sorry marh ik ken die vanthemen niet....
is de vraag van mij soms niet goed?
je wordt bedankt beheerder....:(
is de vraag van mij soms niet goed?
je wordt bedankt beheerder....:(
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ja me vraag is eraf gehaald omdat die van vantheman zou zijn ofzo...nou die ken ik niet...maar ja wel ongeveer zelfde probleem....Op dinsdag 02 april 2002 15:54 schreef GGS_VR6 het volgende:
Waar heb je het overOp dinsdag 02 april 2002 15:55 schreef paashaas19 het volgende:
[..]
ja me vraag is eraf gehaald omdat die van vantheman zou zijn ofzo...nou die ken ik niet...maar ja wel ongeveer zelfde probleem....
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
nee hij is opslot gezet, met alleen 2 links van de andere persoon erbij die ongeveer hetzelfde probleem had en er ook zijn afgehaald...nou ja vaag maar ja..beetje jammer dat je niet gewoon wat mag vragenOp dinsdag 02 april 2002 15:55 schreef BrEeZeR het volgende:
uh op new topic geklikt
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Alsjeblieft niet.Op dinsdag 02 april 2002 15:58 schreef ACM het volgende:
Zal ik hem dan weer openen?
Ja nou hij zal misschien best wel nbij mij op school zitten ofzo....wel toevallig maar zou kunnen...onze school telt 2000 mensen of zo...dan kan dat he! tja jullie meten met 2 maten want mij vraag wou nou echt niet van zo dom niveau!Op dinsdag 02 april 2002 15:59 schreef ACM het volgende:
Magoed, de reden dat je topic op slot ging is dat ie wel heeeel erg op die van vantheman leek EN ze met hetzelfde ip gepost werden.
Dat kan toeval zijn, maar tot overmaat van ramp is het ook wel een beetje een zoekvraagje en omdat je je antwoorden grotendeels zelf al geeft had je dat al gedaan en het topic dus niet eens hoeven openen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dan nog, er stond toch al een topic met dezelfde vraag zo'n beetje? Je hebt niets aan 2x hetzelfde topic...Op dinsdag 02 april 2002 16:20 schreef paashaas19 het volgende:
[..]
Ja nou hij zal misschien best wel nbij mij op school zitten ofzo....wel toevallig maar zou kunnen...onze school telt 2000 mensen of zo...dan kan dat he! tja jullie meten met 2 maten want mij vraag wou nou echt niet van zo dom niveau!
Saved by the buoyancy of citrus
Mja, na 3 threads is het je anders nog steeds niet gelukt mij te overtuigen dat je vraag niet dom is.Op dinsdag 02 april 2002 16:20 schreef paashaas19 het volgende:
tja jullie meten met 2 maten want mij vraag wou nou echt niet van zo dom niveau!
tja niet iedereen is zo slim als jullie freaks..sorry hoorOp dinsdag 02 april 2002 16:31 schreef ACM het volgende:
[..]
Mja, na 3 threads is het je anders nog steeds niet gelukt mij te overtuigen dat je vraag niet dom is.
Kan best zijn dat dat zo is, maar geef dan iig een veeeeeeeeeeeel betere uitleg.
Want roepen dat je probleem bestaat dat je probleem nog niet lukt vindt ik wat onhandig...
Dus dan ga je maar geen goede uitleg postenOp dinsdag 02 april 2002 16:34 schreef paashaas19 het volgende:
tja niet iedereen is zo slim als jullie freaks..sorry hoor
Logica/vermoeden is simpel.Op dinsdag 02 april 2002 16:44 schreef Compubiter het volgende:
(waarvan de logica ons aller waarschijnlijk ontgaat, maar dat is niet relevant)
tja dan niet jongens ik vind het allemaal best....beetje jammer dat jullie zo wantrouwend zijn...en ja maak dit forum dan niet openbaar als je het wilt gesloten houden en als bepaalde mensen wilt toelaten.....Op dinsdag 02 april 2002 16:50 schreef ACM het volgende:
[..]
Logica/vermoeden is simpel.
Beide posters posten omstreeks dezelfde tijd via dezelfde proxy hetzelfde probleem...
Goed ideeOp dinsdag 02 april 2002 16:52 schreef paashaas19 het volgende:
[..]
tja dan niet jongens ik vind het allemaal best....beetje jammer dat jullie zo wantrouwend zijn...en ja maak dit forum dan niet openbaar als je het wilt gesloten houden en als bepaalde mensen wilt toelaten.....
mag ik zeggen waarom het me opviel?Op dinsdag 02 april 2002 16:52 schreef paashaas19 het volgende:
tja dan niet jongens ik vind het allemaal best....beetje jammer dat jullie zo wantrouwend zijn...en ja maak dit forum dan niet openbaar als je het wilt gesloten houden en als bepaalde mensen wilt toelaten.....
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq