wordt het te simpel :)
Wat moet er op die website komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

zo te zien hoeft er helemaal niets op de site :)

Het wordt toch eens tijd dat die case af komt...
Ik heb wel veel geduld maar blijft (denk ik) niet eeuwig wachten

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Looki schreef op 19 december 2002 @ 12:12:
Er was toen ook zo'n kast..
[pic]
zoiets was het.. en dan zijn die gele dingen FAN's

Offtopic.. hoe doe je dat met de pics die je uit kan vergroten?.. ik heb al eens gezocht maar nog nooit gevonden
code:
1
[url=http://..urlplaatje..][img=600,450]http://..urlplaatje..[/img][/url]

Dan krijg je:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kast.GIF

De vertikale pixels aangepast op 421, omdat dat de uitkomst is van(600/655)x460. :)

600x450 is de conversie naar maximale forumbreedte van standaard 4:3 formaten.
640x480 , 1024x768 , 1152x864 , 1280x960 , 1600x1200 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:05
Klein schopje...

Ik denk dat hier weinig van terecht komt moet ik zeggen... Ik heb wat gepost in deel 1 (!), maar wie willen eigenlijk nog steeds hier een computer van? Het duurt volgens mij gewoon te lang, er moeten knopen doorgehakt worden

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ondertussen aan m'n eigen case begonnen, helemaal zoals ik 'm zelf wil hebben... Dus ik zou zeggen: Wat let je? Groepsprojecten zijn leuk, maar als er teveel mensen aan meedoen kan je toch nooit aan de wensen van iedereen tegemoet komen...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xwizz/DigiCube/Project-DigiCube.jpg

Dit wordt mijn cube... Ben ondertussen alweer een heel eind, ik wacht momenteel nog even op de spullen van de laatste lopende IA's... Als dat binnen is hoop ik alles binnen een maandje af te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:05
Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 14:11:
Ik ben ondertussen aan m'n eigen case begonnen, helemaal zoals ik 'm zelf wil hebben... Dus ik zou zeggen: Wat let je? Groepsprojecten zijn leuk, maar als er teveel mensen aan meedoen kan je toch nooit aan de wensen van iedereen tegemoet komen...

[afbeelding]

Dit wordt mijn cube... Ben ondertussen alweer een heel eind, ik wacht momenteel nog even op de spullen van de laatste lopende IA's... Als dat binnen is hoop ik alles binnen een maandje af te krijgen...
Cool man!
Ik wil ook m'n eigen kast gaan bouwen, het plan was om hem totaal plexiglas te maken, maar een vierkant metertje is wel superduur :(...

[ Voor 7% gewijzigd door Mithrandir op 03-02-2003 15:10 ]

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny

ronny

Trotse vader

Als er nu gewoon voor de case van the Dolf gekozen word, daar zijn de meesten toch wel voor dacht ik. Dan hoeft er alleen nog maar een producent gevonden te worden.
Voor de mensen die het er niet mee eens zijn is het denk ik de keus deze of helemaal niets, want daar komt het wel op neer.

(ronny heeft nog altijd een heel klein beetje hoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
ronny schreef op 10 maart 2003 @ 16:09:
Als er nu gewoon voor de case van the Dolf gekozen word, daar zijn de meesten toch wel voor dacht ik. Dan hoeft er alleen nog maar een producent gevonden te worden.
Voor de mensen die het er niet mee eens zijn is het denk ik de keus deze of helemaal niets, want daar komt het wel op neer.

(ronny heeft nog altijd een heel klein beetje hoop)
Dat is al jaren(ik mag nu wel in meervoud spreken :P) het plan. Maar als je eenmaal 99 mensen voor het idee gewonnen hebt komt er weer 1 of ander onverlaat die een andere kast aanbiedt. Al je werk voor niets geweest. :X

Jouw plan:
F*ck votings, we kiezen die van Dolf en zoeken een producent, goed plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Ik biedt me ook aan om een front te ontwerpen. Ik maak er zowiezo eentje, en post um hier.

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyonN schreef op 10 maart 2003 @ 19:07:
Ik biedt me ook aan om een front te ontwerpen. Ik maak er zowiezo eentje, en post um hier.
Neeneeneeneeneenee |:( |:( |:(
Kijk nou eens naar de datum en lees het topic |:( Er is allang een design wat gemaakt moet worden en we gaan dus niet opnieuw weer helemaal opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Tja, sorry hoor. Maar waarom zouden we het bij 1 front houden? Zoveel ontwerpen van een front zijn er niet. Er is inderdaad een poll over het ontwerp van de kast geweest, dus ik ben wat laat ja. Opzich maakt het mij niet uit. Het project op zich is interessant genoeg.

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 19:12:
[...]

Neeneeneeneeneenee |:( |:( |:(
Kijk nou eens naar de datum en lees het topic |:( Er is allang een design wat gemaakt moet worden en we gaan dus niet opnieuw weer helemaal opnieuw beginnen.
Beng klong klang Fout! |:( :P

Het ontwerp van de inrichting/indeling is gemaakt. De buitenkant en de decoratie daarvan niet. Dus als iemand creatief met aan/uit schakelaars is moet hij dat vooral doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 14:42
Ik heb mischien wel een producent, ik heb daar mijn sidepanel ook laten watercutten. Is gewoon een metaalbewerkingsbedrijf dus ik neem aan dat ze wel oren hebben naar zo'n project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny

ronny

Trotse vader

Nu de indeling vast staat komt het moeilijkste hoe ga je hem afwerken:
Hoe worden de blowholes voor bewerkt??
Hoe kan je de 5 1/4 voor zagen dat je die er zo uit kan drukken zonder je vingers te amputeren :)
gaten voor led's en prower button?? (voor mensen met linux is geen reset nodig :7 )

Zijn er nog andere dingen die in overweging genomen moeten worden??
jadjong schreef op 10 maart 2003 @ 17:04:
[...]

Dat is al jaren(ik mag nu wel in meervoud spreken :P) het plan. Maar als je eenmaal 99 mensen voor het idee gewonnen hebt komt er weer 1 of ander onverlaat die een andere kast aanbiedt. Al je werk voor niets geweest. :X

Jouw plan:
F*ck votings, we kiezen die van Dolf en zoeken een producent, goed plan.
Dat is dan ook precies de reden dat ik nu zeg van gewoon bouwen dat ding. Ik volg dit topic ook al vanaf de eerste posts
>:) Dus dat is het tweede argument want volgens mij is de Dolf ook de enige ontwerper die het topic overleeft.

Dus als we het snel eens kunnen worden over de afwerking moet het mogelijk zijn om voor 2010 de case in huis te hebben :9

[ Voor 53% gewijzigd door ronny op 11-03-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
jadjong schreef op 10 March 2003 @ 20:37:
[...]

Beng klong klang Fout! |:( :P

Het ontwerp van de inrichting/indeling is gemaakt. De buitenkant en de decoratie daarvan niet. Dus als iemand creatief met aan/uit schakelaars is moet hij dat vooral doen.
Misschien onnodig om te zeggen maar die creatieve moet dat dus persoonlijk uitzoeken.
Het definitieve ontwerp staat al vast hoor ik (MOOI!).
De buitenkant is dus met opzet zo saai mogelijk gehouden.

* The Dolf heeft een teringhekel aan premodded kasten. Ook al is het een beperkte oplage

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny

ronny

Trotse vader

The Dolf schreef op 11 March 2003 @ 14:57:
[...]
* The Dolf heeft een teringhekel aan premodded kasten. Ook al is het een beperkte oplage
Maar vind jij dat de voorkant er uitzou moeten zien??
Al dan niet pre cuttet blowholes en dergelijke of moet alles nog gezaagd en geboord worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

iedereen wil toch een andere buitenkant, bv de ene wil een reset knop en een ander weer niet, als we het gewoon op de inhoud houden en gewoon simpel, plaatstaal/alu er omheen (met eventueel alleen gaten voor flop en cd/dvd) dan kan iedereen verder zelf alles afwerken :D

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny

ronny

Trotse vader

Die gaten voor floppy en 5 1/4 zijn idd minimaal, maar dan is de vraag of je het er bij wil laten of dat er nog een paar dingen bij moeten komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
ronny schreef op 11 March 2003 @ 16:37:
[...]

Maar vind jij dat de voorkant er uitzou moeten zien??
Al dan niet pre cuttet blowholes en dergelijke of moet alles nog gezaagd en geboord worden??
Misschien wel een rooster voor de eventuele intake fans. Maar toch echt niet.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny

ronny

Trotse vader

The Dolf schreef op 12 March 2003 @ 00:17:
[...]

Misschien wel een rooster voor de eventuele intake fans. Maar toch echt niet.
Als er een mooi rooster voorin zit vind ik zo mooi als een vingerhekje. Maar wat bedoel je met Maar toch echt niet :?
niet meer als dat ??
Hoeft ook niet..
als iemand een schets kan maken van de voorkant. dan kunnen we een producent zoeken die het snijden wil.
Moet nu toch een keer de vaart in komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ronny schreef op 11 March 2003 @ 16:55:
Die gaten voor floppy en 5 1/4 zijn idd minimaal, maar dan is de vraag of je het er bij wil laten of dat er nog een paar dingen bij moeten komen??
dat bedoelde ik nou net, iedereen wil het anders. niet iedereen wil een resetknop, zit je toch mooi met een rond gaatje te kijken ;) , ik bouw er waarschijnlijk [WC] in, wat heb ik dan aan bijvoorbeeld 24 fan-gaten of fingerguards?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

jezus, is dit topic nog steeds open?? :9~
ben nog steeds in voor designen van de voorkant :) (hoewel dat smaak gebonden is)

ik ontwerp wel 2e, mag iemand anders dat 3d doen :9

[ Voor 19% gewijzigd door gitaarwerk op 12-03-2003 13:33 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
Niet om te ontmoedigen, maar een case (waar dit topic en de vorige over gingen) is nagenoeg niet reëel.

Ten eerste moet het een ontwerp zijn dat veel mensen aanspreekt. Ookal denken veel "nou dit ontwerp is echt universeel", maar smaken en mensen verschillen en er zal nooit echt een case uit komen de echt iedereen aanspreekt.

Zou dit wel het geval zijn, kom je bij punt twee uit: de animo.
Er moeten genoeg mensen zijn die zo'n case willen aanschaffen.

Wat gelijk weer doorgaat naar punt drie.
De meeste producenten verlangen van je dat je een kant-en-klare autoCAD tekening aanleverd en hun er dan meestal minimaal 1000 of meer stuks van produceren. Hier is echt niet genoeg animo voor.

Maar wat wel een goede mogelijkheid zou zijn:
Om in samenspraak met een bedrijf/de bedrijven, wat zich bereid voelt zich in te zetten, een case te ontwerpen die ons tweakers globaal aanspreekt en dit ontwerp vervolgens op de markt te brengen. Aangezien het bedrijf/de bedrijven waarschijnlijk dan een product op de markt zetten wat uniek is, is de kans dat het verkocht wordt (in grote oplagen) stukken groter.
Er zijn immers meer tweakers die op de FrontPage van t.net kijken dan die hier op het forum tussen topics rondzwerven.

Mijn idee/advies dus:
Kijk of je een bedrijf/bedrijven kan vinden die zo'n soort project zouden willen uitvoeren. Zijn ze geinteresseerd dan stuur je ze een paar van de designs die eerder (door middel van poll) naar voren zijn gekomen.

Ik benadruk wel dat als dit door zou gaan, dat er dan echt een uniek product op de (pc)markt komt >:).

PS: absoluut geen flame intended, maar het wordt eens tijd dat er wat minder over het design gemuggezifterd wordt en wat meer over de uitwerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Mr.B: Als je goed had gelezen (nfi) dan had je kunnen zien dat ik daar al mee bezig ben geweest. Helaas had ik het toen veel te druk.

Het design is er. Het punt nu is dat het mooi afgewerkt is zodat je serieus bedrijven kan aanspreken. Met een paint kladje kom je niet erg ver en wordt je nooit serieus genomen.

Ik zal vandaag mijn ontwerpen weer eens terug gaan zoeken en trachten deze een professioneel uiterlijk te geven.

Dan pas ga ik over tot het contacteren van bedrijven.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
The Dolf schreef op 12 maart 2003 @ 14:05:
Mr.B: Als je goed had gelezen (nfi) dan had je kunnen zien dat ik daar al mee bezig ben geweest. Helaas had ik het toen veel te druk.

Het design is er. Het punt nu is dat het mooi afgewerkt is zodat je serieus bedrijven kan aanspreken. Met een paint kladje kom je niet erg ver en wordt je nooit serieus genomen.

Ik zal vandaag mijn ontwerpen weer eens terug gaan zoeken en trachten deze een professioneel uiterlijk te geven.

Dan pas ga ik over tot het contacteren van bedrijven.
Het is te lang geleden voor me denk ik :P
Maar idd het design afwerken, je kunt wel bedrijven informeren hierover ...
[zelf zal ik niet echt veel vinden/doen - examenjaar en het is nogal druk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

voor dat design afgewerkt is heb ik weinig meer van gezien..duurde misschien wat te lang en heb er over gekeken.. maar anyway :) misschien is er wat te regelen met colorcases.com ? :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Gitaarwerk schreef op 12 March 2003 @ 18:45:
voor dat design afgewerkt is heb ik weinig meer van gezien..duurde misschien wat te lang en heb er over gekeken.. maar anyway :) misschien is er wat te regelen met colorcases.com ? :)
Nee. Dat is volgens mij geen producent.

bij de weg, als er iemand enig id heeft met welk programma ik *.DXF bestanden kan openen dan kan ik ook weer verder.

[ Voor 16% gewijzigd door The Dolf op 13-03-2003 00:54 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:35
*.DXF is te openen met 'n CAD programma denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor het CAD tekenen ben ik eventueel wel bereid mijn medewerking te verlenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

* rimpeldinky loopt naar de overkant van de straat, begint te rennen en geeft dit topic zon enorme schop dat het bovenaan de CME topiclist komt te staan :o

ik wil eigenlijk wel weten of die nu echt definitief vam de baan is, ik ben van plan om een eigen case te maken of deze mee aan te schaffen.
omdat bij de vorige schop er weer enthousiast gereageerd/t werd wil ik het nog een keertje proberen

[ Voor 3% gewijzigd door rimpeldinky op 14-04-2003 15:47 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

* rimpeldinky doet het stiekem nog een keertje schoppen want hij vind het wel heel erg jammer...

*zucht* dan zal ik maar aan mijn plexicase gaan beginnen

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:16
loop niet de hele tijd te schoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

nou sorry hoor, ik heb serieus interesse in de dolf case en dacht dat er mischien meer mensen waren... O-)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 16:54
Ik zou een case willen waar je zonder problemen een radiator in kan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

( http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/16157845 ) kijk daar maar even,
is dat groot genoeg? ;)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10 20:29
DTC_marijn schreef op 15 April 2003 @ 15:55:
loop niet de hele tijd te schoppen
Zeur niet, bij zo'n belangrijk topic als dit waar al zoveel in is gereplyed vind IK dat het mag :P
Ik heb idd ook nog altijd interesse en had laatst al getracht dit topic weer op te zoeken, maar dat wilde helaas niet lukken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roba
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

Hmm, alle kickz hebben blijkbaar niet echt geholpen! Waar zijn de orginele initiatief nemers? De mensen die onder andere mee hebben geholpen aan de verschillende designs! Is het misschien wat om die mensen opnieuw attend te maken van dit nog altijd 'levende' topic? Zo dat er weer input kan worden gegeven...

The desire to know is natural to all good people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omebas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 21:38
roba schreef op dinsdag 15 april 2003 @ 23:10:
Hmm, alle kickz hebben blijkbaar niet echt geholpen! Waar zijn de orginele initiatief nemers? De mensen die onder andere mee hebben geholpen aan de verschillende designs! Is het misschien wat om die mensen opnieuw attend te maken van dit nog altijd 'levende' topic? Zo dat er weer input kan worden gegeven...
Ik ben op het moment een pc case aan het ontwikkelen als afstudeeropdracht. Kijk maar even naar het volgende topic.

Ik moet een pc case ontwikkelen voor "nerds" suggesties?

Ik ben nog druk aan het lezen in deze en het vorige topic of ik nog dingen tegenkom die van belang zijn.

Mischien een beetje een late kick maar er is nog hoop :+

[ Voor 6% gewijzigd door Omebas op 07-04-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:17

Epsilon

* meld zich na meer dan 3 jaar ;)

Zoals je misschien gelezen hebt, was het niet haalbaar. Ik heb ook de illusie verloren dat het ooit wat ging worden. Het idee is leuk, maar de kosten zijn te hoog voor een kleine serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omebas
Epsilon schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:47:
* meld zich na meer dan 3 jaar ;)

Zoals je misschien gelezen hebt, was het niet haalbaar. Ik heb ook de illusie verloren dat het ooit wat ging worden. Het idee is leuk, maar de kosten zijn te hoog voor een kleine serie :)
Als je nu even gelezen had kon je zien dat ik er nu mee bezig ben en ik heb inmiddels al een concept kunnen maken die voldoet aan veel eisen met een serie van 25 stuks en een kostprijs van 150 euro in the winkel that is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
:D lol @ dit topic. Achja, inmiddels ben ik hier niet zo heel veel meer mee bezig, veel te druk met andere dingen. Ik ben nog wel geïnteresseerd in een dergelijke case, heb je al wat concreets Omebas? Ik ken eventueel wel een bedrijf welke dergelijke cases in productie kan brengen en ze op een wat grotere schaal kan verkopen zodat je er ook nog iets aan over houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omebas
LauPro schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:16:
:D lol @ dit topic. Achja, inmiddels ben ik hier niet zo heel veel meer mee bezig, veel te druk met andere dingen. Ik ben nog wel geïnteresseerd in een dergelijke case, heb je al wat concreets Omebas? Ik ken eventueel wel een bedrijf welke dergelijke cases in productie kan brengen en ze op een wat grotere schaal kan verkopen zodat je er ook nog iets aan over houdt.
Ik heb inmiddels ook aardig wat contacten. Ik ben nu een zestal weken bezig en heb snel een concept gemaakt voor de haalbaarheidsstudie en ben nu bezig met alternatieven, omdat het nog teveel wegheeft van een bestaande case. Ik kan je wel een picje sturen als je intresse hebt. Je zal dan iig een idee hebben wat haalbaar is.

Het product zal iig verkocht gaan worden via een shop voor tweakers en indien er blijkt dat er veel intresse is zal het product mischien wel aangepast worden op massa productie.

[ Voor 3% gewijzigd door Omebas op 07-04-2005 16:44 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste