IMG: vaste heights;widths

Pagina: 1
Acties:

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Is het mogelijk bij een update van het forum een vaste height/width mee te geven bij images. Op een rare manier (of is normaal?) blijven ze niet in me cache hangen...dan ben je aan het lezen terwijl die images nog ingeladen moeten worden, maar dan is ineens de thread minder breed zodra die plaatjes er zijn (ik bedoel vooral de icoontjes boven het bericht).

• Hans
  • Niet online
En dan nog iets, ik begrijp dat die tussenpagina nadat je iets gepost/ge-edit hebt erg commercieel verantwoord is enzo, maar kan dat niet zoals in good old UBB gewoon in text gebeuren? Dit is echt loos bandbreedtegebruik. Als het dan echt moet kan je er alsnog een banner on knallen, maar de rest is loos. En dan het liefste ook nog met (zoals bij UBB) de mogelijkheid om door te klikken als je de meta refresh niet snel genoeg vind gaan? BVED (Bij Voorbaat Enorme Dank)

• Hans
  • Niet online
Oh en nog iets! [ code ] en [ /code ] werkt niet naar behoeven.(ja,zonder de spaties...).
Bij UBB was het zo dat smilies niet geparsed werden in [ code ] blokken. Kan dat hier ook weer zo zijn :?

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 september 2000 14:35 schreef Hans het volgende:
En dan nog iets, ik begrijp dat die tussenpagina nadat je iets gepost/ge-edit hebt erg commercieel verantwoord is enzo, maar kan dat niet zoals in good old UBB gewoon in text gebeuren? Dit is echt loos bandbreedtegebruik. Als het dan echt moet kan je er alsnog een banner on knallen, maar de rest is loos. En dan het liefste ook nog met (zoals bij UBB) de mogelijkheid om door te klikken als je de meta refresh niet snel genoeg vind gaan? BVED (Bij Voorbaat Enorme Dank)[/quote]Had ik ook al gezegt, was één van me eerste opmerkingen toen het forum draaide :) maarja zal wel bij de volgende update verholpen zijn hoop ik.

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 september 2000 14:43 schreef Hans het volgende:
Oh en nog iets! [ code ] en [ /code ] werkt niet naar behoeven.(ja,zonder de spaties...).
Bij UBB was het zo dat smilies niet geparsed werden in [ code ] blokken. Kan dat hier ook weer zo zijn :?[/quote]Hmm daar had ik nog niet aan gedacht, kzal kijken of het mogelijk is...

• Hans
  • Niet online
Maar wat is nou de deal met die tussenpagina's? Of wordt dat tactisch ontlopen? :)

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
OK Hansie, zo mag ik 't zien. Niet loslaten :).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 19:59

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

gewoon topic hoog houden totdat we een antwoord krijgen ;)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• 4POX
  • Laatst online: 08:42

4POX

Everybody is wired

* 4POX gaat ook voor een doorklik knopje...

Tijd is geld

AKA Rinkel weblog

• Cookie
Geld moet rollen...

• 4POX
  • Laatst online: 08:42

4POX

Everybody is wired

Maar wel de goede kant op

AKA Rinkel weblog

• Mr. B.
  • Niet online
En de goede kant = niet te veel uit mijn portemonnee ;) >:)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Cookie
Ja, mijn kant dus :), da's logisch (snrrft). Eurocard Mastercard, altijd geld op zak, za'k maar zeggen. De bal is rond, de wereld vierkant, net als mijn icon.

• Hans
  • Niet online
HALLO? Arjen? Femme? Jorma? Anyone? Waarom wordt er geen antwoord gegeven op deze vraag?

Verwijderd

Maar wat is nou de deal met die tussenpagina's? Of wordt dat tactisch ontlopen? :)

Misschien hierom:
Je post wordt gePOST (HTTP method enzo, die post bedoel ik), als er dan niet een redirect pagina tussen zet (zodat je dus weer tegen een pagina aan komt te kijken die je met GET naar binnen heb gehaald), kan je niet lekker Reload doen: die irritante popup over form data :(

En dan is er dat geld ja... :)

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

jaja Hans.. rustig maar. :P

Ik heb het al bij Femme voorgelegd, maar die reageerde niet 1 2 3. Het is een zaak voor hem om uit te maken hoe die page eruit moet komen te zien. In principe is het niet zo'n grote moeite om die pagina te vervangen door een wat simpelere versie.

Maar aan de andere kant.. hebben zoveel mensen er dan last van?

• hufkes
  • Laatst online: 12-02 19:59

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

nou, zo'n 200*drie seconden heb ik er inmiddels al wel last van gehad ja :)
Ervanuitgaande dat er in de redirect tenminste een seconde moet zitten, scheelt dit nu al 400 seconden = 6 minuten en 40 seconden. In die tijd had ik dus al zeker twee zinnigere antwoorden kunnen schrijven dan ik nu doe 8-)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Tom
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 september 2000 19:41 schreef Jorma het volgende:
Maar aan de andere kant.. hebben zoveel mensen er dan last van?[/quote]Bij mij komen die plaatjes van de GoT layout niet uit de cache, betekend dat ie ze opnieuw moet ophalen, met modem gaat het best vlug hoor, maar liever dus een tekstje.

Om daar een tabel met layout omheen te bouwen en een banner in te laden is erg nutteloos.

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

'k Vind het wel netjes eigenlijk, past goed bij de algehele layout.

• Hans
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 september 2000 19:39 schreef Arien het volgende:

Misschien hierom:
Je post wordt gePOST (HTTP method enzo, die post bedoel ik), als er dan niet een redirect pagina tussen zet (zodat je dus weer tegen een pagina aan komt te kijken die je met GET naar binnen heb gehaald), kan je niet lekker Reload doen: die irritante popup over form data :(

En dan is er dat geld ja... :)[/quote]Ja dat POST verhaal snap ik ook wel, en dat die tussenpagina er daarom moet zijn snap ik ook.

Ik vroeg me ook niet af waarom die tussen pagina er is, maar waarom ie zo overdreven moet zijn, en niet gewoon een textje (en een linkje graag! voor de ongeduldige mensen die niet op een refresh willen wachten :)) zoals het vroeger ook bij UBB was.

En als het dan echt ook een geldkwestie is (waarom snap ik niet, want die banner krijgt bij het gros van de mensen niet eens de kans om in te laden omdat de WebAds server daar niet snel genoeg voor is) knal dan een banner onder het tekstje.

Dus gewoon iets van:

'Je posting is geplaatst, je gaat nu weer automagisch terug naar het topic.
Klik hier als je niet langer wilt wachten.

[banner hier als het echt moet]'

• Hans
  • Niet online
Bedankt voor de enorme respons *zucht ende :'(*
Pagina: 1