Toon posts:

[SB AUDIGY] creative 5300 boxen werken niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de SB AUDIGY kaart in mijn cmoputer met de Creative 5300 set, alleen als ik een test doe dan zegt de rechtersatelliet speaker "linksachter" er klopt dus geen zak van. De subwoofer zegt "rechts", ik draai xp, heeft iemand anders ook dit probleem? Of weet iemand hoe ik het kan rechtzetten? Ik baal er super van, het was een dure set en hij werkt nu kut!

Verwijderd

heb je de plugies wel allemaal goed zitten, ik weet namenlijk dat de beschrijving van creative behoorlijk @#@#$ is opgeschreven.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Lijkt me inderdaad een verhaal van kabels en pluggen..

just my 2 cents..

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet het zeker! Alle boxen werken wel ... maar er zit gewoon iets fout! Wat weet ik ook niet! |:(

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:27
Ik denk toch dat het een kwestie van verkeerde aansluiting is, kennissen van me hebben deze set ook, en ik kan me herinneren dat er (op de kop af ;)) 6565 aansluitingen op zitten. Check het nog even, probeer anders de aansluitingen om te wisselen zodat je rechterbox wel rechts zegt

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Verwijderd

Topicstarter
ja maar het probleem is dat je achterop de subwoofer 5 aansluiting hebt en dat wanneer je de box die rechtsachter staat ook in het gaatje waar rechtsachter op de subwoofer staat insteekt, 6565 aansluitingen? Waar dan allemaal?

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:27
Op donderdag 04 april 2002 15:08 schreef j3nz het volgende:
ja maar het probleem is dat je achterop de subwoofer 5 aansluiting hebt en dat wanneer je de box die rechtsachter staat ook in het gaatje waar rechtsachter op de subwoofer staat insteekt, 6565 aansluitingen? Waar dan allemaal?
Zie je mijn smiley staan voor deze opmerking? ;)
Probeer dan eens de kabel voor de rechtsachterbox in de aansluiting van linksachter te doen; als ie zo wel goed werkt, maakt dat toch niets uit?

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Verwijderd

jaa...offf je smijt hem het raam uit en koopt een prima versterker

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:15

joker1977

Tweakert

Op woensdag 03 april 2002 16:19 schreef j3nz het volgende:
Ik heb de SB AUDIGY kaart in mijn cmoputer met de Creative 5300 set, alleen als ik een test doe dan zegt de rechtersatelliet speaker "linksachter" er klopt dus geen zak van. De subwoofer zegt "rechts", ik draai xp, heeft iemand anders ook dit probleem? Of weet iemand hoe ik het kan rechtzetten? Ik baal er super van, het was een dure set en hij werkt nu kut!
Je hebt toevallig niet ergens de optie 'interchange left/right' aangezet? Daarnaast: Controleer je bedrading, zoals iedereen ook al (terecht) zegt. Het moet gewoon goed werken

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 08:26

scorpie

Supra Addict

tjah, zo'n soortgelijk probleem heb ik dus ook, alleen dan met een altec lansing speakerset klik

ik heb ook geen idee waar het aan ligt... met een live heb ik precies hetzelfde.. ik heb zelfs de subwoofer omgewisseld op m'n werk om te kijken of dat helpt, en nee hoor.. :(

edit: en wat jij ook zegt, de software staat goed, en de hardware ook (bij mij in ieder geval 100% zeker). bij altec lansing en bij creative hebben ze geen idee. :(

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

tja dit is iets wat ik ook had
alleen was het bij mij opgelost na een driver update...

maar verder kan ik jullie niet helpen sorry m8s weet het ook niet
Pagina: 1