Eindelijk heb ik mijn PC om kunnen bouwen tot laadstation voor mijn telefoon. Ziet er nog niet helemaal afgewerkt uit, maar ik hou meer van functioneel dan mooi
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Macconner! | speed 733@1007 :)
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Verwijderd
Ho heb je dat eigenlijk gedaan? Een autotelefoonlader op je voeding van je pc aangesloten ofzo?Op dinsdag 02 april 2002 01:22 schreef Stropdas het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk heb ik mijn PC om kunnen bouwen tot laadstation voor mijn telefoon. Ziet er nog niet helemaal afgewerkt uit, maar ik hou meer van functioneel dan mooiTevens draaien alle fans op 5v en zit er een extra fan aan de onderkant in de voeding om er zeker van te zijn dat deze 200watt langer mee gaat dan de 300watt die t heeft begeven
K zit zelf te denken om wel de verbindingen voor de telefoonlader achter een frontje te stoppen zodat er alleen een draad naarbuitensteekt en ik niet de zooi daarachter zie
foei! een echte tweaker koopt geen troep, die maakt het gewoon zelfZijn zelfs standaard USB kabels voor te koop
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Macconner! | speed 733@1007 :)
Verwijderd
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Verwijderd
Idd, tis een kast van Ledos trouwens, Graficall wil ik voorlopig niets te maken hebben. Ze zijn het goedkoopst als het hun uitkomt is mijn ervaringOp dinsdag 02 april 2002 06:39 schreef HlpDsK het volgende:
Ik zie 't probleem niet hoor. Ghetto-style is ook een stijl hoor
En genoeg koeling zo
Als 't maar werkt.
ben jij echt een domme doos of lijkt het alleen zoeen extra fan aan de onderkant in de voeding om er zeker van te zijn dat deze 200watt langer mee gaat dan de 300watt die t heeft begeven
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik denk dat jij dat alleen maar denkt. Ik zou niet weten wat er mis mee isOp dinsdag 02 april 2002 07:36 schreef Mary Wana het volgende:
[..]
ben jij echt een domme doos of lijkt het alleen zo
Hard Disk Unit?Op dinsdag 02 april 2002 02:36 schreef Stropdas het volgende:
Bovenste HDU is niet aangesloten, die zit met speciale metalen dingen vast dat je froppydrive etc. kan bevestigen in een 5,25" behuizing.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd

Verwijderd
ROFLOp dinsdag 02 april 2002 09:13 schreef CocaCola het volgende:
Op dinsdag 02 april 2002 01:22 schreef Stropdas het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk heb ik mijn PC om kunnen bouwen tot Palestijnse zelfmoord aanslag . Je Ziet er is niks niet meer helemaal heel, maar ik hou meer van troep dan mooiTevens draaien alle fans op 20v en zit er een extra granaat aan de onderkant in de voeding om er zeker van te zijn dat de hele klere zooi de lucht in gaat
IK zit zelf te denken om wel de verbindingen voor de granaat achter een frontje te stoppen zodat er alleen een draad overblijft en ik niet meer in die zooi hoef te leven
[afbeelding]
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Eigelijk is het wel cool ja, gewoon poep aan allesOp dinsdag 02 april 2002 09:21 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Wat zeikt iedereen nou ...
Het is dat ik geen pix van me Gateway Servertje kan maken ... Die ziet er ergeer uit hoor ...
Completely Jury-Rigged
Vindt het wel kewl ... de Rotzooi Mod
IddOp dinsdag 02 april 2002 09:27 schreef CocaCola het volgende:
[..]
Zelf ligt hij ook in een deuk.
Verwijderd
Neem mij niet al te zere neus hoorOp dinsdag 02 april 2002 10:01 schreef Stropdas het volgende:
[..]
IddK heb zoŽn id dat de meeste met commentaar toch niets aan hun PC durven doen
En ja, HDU = Hard Disk Unit ja, mooiere benaming dan HDD vind ik
Verwijderd
Alles lijkt te werken zoals het hoort. Ben gisteravond niet gebeld dus weet niet of dat veel effect heeft in dit geval. Als de telefoon voor de monitor ligt gebeurt er niets met het schermOp dinsdag 02 april 2002 11:12 schreef raoul het volgende:
krijg je op die manier geen last van storingen; als ik mijn telefoon dicht bij mij PC leg dan gaan mijn boxjes nog wel eens piepen en/of beeldscherm gaat trillen. is aardig vervelend. enige voordeel is dat ik eerder merk dat ik gebeld/sms word.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Ik vind de rotzooi mod wel leuk, maar eigelijk zou je een inbouw sigarette aansteeker plug moeten kopen en diet netjesin een bay moeten modden.Op dinsdag 02 april 2002 08:57 schreef CocaCola het volgende:
Yo, dat dat "ding" is nog lelijker dan mijn oma`s kont.
Verschrikkelijk wat een ramp heb je geschapen zeg, Triest is het gewoon.
Een schande voor de tweak gemeenschap.
[EDIT]
En dan die niks zeggende verschrikkelijk lelijke stikker aan de voorkant van je kaas.
[EDIT]
Zijn dat Heroïne spuitjes daar voor je kaas?
