Het grote Tony Hawk Pro Skater 3 (PC) topic Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

nog steeds geen texture patche....??

ik heb em ECHT nodiggggggggggggg.......

voodoo 3 suxxxxxxxx............. :(

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 19:16
Op zondag 07 april 2002 01:55 schreef KnEuTeR het volgende:
nog steeds geen texture patche....??

ik heb em ECHT nodiggggggggggggg.......

voodoo 3 suxxxxxxxx............. :(
koop dan ff wat nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op zaterdag 06 april 2002 21:08 schreef bAdmuTs het volgende:

[..]

Dat d8 ik ook maar zelfs dat werkt nie :(, maakt nie uit of ik een van mijn joystickjes beweeg of mijn 4puntdruk toets. Het werkt geeneen van allen
oh dan moet je in het spel, Primary Controller instellen, Esc-->Options-->Controller Config en dan klikken op Primary Controller en dan klik je je gamepad aan..

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog ff pronken met me nieuwe highscore :9:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~tresd/thps32916375.JPG

En waar zitten die k*tstatpoints in tokyo, ik mis er nog steeds 1 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Op zondag 07 april 2002 10:17 schreef darthraver het volgende:
Toch nog ff pronken met me nieuwe highscore :9:
[afbeelding]

En waar zitten die k*tstatpoints in tokyo, ik mis er nog steeds 1 ;(
Hoe doe je een claim hop? Hoe doe je sowieso al die moves? Heb je die van een website? Ik krijg ze zelfs niet per ongeluk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 10:24 schreef ThePriest het volgende:

[..]

Hoe doe je een claim hop? Hoe doe je sowieso al die moves? Heb je die van een website? Ik krijg ze zelfs niet per ongeluk. :)
Claim hop is een gap, die zit er al, hoef je niks voor te doen :). Dan moet je in airport door de x-ray, en dan zo door naar de roltrappen daar, en dan daar een btje rond grinden. Zit ook een claim hop bij :).

En al die andere moves, moet je gewoon bij je special tricks erbij zetten of ff kijken hoe ze moeten. Dat kan je dus kijken bij edit tricks :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Op zondag 07 april 2002 02:19 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

koop dan ff wat nieuws
ik ben arm...

help

giro 4567

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 millioen is niks 8-) , kan elke eikel in level airport, gewoon 3 grinds in je special slots. Dan bij de baggage claim grinden springen special manual grinden etc. en goed balancen en op einde nog ff special grab trick doen.

Maar je kan ook waar al die vlaggen hangen wallie's doen en special grinds, alleen dat is lastiger te balancen, hoogste daar mee is van mij 3,8 miljoen.

Alleen hoe kun je in LA 1 milj. of hoger halen, khaal de sick score wel met gemak maar k kan nergens grinden. Kga gewoon daar tussen die 2 hoge glazen gebouwen met die halfpipe ertussen special vert tricks doen en reverten etc. en dan haal k ni hoger dan 800k ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 01-10 12:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 07 april 2002 12:48 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
2 millioen is niks 8-) , kan elke eikel in level airport, gewoon 3 grinds in je special slots. Dan bij de baggage claim grinden springen special manual grinden etc. en goed balancen en op einde nog ff special grab trick doen.

Maar je kan ook waar al die vlaggen hangen wallie's doen en special grinds, alleen dat is lastiger te balancen, hoogste daar mee is van mij 3,8 miljoen.

Alleen hoe kun je in LA 1 milj. of hoger halen, khaal de sick score wel met gemak maar k kan nergens grinden. Kga gewoon daar tussen die 2 hoge glazen gebouwen met die halfpipe ertussen special vert tricks doen en reverten etc. en dan haal k ni hoger dan 800k ;(
kvin la juist makkelijker te grinden dan airport

je grind gelijk in het begin die trap af doet een manaul skate rechtdoor die gang in, railed over die railing (krijg je gelijk die northern ofzo quakerail... spring je schuin op zo'n plantenbak.. spring je overheen naar de andere rail... manaul over het asfalt en dan een special grind om die fontein heen... :) dat hou je een paar minuten vol spring je eraf.. doe je een leuke special manual en ga je weer wat verder op die rails grinden :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 12:54 schreef eendje het volgende:

[..]

kvin la juist makkelijker te grinden dan airport

je grind gelijk in het begin die trap af doet een manaul skate rechtdoor die gang in, railed over die railing (krijg je gelijk die northern ofzo quakerail... spring je schuin op zo'n plantenbak.. spring je overheen naar de andere rail... manaul over het asfalt en dan een special grind om die fontein heen... :) dat hou je een paar minuten vol spring je eraf.. doe je een leuke special manual en ga je weer wat verder op die rails grinden :)
Njaw, niet egt over nagedacht, zal wel werken, kga het zo proberen en dan heb ik dus bij elk level high score van 1 milj. :D en en het spel dus egt bijna helemaal uitgespeeld.

Alleen kvind Tony Hawk 3 wel korte speelduur hebben, wat ik vooral heel erg jmmr vind is dat je geen gap list meer hebt en iets unlocked als je alle gaps haalt, dat houdt je namelijk tijdje zoet :9
Hopelijk doen ze gap list erbij met de patch en dat je dan zo doom kan unlocken inplaats van zo'n cheat. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 13:10 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:

[..]

Njaw, niet egt over nagedacht, zal wel werken, kga het zo proberen en dan heb ik dus bij elk level high score van 1 milj. :D en en het spel dus egt bijna helemaal uitgespeeld.

