Het grote Tony Hawk Pro Skater 3 (PC) topic Deel 2

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 04 april 2002 14:20 schreef eendje het volgende:
krijg je maximaal iets van 80k das echt nixs :) met een manual + grinds + specials haal je makkelijke 300k of zelfs meer
Ik kan geen special onder een grind doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Hoe lang moet die manual dan wel niet zijn?

Dus, je manualt naar een rail, daarop grind je, en je maakt nog een special, en dat moet 300k opleveren :?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
begin echt gefrustreerd te raken door die specials..
het lukt echt gewoon niet.
zo nu en dan toevallig
. damn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Laatst online: 19:00
Mijn beste combo @ cruise:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/phreak/pics/bestcombo-cruise.jpg

Mijn allerbeste combo is 125.000 oid @ Airport.
Heb nu 50 van de 54 goals gehaald, in Tokio Bronze gehaald, rest Gold.
Hij gaat lekker :Y) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Woei, ik heb 200.000 punten gehaald :P

Nou nog sick in Airport en we beginnen ergens te komen. Krijg je nog iets speciaals als je alles compleet hebt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 12:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op donderdag 04 april 2002 16:15 schreef IceStorm het volgende:
Woei, ik heb 200.000 punten gehaald :P

Nou nog sick in Airport en we beginnen ergens te komen. Krijg je nog iets speciaals als je alles compleet hebt of niet?
ja een leuk filmpje :)
Hoe lang moet die manual dan wel niet zijn?
Dus, je manualt naar een rail, daarop grind je, en je maakt nog een special, en dat moet 300k opleveren
nee je grind over een rail heen... doet dan een manual naar een andere rail, dan doe je een special grind over WEER een andere rail en dan maar een fontein zoeken waar je een half uur rond kan crossen :) dan krijg je 600k :)

weet iemand btw een progje waarmee ik een filmpje kan bouwen? dan kank het nl laten zien wat ik bedoel :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Weet iemand waar de sound files staan in de Tony Hawk map en hoe die sound files heten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op donderdag 04 april 2002 16:28 schreef zmn het volgende:
Weet iemand waar de sound files staan in de Tony Hawk map en hoe die sound files heten :?
een beetje zelf zoeken is OOK niet zo moeilijk hoor |:(

\thp3\Data\Sounds

.....

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:05
Op donderdag 04 april 2002 15:55 schreef Crash-Override het volgende:
hoe heet dat liedje dat erin zit, dat je ook vaak bij Jack-Ass hoort :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op donderdag 04 april 2002 14:20 schreef eendje het volgende:
krijg je maximaal iets van 80k das echt nixs :) met een manual + grinds + specials haal je makkelijke 300k of zelfs meer
Met air + revert + manual + air + revert + manual etc ad inf in een pool krijg je ook wel wat punten hoor.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Op donderdag 04 april 2002 16:38 schreef eendje het volgende:

[..]

een beetje zelf zoeken is OOK niet zo moeilijk hoor |:(

\thp3\Data\Sounds

.....
Sorry hoor :P

En ohja hoe maak ik een revert want gewoon manual werkt niet en hij staat ook niet in de config :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 17:20 schreef zmn het volgende:

[..]

Sorry hoor :P

En ohja hoe maak ik een revert want gewoon manual werkt niet en hij staat ook niet in de config :?
tis de knop switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:56

Wimo.

Shake and Bake!

DAMN!

Die punten van jullie.. ik ben al blij met 6000 punten in 1 keer (en dat heb ik pas 1 keer gehaald) Ik snap er nog niet veel van want ik ga 95% v/d keren op m'n plaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 16:44 schreef Crash-Override het volgende:

[..]
Ik heb het spel NOG niet (kan niet wachten tot die LEGAAL uitkomt!!!!) :) Maar ik denk dat je wel eens '96 Quite Bitter Beings' van 'CKY' bedoelt.....moet je maar eens zoeken! Geweldig bruut nummer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op donderdag 04 april 2002 17:53 schreef Diesel_boy het volgende:

[..]

Ik heb het spel NOG niet (kan niet wachten tot die LEGAAL uitkomt!!!!) :) Maar ik denk dat je wel eens '96 Quite Bitter Beings' van 'CKY' bedoelt.....moet je maar eens zoeken! Geweldig bruut nummer!!
jeb, dat was em
had ut ook ff nagevraagd in de HK
heb nu het album binnen, echt een vet nummer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op donderdag 04 april 2002 16:46 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]

Met air + revert + manual + air + revert + manual etc ad inf in een pool krijg je ook wel wat punten hoor.
bij mij doet ik een air + wat trukjes dan een revert.. dan de andere kant op met wat truukjes maar als ik dan land dan doet ie een andere revert als normaal en dan kan ik er geen tricks meer aan toe voegen.. bietje vaag :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

oh btw hebben jullie ook dat je niet meer een grabtrick tijdnes je grind kan uitvoeren? omdat je dan op je plaat gaat? in tony hawk 2 kon je dat wel! dan kon je grabben en kicken tijdens grinden... nu alleen nog maar kicken! vink wel jammer

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

[blij kind modus]

WOEI :D Nieuw combo record + nieuwe high score + nieuw record in aantal tricks in 1 combo :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/IceStorm/pics/Tony7.jpg

[/blij kind modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geraak niet hoger dan een goeie 150K

En die special grinds zijn al gemastered , Ik kan nu zonder probs :

Rowley Darkslide
Darkslide
Dark Jedi Grind
The Human Arrow
Hurricane

En toch geraak ik niet echt hoog ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
weet iemand ook al cheats? ik vond de low grav uit THPS 2 wel leuk.
en niet de moraalridder uit gaan hangen, tis voor single player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 14:29 schreef Fat Mike het volgende:
[afbeelding]

Weet iemand hoe ik dit texture probleem kan oplossen?
Als je een Geforce hebt moet je Emulate misttabel aanzetten in de d3d opties van je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op donderdag 04 april 2002 19:10 schreef CU2morO het volgende:
weet iemand ook al cheats? ik vond de low grav uit THPS 2 wel leuk.
en niet de moraalridder uit gaan hangen, tis voor single player
http://www.planettonyhawk.com/thps3/codes/pc/
ennuh, zelf zoeken met google kan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is eigenlijk best wel te doen om meer dan 1 miljoen punten te halen, zelfs mij lukt het :). Gewoon goeie plek zoeken, en heel veel special grinds, dan is het piece of cake :).

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~tresd/thps31150556.JPG

btw, ik post hier bijna nooit, maar nu is het me toch gelukt om meer dan een miljoen te halen dus ik denk, ik post het ff 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Mag ik even van de heren hoge-punten-scoorders weten waar ze mee spelen? Joypad ofzo? En hoelang hebben jullie hiervoor geoefend? Ik vind het van mezelf namelijk al stoer als ik een combo maak die meer dan 4000 punten oplevert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 20:50 schreef ThePriest het volgende:
Mag ik even van de heren hoge-punten-scoorders weten waar ze mee spelen? Joypad ofzo? En hoelang hebben jullie hiervoor geoefend? Ik vind het van mezelf namelijk al stoer als ik een combo maak die meer dan 4000 punten oplevert. :)
toetsenboord

erm redelijk veel oefenen toch 3 weken elke dag een kwartiertje ofzo als je ook mn tony2 ervaring meetelt en de tijd die ik niet heb gespeeld ervan aftrekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 20:50 schreef ThePriest het volgende:
Als ik daarbij hoor :P

Ik speel met een joypad ja, vind ik wat lekkerder spelen :).
En de tijd dat ik THPS 3 speel is niet echt heel lang. Ik heb hem sinds dinsdag, en dinsdag heb ik uit school de hele middag gespeeld (f*ck huiswerk >:)), woensdag bijna niet gespeeld (kwartiertje ofzo) en vandaag denk ik ongeveer 3 uur. Maar je moet gewoon een goede plek hebben, en veel special grinds, dan is het niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op donderdag 04 april 2002 21:06 schreef darthraver het volgende:

[..]