[EDIT]
Ik zou ook spontaan hoestdrank nodig hebben als ik zo`n bak met Bio-hazard op mijn tafel had staan.
Yo yo yo kijk deze man, hij schrikt zich dood na dat ik hem jou mod heb laten zien
Verwijderd
5Op dinsdag 02 april 2002 11:53 schreef Lomu het volgende:
offtopic:
Hoeveel volt komt er ook alweer uit een USB poort?
nou trek maar een maandje uit om dat nog te kunnen afwerken... er is wel een verschil tussen casemodden en casemollen he...Op dinsdag 02 april 2002 01:22 schreef Stropdas het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk heb ik mijn PC om kunnen bouwen tot laadstation voor mijn telefoon. Ziet er nog niet helemaal afgewerkt uit, maar ik hou meer van functioneel dan mooiTevens draaien alle fans op 5v en zit er een extra fan aan de onderkant in de voeding om er zeker van te zijn dat deze 200watt langer mee gaat dan de 300watt die t heeft begeven
K zit zelf te denken om wel de verbindingen voor de telefoonlader achter een frontje te stoppen zodat er alleen een draad naarbuitensteekt en ik niet de zooi daarachter zie
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Verwijderd
molex, maar in een usb poort is makkelijkerOp dinsdag 02 april 2002 11:56 schreef CocaCola het volgende:
[..]
5
Maar je kan toch een achter liggende "hoe heet zo`n plug ook alweer" molenex pakken.
Verwijderd
0,5 volt volgens mij... 1394 is ongeveer 5 voltOp dinsdag 02 april 2002 11:53 schreef Lomu het volgende:
offtopic:
Hoeveel volt komt er ook alweer uit een USB poort?
Verwijderd
Nee. jammer. Zie ook bovenstaande post: USB=5v. Op de meeste moederborden is het wel max 0,5 ampère per poortOp dinsdag 02 april 2002 12:00 schreef sAiKoKiLa het volgende:
[..]
0,5 volt volgens mij... 1394 is ongeveer 5 volt
thunderstruck
Voedingsfans zijn om de voeding te koelen. Videokaartkoeling is voor de videokaart, is niet nodig eigenlijk want er zat geen fan op en k heb m lager geklokt. CPUfan is voor de CPU en dan zit er nog een fan op de plek onder de diskdrive waar vroeger een HDU zat, die draait idd voor niets.Op dinsdag 02 april 2002 13:28 schreef Chandler het volgende:
wat voor nut hebben die fans, dat ding is gaten kaas, geen airflow lol
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Of aan hoe deze gozer ooit begonnen is ;pOp dinsdag 02 april 2002 13:38 schreef Cobra_Lup het volgende:
Denk aan hoe je zelf begonnen bent.
"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein
Joehoe!!!Op dinsdag 02 april 2002 13:38 schreef Cobra_Lup het volgende:
Na al dat gezeur van mijn mede-tweakers wat positief opbouwende kritiek. Ik zal als ik jou was het laadsnoertje uit de onderste 3,5" bay laten komen. Deze hangt nu zeer irri voor je CD-Rom slikker.
Voor de rest prima mod.
Voor de mede-teakers die maar lopen te afkraken en te zeuren, wees lief voor elkaar. Denk aan hoe je zelf begonnen bent.
Verwijderd
WoehahahahahOp dinsdag 02 april 2002 09:13 schreef CocaCola het volgende:
Op dinsdag 02 april 2002 01:22 schreef Stropdas het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk heb ik mijn PC om kunnen bouwen tot Palestijnse zelfmoord aanslag . Je Ziet er is niks niet meer helemaal heel, maar ik hou meer van troep dan mooiTevens draaien alle fans op 20v en zit er een extra granaat aan de onderkant in de voeding om er zeker van te zijn dat de hele klere zooi de lucht in gaat
IK zit zelf te denken om wel de verbindingen voor de granaat achter een frontje te stoppen zodat er alleen een draad overblijft en ik niet meer in die zooi hoef te leven
[afbeelding]
mijn mod is wel mooier , donderdag nieuwe kast en dan verwen ik iedereen met pics ;0Op dinsdag 02 april 2002 08:35 schreef Stropdas het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat alleen maar denkt. Ik zou niet weten wat er mis mee isals je nou ff zegt waarom je dat denkt zijn we gelijk een stukje verder. Vanuit mijn standpunt weet ik niet beter dan dat je jaloers bent
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Er is idd niets aan gemodificeerd. Er zit standaard een fan op die videokaart, voeding had fabrieksaf 2 fans met koelblokken erop. De HDU is standaard ook voorzien van 2 koelblokken en uiteraard draaien alle fans ipv 12v op 5vOp dinsdag 02 april 2002 19:06 schreef Mary Wana het volgende:
[..]
mijn mod is wel mooier , donderdag nieuwe kast en dan verwen ik iedereen met pics ;0
Wat ik hier neit mooi aan vindwat denk je zelf , er is immers niks aan gemod , kast is open en er hangt overal tape"
Wat is dit nou voor een reactie?Op dinsdag 02 april 2002 04:54 schreef CocaCola het volgende:
Waardeloos