Alleen kvind Tony Hawk 3 wel korte speelduur hebben, wat ik vooral heel erg jmmr vind is dat je geen gap list meer hebt en iets unlocked als je alle gaps haalt, dat houdt je namelijk tijdje zoet :9
Hopelijk doen ze gap list erbij met de patch en dat je dan zo doom kan unlocken inplaats van zo'n cheat. |:(
LA 1 miljoen is sim-pel je zorgt gewoon dat je vermenigvuldigingsfactor een beetje hoog is dan ga je naar dat fonteintje en jump je erop met een special, daar grind je zo een minuutje of 2 --> gewoon rondjes blijven grinden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier eindelijk ff een screenie van een redelijke score in airport, had geen zin om ff zo hoog mogelijk te halen. Dus nog ff w8en voor de 10 milj. screen :P

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/him.kauffman/th3score.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Ik kan een paar dingen niet vinden en weet niet hoe ik er moet komen.
Weet iemand de oplossingen?

Canada:
Ik zoek het Deck nog.

Rio:
De laatste stat point.
Hij is boven op de elektrodraad. Alleen hoe pak ik hem?

Airport:
Laatste stat point.
Die zit boven de eerste controle poortjes.
Alleen hoe pak ik hem?

LA:
Waar is het deck?
En over die fotograaf springen lukt me maar niet?
Wat is de trick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

vraagje hoe doe je in canada die melon grab over the balde..

ik spring er over doe een melon maar krijg nix..

word ik een btje droevig van.. en nou kan ik ook die files MOV files niet meer vinden op planet tony :(

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:11
Heb eindelijk ook THPS3, maar zodra ik mijn resolutie hoger in stel dan 640x480 slaat mn monitor in standby!
iemand enig idee hoe dit kan?
voor specs. van m'n systeem, zie signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 17:09 schreef Xavier het volgende:
Ik kan een paar dingen niet vinden en weet niet hoe ik er moet komen.
Weet iemand de oplossingen?

Canada:
Ik zoek het Deck nog.

Rio:
De laatste stat point.
Hij is boven op de elektrodraad. Alleen hoe pak ik hem?

Suburbia:
De laatste stat point.
Die zit boven het zwembad. Alleen hoe kom ik er?

Airport:
Het deck en laatste stat point.
Die zitten boven de eerste controle poortjes.
Alleen hoe pak ik ze?

Skater Island:
Waar is het deck?
Stat points en decks zitten op verschillende plaatsen en die plaatsen verschillen weer per skater dus ik geef maar een paar plaatsen die ik ken aan, maar ze kunnen ook op andere plaatsen zitten.

"Canada:
Ik zoek het Deck nog."
1: Vanaf het begin moet je rechtdoor gaan en dan links, dan moet je op de qp(Front van bulldozer) omhoog gaan en in de lucht is ie. Het is gewoon de bulldozer die naast die Chuck stat met zijn tongetje vast gevroren aan de lantaarnpaal :P
2: Het kan ook op de gap äround the horn" liggen, dat is ook een objective als je street skater bent, vrij simpel om daar te komen. Vanaf het begin draai je je om en skate je het water in(naast die houten brug, IN het water dus) dan respawn je ergens boven en volg je de weg en zie je aan de zijkant een draad en een deck
3: Vanaf het begin grind op de rails die je naar de "impress the skaters" area lijdt, dan grind je op die rail en zie je voor je een pool waar zo'n skater staat, ga die pool in en ga omhoog waar de skater staat, in de lucht is het deck.

"Rio:
De laatste stat point.
Hij is boven op de elektrodraad. Alleen hoe pak ik hem?"
Hangt ervan af waar hij ligt maar de truc is om een hoge qp te pakken die voor dat draad staat, dan druk je voren in een beetje en ga je naar voren inplaats van alleen heel erg hoog de lucht in om weer terug te gaan. Maar dan druk je naar voren in en grind je op de rails en grind je tot je hem ziet, zorg wel dat je schuin omhoog gaat op de qp want anders doet je skater een lip trick.
Je kan ook zo'n klein opstapje nemen die in alle hoeken staan, rail met daaromheen verhogingkje, zorg dat je genoeg vaart krijgt en met beetje geluk en als je goede richting staat kan je er ook zo opkomen maar dit is iets lastiger.

"Suburbia:
De laatste stat point.
Die zit boven het zwembad. Alleen hoe kom ik er?"
Vanaf het begin skate je naar voren naar het stat point toe, dan ga je naar het huis wat daar staat, vanaf dat huis grind je de hoogste rail van de objective "restore power to the satelite" en dan spring je bijna bij begin er van af op de andere rail of gewoon naar het stat point.

"Airport:
Het deck en laatste stat point.
Die zitten boven de eerste controle poortjes.
Alleen hoe pak ik ze?"
1: (Controlepoortje 1)Deze is vrij simpel, skate naar voren bij begin, zodra je de controlepoortjes ziet zie je naast je lockers aan de muur en daar voor reclameborden aan de muur. De lockers zijn het makkelijkst te grinden dus maak een wallie/wallride(naar de muur toe skaten en jump jump grind grind etc.) en zorg dat je er bovenop zit, spring dan over na de rails of over het controlepoortje, ik denk dat je het verder wel begrijpt.
2: (Controlepoortje bij baggage claim) Ga de baggage claim dinges op waar de fotograaf zit/zat en jump op de top, draai je in de goede richting en ga met de ramp en eventueel met boneless als je te weinig speed hebt(boneless = up, up, olie) en dan spring je op de lamp en spring je naar het deck en stat point toe.

"Skater Island:
Waar is het deck?"
1: Bij het begin ga je meteen rechts en de eerste pool binnen, daar skate je richting je spawn plaats uit op de lamp waar het deck zit.
2: Skate helemaal vanaf het begin recht door en zorg dat je vaart krijgt, ga dan met de qp(aan de linkerkant) omhoog en grind het draad waar het deck zit.
3: De derde plaats weet ik niet, moet je zelf maar zoeken luie *** :9

Hopelijk heeft dit geholpen, lat0rz, en als je nog vragen hebt, stel ze maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 17:34 schreef Fire_Bird het volgende:
Heb eindelijk ook THPS3, maar zodra ik mijn resolutie hoger in stel dan 640x480 slaat mn monitor in standby!
iemand enig idee hoe dit kan?
voor specs. van m'n systeem, zie signature...
Ik neem aan dat je XP hebt, daar zit een refresh rate bug in, games draaien dan standaard niet hoger dan 60 hz. Als je nvidia kaart hebt download je de nieuwste detonator drivers 28.83 ofzo van www.nvidia.com met refresh rate fix. Of je download een programma die je register aanpast zodat het werkt, moet je ff zoeken naar refresh rate fix op www.downloads.com. Khad er eerst ook last van, Tony Hawk probeert namelijk op de zo hoogst mogelijke freq. te spelen en dat is 120 hz. Op 640x480 kan dat bij meeste monitors en bij 800x600 bij sommige ook maar daarna gaat het gewoon niet meer en houd het op.
Als het dan nog steeds niet werkt moet je gewoon ff je desktop res. en de kleueren(16 bit of 24 of 32 bits) hetzelfde maken als die van de thps 3 setup :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 17:30 schreef megamuch het volgende:
vraagje hoe doe je in canada die melon grab over the balde..

ik spring er over doe een melon maar krijg nix..

word ik een btje droevig van.. en nou kan ik ook die files MOV files niet meer vinden op planet tony :(
Ga vanaf het begin naar voren en draai je om, doe een boneless voor wat snelheid(up + up + ollie) en spring dan van het eerste deel van qp naar het derde deel en doe een melon in de lucht(dat is numpad 6(grab trick) + links). Zie mijn prachtige plaatje en dan weet je (hopelijk) wat ik bedoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 17:43 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:

[..]

Ga vanaf het begin naar voren en draai je om, doe een boneless voor wat snelheid(up + up + ollie) en spring dan van het eerste deel van qp naar het derde deel en doe een melon in de lucht(dat is numpad 6(grab trick) + links). Zie mijn prachtige plaatje en dan weet je (hopelijk) wat ik bedoel :P
offtopic:
wat doe jij met mijn uitspraak in je sig? :( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:36

bAdmuTs

mAzE

Op zondag 07 april 2002 09:46 schreef GandalfTheGrey het volgende:

[..]

oh dan moet je in het spel, Primary Controller instellen, Esc-->Options-->Controller Config en dan klikken op Primary Controller en dan klik je je gamepad aan..
Dat begrijp ik maar ik bedoel dat ik in het config scherm in win me 4puntdruk toets niet aan de praat krijg :(. Mijn gamepad doet het voor de rest wel in tony hawk en mijn 4puntdruk toets doet het wel als ik mijn controller config doe om mijn meuk te calibreren in win (dus die is nie kapot :))

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Reverend, je bent niet de gene die die uitspraak heeft bed8, kheb hem wel vaker van andere gehoord. Uitspraak ook beetke loost maareh ik moet ff nog een andere bedenken, ben nog steeds beetje moe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 18:49 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
offtopic:
Reverend, je bent niet de gene die die uitspraak heeft bed8, kheb hem wel vaker van andere gehoord. Uitspraak ook beetke loost maareh ik moet ff nog een andere bedenken, ben nog steeds beetje moe :P
offtopic:
moet je maar niet zoveel drinken :P

en nu weer ontopic anders wordt itsnows/icestorm boos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tokio laaste statpoint recht boven in het level hoe krijg ik hem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:56

greatgonzo

schit-te-rend!

ik heb de gamepad van een buurjongen geleend en dacht daar ff te mee gaan spelen.

alle moves werken perfect, er is alleen een ding: DE CAMERA!

als ik de linkerknop inhoud, gaat de camera naar links enz.

de camera volgt precies de beweging van de skater.

wat kan ik hieraan doen? ik zie hier nix over in het options menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 19:28 schreef Dark_Neve het volgende:
tokio laaste statpoint recht boven in het level hoe krijg ik hem???
Hoe recht boven?
Naja, als je bedoelt die in die vage luchtballon, voor je is dat, dan moet je veeeeeeel air krijgen(en dus ook full hangtime, air en ollie en speed bij je stats hebben) dan moet je special of trick doen en dan naar de qp er voor heen skaten en up drukken zodat je naar voren gaat, doe een boneless als je te weinig vaart hebt. (boneless is up + up + ollie)
Als je boven je bedoelt dan moet je ook veel air krijgen(zelfde verhaal en zorgen dat je op de rails boven je grind met de qp's naast je(van de plaats waar je begint), dan doe je ff raar en kom je er wel op.

En voor die gast met zijn gamepad, ga naar tony hawk setup en stel de camera knop anders in?? .................................

Ik denk dat het beter is om deze topic te closen omdat er nu zoveel onzin in komt en bijna alle vragen al zijn beantwoord. En voor de overige stat points ga je naar planettonyhawk.com voor de faqs ofzo. Maarach, 't is wel gezellige topic.
Moet alleen ff topic komen met je hoogste combo's en zo, da's vet, kan ik ook ff pronken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt thps3 ook onder win2k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
pffff. patser :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Op zondag 07 april 2002 21:24 schreef Trancefreak het volgende:
yep. 100% perfect hier

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 07 april 2002 21:24 schreef Trancefreak het volgende:
wrom zou die NIET werken onder win2k? tis een harstikke nieuw spel |:(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony hawk 3 werkt denk wel op win2k, wrom niet, beetje loos om spel uit te brengen die alleen op win95 werkt, niwah?
}:O
Zolang je je skater naam maar niet veranderd in p00pz0r_p4wn3r want dan moet je niet verbaasd kijken als er rook uit je monitor komt zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:56

Wimo.

Shake and Bake!

