2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Denk t wel, tenzij ze massief zijn..
Maar ze zijn best nog groot
Maar ze zijn best nog groot
Damn, nu ben ik het linkje kwijt naar die lampekap speakers die hier zo mooi bijpassen 
Je kamer vol met artistieke speakers, woei
Je kamer vol met artistieke speakers, woei
Op het bovenste plaatje lijken die dingen toch zeker 1.5 meter hoog, maar op het plaatje eronder valt het toch vies tegen.
Of is die kerel nou zo groot...
Dit is toch de væssen aquarius? Typisch belgisch!
Gadver die zou ik nog niet cadeau willen krijgen.
JUK!!!
JUK!!!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ik denk niet dat hij anderhalve meter hoog is want dan zou er wel een enorme bas luidspreker in zitten,Op dinsdag 02 april 2002 23:37 schreef ShittyOldMan het volgende:
Op het bovenste plaatje lijken die dingen toch zeker 1.5 meter hoog, maar op het plaatje eronder valt het toch vies tegen.
Denk dat je daaraan meestal wel de grootte kan bepalen
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstelOp woensdag 03 april 2002 08:10 schreef Loran het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij anderhalve meter hoog is want dan zou er wel een enorme bas luidspreker in zitten,
Denk dat je daaraan meestal wel de grootte kan bepalen
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ik vind ze mooi. Waar te koop?
Achnee.. ik bouw zelf wel zo'n paasei.
Siditamentis astuentis pactum.
Deze zijn te koop in Belgie (denk wel duur)Op woensdag 03 april 2002 11:52 schreef Varienaja het volgende:
Ik vind ze mooi. Waar te koop?
http://www.vaessen.com/products.html
Ze zijn gemaakt van een 1 of ander kunstof ("moulding techniques"), denk ik.
Zelf heb ik wel eens gefantaseerd
Geen paralelle wanden, dus minder staande golven en gebogen vormen zijn altijd sterker dan rechte vlakken (een ei draagt makkelijk een baksteen) en resoneren minder.
Vermoedelijk ook een goed afstraal gedrag van hoge tonen.
Vermoedelijk ook een goed afstraal gedrag van hoge tonen.
Hoe kun jij in het bovenste plaatje de grootte schatten? Ik zie geen goed referentie-object, jij wel dan ?Op dinsdag 02 april 2002 23:37 schreef ShittyOldMan het volgende:
Voornamelijk de drivers die erin zitten, die middriver bijv. zou ik zo gokken op 10cm.Op donderdag 04 april 2002 17:32 schreef joker1977_forum het volgende:
[..]
Hoe kun jij in het bovenste plaatje de grootte schatten? Ik zie geen goed referentie-object, jij wel dan ?
Overigens moet ik zeggen dat ik wel vreemdere speakers heb gezien, van 2.40m hoog o.a. Zal het eens opzoeken.
Pagina: 1