Toon posts:

power calibration area

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik cd's wil branden met furio! of nero of ez cd creator 3 dan krijg ik telkens de melding dat "the power calibraion area full"is ik heb een philips 3610

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:11

Wimo.

Shake and Bake!

ow nee niet die error.. die kreeg ik ook na 2 jaar met m'n flips cdd3610.. toen was het voor mij einde verhaal :(

Verwijderd

Zie ook mijn topic gathering.tweakers.net/showtopic/45129
Ook dezelfde foutmelding :(

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:00
Probeer is een ander merk cd's waar ik die melding zag konden 2 x 10 MMore cd's de ton in.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
deze cd 's die ik nu heb deden het tot een week of 2 geleden perfet 100x kingtech(worden gemaakkt door fuij)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik had dit met mijn Plextor 4/2/20 vanaf het begin al (alleen bij het fikken van CD-RWs), hij werd kosteloos door Plextor omgeruild.

Verwijderd

Topicstarter
Valt zo'n probleem onder de garantie dan?

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Het kan wel eens helpen, als je brander uit de garantie is, op de firmware te upgraden. Ik heb mijn oude 3610 er nooit aan gewaagd omdat ik er nooit problemen mee had. Kijk hier maar ff of je wat kan vinden.

http://www.pcstuff.philips.com/cgi-bin/bvempst/PCP/supp_detail.jsp?BV_SessionID=1888914346.969382202&BV_EngineID=galilelkikhbeflcffckgckj.0&oid=7788&Breadcrumb=Storage&Section=DRIVERS+AND+DOWNLOADS

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ik heb het zelf ook gehad en ook bij was de oplossing gewoon andere cd's gebruiken..
Dat cd's het eerst doen zegt niks... ze maken ze niet allemaal in een keer ..

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 19:33

Neelon

FOR PONY!!!

Heb ik ook gehad met mijn 3610. Hij wou helemaal niets meer branden, alleen af en toe iets lezen. Heb hem eruit gesloopt en een Plextor 12/4/32 erin gegooid.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Heb ik ook, maar ben al uit de garantie. Nog geen geld voor een nieuwe.

Ik had een hele 'boze ' brief naar philips geschreven. Belt zo'n ventje me een maand later op dat ik hem maar eens open moet maken en schoonmaken. Misschien is dat voor jou de oplossing?

Verwijderd

Tja. dan is ie dood... heb ik ook gehad bij 2 verschillende 3610s.. kut branders trouwens... wees blij dat je een nieuwe ken kopen.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:08

ChUcKiE

Dus........

Nietus, had/heb ikook bij mijn HP7200 (zelfde loopwerk als 3610), alleen bij bepaalde CD's, ander merk doet ie het gewoon en dus ook al weer over de 50 stuks heen, na die foutmelding...Laatst nog een cd van dat oudere merk geprobeerd, meteen wer die melding!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Pagina: 1