Begroeting onder posts & replies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 14:27
Kunnen jullie niet gewoon gasten die hierover zeiken meteen bannen, ik vind het zooooo hinderlijk. Gewoon nokken met die gasten : mailtje sturen ga de FAQ eens lezen en verneuk het forum niet. Als iemand het nou 1 keer doet bijv. bij het openen van een topic, maakt dat nou uit ? Het kan gewoon aardig/vriendelijk overkomen. En als die persoon het elke keer doet dan valt dat een modje toch wel op ? Ik vind dat het nou eens echt tijd wordt dat jullie GoT eens moeten schoonvegen van zulke ventjes. Echt irritant.

Met alle respect,

* FreeRider

Concrete Loop Watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op dinsdag 02 april 2002 23:34 schreef FreeRider het volgende:
Met alle respect,

* FreeRider
:X

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen het niet doorhebben, kun je ze er gewoon ff op aanspreken. Het is idd irritant als 7 mensen in een topic dat doen, maar als iemand het ff duidelijk maakt of ff post in SM lijkt me dat genoeg. Met bannen schiet je nix op, da's net als iemand je huis uit flikkeren als hij zijn schoenen niet veegt. Kwestie van ff corrigeren en aanleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad... ik vind dat iets ook wel eerst vriendelijk gezegd mag worden, voordat er gelijk over bannen gesproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

HEt er ff in een post bijzetten vind ik niet irri overkomen eigenlijk :)

Speciaal posten om daar maar ff op te wijzen wel ...

En meteen bannen gaat wel erg ver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeRider
Op dinsdag 02 april 2002 23:38 schreef OProg het volgende:
HEt er ff in een post bijzetten vind ik niet irri overkomen eigenlijk :)

Speciaal posten om daar maar ff op te wijzen wel ...
JUIST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje slechte 1 april grap deze,maar dat zal wel komen doordat het 2 april is.

Ik verwonder me er al tijden over hoe erg mensen zich over zulke kleinigheden kunnen ergeren en zoals Mohammed zei alleen Alla is perfect.

Nou weet ik niet wie Alla is maar ik weet wel dat mensen niet perfect zijn, dus als zij vriendelijk proberen te zijn door een begroeting te posten wijs ze dan ook vriendelijk op de FAQ, en als je dat niet lukt koop dan een boksbal waar je 10 seconden tegen aan gaat slaan voordat je een reply post.

edit:
Volgens mij heb ik Alla fout geschreven :P,en heb ik niet perfect gelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeRider
Mensen hoeven ook niet perfect te zijn, sterker nog, dat kan gewoon niet. Maar zeuren over een groet (of vriendelijk, persoonlijk iets) onder je post is gewoon off-topic en vervelend. Het kan aardig en het kan cru door direct te linken naar de FAQ ... als het aardig wordt gedaan, OK misschien gaat bannen dan wat ver, maar als het zo gaat:

[topic=309815/1/998]

zonder verder aan het topic bij te dragen dan is het MI niets dan vervelend doen. Ik denk dat de meeste mensen hier dit niet echt waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 02 april 2002 23:34 vroeg FreeRider zich af hoe je moet omgaan met zaken zoals groeten in replies plaatsen:
Een tijdje geleden heb ik in dit topic het één en ander gezegd wat met jouw vraag te maken heeft (de mensen die jij bedoelt :))

OProg vat het imo juist samen :)

Ga niet in een topic reageren ALLEEN om iemand ergens op te wijzen, dat is vrij desastreus voor een topic. Reageer ON-topic, en plaats evt. zijdelings een opmerking.
Heb je niks nuttigs aan een topic toe te voegen, surf dan vrolijk verder :) (geldt eigenlijk ook voor 'search topics' :) )

Maar zoiets wil ik ook in de 'nieuwe FAQ' hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeRider
Ik moet me er misschien ook helemaal niet mee bemoeien... Ik zit me gewoon op te fokken, misschien heeft het ook wel te doen met "niveau" (wat ABSOLUUT niks met de mods te maken heeft, daarom met alle respect). Let it be ... :z heb het gewoon effe gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

<laat>
ik vind het in een topic start eigenlijk geen probleem
maar als je het onder je reply's gaat zetten wel :)
</laat>

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat onderscheid maak ik ook. een "bij voorbaat dank" je is geen probleem IMO :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 13:23 schreef JvS het volgende:
Dat onderscheid maak ik ook. een "bij voorbaat dank" je is geen probleem IMO :).
idd, dit doe ik ook altijd. Heb er nog nooit iemand over horen klagen ook. Maar Ik heb er sowiesow niet zo'n problemen mee, maar het moet niet te gek worden. Iemand moet het niet onder ELKE post van em zetten, dan word het irritant. Zeker als je dat vaak in 1 topic ziet, zo van:

Grtz, Plague

Grtz, Plague

Grtz, Plague

Zo word het irritant, maar als je het gewoon bij je eerste reply zet, vind ik het best.... Dan erger ik me meer aan de mensen die er speciaal voor gaan reageren.... Of er zelfs gewoon een reactie op geven.... Dan heb ik zoiets van: Waar de f*ck maak je je druk om? Dan lees je het toch niet? |:(

Maargoed... Het zal altijd wel blijven, mensen die erover zeiken... Je bent met een groep van 40/45 duizend man, en zoals het liedje al zegt: "Die schrijf je niet de wetten voor, die laat je in hun waarde"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:59
Ja, idd, het levert irritante posts op. Mensen moeten er niet speciaal voor gaan posten, maar het er ff onder hun post bijzetten.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
* kamerplant irriteert zich aan al die mensen die zich over onnozele kleine dingentjes irriteert.. :{

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op woensdag 03 april 2002 14:39 schreef DataBeest het volgende:
* D2k irriteert zich aan al die mensen die zich over onnozele kleine dingentjes irriteert.. :{
en * D2k irriteert zich aan dit soort reply's
JvS heeft gezegd wat "wij" er van vinden
lijkt mij duidelijk toch?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1