Als ik daarbij hoor :P

Ik speel met een joypad ja, vind ik wat lekkerder spelen :).
En de tijd dat ik THPS 3 speel is niet echt heel lang. Ik heb hem sinds dinsdag, en dinsdag heb ik uit school de hele middag gespeeld (f*ck huiswerk >:)), woensdag bijna niet gespeeld (kwartiertje ofzo) en vandaag denk ik ongeveer 3 uur. Maar je moet gewoon een goede plek hebben, en veel special grinds, dan is het niet zo moeilijk.
Ja oke, maar ik wil ook een 33-voudige combo kunnen! Bij mij houdt het nu op met 5 en dat is nog per ongeluk ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer te spelen met joystick net per ongeluk een combo van 9K gehaald...stond er zelf zeer verbaasd van te kijken. Ik vind het spel prachtig..snel, goede graphics, leuk idee.
Der zitten alleen zo verdomd veel speciale moves in die je zou moeten onthouden. Nou ben ik geen 16 meer (no offense) maar ik kan er niet meer dan 2 onthouden......
Ben ik nou gewoon te dom om dit spel te spelen? Of in ieder geval verder dan canada te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27
Op donderdag 04 april 2002 21:23 schreef JesterRace het volgende:
Ik probeer te spelen met joystick net per ongeluk een combo van 9K gehaald...stond er zelf zeer verbaasd van te kijken. Ik vind het spel prachtig..snel, goede graphics, leuk idee.
Der zitten alleen zo verdomd veel speciale moves in die je zou moeten onthouden. Nou ben ik geen 16 meer (no offense) maar ik kan er niet meer dan 2 onthouden......
Ben ik nou gewoon te dom om dit spel te spelen? Of in ieder geval verder dan canada te komen....
* Xtuv is 16 en kan d'r ook maar een paar onthouden hoor ;)
zegmaar 3 specials... maareh, zorg dat je ze knopjes geeft die veel op er kaar lijken, b.v. special 1 = links rechts grind, special 2 = rechts links grind, dan heb je 2x zoveel kans dat je een special maakt... :P ik tenminste wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op donderdag 04 april 2002 21:23 schreef JesterRace het volgende:
Same here Jester. Ik moet ook gewoon nadenken wat nou ook alweer kick flip was. Maar er zijn gewoon teveel mogelijkheden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle specials bijna op grind :), en dan alles wat begint met links is wat en alles wat begint met rechts is wat. Dat is niet zo moeilijk te onthouden :). Dus bijv. recht+links is wat, recht+boven is wat, rechts+onder is wat. Dan is het niet zo moeilijk :). En om door te gaan me een combo, moet je ook zorgen dat je balans houdt he :+. En anders ook nog ff je stats proberen hoger te krijgen zodat je wat betere balans hebt met grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Gebruikt er iemand die manual specials? D'r zit best wel wat leuks tussen op zich en er zijn aardig wat flatland tricks waar je naartoe kunt gaan uit zo'n special, maar 't is zo verrekte moeilijk goed te gebruiken...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe gebruik ik een grind-special...ik kan air special gebruiken maar als ik tijdens een grind link-rechts doe lig ik op me plaat en als ik het doe terwijl ik ollie doe ik geen grind(special).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vin het toetsenbord nog steeds tig keren lekkerder spelen als dat rotte PS-joypad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 22:13 schreef Acolyte57 het volgende:
Gebruikt er iemand die manual specials? D'r zit best wel wat leuks tussen op zich en er zijn aardig wat flatland tricks waar je naartoe kunt gaan uit zo'n special, maar 't is zo verrekte moeilijk goed te gebruiken...
Op die vette filmpkes zie ge der vaak handstand doen en dan handflips ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op donderdag 04 april 2002 22:24 schreef JesterRace het volgende:
hoe gebruik ik een grind-special...ik kan air special gebruiken maar als ik tijdens een grind link-rechts doe lig ik op me plaat en als ik het doe terwijl ik ollie doe ik geen grind(special).
je zorgt eerst dat je trickbar helemaal goud is.. dan ga je grinden over een redelijk lange rail... dan spring je en doe je snel bijv links-rechts en dan de grindknop... dan voer je dus een special uit.. je kan het ook doen als je naar een rail toespringt..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Op donderdag 04 april 2002 22:24 schreef JesterRace het volgende:
De grind special uitvoeren terwijl je nog in de lucht bent, voordat je daadwerkelijk land op datgene wat je wilt grinden.
En even kijken of het daadwerkelijk een grind special is en niet een manual special. Zo heb ik ook een half uur lang geprobeerd een manual special te grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
dus zeg maar die special staat onder -> <- G
dan moet je dus ollien (ofzo) richting buis -> <- doen en dan grind toets ?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op vrijdag 05 april 2002 00:24 schreef xonide het volgende:
dus zeg maar die special staat onder -> <- G
dan moet je dus ollien (ofzo) richting buis -> <- doen en dan grind toets ?
jup

of gewoon springen :) maar met een olie en een kickflip levert het extra punten op

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/tegelaer/thps3pic2.JPG

en ik vergat gewoon een 1 2 3 4 airtrick te doen :( maar ja het gaat dus steeds beter ;)

en die coffin special is coool!!! :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook punten scoren maar heb geen flauw idee hoe ik een revert moet doen uit een ramp of op straat om punten te blijven scoren als ik dus uit een transition kom.

Iemand die weet hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
pfffffffffffffff... lees deel 1 es door en dan deel 2?
is al 100 keer gevraagd nu. maar het heet switch in je config menu.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik heb nu dit hele topic doorgelezen maar nergens staat hoe ik de muziek erbij kan doen. Zodat dus in dat muziek menu behalve degene die er a standaard zijn staan, ook nog extra muziek is van mij (en hoe kan je die naam dan aanpassen die daar staat??)

En weet iemand een site waarop alle geheime locaties van de levels staan?? bijv. die rondjes rijden ruimte in level 1 (diegene waar je heel hoog kan rijden enzo, bla, bla, bla).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de hele spielerij en search afgezocht naar het topic deel1 maar kan het echt niet vinden..

iemand een url dan?

Zou handig zijn als de eerste post van deel 2 ook een linkje bevat naar deel 1.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEeej,

Kan ik nergens de chatmodus -'spatiebalk' veranderen in multiplayer? is vreselijk irri voor mij, omdat ik gewend ben op met spatie te springen/ollie. Zoals bij THPS2 met: Spatie, C, V en B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 11:47 schreef PhantomLord het volgende:
HEeej,

Kan ik nergens de chatmodus -'spatiebalk' veranderen in multiplayer? is vreselijk irri voor mij, omdat ik gewend ben op met spatie te springen/ollie. Zoals bij THPS2 met: Spatie, C, V en B
als je de game opstart, krijg je eerst een config menu, ga naar tabblad settings meen ik en dara kan je keys binden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op vrijdag 05 april 2002 11:47 schreef PhantomLord het volgende:
HEeej,

dit is ook al 10x gevraagt.. komt een patch voor

kom op mensen! tis geen vraag maar raak topic, lees eerst ff door...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 10:52 schreef jcross het volgende:
hmm, ik heb nu dit hele topic doorgelezen maar nergens staat hoe ik de muziek erbij kan doen. Zodat dus in dat muziek menu behalve degene die er a standaard zijn staan, ook nog extra muziek is van mij (en hoe kan je die naam dan aanpassen die daar staat??)

En weet iemand een site waarop alle geheime locaties van de levels staan?? bijv. die rondjes rijden ruimte in level 1 (diegene waar je heel hoog kan rijden enzo, bla, bla, bla).
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op vrijdag 05 april 2002 14:11 schreef jcross het volgende:

[..]

??
als je dan nixs te zeggen heb POST dan ook niets..!

is die vraag nou zo moeilijk dan?

hij wil weten of je eigen muziek aan die playlist kan toevoegen, omdat iemand dat hier in dit topic verteld... en waar je een site met alle secrets kan vinden...

|:(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 14:14 schreef eendje het volgende:

[..]

hij wil weten of je eigen muziek aan die playlist kan toevoegen, omdat iemand dat hier in dit topic verteld... en waar je een site met alle secrets kan vinden...

ik wil niet weten of je je eigen muziek kan toevoegen maar hoe. Enneh, had jou post dan veel zoveel te zeggen ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
Op vrijdag 05 april 2002 10:52 schreef GdW het volgende:
Heb de hele spielerij en search afgezocht naar het topic deel1 maar kan het echt niet vinden..

iemand een url dan?