Op zondag 07 april 2002 19:28 schreef greatgonzo het volgende:
ik heb de gamepad van een buurjongen geleend en dacht daar ff te mee gaan spelen.

alle moves werken perfect, er is alleen een ding: DE CAMERA!

als ik de linkerknop inhoud, gaat de camera naar links enz.

de camera volgt precies de beweging van de skater.

wat kan ik hieraan doen? ik zie hier nix over in het options menu
Same problem here :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Op zondag 07 april 2002 17:35 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
oplossingen! :)
WoW!! Thanx man!
Heel gaaf!
Het is me nu allemaal gelukt.

Moet alleen dit nog:
LA:
Waar is het deck?
En over die fotograaf springen lukt me maar niet?
Wat is de trick?

En Tokyo dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Op zondag 07 april 2002 21:56 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Zolang je je skater naam maar niet veranderd in p00pz0r_p4wn3r want dan moet je niet verbaasd kijken als er rook uit je monitor komt zetten >:)
kzie nog niets? :?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:56

greatgonzo

schit-te-rend!

Op zondag 07 april 2002 21:57 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Same problem here :(
keb het al....

je moet de camera knop assignen aan een button, dan komt het goed

da's deze knop

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2641167884

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds te wachten totdat THPS 3 officieel uitkomt... :( Zielige ik.

Is donderdag de 11e nog steeds de officiele datum...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:56

Wimo.

Shake and Bake!

Op maandag 08 april 2002 09:28 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

keb het al....

je moet de camera knop assignen aan een button, dan komt het goed

da's deze knop

[afbeelding]
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1339255698
I can Fly!!!!!!!!!! :)

vraagje over die specials. zo nu en dan lukken ze per ongeluk. maar stel ik wil de " jackass " doen.
die heb ik op down-up-G

hoe doe ik die als ik in de lucht zweef (met special vol) moet ik dan snel down-up doen met de grind button erachteraan? vaak geprobeerd maa rop een of adnere manier doen ze het niet :(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G betekent Grab, F is Flip, L is Lip/Grind, misschien dat het dan wat makkelijker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 08 april 2002 14:23 schreef xonide het volgende:
[afbeelding]
I can Fly!!!!!!!!!! :)
NICE :D

Ik heb vandaag ook eindelijk 'toegang' gekregen tot het laatste level en hij is best leuk :P Ook erg veel gaps om punten mee te scoren (lekker decks hoppen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 08 april 2002 14:54 schreef IceStorm het volgende:

[..]

NICE :D

Ik heb vandaag ook eindelijk 'toegang' gekregen tot het laatste level en hij is best leuk :P Ook erg veel gaps om punten mee te scoren (lekker decks hoppen :P).
je moet gelijk aan het begin omdraaien dan die ramp op en ff zorgen dat je special bar vol is.. dan rechts van het dek af jumpen en dan landen op of in het autarium (oid, dat stuk met plantjes iig ;) en terwijl je vliegt ff een specialgrab doen ofzo.. dat levert punten op! niet te zuinig! en je kan die hangende plantjen ook oneindig grinden! :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
jah.. da's wel grappig. aleen in het begin is het lastig. als je door dat glas gaat. dan loopt het spel ff heel erg schokkerig :( da's ook het enige moment dat het niet lekker loopt btw :) tis ook raar dat als als je dat level online speelt dat je overal glas hoort vallen (als de sfx het tenminste es doet voor de gein)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 april 2002 20:02 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:

[..]

Hoe recht boven?
Naja, als je bedoelt die in die vage luchtballon, voor je is dat, dan moet je veeeeeeel air krijgen(en dus ook full hangtime, air en ollie en speed bij je stats hebben) dan moet je special of trick doen en dan naar de qp er voor heen skaten en up drukken zodat je naar voren gaat, doe een boneless als je te weinig vaart hebt. (boneless is up + up + ollie)
Als je boven je bedoelt dan moet je ook veel air krijgen(zelfde verhaal en zorgen dat je op de rails boven je grind met de qp's naast je(van de plaats waar je begint), dan doe je ff raar en kom je er wel op.

En voor die gast met zijn gamepad, ga naar tony hawk setup en stel de camera knop anders in?? .................................

Ik denk dat het beter is om deze topic te closen omdat er nu zoveel onzin in komt en bijna alle vragen al zijn beantwoord. En voor de overige stat points ga je naar planettonyhawk.com voor de faqs ofzo. Maarach, 't is wel gezellige topic.
Moet alleen ff topic komen met je hoogste combo's en zo, da's vet, kan ik ook ff pronken :P
nee die bedoel ik niet ik bedoel degene die echt helemaal rechtsboven in het level zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In reply op Xonide:

Je moet gewoon snel die knoppen 8er elkaar drukken maar ik geloof dat het ook aan tony hawk 3 ligt. Als je 2 specials aan bijna dezelfde knoppen bind(dus <- + -> + grab en eentje aan -> + <- + grab) werkt het vaak niet, dan werkt er maar een. Volgens mij is dit een Tony Hawk bug, dus probeer het aan andere knoppen te binden, vaak werkt het ook bij mij niet. Ik doe gewoon het volgende bij elke char. van mij(de makkelijkste en beste specials):
-Mctwist <- + -> + flip
-Hangspring Layout <- + -> grab
-Casper(manual) <- + -> + grind
-Darkslide(grind) <- + -> grind
-1-2-3-4 boven + onder + grab

Dit zijn vrijwel de makkelijkste en krijg je de meeste punten voor. De 1-2-3-4 en Casper gebruik ik minder maar de andere heel vaak. Omdat ik niet veel grind en ik een vert skater ben ga ik gewoon naar half pipe en doe ik een 540 special en revert etc. De Hangspring Layout is gewoon het beste daarvoor, je kan er makkelijk mee rondjes draaien en je krijgt er veel punten voor(de 1-2-3-4 is iets mindere versie daar van) en de mctwist is meer punten maar lastiger om rondjes mee te draaien(spinnen). Verder gebruik ik de Darkslide voor te grinden, makkelijk te balancen en veel punten(niet het hoogst maar voor een trick die zo makkelijk te balancen is).

In reply op Xavier:

Het deck in LA ligt op verschillende plaats maar dat verhaal heb ik al verteld.
De plaatsen zijn:
1: Ga vanaf het begin meteen naar rechts en grind die earthquake rail, spring er van af en grind op de lantaarnpaal/stoplicht en daarop ligt het deck.

2: Ga vanaf het begin naar waar de rode ballen liggen van de objective "free the ballin's" en grind daar op de houten bruine halfpipe naar het draad toe die over het weg gaat en die naar de hoge gebouwen toe leiden, in het midden daar ligt het dek. Je kan heir trouwens ook nog op andere manieren komen.

3: Ga vanaf het begin weer naar die rode ballen en grind de linker rails van de linkse paarse halfpipe en ga dan op het dak staan. Dan grind je met je gezicht naar de beginplaats het draad dat naar rechts gaat en dan ligt
daar het deck.

Verder de plaatsen van Tokyo waar de stat points of het deck ligt weet ik niet, kbegrijp dat hele level niet. Dus ik haal daar gewoon goude medaille en ben daar weg. Ik begrijp ook niet wrom iedereen zo graag al de stat points en decks willen(njaw, ik kan er iig wel paar missen), en je hebt overigens niet alle decks en stat points nodig om nieuwe dingen te unlocken, dan moet je gewoon alle goals van alle levels(incl. cruise ship) halen en alle gouden medailles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm het is een cool spel, met weinig bugjes, maar de bugjes die erin zitten die sucken zeg! ik ben al meerdere malen voor een kwart/de helft/helemaal onder de grond verdwenen, dwars door hekjes gegaan en vol door kunnen skaten... dat suckt best, ik wil dan vallen ook, met veel bloed! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

please weet iemand nou al hoe ik dat laatste statpoint in tokio kan halen??

|--------------------| die 5e weet ik ff niet ui mijn hoofd
|........................X.| maar ik moet die ene met dat kruisje
|...........................| hebben de middelste is die in dat
|...........................| rooie geval en tussen de 1e 2 start
|...........................| je praktisch (dit is om aan te geven
|.......stat...............| welke ik nu precies bedoel)
|...........................|
|...stat......stat........|
|--------------------|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/thps/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/thps/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/thps/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/thps/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/thps/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/thps/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/thps/7.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 20:40 schreef Hacku het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ehm.. ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 20:37 schreef Dark_Neve het volgende:
please weet iemand nou al hoe ik dat laatste statpoint in tokio kan halen??

|--------------------| die 5e weet ik ff niet ui mijn hoofd
|..................X.| maar ik moet die ene met dat kruisje
|....................| hebben de middelste is die in dat
|....................| rooie geval en tussen de 1e 2 start
|....................| je praktisch (dit is om aan te geven
|.......stat.........| welke ik nu precies bedoel)
|....................|
|....................|
|....................|
|...stat......stat...|
|....................|
|--------------------|
[topic=457074/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 20:14 schreef bAdmuTs het volgende:
Het zal vast wel een keer langsgekomen zijn maar ik heb geen zin om alles door te moeten lezen >:)

Ik krijg de pijltjes of de 4puntdruk toets van mijn thrustmaster firestorm dual analog niet aan de praat :( met tony 3.

HELP want ik kan niet fatsoenlijk spelen met keyboard en ik wil zo graag spelen
Ik heb dit probleem dus ook, alleen nu met de sidewinder freestyle pro.
Pleaz help. Ik kan absoluut niet spelen met het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

holy shit, hoe doen jullie die scores?

ik kom amper bij de 70.000 als ik goed bezig ben...

ik had btw iets gehoord van trucjes aan mekaar koppelen als je van een ramp/halfpipe afkwam? Hoe doe je dat?
(na een grind een manual en dan verder gaan weet ik, maar bestaat zoiets ook echt van een pipe af?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 20:40 schreef Hacku het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dus? meer dan lay-out verneuken is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees es verdomme posts door, er word nu egt 20 x zelfde gevraagd, ga gewoon naar setup en stel daar je nieuwe profile in. Start dan Tony hawk en ga naar options in het eerste menu in de skateshop en dan naar controls ofzo en stel je gamepad in inplaats van keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 20:41 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

[topic=457074/1/25]
ja en daar moet staan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 20:45 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Lees es verdomme posts door, er word nu egt 20 x zelfde gevraagd, ga gewoon naar setup en stel daar je nieuwe profile in. Start dan Tony hawk en ga naar options in het eerste menu in de skateshop en dan naar controls ofzo en stel je gamepad in inplaats van keyboard
Dit heb ik dus allemaal gedaan, alleen die 4puntsdruktoets laat zich niet in stellen in het configuratie menu. Als ik axis configuratie doe dan zegt dat hij geen geldige axis pair heeft gevonden. De andere controls laten zich wel gewoon instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 08 april 2002 20:42 schreef Type het volgende:
holy shit, hoe doen jullie die scores?

ik kom amper bij de 70.000 als ik goed bezig ben...

ik had btw iets gehoord van trucjes aan mekaar koppelen als je van een ramp/halfpipe afkwam? Hoe doe je dat?
(na een grind een manual en dan verder gaan weet ik, maar bestaat zoiets ook echt van een pipe af?)
een landtrik en dan een manual :)

das gewoon vlak voordat je land een switch uitvoeren

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Je moet gewoon snel die knoppen 8er elkaar drukken maar ik geloof dat het ook aan tony hawk 3 ligt. Als je 2 specials aan bijna dezelfde knoppen bind(dus <- + -> + grab en eentje aan -> + <- + grab) werkt het vaak niet, dan werkt er maar een. Volgens mij is dit een Tony Hawk bug, dus probeer het aan andere knoppen te binden, vaak werkt het ook bij mij niet. Ik doe gewoon het volgende bij elke char. van mij(de makkelijkste en beste specials):
-Mctwist <- + -> + flip
-Hangspring Layout <- + -> grab
-Casper(manual) <- + -> + grind
-Darkslide(grind) <- + -> grind
-1-2-3-4 boven + onder + grab
thnx es ff mee spelen. aleen ben er nog neit helemaal uit
f is flip
g is grap
en er waren er meer toch?
naja. zal wel. thnx

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Paar vragen, hopelijk weet iemand wat antwoorden:

1) Na een aantal keren retry van een level zijn m'n geluidseffecten opeens weg. Is hier een fix voor?

2) In level 1 krijg ik 3 objectives niet gedaan: "soak the man" (moet je die haak tegen 'm aan krijgen ofzo?), "grind the melted bucket" (hoe? ik spring steeds ofzo) en "tc 50-50's" (wat zijn tc's?).

3) Soms hoor je als je een bepaalde move doet een foto-opname-geluidje ("kli-klik"). Wat kun je daarmee?

4) Is er een replay mogelijkheid? (als je een hele stoere sessie hebt gereden)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Op maandag 08 april 2002 22:27 schreef ThePriest het volgende:

1) Na een aantal keren retry van een level zijn m'n geluidseffecten opeens weg. Is hier een fix voor?

2) In level 1 krijg ik 3 objectives niet gedaan: "soak the man" (moet je die haak tegen 'm aan krijgen ofzo?), "grind the melted bucket" (hoe? ik spring steeds ofzo) en "tc 50-50's" (wat zijn tc's?).

3) Soms hoor je als je een bepaalde move doet een foto-opname-geluidje ("kli-klik"). Wat kun je daarmee?

Thanks!
1 nee geen fix

2 http://www.planettonyhawk.com

3 hidden combo of een special move gedaan

4 ja die is er

:)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Thanks!
grind's tc's rail... das gewoon een rail hoor :)

en die bukket is best wel tricky khad het ook eerst niet door, maar wat je moet doen als ie aan het gieten is op die metalen pijp aan de zijkant van dat ding springen! dan grind je hem en dan heb je hem :)

van dat geluid, nee nog geen fix :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in Airport heb ik alles al enzo, hehalve die Escalator Airwalk.... heb al ff gespiekt op planettonyhawk.com maar ik kom er niet uit.
Skate straight ahead and head down the first escalator area. Make a sharp turn to your right, almost turning around, and you'll see a different area. Don't head into the bathrooms, head through the ticket booths and you'll find the baggage claim area, with some escalators on the back wall. Head up either the left or right side and do an Airwalk over them. (typically down + grab)
en dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.planettonyhawk.com/thps3/levels/console/images/airport-escalator_thumb.jpg

Maar is het niet makkelijker om dit vanaf boven te doen?

(btw ik schaam me diep dat het niet lukt :P , heb hier op deze plek al meer dan 600 000 punten in eens gehaald, maar niet die airwalk :( )

enlighten me >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 08 april 2002 22:30 schreef Limited het volgende:
in Airport heb ik alles al enzo, hehalve die Escalator Airwalk.... heb al ff gespiekt op planettonyhawk.com maar ik kom er niet uit.
[..]

en dit plaatje:

[afbeelding]

Maar is het niet makkelijker om dit vanaf boven te doen?

(btw ik schaam me diep dat het niet lukt :P , heb hier op deze plek al meer dan 600 000 punten in eens gehaald, maar niet die airwalk :( )

enlighten me >:)
PFFF probeer es wat man! wat is nou een airwalk? naar beneden en grab geloof ik.. nou dat doe je dus terwijl je over 1 van die 2 roltrappen heen vliegt.. zo moeilijk is dat toch niet?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 22:33 schreef eendje het volgende:

[..]

PFFF probeer es wat man! wat is nou een airwalk? naar voren en grab geloof ik.. nou dat doe je dus terwijl je over 1 van die 2 roltrappen heen vliegt.. zo moeilijk is dat toch niet?
sugt, hoe vaak denk je dat ik al over die trappen heen ben gevlogen met een Airwalk? omg... meer dan 50 keer :/

het lukt niet!! ik moet iets fout doen \ over het hoofd zien

ohja,

tis naar onder en grab btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 08 april 2002 22:36 schreef Limited het volgende:

[..]

sugt, hoe vaak denk je dat ik al over die trappen heen ben gevlogen met een Airwalk? omg... meer dan 50 keer :/

het lukt niet!! ik moet iets fout doen \ over het hoofd zien
ja blijkbaar! want wat is er makkelijk als over een gap heen vliegen in een halfpipe?

ja! dat daar is een HALFPIPE! met die roltrappen als gaps...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 22:37 schreef eendje het volgende:

[..]

ja blijkbaar! want wat is er makkelijk als over een gap heen vliegen in een halfpipe?

ja! dat daar is een HALFPIPE! met die roltrappen als gaps...
omg!!

ik denk dat je gelijk hebt!!

ff proberen, je hoord het zo!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 08 april 2002 22:40 schreef Limited het volgende:

[..]

omg!!

ik denk dat je gelijk hebt!!

ff proberen, je hoord het zo!!
;)

het enige lastige is dat je tijdens het draaien, down, grab moet doen waardoor je draai niet echt perfect gaat :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 22:41 schreef eendje het volgende:

[..]

;)

het enige lastige is dat je tijdens het draaien, down, grab moet doen waardoor je draai niet echt perfect gaat :)
als je aan komt met een snelheid die je krijgt van 100K+ dan is het niet zo lastig. Maarja , idd , da was het! de gouden tip! Tjeetje, was niet zo moeilijk eigenlijk :D

TNXXX!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!
1. nognie geloof ik

2. soak the foreman = over die rail achter die gozer bij dat waterbassin heen grinden, dan ga je nml over een hendel heen, en ramt die haak die gozer het water in
tc's rail is goed te zien, ff kijken bij die objective filmpjes
grind the molten bucket is HEEL tricky... maar heb je al uitleg over :)

3. of er staat iemand foto's te maken, OF je hebt een gap gepakt, OF je doet een 'hidden combo'

4. ja, ff zoeken als je run over is in dat menutje oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/neggix.lol/Tony%201651252.jpg

En NEE geen foto shop :P

of cheats

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
tering... krijg je wel last van rsi :{

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/neggix.lol/Tony%204092480.jpg

Ging jammer genoeg wel op me bek :(

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
hahahaha.. cooool

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ja in zown level kan zelfs ik het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
heeft iemand al het geheime level in tokyo gehaald?
had een fil mpie gezien op planettonyhawk tering
ik heb die pc echt helemaal naar de @#$@ geshcolden ..
het lukt me echt niet? iemand tips?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

whoosh de 1mil punten berijkt :) eindelijk

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/tegelaer/thps3pic3.JPG

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem. ZOdra ik ff gespeeld heb met thps3 en ik wil stoppen. Dus quit game .. yes/no.. zodra ik yes klik, dan gaat windows rebooten. (windows xp).

weet iemand hoe ditkomt? Het is beetje irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Op dinsdag 09 april 2002 13:32 schreef DraKie het volgende:
Ik heb het volgende probleem. ZOdra ik ff gespeeld heb met thps3 en ik wil stoppen. Dus quit game .. yes/no.. zodra ik yes klik, dan gaat windows rebooten. (windows xp).

weet iemand hoe ditkomt? Het is beetje irritant..
daat hoort :) dat is gedaan zodat het lijkt op een console.. spel klaar uit dat ding :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand THPS 3 PC al in de winkel zien liggen? Ik hou het niet meer... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 23:53
Als je het niet meer houdt, download je hem toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
Als je het niet meer houdt, download je hem toch?
Tja, ik ben jammergenoeg niet zo thuis in dat warez wereldje... Nou ja, jammergenoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe houden jullie het zo lang vol om te grinden

Mijn stats zijn allemaal 100% maar langer dan 10 seconden lukt toch echt niet, terwijl er hier de hele tijd mensen praten over 2 minuten???

Secret Level Tokyo kan ook op andere/kortere manier dan het filmpje.

Je moet dan gewoon veel air krijgen op de halfpipe vanwaar je start en dan de rand van het platform grinden naar rechts.

Dan grind je over die draad die er hangt, dan springen>> grind, dan nog een keer springen en grind.

Je doet als het ware hetzeflde als in dat filmpje, alleen je begint nu niet helemaal achteraan in het level maar halverwege het filmpje, doordat je nu door een hoge sprong tegen dat platform begint.

Snappen jullie het nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
hmm ja ongeveer..
zal het es proberen

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2958817442

whoohoo .. en maar zoeken hoe die moest :) is het gewoon 2keer up ..
|:(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat grinden houd je makkelijker vol in airport met die escaltors bij de baggage claim area. Omdat je dan eerst omhoog en dan weer terug gaat blijf je in balance en je meot natuurlijk bijsturen wat heel belangrijk is en ik denk dat je dat vergeet.

En die secret area in Tokyo is simpel:
Ga van begin naar een zo'n halfpipe toe(staan er 2) doe trick daar, ga dan naar de halfpipe naast beginplek toe en doe boneless als je net van de qp lucht ingaat en dan zit je hoog genoeg en moetje beetje schuin draaien om te kunnen grinden op het hekje en dan spring je over op het draad. Dan houd je goed snelheid en balance en grind je de 2 draden die beeld vasthouden. Dan is secret area geopend en kan je er komen met behulp van de ramp op de grond en ga je naar de 1e verdieping en skate je er zo op, vet grote area. Veel halfpipes en dus punten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff pronken :D Btw. ben nu LA aan het proberen, lukt al aardig en ben op weg naar de 6 miljoen :P

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/him.kauffman/th3score.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/him.kauffman/th3score2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wh00pz4h, khad verkeerde gepost. Deze dan maar:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/him.kauffman/th3score3.jpg

Deze ging egt zeer relaxed, eerst een 720 mctwist en die ene gap, daarna deed ik nog special kickflip en casper, daarna gewoon veel grinden en balancen en nog paar special manuals. Kdoe het niet nog een x, meestal maar rond de 4 milj. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 17:11 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Wh00pz4h, khad verkeerde gepost. Deze dan maar:

[afbeelding]

Deze ging egt zeer relaxed, eerst een 720 mctwist en die ene gap, daarna deed ik nog special kickflip en casper, daarna gewoon veel grinden en balancen en nog paar special manuals. Kdoe het niet nog een x, meestal maar rond de 4 milj. :P
kheb heel vaak benk lekker bezig spring ik naast een rail ofzo... das echt zo zaadje :) of gaat een special niet goed en donder ik eraf :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
damn. echt waar .. sta echt met een bek vol tanden met van die score's. shit hej..
naja
ik heb iig dit :

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2016364457

jeej. heb nu alles gehaald. nu ff aan die score's werken. hehe
zo te zien levert die darkslide veel punten op. es ff stoeien :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkslide levert niet de meeste tips op xonide. Maar in vergelijking tot andere moves is het de makkelijkste om te balancen voor de punten die je ervoor krijgt. Sommige andere krijg je meer punten voor maar houd je minder balance andere zijn weer makkelijker te balancen maar krijg je minder punten voor... dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Kom ik aan met mijn enorm l33te 314.000 punten in 1 keer :P.

Ik mis overigens ook nog een statpoint in Tokio die ik nergens kan vinden :P. En ik krijg het niet voor elkaar om een invert op de high wire te doen in Cruise ;) Maar dat zal wel neerkomen op vaak proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
hmm
de stats in tokio zijn pittig. die ene die in dat rooie spul zweeft en die helemaal rechts achter. snap niet hoe ik daar bij kan komen..
:S naja proberen blijven maar :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 17:40 schreef IceStorm het volgende:
Kom ik aan met mijn enorm l33te 314.000 punten in 1 keer :P.

Ik mis overigens ook nog een statpoint in Tokio die ik nergens kan vinden :P. En ik krijg het niet voor elkaar om een invert op de high wire te doen in Cruise ;) Maar dat zal wel neerkomen op vaak proberen.
Die invert de high wire had ik zelfs hulp nodig, zo moeilijk is ie namelijk niet. Stel invert gewoon in op down + grind dat is makkelijker, probeer dan met boneless hoger te komen(up+up+ollie), oefen gewoon een beetje en zorg dat je lip tricks er op kan doen, je zal zien dat je dan met down grind geen invert doet. Daarom moet je iets speciaals doen:

De cameraman staatnaast de pool(moet je eerst drownen, staat valkbij buis met dop erop enzo) nu moet je zorgen dat je precies op dezelfde plek als de cameraman staat en dan daar proberen te inverten dan zal je wel inverten en moet je de andere wire proberen want dan gaat ie aan de andere kant staan, best wel tricky, khad het eerst ook niet door.

Ennuh suc6 met je 314.000 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 19:16 schreef Unknown het volgende:

[..]

Als je een Geforce hebt moet je Emulate misttabel aanzetten in de d3d opties van je videokaart.
EN WAT NOU ALS JE EEN VOODOO 3 HEBT????? GV#!!!
sorry 4 de caps, maar wordt een beetje b00s op actv, daar betaal ik toch geen zak geld voor??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op dinsdag 09 april 2002 17:49 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Die invert de high wire had ik zelfs hulp nodig, zo moeilijk is ie namelijk niet. Stel invert gewoon in op down + grind dat is makkelijker, probeer dan met boneless hoger te komen(up+up+ollie),
Hoogte is niet het probleem, ik kom makkelijk boven die wires uit :P.

Dank voor de tip, ik ga mijn tricks idd wel even omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 18:07 schreef TheRealFreeMan het volgende:

[..]

EN WAT NOU ALS JE EEN VOODOO 3 HEBT????? GV#!!!
sorry 4 de caps, maar wordt een beetje b00s op actv, daar betaal ik toch geen zak geld voor??????
mensen met een 486 gaat toch ook niet zeuren dat ze het spel niet kunnen spelen.. dat heet nl vooruitgang

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 18:20 schreef eendje het volgende:

[..]

mensen met een 486 gaat toch ook niet zeuren dat ze het spel niet kunnen spelen.. dat heet nl vooruitgang
lief knuppeltje, wil je eerst ff nadenken voordat je wat post.....

ER STAAT TOCH NIET OP DE THPS3 DOOS DAT HIJ OP EEN 486 GEDRAAIT KAN WORDEN?????????
(en dat is wel het geval bij mijn pc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 19:51 schreef TheRealFreeMan het volgende:

[..]

lief knuppeltje, wil je eerst ff nadenken voordat je wat post.....

ER STAAT TOCH NIET OP DE THPS3 DOOS DAT HIJ OP EEN 486 GEDRAAIT KAN WORDEN?????????
(en dat is wel het geval bij mijn pc...)
een voodoo 3 is de grafische equivalant van een 486..

enige spel wat daarop draait is diablo 2.....

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 19:53 schreef eendje het volgende:

[..]

een voodoo 3 is de grafische equivalant van een 486..

enige spel wat daarop draait is diablo 2.....
dude, probeer het nou neit goed te praten ;)
voodoo 3 is zekerz geen verkeerde kaart, zeker voor spellen uit de Half-life era :D

ennuh, diablo 2 draai idd goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff... kmoet w8en tot augustus, dan komt er een nieuwe pc in mijn huis want me pa doet mee aan zo'n pc prive project en zelf ben ik niet zo goed in sparen ;)
Dus tja, kheb gelukkig geen voodoo 3 maarja kmoet wel low details spelen en distance fog aan. Distance fog zuigt, alles meteen stuk lelijker maar wel sneller. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

Hoeveel MB is de downloadversie? Voordat ik steeds de verkeerde down :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 20:06 schreef cREATiVe8500 het volgende:
stouterd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 20:06 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Lees het faq eens door, daar staat vast het antwoord op je vraag :D
Maar als je het spel koopt en het in een iso omzet dan is ie ongeveer 773.262 mb ongeveer. Als je het dan in 47 raars inpakt heb je 47 rars van 15 mb :D
Maarja, moet je wel spel kopen, is namelijk zwaar vet en ze verdienen het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 20:08 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:

[..]

Lees het faq eens door, daar staat vast het antwoord op je vraag :D
Maar als je het spel koopt en het in een iso omzet dan is ie ongeveer 773.262 mb ongeveer. Als je het dan in 47 raars inpakt heb je 47 rars van 15 mb :D
Maarja, moet je wel spel kopen, is namelijk zwaar vet en ze verdienen het wel
ZE VERDIENEN HET WEL??????????????? D8 het niet... ze kunnen THPS3 niet eens laten draaien op mijn voodoo 3 ...... $#^%$#^%^ :(

mijn geld gaat lekker op aan GTA3 :D
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste