Toon posts:

aan de sint

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinterklaas

Door Sinterklaas (Moderator V&B) - woensdag 03 april 2002 12:55

--------------------------------------------------------------------------------
Check je mailbox eens Anthrax, ik heb gisteren iets over techposts scoren gemailt en er is altijd nog zoiets als een editknop.
En zelf wat uitzoeken wordt je niet ziek van ofzo, je hebt nog helemaal niets zelf gedaan.
-----------

[topic=457328/1/60]

hi sinterklaas !
Mijn mailbox is leeg , wat bedoel je?
Techpost scoren? Wat bedoel je daarmee?
Zijn hier prijzen te winnen of zo?
Waarom worden mijn topics gesloten? Is dit omdat ik hier nieuw ben of zo?

Met vriendelijke groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow.. als ik een mailtje met een dergelijke toon in mijn mailbox ontvang komt die op junk mail te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Je valt op door onzinnig postgedrag.
Ik had hier gisteren al bijna een [SM]-etje voor gezet.

Het wordt niet gewaardeerd als je een reply op een topic doet terwijl je niks toe te voegen hebt.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 16:38 heb jij een email ontvangen op een adres eindigend op iets met @dvd erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1 ne keer een grapje erin , en dan moet mijn topic gesloten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad , ........dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op woensdag 03 april 2002 13:31 schreef Gordijnstok het volgende:
Wow.. als ik een mailtje met een dergelijke toon in mijn mailbox ontvang komt die op junk mail te staan.
Aangezien er "Gepost door" boven staat denk ik niet dat het om een mailtje gaat :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mag ik nu een antwoord op mijn vraag?

Waarom is dat nu gesloten mijn topic?

ik zie er niks verkeerd aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op woensdag 03 april 2002 13:35 schreef Anthrax het volgende:
inderdaad , ........dvd
Op woensdag 03 april 2002 13:33 schreef Anthrax het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif
sorry, kon het niet laten ;)

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 13:32 schreef ItSnows het volgende:
Op dinsdag 02 april 2002 16:38 heb jij een email ontvangen op een adres eindigend op iets met @dvd erin ;)
Op woensdag 03 april 2002 13:33 schreef Anthrax het volgende:
Antrax: dit is niet de bedoeling. Wat hoort is je post Editten en de tweede tekst toevoegen aan de eerste tekst ;)

Zie hierboven welk icon je daarvoor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 13:29 schreef Anthrax het volgende:
Sinterklaas

Door Sinterklaas (Moderator V&B) - woensdag 03 april 2002 12:55

er is altijd nog zoiets als een editknop.
Wat moet er mee gebeuren?Moet ik eerst iets editen?of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik zelf reageer in mijn topic , moet ik editen?

Hoe kan men dan duidelijk de chronologisch volgorde zien , en de reakties juist werleggen?

Andere topics hebben ook soms reaktie van hun topicstarter

"Dit bericht is bewerkt! (2x)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op woensdag 03 april 2002 13:43 schreef Anthrax het volgende:
ALs je 2 replies hebt van 1 zin kan je best de eerste editen om zin 2 erbij te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 13:42 schreef Anthrax het volgende:

[..]

Wat moet er mee gebeuren?Moet ik eerst iets editen?of zo?
Heb je deze al eens gelezen? Daar staat een hele hoop in over wat er van JOU verwacht word.

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

En ja: 2 of meer posts onder elkaar door 1 persoon doen wij niet aan. Dit doe je door de Edit te gebruiken. Zie de link hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 03 april 2002 13:43 schreef Anthrax het volgende:
Ja, als het een aanvulling van een eerder gedane reactie is zeker :)

Topic's worden anders namelijk nogal moeilijk leesbaar :)

[edit: ;) Wat overigens ook helpt is _voordat_ je op submit drukt je ff kijkt of je niks bent vergeten :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Als je een toevoeging aan je bericht wilt maken, dan doe je dat niet door middel van een extra post maar door het oude bericht te wijzigen. Dit kan met bovengenoemde knop. Als je reageert op een nieuwe post van iemand anders die er nog niet stond toen jij je post plaatste dan is het de gewoonte om een nieuwe post aan te maken. De reden dat je moet editen is dat het nogal irritant is om veel replies achter elkaar van dezelfde persoon te moeten lezen die ook in een enkele reply hadden gekund. Daarnaast geeft het de sterke indruk dat je probeert genoeg posts te verzamelen om toegang te krijgen tot 'de Huiskamer', ook wel HK genoemd. Toegang krijg je pas bij een bepaald aantal posts, vandaar.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nieuw op dit forum , maar de faq , is voor gevorderden

*********Tech-Post? Ik denk niet dat ik dat snap?
Wat is een tech post ? Dat is een post in een van de tech fora: d.w.z. alle fora behalve General Chat (m.u.v. W&L), Lieve Adjes, Tweakers.net Frontpage Feedback, Tweakers.net Moddereter forum en Schop een Modje. Er wordt in de tech fora wel van je verwacht dat je serieus bijdraagt aan de discussie. Post met "Ik ook", "welles/niets", "Goh, gek hoor", worden niet gewaardeerd. Als blijkt uit je gedrag dat je alleen bezig bent om HK access te krijgen, dan wordt het HK privilege je bij voorbaat ontnomen.

Wat is HK?

------------------
ik zal mijn best doen , :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:06

GaMeOvEr

Is een hork.

Anthrax, gewoon ff de faq doorlezen, dan wordt er een hoop duidelijker. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Gezien de gemiddelde reply denk ik dat je bijna nummer 1 bent in de categorie 'verwaterde replies'.

Ik klik op je naam en meestal post je meerdere keren achter elkaar met iedere keer een vraag. ipv 1 goede reply met deze vragen of iets onderbouwend als antwoord post je erg, erg, heel erg veel vraag-one-liners.

Het vermoeden bestaat dat het forum niet geheel serieus wordt genomen. Zodoende deze mail van de Sint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay............Veel geholpen ben ik niet

ik zal in de toekomst mijn berichjes editen

Mag mijn topic nu weer open?

Hk-Acces ? ken ik niet , dus daarin moeten jullie niet bang zijn

Met vriendelijke groeten!

ps: dit topic mag gesloten worden !WAcht ! even ( edit)

---------------

Kijk maar even in Audio video gedeelte! Daar zijn ze content!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 13:50 schreef GaMeOvEr het volgende:
Anthrax, gewoon ff de Basic Survival Guide doorlezen, dan wordt er een hoop duidelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 13:48 schreef Anthrax het volgende:
ik ben nieuw op dit forum , maar de faq , is voor gevorderden

BLAAT :)

Wat is HK?

------------------
ik zal mijn best doen , :)
De HK is de 'Tweakers Huiskamer' Dit forum is bedoeld voor de niet serieuze topics. Een huiskamer dus om gezellig met tweakers te babbelen.

Edit: Trouwns de HK mis je toch niet meeste topics zijn onzin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 13:52 schreef Ecteinascidin het volgende:
Gezien de gemiddelde reply denk ik dat je bijna nummer 1 bent in de categorie 'verwaterde replies'.

Ik klik op je naam en meestal post je meerdere keren achter elkaar met iedere keer een vraag. ipv 1 goede reply met deze vragen of iets onderbouwend als antwoord post je erg, erg, heel erg veel vraag-one-liners.

Het vermoeden bestaat dat het forum niet geheel serieus wordt genomen. Zodoende deze mail van de Sint.
[topic=451859]

Tuurlijk stel ik veel vragen , ik ben nieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 23:52
Op woensdag 03 april 2002 14:00 schreef Anthrax het volgende:

[..]

[topic=451859]
??? Wat bedoel je daarmee ??? :?

edit:

Klikt te snel op verstuur sorry.. wat ik me afvraag.. je laat een topic zien waarin je goed reageert maar 3x achter elkaar een reactie geeft. Hetgeen hier wordt aangegeven als teveel nutteloos reageren/posten

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 03 april 2002 13:55 schreef Anthrax het volgende:
Okay............Veel geholpen ben ik niet

ik zal in de toekomst mijn berichjes editen

Mag mijn topic nu weer open?

Hk-Acces ? ken ik niet , dus daarin moeten jullie niet bang zijn

Met vriendelijke groeten!

ps: dit topic mag gesloten worden !WAcht ! even ( edit)

---------------

Kijk maar even in Audio video gedeelte! Daar zijn ze content!
Advies: denk eerst eens na over wat je wilt zeggen, structureer het dan in een logische opbouw, en formuleer het vervolgens in een begrijpelijk verband.

Je schrijft alsof je achterna wordt gezeten door een stelletje boeven te paard en je laatste woorden nog snel even kwijt wilt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 13:47 schreef odysseus het volgende:
Als je een toevoeging aan je bericht wilt maken, dan doe je dat niet door middel van een extra post maar door het oude bericht te wijzigen. Dit kan met bovengenoemde knop. Als je reageert op een nieuwe post van iemand anders die er nog niet stond toen jij je post plaatste dan is het de gewoonte om een nieuwe post aan te maken. De reden dat je moet editen is dat het nogal irritant is om veel replies achter elkaar van dezelfde persoon te moeten lezen die ook in een enkele reply hadden gekund. Daarnaast geeft het de sterke indruk dat je probeert genoeg posts te verzamelen om toegang te krijgen tot 'de Huiskamer', ook wel HK genoemd. Toegang krijg je pas bij een bepaald aantal posts, vandaar.
Awel als jullie denken , dat ik het enkel voor het aantal post doe , mogen jullie gerust mijn tellertje reseten!
(maar delete mijn reply's niet aub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat topic gaat niet open, topics met een vraag van 1 zin zijn bijna altijd kansloos. Je hebt totaal niet getoond dat je moeite wilt doen.

Het is misschien ook een tip om je e-mailadres in je profiel na te kijken, beetje raar als je niets krijgt namelijk
Op woensdag 03 april 2002 13:31 schreef Gordijnstok het volgende:
Als je 1 kant van het verhaal kent geef ik je groot gelijk. Misschien dat je na het lezen van deze topics van gedachten verandert.
[topic=457104]
[topic=453228]
[topic=457328]

En je hebt geluk, deze topics zijn ultrakort omdat de topicstarter niet al teveel moeite doet om zelf een antwoord te vinden.

Ik heb veel geduld, maar als ik deze topics lees en de topicstarter niet eens zijn mail checkt (het lijkt me sterk dat als je 16 dagen geregistreerd bent je e-mailaccount al niet meer werkt) dan houdt het op hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn email werkt! wel

Ik heb maar 1 verwitteging gehad , wegens een misplaatst grapje!

SORRY DAARVOOR

Trouwens andere topics zoals ' Hoe sluit ik een ledje aan?'

Blijven staan?

Goed , uw HK sektie ken ik niet ,jullie zijn eerst begonnen zeuren over HK (huiskamer?)

-------------

MET VRIENDELIJKE GROETEN

**********edit*******

Jullie hebben precies veel vooroordelen !
Zeggen dat ik mijn mails niet controleer , dingen niet opzoek , .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nog een vraag je aan je.... of je gewoon achter elkaar wilt doortypen, desnoods op enter rammen voor de volgende regel....van al die sterretjes en loze witregels moet ik gewoon bijna om het uur de batterijen in mijn muis vervangen.

uit de faq: Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken

No hard feelings verder

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik kan niks goed doen denk ik sorry daarvoor en met vriendelijke groeten welk forum is me dat dan hier? 1000 keer sorry
Pagina: 1