Zou handig zijn als de eerste post van deel 2 ook een linkje bevat naar deel 1.. :)
beter zoeken :)
[topic=449581/1/25]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 14:14 schreef eendje het volgende:

[..]

Hij quotte zichzelf, subtiel schopje ;)

Voor je eigen muziek toevoegen zou je hier eens kunnen kijken. En hier staan nog meer tutorials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx! nu maar hopen dat er snel een vervolg komt op die tutorial, zodat je ook de naam enzo kan aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Laatst online: 19:16
Vraagje,:

suburbia, waar haal ik de slotel voor die thin man vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Op vrijdag 05 april 2002 15:44 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Vraagje,:

suburbia, waar haal ik de slotel voor die thin man vandaan?
Bij dat huis dat gebouwd word zit een grote bijl in een stuk hout. Dat is de sleutel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
Op vrijdag 05 april 2002 15:51 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]

Bij dat huis dat gebouwd word zit een grote bijl in een stuk hout. Dat is de sleutel :)
hehe , keej thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

me nieuw persoonlijk record :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/highscore.jpg

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 17:02 schreef McFlipp het volgende:
me nieuw persoonlijk record :)

[afbeelding]
Probeer er is een paar special grinds bij te doen, dan kom je bijna zeker een stuk hoger, echt een stuk hoger :).

En hoe krijg je ooit die sick score in LA. Die lukt me echt niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff plaatje van Rodney Mullen in LA, volgens mij niet het beste wat je kan meemaken >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2877526311

sorry voor de matige kwaliteit, weet iemand ff waar ik het deck in airport kan vinden en waar het laaste statpoint is in skater island??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/phreak/pics/final-statpoint.jpg

Deze krijg ik maar niet.. argh! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
Okay, ik ben dus THPS n00bje, maar ik ben nu goed mijn best aan het doen, maar bij die competitions kom ik nooit op golden positie, waar let de jury op, en hoe kun je zo'n hoge score krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:52

ko9

Op vrijdag 05 april 2002 17:11 schreef Dark_Neve het volgende:
ff plaatje van Rodney Mullen in LA, volgens mij niet het beste wat je kan meemaken >:)

[afbeelding]

sorry voor de matige kwaliteit, weet iemand ff waar ik het deck in airport kan vinden en waar het laaste statpoint is in skater island??
Deck in Airport zit vlak boven 1 security poortje... Kweet uit mn hoofd niet pcies welke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Op vrijdag 05 april 2002 17:29 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Okay, ik ben dus THPS n00bje, maar ik ben nu goed mijn best aan het doen, maar bij die competitions kom ik nooit op golden positie, waar let de jury op, en hoe kun je zo'n hoge score krijgen?
lees je dit topic wel??

paar posten omhoog screenie van een hoge score.
Je ziet toch hoe hij het doet.
Tricks achter mekaar maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:05
Hmm ik heb hem nu ook maar krijg mijn gamepad niet aan de praat kan geen button toewijzen is een m$ gamepad pro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
Op vrijdag 05 april 2002 17:46 schreef Xavier het volgende:

[..]

lees je dit topic wel??

paar posten omhoog screenie van een hoge score.
Je ziet toch hoe hij het doet.
Tricks achter mekaar maken!!
Lees je mijn vraag wel?

Ik vroeg hoe de jury mij veel punten geeft voor wat ik doen, een hoge score kan iedere idioot halen |:(

Maar als het zo is dat ik dus veel punten moet halen dan moet je dat zeggen, en niet gaan zitten zeiken dat ik het topic niet lees, want dan had ik het hier niet zo lang vol gehouden, en jij komt met je paar posts om de hoek kijken en gaat al mensen dingen verwijten :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 05 april 2002 17:11 schreef Dark_Neve het volgende:
Deck in airport is makkelijk: Rij gewoon rechtdoor, op een gegeven moment zie je van die detectiepoortjes, deck hangt net achter de rechter poort (je komt er via een fastplant wel bij ;)).

Statpoint in Skater Island wordt gokken maar ik neem aan dat je de geheime ruimte (net als ikke ;)) gemist hebt. Als je begint rij je naar rechts, daar zit ergens een trap (beetje apart geval) waar 2 vlaggen aan hangen (1 USA en 1 piraten). Grind die piratenvlag en je kunt naar buiten naar een piratenschip. Daar zie je het statpoint aan de voorkaant (of ahcterkant, weet ik niet meer :P). Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'hoe ik het doe: grind, dan manual, dan de lucht in, simpel trucje, reverse, manual, dan ga je zo snel mogelijk over in een special grind. Doe dit 2 a 3 keer, en voila, gouden medaille :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Op vrijdag 05 april 2002 18:06 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Lees je mijn vraag wel?

Ik vroeg hoe de jury mij veel punten geeft voor wat ik doen, een hoge score kan iedere idioot halen |:(

Maar als het zo is dat ik dus veel punten moet halen dan moet je dat zeggen, en niet gaan zitten zeiken dat ik het topic niet lees, want dan had ik het hier niet zo lang vol gehouden, en jij komt met je paar posts om de hoek kijken en gaat al mensen dingen verwijten :r
Als je topic 1 had gelezen had je er ook al uitgekomen.
Daar was iemand die niet in de top3 kwam.
En oplossing was daar ook gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op vrijdag 05 april 2002 18:26 schreef Xavier het volgende:

[..]

Als je topic 1 had gelezen had je er ook al uitgekomen.
Daar was iemand die niet in de top3 kwam.
En oplossing was daar ook gegeven.
maar dan nog kun je zoiets wel rustig vertellen,
diegene die de vraag stelde trouwens ook, maar ok

doe net of je gek bent en negeer het gewoon verder ;)
-----
ik heb trouwens het probleem dat mijn gamepad niet automatisch gekozen word,
standaard keyboard :(
is dit te veranderen, want de hele tijd naar opties gaan en em daar iedere keer goedzetten wordt ik een beetje moe van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer er nou een patch/update komt??? want bij mij doet die het wel, maar ik heb een vriendin en die vond THPS2 ook al helemaal geweldig, en nu heb ik THPS3 ook voor haar erm....gekocht (:7).
Maar nu doet die het niet, ze krijgt alles grijs. (is al een paar keer gepost) Maar wanneer komt er nou een update, weet iemand dat???

[edit] Ik heb nu ook een screenie van hoe het er in game uitziet :( kijk:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~tresd/naamloos.JPG

Slechte kwaliteit komt niet door mij *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg weet iemand hoe ik mijn MP3 collectie aan die van TH3 toevoeg :? , ....BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat weet ik *D
wel een brakke methode die lang niet zo goed werkt (nummer eindigt bijv. niet waar ie zou moeten eindigen, maarja, dit is ook al standaard het geval bij mij dan (hebben jullie ook niet gemerkt dat het spel opeens midden in een liedje over gaat naar een ander??)

http://www.planettonyhawk.com/mods/tutorials/thps3music.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
vraagje:

ik heb nu met de code "Roadtrip" alles unlocked (nie zo zeike ;))
maar waar kan ik het cheat menu nu vinden om bijv. die irri mist uit te zetten en low grav aan en perfect balance e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:53
Op vrijdag 05 april 2002 23:54 schreef CU2morO het volgende:
vraagje:

ik heb nu met de code "Roadtrip" alles unlocked (nie zo zeike ;))
maar waar kan ik het cheat menu nu vinden om bijv. die irri mist uit te zetten en low grav aan en perfect balance e.d.?
Irri mist waar jij het over hebt is density fog, kun je gewoon uitzetten in dat config. proggie. Dat is om niet zo snelle videokaarten toch een redelijke fps te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op zaterdag 06 april 2002 00:14 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Irri mist waar jij het over hebt is density fog, kun je gewoon uitzetten in dat config. proggie. Dat is om niet zo snelle videokaarten toch een redelijke fps te geven.
en het echte cheat menu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 00:14 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

als je de game op pauze zet (tijdens een ride) dan kan je een optie Cheats selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
Op vrijdag 05 april 2002 20:59 schreef Smokehead het volgende:
Zeg weet iemand hoe ik mijn MP3 collectie aan die van TH3 toevoeg :? , ....BVD
Staat een eindje naar boven ook al, gewoon mp3tjes erin proppen en die renamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 18:14 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Deck in airport is makkelijk: Rij gewoon rechtdoor, op een gegeven moment zie je van die detectiepoortjes, deck hangt net achter de rechter poort (je komt er via een fastplant wel bij ;)).

Statpoint in Skater Island wordt gokken maar ik neem aan dat je de geheime ruimte (net als ikke ;)) gemist hebt. Als je begint rij je naar rechts, daar zit ergens een trap (beetje apart geval) waar 2 vlaggen aan hangen (1 USA en 1 piraten). Grind die piratenvlag en je kunt naar buiten naar een piratenschip. Daar zie je het statpoint aan de voorkaant (of ahcterkant, weet ik niet meer :P). Klaar.
ja die bedoelde ik, thx mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Op dinsdag 02 april 2002 23:07 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Heb je de controller in de game ZELF ook geselecteerd? Veel mensen zien dit over het hoofd :) Dus bij options -> controller ofzo in de game, dus niet in het setup schermpje in Windows.
Sjongejonge ik begin blind te worden ofzo, dat had ik zelf moeten ontdekken, iig bedankt voor de tip.

<font size=1>Ik quote hem uit THPS3 deel 1, misschien dat ik dat wel ff duidelijk moet maken.</font>

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2636270454

Hoge scores voor THPS. En zo hoort het ook 8-) Check de volledige review @ Gamespot.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou zelf de gameplay een 7 geven...

ik kan de gamespeed niet aanpassen, als dat zou kunnen, zou ik het verder te gek vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op zaterdag 06 april 2002 01:33 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

als je de game op pauze zet (tijdens een ride) dan kan je een optie Cheats selecteren
ik zie dat menuutje niet? ik doe dan Free-Skate met het doom figuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zaterdag 06 april 2002 17:14 schreef CU2morO het volgende:

[..]

ik zie dat menuutje niet? ik doe dan Free-Skate met het doom figuur
Als je dat menuutje niet ziet moet je naar het hoofdmenu gaan
Options
Cheats
"backdoor" (zonder haakjes)

dan is dat menuutje er wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 23:29
wha crap....
kep em net leuk binnen is t een .bin file met een .cue erbij
hoe gebruik ik die dingen??? nero en clone cd zien ze niet (btw ik koop t spel wel maar ik kan niet w88 :P )

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nero ziet hem wel. Maar ik denk niet dat dit gevraagd mag worden hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04
Op zaterdag 06 april 2002 18:52 schreef Lord_Mithril het volgende:
wha crap....
kep em net leuk binnen is t een .bin file met een .cue erbij
hoe gebruik ik die dingen??? nero en clone cd zien ze niet (btw ik koop t spel wel maar ik kan niet w88 :P )
Nero ziet ze wel alleen ff alle files laten zien en dan die de kleinste file pakken .. :)

Had ook ff de SEARCH kunnen gebruiken ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem, ik heb sinds een paar dagen ook Tonny Hawk Pro skater 3 gekocht. Het werkt allemaal prima en ik moet zeggen dat het echt een goed spel is.

Alleen zodra ik een level heb gehaald krijg je een scherm met de totals en daar staat onder press "o" om verder te gaan, en dan druk ik dus op o maar dan gaat hij niet verder en blijft op dat scherm staan, de pc slaat verder niet vast, en ik draai overigens Windows XP Pro.

Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
Ik heb vanmorgen een hele tijd zitten zoeken, maar ik kan deel 1 niet vinden :+

heeft iemand ff urlletje voor me :)

misschien kan Icestorm of ItSnows hem ff editten zodat ie in eerste post staat, dat is wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 19:07 schreef kater het volgende:
Verhaal
Neeh :P O = gewoon 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 april 2002 19:13 schreef GuNg4N het volgende:

[..]

Neeh :P O = gewoon 2 :)
Hmmm zou het echt zo simpel zijn? >:)

Ik ga het nu even uit proberen, tot zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik voel me best wel blont nu :P

Zijn er nog meer keys waar ik nog niks van afweet?
Het is btw niet erg logisch dat o 2 is mgoed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 06 april 2002 19:37 schreef kater het volgende:
lol, ik voel me best wel blont nu :P

Zijn er nog meer keys waar ik nog niks van afweet?
Het is btw niet erg logisch dat o 2 is mgoed. ;)
ben je ook want het is BLOND

en O staat voor Ollie dat numpad 2 is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik wordt helemaal gek, ik breek net het stuurgedeelte van mijn Gamepad (Firestorm Dual Analog 2) dan maar verder met de Analoge Pookjes, er zit al lijm tussen(stuurgedeelte), op hoop van zegen!!!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, blond met een t, moeten ze in tony hawk 4 doen inplaats van de letters skate :D

Maareh, julliue hebben het allemaal over grinden maar k krijg daar geen punten mee. Ik doe gewoon 540/720 special, revert, manual, 540 special, revert, manual, 320 special, revert manual, manual, super grind super grind ofzo en dan haal ik meestal de 500k of hoger wel.

Kheb het nu al voor de 12de x uitgespeeld(12 x met een char alle goals en gouden medals) maareh grinden doe'k ni zo veel, reverten is makkelijker en krijg je ook nog genoeg punten mee.

Nu alleen nog ffkies voor de 19de keer uitspelen, kwil die ***** moon physics, dá rulez :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 20:36

bAdmuTs

mAzE

Het zal vast wel een keer langsgekomen zijn maar ik heb geen zin om alles door te moeten lezen >:)

Ik krijg de pijltjes of de 4puntdruk toets van mijn thrustmaster firestorm dual analog niet aan de praat :( met tony 3.

HELP want ik kan niet fatsoenlijk spelen met keyboard en ik wil zo graag spelen

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nep weet het mar is er al een ultieme cheat.

net zoals die ene chet bij tony2 da heel het spel uitgespeeld was iedereen en berg geld had en je alle cheats had???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Op zaterdag 06 april 2002 20:14 schreef bAdmuTs het volgende:
Het zal vast wel een keer langsgekomen zijn maar ik heb geen zin om alles door te moeten lezen >:)

Ik krijg de pijltjes of de 4puntdruk toets van mijn thrustmaster firestorm dual analog niet aan de praat :( met tony 3.

HELP want ik kan niet fatsoenlijk spelen met keyboard en ik wil zo graag spelen
dan moet je op dat knopje klikken, waardoor het 2e lampje gaat branden, dat is switchen tussen analog en 4puntdruk toets (die van mij is afgebroken :( )

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Ik heb het spel pas, maar mijn skater landt dus altijd slecht... is er een manier om na wat stunts te maken dat hij niet steeds weer op zijn gezicht gaat???

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 20:36

bAdmuTs

mAzE

Op zaterdag 06 april 2002 21:04 schreef GandalfTheGrey het volgende:

[..]

dan moet je op dat knopje klikken, waardoor het 2e lampje gaat branden, dat is switchen tussen analog en 4puntdruk toets (die van mij is afgebroken :( )
Dat d8 ik ook maar zelfs dat werkt nie :(, maakt nie uit of ik een van mijn joystickjes beweeg of mijn 4puntdruk toets. Het werkt geeneen van allen

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloed iemand??? >:) >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2183246280

kan iemand mij ook ff vertellen waar het deck in LA ligt en ik mis daar ook nog een statpoint voor de rest ben ik klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Op zaterdag 06 april 2002 23:21 schreef Dark_Neve het volgende:
bloed iemand??? >:) >:)

[afbeelding]

kan iemand mij ook ff vertellen waar het deck in LA ligt en ik mis daar ook nog een statpoint voor de rest ben ik klaar :)
Deck hangt boven de weg als je bij het startpunt meteen rechts gaat. Kom je wel als je grind over zo'n kabel die erover heen gaat.

Laatste statpoint zit waarschijnlijk helemaal bovenop het dak van het gebouw waar je voor staat bij het startpunt. Lees ff terug in deze draad hoe je die ruimte daar unlockt, dan kun je hem zo pakken.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste