Toon posts:

[BC3] 2 branders in 1 syteem teglijk gebruiken????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik vernomen dat het mogelijk is om met Nero 2 branders tegelijk aan te sturen, maar nu loopt er een gozer tegen me aan te lullen dat ze dan allebij SCSI of allebij IDE moeten zijn.

Is dit gelul of wat?? Ik ga namelijk een 2de brander erbij steken, maar ik weet nog niet welke.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik weet ook niet meer dan dat je óf 2 SCSI óf 2 IDE branders moet hebben.

Maar misschien loop ik achter me NERO, en dat het nu wél kan... :D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

dit kan al een tijdje met Padus Diskjuggler, maar dan moet je we EXACT dezelfde branders hebben

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-04 10:33

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Volgens mij geld voor nero ook dat je twee identieke branders moet hebben

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Loop ik toch niet zo ver achter als ik dacht... B-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
* Freggel_United heeft een tijdje 2 branders gebruikt...

Gewoon voor de gein. Ze hoeven dus niet identiek te zijn. Ik had een Philips 4x2x24 en een Plextor 8x4x32 aan een Promise Ultra66 hangen. Werkt perfect met Nero, het is alleen een beetje nutteloos omdat ik maximaal op 4x kon branden, sneller was de Philips niet. Ik kon dus net zo goed 2 keer achter elkaar op de Plex branden (wat ik nu doe), dat is net zo snel :)

Het kan dus, ook met IDE :)

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik bedoel dus dat ik met alle twee de branders verschillende cd''s wil branden. Op de een b.v een DivX en op de andere een MP3 CD.

Verwijderd

Nee , da kan ni me Nero , ge kunt wel 2 keer tegelijk op 2 fikkerz dezelfden cd brande

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
En als je nou nero 2 keer opstart en allebij een andere brander gebruikt?

Of kan dat niet?

Waarschijnlijk niet zou wel simpel zijn maargoed :)

Eppie

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Op dinsdag 22 mei 2001 20:53 schreef nitraat het volgende:
Maar ik bedoel dus dat ik met alle twee de branders verschillende cd''s wil branden. Op de een b.v een DivX en op de andere een MP3 CD.
Multiple Instance Burning (MIB) :) Zo weer een afkorting erbij !

Moet kunnen, maar nog nooit gezien/geprobeerd...

By each crime and every kindness, we birth our future

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03 10:09
met 2 branders verschillende ceedees branden lukt nie! mij in iedergeval niet dan. 2 nero''s opstarten en dan gaan fikken met 1tje gaat goed totdat je de 2e cd start. buffer underrun enzo. iznie zo fijn.

discjuggler lukt ook niet, cdrwin die hangt je hele systeem, en easy cd is toch bagger daarmee heb ik het niet geprobeerd.

Verwijderd

onzin ik heb 2 branders in mijn pc zitten en kan op de ene een audio cd fikken en op de andere een iso file. Dit op een ppro 200mhz met 64mb geheugen. Writers plextor 8220 en 412 SCSI natuurlijk:P. Gewoon 2 keer nero opstarten en gaan.......>:)

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-04 16:28
Hmm, het moet mogelijk zijn maar ik zou niet weten hoe...

Ik weet wel dat toen ik uitgeprobeerd had 2x met nero te branden ik een bufferunderun kreeg zodra de 2e cd begon... niet echt handig dus..

Tja, iemand misschien een oplossing ? :)

Verwijderd

Topicstarter
zeker wel waarschijnlijk si je HDD te sloom. Ik zou zeggen probeer een RAID config. Ik kan me best voorstellen dat b.v 2x 16speed bhoorlijk wat van je HDD vergt :)

Maar het zal me lukken, anders ben ik geen tweaker meer!!!

Verwijderd

Kun je geen 2 nero (of welk ander progy dan ook) of misschien beter 2 verschillende progys openen en dan 2 VERSCHILLENDE cd''s branden, vanaf je HDD natuurlijk??
Pagina: 1