Toon posts:

Help !! | :(

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuw moederbord (plus nieuwe processor) in me moeke haar pc gebouwd, een amd duron 1 gig. Maar nu komt het probleem de harde schijf is geformatteerd (seagate 6,4 gig 5400 rpm aangesloten op een 80 conductor kabel) ik start de pc opnieuw op met de win xp cd er in. zal xp beginnen komt er een fout met een file, pciide.sys ???? weet iemand de oplossing. thnx

Verwijderd

Fatsoenlijke Topictitel lees de FAQ!!!

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Verwijderd

het is zeker eens verstandig de faq te lezen om te kijken hoe je een topic opent

je kan proberen te booten vanaf diskette

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

cdttje van XP brak

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08 13:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Geef eens even de exacte voutmelding van XP.
Met alleen de naam kunnen we niets, wel met de dus reeds gevraagde, complete, melding.

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
ten eerste kun je beter de FAQ lezen..dat heeft denk ik invloed op de levensduur van je topic :D

voor de rest zou je eens kunnen proberen die harddisk op een normale 40-aderige ide kabel aan te sluiten

Verwijderd

Topicstarter
okeej mensen reageer plz ff op de andere topic willen jullie (dit was een domme topic, mag van mij gesloten worden.) en wat betreft de gewone 40 aderige kabel al geprobeert, wat heb ik er aan om van de diskette op te starten er staat geen windows op de HD, er staat niks op. dan heb je ook niet veel aan dos

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:07

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, en voortaan in 1x goed aub :D
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.