Toon posts:

2 Branders aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga me binnenkort een nieuwe brander kopen, en nu vroeg ik me af als ik nu ipv een brander en een gewone cdrom drive, 2 branders kon inbouwen, kan ik dan ook met die beidde branders tegelijk brandden!??!?
Volgens mij zou dit in theorie moeten kunnen, als ik bij Nero de E:/ drive instel als brander, en bij easy cd creator de F:/ drive...

Ik heb een AMD thunderbird 900 mhz, 256 mb (binnenkort 512) 2 hd`s 40 gig en 10 gig, dus dat lijkt me ook geen probleem, dat zou mijn pc en mijn schijven moeten kunnen bijhouden.

Weet iemand van jullie of dit mogelijk is!??!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
is mogelijk ja. kan geloof ik ook allebei in een keer met nero branden tegelijk.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 03 april 2002 20:11 schreef kretzzzman het volgende:
Ik ga me binnenkort een nieuwe brander kopen, en nu vroeg ik me af als ik nu ipv een brander en een gewone cdrom drive, 2 branders kon inbouwen, kan ik dan ook met die beidde branders tegelijk brandden!??!?
Afhankelijk van de brandsoftware kan het wel/niet. Nero kan er goed mee overweg
Volgens mij zou dit in theorie moeten kunnen, als ik bij Nero de E:/ drive instel als brander, en bij easy cd creator de F:/ drive...
En dat zeg je zelf dus ook al
Ik heb een AMD thunderbird 900 mhz, 256 mb (binnenkort 512) 2 hd`s 40 gig en 10 gig, dus dat lijkt me ook geen probleem, dat zou mijn pc en mijn schijven moeten kunnen bijhouden.

Weet iemand van jullie of dit mogelijk is!??!
Ja.. mogelijk (neem trouwens 2 burnproof gevallen.....)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 03 april 2002 20:12 schreef KaAzKoP het volgende:
is mogelijk ja. kan geloof ik ook allebei in een keer met nero branden tegelijk.
Ja Nero kan meerdere (4 zeg ik uit mijn hoofd maar das een gok) branders tegelijk aansturen. Geen idee of het handig is voor normaal gebruik maar goed.

Ik zie iig het probleem niet van 2 branders hoor, moet lukken.

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 20:13 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja Nero kan meerdere (4 zeg ik uit mijn hoofd maar das een gok) branders tegelijk aansturen. Geen idee of het handig is voor normaal gebruik maar goed.

Ik zie iig het probleem niet van 2 branders hoor, moet lukken.
yep, 4

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Prassi Primo (Prak) DVD kan er 23 aansturen.

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-04 21:06
2x nero openen dan kan ik hier 2 verschillende CD's tegelijkertijd op 16x branden met 2 branders op één IDE kanaal. Data komt daarbij dan van één 5400 rpm maxtor.

Heb dan wel af een toe een melding dat de burnproof er aan te pas moet komen. En 10 cd's in 30 minuten schiet wel op natuurlijk >:)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-04 09:05

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HA>>OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 21:00 schreef Terw_Dan het volgende:
Prassi Primo (Prak) DVD kan er 23 aansturen.
en hoe wou je die aansluiten :P

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik ga het uitproberen, thxz.
trouwens welke idioot heeft er in godsnaam 23 branders?!?!?!? *D

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 20:04

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Euh, ff tussendoor, waarom zou je eigenlijk 2 branders willen? Is dat niet een beetje teveel van het goede voor een thuisgebruiker?
Ik bedoel, met zo'n lekker snelle brander ben je na 5 minuten fikken alweer een compleet cdtje rijker.

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 11:04 schreef kretzzzman het volgende:
ok, ik ga het uitproberen, thxz.
trouwens welke idioot heeft er in godsnaam 23 branders?!?!?!? *D
5 extra promise kaartjes? :+ Een groter probleem: In wat voor kast plaats je 23 branders en hoeveel personeel neem je om ze te bedienen. :D

• joop3
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 16:52

joop3

Met scsi kom je een heel eind. Alles gewoon in een externe scsi tower.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 11:09 schreef Jules het volgende:
Euh, ff tussendoor, waarom zou je eigenlijk 2 branders willen? Is dat niet een beetje teveel van het goede voor een thuisgebruiker?
Ik bedoel, met zo'n lekker snelle brander ben je na 5 minuten fikken alweer een compleet cdtje rijker.
ja ik heb nu toch al een brander dus waarom zou ik dan mijn brander door een brander vervangen als het ook een brander voor een cdrom drive kan zijn, je weet maar nooit waar het goed voor is. :7
Pagina: 1