[CM] Telefoonlader

Pagina: 1
Acties:

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1870235579

Eindelijk heb ik mijn PC om kunnen bouwen tot laadstation voor mijn telefoon. Ziet er nog niet helemaal afgewerkt uit, maar ik hou meer van functioneel dan mooi :P Tevens draaien alle fans op 5v en zit er een extra fan aan de onderkant in de voeding om er zeker van te zijn dat deze 200watt langer mee gaat dan de 300watt die t heeft begeven :) K zit zelf te denken om wel de verbindingen voor de telefoonlader achter een frontje te stoppen zodat er alleen een draad naarbuitensteekt en ik niet de zooi daarachter zie

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

Zucht |:(

Macconner! | speed 733@1007 :)

Verwijderd

origineel!

mooi

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

W00t, echte tweakers PC als je het mij vraagt :Y)

Verder errug stoer dat 't gelukt is :7
Je bent in ieder geval orgineel ;)

PS Als je je kast eens dicht schroeft heb je weer een uitdaging: je cpu weer op de temp brengen die hij nu is, je speelt fals :P

Dividend for Starters

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

Mijn GOD!!!

Hoe heb je de HD's gemonteerd? Met kauwgum en kit?
Wat een zooi en die draadjes mooi bij elkaar geknoopt...

Trouwens echt orgineel is ie niet hoor deze mod.
Zijn zelfs standaard USB kabels voor te koop ($15.00).

Afbeeldingslocatie: http://www.1128hk.com/photo/Nokia/nokiausb1.jpg

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 01:22 schreef Stropdas het volgende:
[afbeelding]

Eindelijk heb ik mijn PC om kunnen bouwen tot laadstation voor mijn telefoon. Ziet er nog niet helemaal afgewerkt uit, maar ik hou meer van functioneel dan mooi :P Tevens draaien alle fans op 5v en zit er een extra fan aan de onderkant in de voeding om er zeker van te zijn dat deze 200watt langer mee gaat dan de 300watt die t heeft begeven :) K zit zelf te denken om wel de verbindingen voor de telefoonlader achter een frontje te stoppen zodat er alleen een draad naarbuitensteekt en ik niet de zooi daarachter zie
Ho heb je dat eigenlijk gedaan? Een autotelefoonlader op je voeding van je pc aangesloten ofzo?

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:56

Felyrion

goodgoan!

Zijn zelfs standaard USB kabels voor te koop
foei! een echte tweaker koopt geen troep, die maakt het gewoon zelf :P

hmmmz, je mag mij trouwens wel eens zeggen hoe je dat hebt gedaan, want ik heb hier ook nog zo'n 3210 liggen die eigenlijk alleen nog nuttig is op LAN-party's, dus dat zouw nuttig kunnen zijn :9

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

/off-topiç
Zeur niet, en haal die kabel ;) whahahah
/on-topiç
the use?

Macconner! | speed 733@1007 :)

Verwijderd

2 april gepost, daŽs net 1 dag te laat >:)

Verwijderd

hmm, originele casemod, maar schroef je kast eens dicht en duw die frontjes weer waar ze horen en je zult heel wat meer prijzende complimentjes krijgen ;) .

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
... |:(
:r

sorry, maar ik snap niet dat je dit DURFT te posten!

...

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Tis een orginele Nokia-autolader, was fl.12,95 (incl. verzendkosten) dus kon m niet laten liggen.

Bovenste HDU is niet aangesloten, die zit met speciale metalen dingen vast dat je froppydrive etc. kan bevestigen in een 5,25" behuizing. De onderste die ligt op 2 haar elastiekjes tegen de schokken (schijf is wel met de kast geaard). PC geeft 12v en toevallig vond de lader dat prima. Ik weet de techniek achter de lader niet dus vertrouwde het niet om de telefoon op de 5v aan te sluiten zonder lader.

Tja, k begrijp dat niet iedereen dit mooi vind maar ik denk hetzelfde over vele window-mods etc :P

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:10

Klippy

Still Game

Vet, vooral dat flesje Kruidvat hoestdrank maakt 't af :)

En dat is dan een vent met z'n eigen Volvo C70 voor de deur... :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Heej, Graficall kast? :P

Verwijderd

Waardeloos

Verwijderd

Tsja, presenteren is een vak apart...

Waarom heb je dat ding niet in een bay ingebouwd zodat bijv. alleen de display eruit steekt.
Het hangt er zo een beetje ****** bij zo.

In een bay zou je het meteen netjes kunnen maken dat je de gsm ook echt aan je pc aansluit maar dan mot je eigenlijk wel op z'n minst een 3310 of beter hebben wil dat enigzins zin hebben.

Op de beurs hebben ze ook van die el cheapo bureauladers waar je de originele lader op aan moet sluiten,
volgens mij had je beter zo'n ding kunnen kopen.

Maar het gaat erom dat jij het leuk vindt,
laat de rest maar zeiken ;)

Verwijderd

Ik zie 't probleem niet hoor. Ghetto-style is ook een stijl hoor :+

En genoeg koeling zo :P
Als 't maar werkt.

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

Hehe, kun je ook een schema maken voor mij, maar dan voor een scheerapparaat ;)

Leuk gedaan :D

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 06:39 schreef HlpDsK het volgende:
Ik zie 't probleem niet hoor. Ghetto-style is ook een stijl hoor :+

En genoeg koeling zo :P
Als 't maar werkt.
Idd, tis een kast van Ledos trouwens, Graficall wil ik voorlopig niets te maken hebben. Ze zijn het goedkoopst als het hun uitkomt is mijn ervaring

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

een extra fan aan de onderkant in de voeding om er zeker van te zijn dat deze 200watt langer mee gaat dan de 300watt die t heeft begeven
ben jij echt een domme doos of lijkt het alleen zo :?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 07:36 schreef Mary Wana het volgende:

[..]

ben jij echt een domme doos of lijkt het alleen zo :?
Ik denk dat jij dat alleen maar denkt. Ik zou niet weten wat er mis mee is :) als je nou ff zegt waarom je dat denkt zijn we gelijk een stukje verder. Vanuit mijn standpunt weet ik niet beter dan dat je jaloers bent ;)

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op dinsdag 02 april 2002 02:36 schreef Stropdas het volgende:
Bovenste HDU is niet aangesloten, die zit met speciale metalen dingen vast dat je froppydrive etc. kan bevestigen in een 5,25" behuizing.
Hard Disk Unit? :?

Nog nooit van gehoord!

Maar het zit er niet zo fraai uit, sorry, maar je lijkt wel pleisters gebruikt te hebben om die kabels aan elkaar vast te maken...

Als Tweaker heb je wel een reputatie hoog te houden! :7

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Yo, dat dat "ding" is nog lelijker dan mijn oma`s kont.

Verschrikkelijk wat een ramp heb je geschapen zeg, Triest is het gewoon.

Een schande voor de tweak gemeenschap.
[EDIT]

En dan die niks zeggende verschrikkelijk lelijke stikker aan de voorkant van je kaas.

[EDIT]
Zijn dat Heroïne spuitjes daar voor je kaas?

[EDIT]
Ik zou ook spontaan hoestdrank nodig hebben als ik zo`n bak met Bio-hazard op mijn tafel had staan.
Yo yo yo kijk deze man, hij schrikt zich dood na dat ik hem jou mod heb laten zien Afbeeldingslocatie: http://www.sprof.dk/opslagstavlen/Beast.jpg

>:)

• Corn
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Totaal "Ghetto"

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1870235579

Eindelijk heb ik mijn PC om kunnen bouwen tot Palestijnse zelfmoord aanslag . Je Ziet er is niks niet meer helemaal heel, maar ik hou meer van troep dan mooi :P Tevens draaien alle fans op 20v en zit er een extra granaat aan de onderkant in de voeding om er zeker van te zijn dat de hele klere zooi de lucht in gaat :P IK zit zelf te denken om wel de verbindingen voor de granaat achter een frontje te stoppen zodat er alleen een draad overblijft en ik niet meer in die zooi hoef te leven
Afbeeldingslocatie: http://images.google.com/images?q=tbn:jbIqCPQFmN4C:www.hdej-wallpaper.f2s.com/1024/explosie.jpg

• Corn
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Op dinsdag 02 april 2002 09:13 schreef CocaCola het volgende:
[afbeelding]

Eindelijk heb ik mijn PC om kunnen bouwen tot Palestijnse zelfmoord aanslag . Je Ziet er is niks niet meer helemaal heel, maar ik hou meer van troep dan mooi :P Tevens draaien alle fans op 20v en zit er een extra granaat aan de onderkant in de voeding om er zeker van te zijn dat de hele klere zooi de lucht in gaat :P IK zit zelf te denken om wel de verbindingen voor de granaat achter een frontje te stoppen zodat er alleen een draad overblijft en ik niet meer in die zooi hoef te leven
[afbeelding]
ROFL >:) :D Echt leuk gedaan joh
8-)

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

*zucht*

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• TDLofCC
  • Laatst online: 23-06 09:27
Wat zeikt iedereen nou ...

Het is dat ik geen pix van me Gateway Servertje kan maken ... Die ziet er ergeer uit hoor ...

Completely Jury-Rigged >:)

Vindt het wel kewl ... de Rotzooi Mod :D

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 09:21 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Wat zeikt iedereen nou ...

Het is dat ik geen pix van me Gateway Servertje kan maken ... Die ziet er ergeer uit hoor ...

Completely Jury-Rigged >:)

Vindt het wel kewl ... de Rotzooi Mod :D
Eigelijk is het wel cool ja, gewoon poep aan alles :D
lachè toch.
Hij wist heus wel dat men hier gek zou worden, daarom heeft hij hem ook vast gepost hierzo.
Zelf ligt hij ook in een deuk.
[edit]
lees ff een stukje terug >:)

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 09:27 schreef CocaCola het volgende:

[..]
Zelf ligt hij ook in een deuk.
Idd :P K heb zoŽn id dat de meeste met commentaar toch niets aan hun PC durven doen >:)

En ja, HDU = Hard Disk Unit ja :P, mooiere benaming dan HDD vind ik

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 10:01 schreef Stropdas het volgende:

[..]

Idd :P K heb zoŽn id dat de meeste met commentaar toch niets aan hun PC durven doen >:)

En ja, HDU = Hard Disk Unit ja :P, mooiere benaming dan HDD vind ik
Neem mij niet al te zere neus hoor :P

Verwijderd

krijg je op die manier geen last van storingen; als ik mijn telefoon dicht bij mij PC leg dan gaan mijn boxjes nog wel eens piepen en/of beeldscherm gaat trillen. is aardig vervelend. enige voordeel is dat ik eerder merk dat ik gebeld/sms word.

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 11:12 schreef raoul het volgende:
krijg je op die manier geen last van storingen; als ik mijn telefoon dicht bij mij PC leg dan gaan mijn boxjes nog wel eens piepen en/of beeldscherm gaat trillen. is aardig vervelend. enige voordeel is dat ik eerder merk dat ik gebeld/sms word.
Alles lijkt te werken zoals het hoort. Ben gisteravond niet gebeld dus weet niet of dat veel effect heeft in dit geval. Als de telefoon voor de monitor ligt gebeurt er niets met het scherm

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Tis weer eens wat anders, of het leuk is? Dat mag je zelf beslissen...

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 08:57 schreef CocaCola het volgende:
Yo, dat dat "ding" is nog lelijker dan mijn oma`s kont.

Verschrikkelijk wat een ramp heb je geschapen zeg, Triest is het gewoon.

Een schande voor de tweak gemeenschap.
[EDIT]

En dan die niks zeggende verschrikkelijk lelijke stikker aan de voorkant van je kaas.

[EDIT]
Zijn dat Heroïne spuitjes daar voor je kaas?

[EDIT]
Ik zou ook spontaan hoestdrank nodig hebben als ik zo`n bak met Bio-hazard op mijn tafel had staan.
Yo yo yo kijk deze man, hij schrikt zich dood na dat ik hem jou mod heb laten zien Afbeeldingslocatie: http://www.sprof.dk/opslagstavlen/Beast.jpg

>:)
Ik vind de rotzooi mod wel leuk, maar eigelijk zou je een inbouw sigarette aansteeker plug moeten kopen en diet netjesin een bay moeten modden.
Dan zo`n 45 euro carkitt ding er in klaar.

Verwijderd

offtopic:
Hoeveel volt komt er ook alweer uit een USB poort?

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 11:53 schreef Lomu het volgende:
offtopic:
5
Maar je kan toch een achter liggende "hoe heet zo`n plug ook alweer" molenex pakken.

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 18:11
[afbeelding]

nou trek maar een maandje uit om dat nog te kunnen afwerken... er is wel een verschil tussen casemodden en casemollen he... :+

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 11:56 schreef CocaCola het volgende:

[..]

5
Maar je kan toch een achter liggende "hoe heet zo`n plug ook alweer" molenex pakken.
molex, maar in een usb poort is makkelijker :)
Dus om het zelf te maken heb je een usb plug, een plug voor in je telefoon (in mijn geval gewoon zo een nokia ding) en een zootje snoer nodig, ik ga vanmiddag denk ff men telefoon verneuken :)

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 11:53 schreef Lomu het volgende:
offtopic:
0,5 volt volgens mij... 1394 is ongeveer 5 volt

Verwijderd

mmm tja
+ punt = je hebt geen usb gedoe gebruikt (als je je dan een weaker noemt)
- punt = kijk, ik ben slecht *D .. en mijn comp ziet r nie super uit maar da je zo fotoz neemt is slordig, had ff wa weg gedouwd en t z 100x beter

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

hellfire_ultd

Effe checke!

Op dinsdag 02 april 2002 12:00 schreef sAiKoKiLa het volgende:

[..]

0,5 volt volgens mij... 1394 is ongeveer 5 volt
Nee. jammer. Zie ook bovenstaande post: USB=5v. Op de meeste moederborden is het wel max 0,5 ampère per poort

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019

Chandler479

*iBlink

wat voor nut hebben die fans, dat ding is gaten kaas, geen airflow lol

thunderstruck

Verwijderd

Is wel een toffe oplossing :)

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 13:28 schreef Chandler het volgende:
wat voor nut hebben die fans, dat ding is gaten kaas, geen airflow lol
Voedingsfans zijn om de voeding te koelen. Videokaartkoeling is voor de videokaart, is niet nodig eigenlijk want er zat geen fan op en k heb m lager geklokt. CPUfan is voor de CPU en dan zit er nog een fan op de plek onder de diskdrive waar vroeger een HDU zat, die draait idd voor niets.

Dit lijkt me zo airflow genoeg, geen over/onderdruk :)

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Na al dat gezeur van mijn mede-tweakers wat positief opbouwende kritiek. Ik zal als ik jou was het laadsnoertje uit de onderste 3,5" bay laten komen. Deze hangt nu zeer irri voor je CD-Rom slikker.

Voor de rest prima mod.

Voor de mede-teakers die maar lopen te afkraken en te zeuren, wees lief voor elkaar. Denk aan hoe je zelf begonnen bent.

*D

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• tofus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Op dinsdag 02 april 2002 13:38 schreef Cobra_Lup het volgende:
Denk aan hoe je zelf begonnen bent.
Of aan hoe deze gozer ooit begonnen is ;p

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

• Icey
  • Laatst online: 19-08 10:39
Het idee is origineel, dat zllen vast niet veel mensen hebben :7

Verwijderd

Wah..
LOL :D

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 13:38 schreef Cobra_Lup het volgende:
Na al dat gezeur van mijn mede-tweakers wat positief opbouwende kritiek. Ik zal als ik jou was het laadsnoertje uit de onderste 3,5" bay laten komen. Deze hangt nu zeer irri voor je CD-Rom slikker.

Voor de rest prima mod.

Voor de mede-teakers die maar lopen te afkraken en te zeuren, wees lief voor elkaar. Denk aan hoe je zelf begonnen bent.

*D
Joehoe!!! :P Tips (kritiek is altijd negatief ;). Snoer hangt idd voor de CD-romslikkers, niet zo'n punt, heb ze al weken niet meer gebruikt. Op de lange termijn toch wel af en toe nodig :+ dus dat van die onderste bay is een goede tip. Ik zat ook al te denken aan een onbouwding voor autoapparaten en die hebben ze bij Conrad, alleen ik ga geen bestelling doen alleen daarvoor. Dat komt wel. Het werkt iig. Ik kan alles wel mooi afwerken maar over 2 weken wil ik het vast weer anders hebben en dan blijf ik bezig :) Ik begon vroeger netjes alleen hoe vaker ik het doe, hoe minder het er telkens uitziet (in de ogen van de meeste hier) >:)

Verwijderd

Mwah... kan ongeveer 10000x netter. Maar idee is leuk. Niet echt functioneel opzich maar okee....

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 20-08 19:09

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Op dinsdag 02 april 2002 09:13 schreef CocaCola het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Woehahahahah :o vette explosie trouwens.

Voor de topicstarter, kom op zeg zet je schouders er eens onder en maak er eens wat moois van

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op dinsdag 02 april 2002 08:35 schreef Stropdas het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dat alleen maar denkt. Ik zou niet weten wat er mis mee is :) als je nou ff zegt waarom je dat denkt zijn we gelijk een stukje verder. Vanuit mijn standpunt weet ik niet beter dan dat je jaloers bent ;)
mijn mod is wel mooier , donderdag nieuwe kast en dan verwen ik iedereen met pics ;0

Wat ik hier neit mooi aan vind :? wat denk je zelf , er is immers niks aan gemod , kast is open en er hangt overal tape" :X

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 11:41

ZiegoM

Yammie R1

lijkt mij wel handig :D

\_Specs_/

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 19:06 schreef Mary Wana het volgende:

[..]

mijn mod is wel mooier , donderdag nieuwe kast en dan verwen ik iedereen met pics ;0

Wat ik hier neit mooi aan vind :? wat denk je zelf , er is immers niks aan gemod , kast is open en er hangt overal tape" :X
Er is idd niets aan gemodificeerd. Er zit standaard een fan op die videokaart, voeding had fabrieksaf 2 fans met koelblokken erop. De HDU is standaard ook voorzien van 2 koelblokken en uiteraard draaien alle fans ipv 12v op 5v |:(

Vcoremod is zeker ook geen mod?

• 911GT2
  • Laatst online: 09-08 07:02
Op dinsdag 02 april 2002 04:54 schreef CocaCola het volgende:
Waardeloos
Wat is dit nou voor een reactie? |:( |:( |:(
kinderachtig!
Ik vind het een relaxte tweak, alleen bij mij gaat mijn beeldscherm altijd flippen als ik mijn gsm er naast heb liggen en hij gaat af... kweenie of dat dus zo goed is voor je pc enz.? :?
Pagina: 1