Tja, wat zijn de modjes toch weer stoer.Op maandag 01 april 2002 17:34 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
*slik*
Verwijderd
Heeft niks te maken met "stoer" zijn!Op maandag 01 april 2002 17:36 schreef René vd Veen het volgende:
[..]
Tja, wat zijn de modjes toch weer stoer.
Op dit soort reacties (en de reactie die jij nu geeft) zitten we helemaal niet te wachten. Zeker niet in een topic als deze

Beste DextersLab,Op maandag 01 april 2002 17:35 schreef DextersLab het volgende:
Beste allemaal,
het moge duidelijk zijn dat we gewoon gebruik blijven maken van Topix.
Met vriendelijke groet,
-DextersLab
Ik ben zeer tevreden met Topix en denk er heel positief over, vooral nu we midden in de paas tijd zitten.
Met vriendelijk groet,
-jelmervos
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Die temp-ban is snel ingetrokken zeg !Op maandag 01 april 2002 17:38 schreef ItSnows het volgende:
ahum. ...
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Ja, ik bedacht me met op tijd dat ik dat helemaal niet kanOp maandag 01 april 2002 17:40 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Die temp-ban is snel ingetrokken zeg !
Beste DextersLab,Op maandag 01 april 2002 17:35 schreef DextersLab het volgende:
Beste allemaal,
het moge duidelijk zijn dat we gewoon gebruik blijven maken van Topix.
Met vriendelijke groet,
-DextersLab
zelf ben ik al een hele tijd tevreden met Topix. Daarom ben ik blij met je bericht.
Verder wil ik je alleen nog wel wijzen dat het ondertekenen van je bericht hier niet gewenst is (zie de FAQ).
Verwijderd
Okee, dat is genoeg. Je hebt een Officiele Waarschwuing te pakken. NOS-er of niet, maakt me niks uitOp maandag 01 april 2002 17:40 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Die temp-ban is snel ingetrokken zeg !
Yeahhoei...... de meester zelf is terug
hail hail ceasar
Dexterslab, king of the kings
hail hail ceasar
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb echt het gevoel dat de users aan het lijntje worden gehouden. Alles wordt geedit en er worden met bans gedreigd voor de gene die niet hun mond houden. Ik wil gewoon duidelijkheid want uit LuNatiC's post (die nu dus weg is gehaald) maak ik op dat er helemaal geen nieuw forum komt.
Dat jullie mijn posts editen vind ik al laf, maar dat mailtje van zeef en mods die via ICQ contact met mij zoeken gaat mij toch te ver.
Ik was van plan om uit beleefdheid dit mailtje niet te posten maar ik heb besloten het toch te posten omdat ik niet van censuur hou. Als dit mij een (temp)ban opleverd jammer dan, ik heb iig de andere user laten zien hoe jullie werken...
Dat jullie mijn posts editen vind ik al laf, maar dat mailtje van zeef en mods die via ICQ contact met mij zoeken gaat mij toch te ver.
Ik was van plan om uit beleefdheid dit mailtje niet te posten maar ik heb besloten het toch te posten omdat ik niet van censuur hou. Als dit mij een (temp)ban opleverd jammer dan, ik heb iig de andere user laten zien hoe jullie werken...
[acm-edit: Er stond niet voor niets vertrouwelijk bij ]
Ja, idd. Wat doet hij hier plots weer?Op maandag 01 april 2002 17:42 schreef Alfredt het volgende:
Yeahhoei...... de meester zelf is terug
hail hail ceasar
kan het mij nou schelen dat het een april is..... als hij maar terug is en de boel weer op poten gaat zetten. (btw waar is zijn hulpje michaeljackson?)Op maandag 01 april 2002 17:45 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
check de datum![]()
![]()
Ik weiger... dat is namelijk precies wat jullie willen, niemand mag iets zeggen over dit onderwerp. Waarom kunnen jullie niet gewoon 1 keer duidelijk zijn. Zou een hoop moeite schelen.Op maandag 01 april 2002 17:45 schreef ItSnows het volgende:
Peertje: ik zou die post -nu- weghalen als ik jou was.
Zouden die bans ook 1 april geintjes zijn en de OW's ook
Verwijderd
Ik ben in ieder geval blij, dat de tweakers.net crew omtrend dat geval met mij op 1 lijn zit.Op maandag 01 april 2002 17:43 schreef Peertje het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat de users aan het lijntje worden gehouden. Alles wordt geedit en er worden met bans gedreigd voor de gene die niet hun mond houden. Ik wil gewoon duidelijkheid want uit LuNatiC's post (die nu dus weg is gehaald) maak ik op dat er helemaal geen nieuw forum komt.
[..]
Waar ik minder blij mee ben is het feit, dat er hier censuur toegpast wordt
wat wil je nu, dat tweakers wordt aangeklaagd of zo? kom op zeg je ziet toch dat het niet aan tweakers.net ligt maar dat andoid deze eis stelt! haal nu gewoon weg man.Op maandag 01 april 2002 17:47 schreef Peertje het volgende:
[..]
Ik weiger... dat is namelijk precies wat jullie willen, niemand mag iets zeggen over dit onderwerp. Waarom kunnen jullie niet gewoon 1 keer duidelijk zijn. Zou een hoop moeite schelen.
Brief is alweer verwijderd.
Verwijderd
Lijkt er meer op dat heel GoT een 1 april grap is zo langzamerhand.Op maandag 01 april 2002 17:47 schreef ddc het volgende:
Zouden die bans ook 1 april geintjes zijn en de OW's ook

Even terugkomend op de mail van Zeef naar Peertje. Het enige wat Peertje heeft gedaan is het quoten van een bericht van een Crew-lid. Het Crew-lid moet aangepakt worden als hij deze informatie niet naar buiten mocht brengen. Niet een user welke dit bericht toevallig tegenkwam en in LA verhaal komt halen.
Slotje en een beetje informatie aangaande deze situatie in MF is - lijkt me - een betere oplossing dan zoals er nu wordt gehandeld in dit draadje.
Nadat half GoT er screenshotjes van heeft gemaakt ja.Op maandag 01 april 2002 17:51 schreef jelmervos het volgende:
Brief is alweer verwijderd.
idd, 1 APRIL!!!!
Waarom zou hij dat moeten doen, en (over de inhoud van die mail) waarom zou hij aangesproken moeten worden over deze 'vertrouwelijke informatie'?Op maandag 01 april 2002 17:45 schreef ItSnows het volgende:
Peertje: ik zou die post -nu- weghalen als ik jou was.
Peertje/Matthijs is zo te zien geen lid van de tweakers.net crew, dus eventueel door hem geposte info lijkt me eerst door iemand van de crew te zijn 'gelekt' Lunatic als ik me niet vergis.
En als er nou inderdaad vertrouwelijke info is gelekt (wat nou eenmaal kan gebeuren), zeg dat dan gewoon hier, ipv alles weg te editten (censureren) en een nieuwsgierige gebruikers, die volgens mij toch geen kwade bedoelingen heeft' dergelijke dreigmails te versturen.
Ik denk dat als je gewoon *duidelijk* meld dat die info vertrouwelijk is, eventueel met een reden *waarom* die info vertrouwelijk is, dan heeft lijkt me iedereen daar begrip voor en is deze paniek (want daar lijkt het op, alsof de crew enigszins in paniek vanalles wegedit) nergens voor nodig.
Just my € 0.02
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Precies mijn punt!Op maandag 01 april 2002 17:52 schreef René vd Veen het volgende:
Even terugkomend op de mail van Zeef naar Peertje. Het enige wat Peertje heeft gedaan is het quoten van een bericht van een Crew-lid. Het Crew-lid moet aangepakt worden als hij deze informatie niet naar buiten mocht brengen. Niet een user welke dit bericht toevallig tegenkwam en in LA verhaal komt halen.
Gezien normale users vertrouwelijke informatie kennen, is die contract breuk allang gepleegd, ik wil niet vervelend doen, maar jullie (modjes) zijn een beetje loos bezig.
(koel dat dexter terug is, dan heeft dat plaatje weer nut)
(koel dat dexter terug is, dan heeft dat plaatje weer nut)
dat isOp maandag 01 april 2002 17:54 schreef jadjong het volgende:
Klik

wrom denk ik dat dit gewoon het Tweakers.net/GoT 1 april topic is
Ban zeker?Op maandag 01 april 2002 17:56 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
dat is
LOL 
wat een massahysterie
het enige wat ik gisteren 'gelekt' heb, was geen vertrouwelijke info, maar ik heb daar alleen mn mond voorbijgepraat over de 1 april-actie.
Die zal denk ik niet lang meer duren voordat het bekend gemaakt wordt... Degenen die die quote van mij hebben gelezen en straks horen wat de 1-april grap is, die zal het meteen duidelijk worden wat ik bedoelde (ik kan me voorstellen dat een aantal mensen het een kutgrap vinden, maar wij vinden hem persoonlijk erg leuk
)
wat een massahysterie
het enige wat ik gisteren 'gelekt' heb, was geen vertrouwelijke info, maar ik heb daar alleen mn mond voorbijgepraat over de 1 april-actie.
Die zal denk ik niet lang meer duren voordat het bekend gemaakt wordt... Degenen die die quote van mij hebben gelezen en straks horen wat de 1-april grap is, die zal het meteen duidelijk worden wat ik bedoelde (ik kan me voorstellen dat een aantal mensen het een kutgrap vinden, maar wij vinden hem persoonlijk erg leuk
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Het leukste is nog om dit topic te lezenOp maandag 01 april 2002 17:56 schreef LuNaTiC het volgende:
LOL
wat een massahysterie
Die zal denk ik niet lang meer duren voordat het bekend gemaakt wordt... Degenen die die quote van mij hebben gelezen en straks horen wat de 1-april grap is, die zal het meteen duidelijk worden wat ik bedoelde (ik kan me voorstellen dat een aantal mensen het een kutgrap vinden, maar wij vinden hem persoonlijk erg leuk)
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
Zonder toestemming van diegene die emails verstuurd mag deze -niet- gepost worden.Op maandag 01 april 2002 17:53 schreef Operations het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat moeten doen, en (over de inhoud van die mail) waarom zou hij aangesproken moeten worden over deze 'vertrouwelijke informatie'?
Peertje/Matthijs is zo te zien geen lid van de tweakers.net crew, dus eventueel door hem geposte info lijkt me eerst door iemand van de crew te zijn 'gelekt' Lunatic als ik me niet vergis.
En als er nou inderdaad vertrouwelijke info is gelekt (wat nou eenmaal kan gebeuren), zeg dat dan gewoon hier, ipv alles weg te editten (censureren) en een nieuwsgierige gebruikers, die volgens mij toch geen kwade bedoelingen heeft' dergelijke dreigmails te versturen.
Ik denk dat als je gewoon *duidelijk* meld dat die info vertrouwelijk is, eventueel met een reden *waarom* die info vertrouwelijk is, dan heeft lijkt me iedereen daar begrip voor en is deze paniek (want daar lijkt het op, alsof de crew enigszins in paniek vanalles wegedit) nergens voor nodig.
Just my € 0.02
Probleem is dat diegenen die hier wat aan kunnen doen er niet zijn... Geen LA mods aanwezig
Verwijderd
En daarom gaat jullie "adviseur" dreigende mailtjes sturen aan users? Tweakers.net BV lekker professioneel en volwassen bedrijf. *kuch*Op maandag 01 april 2002 17:56 schreef LuNaTiC het volgende:
LOL
wat een massahysterie
Die zal denk ik niet lang meer duren voordat het bekend gemaakt wordt... Degenen die die quote van mij hebben gelezen en straks horen wat de 1-april grap is, die zal het meteen duidelijk worden wat ik bedoelde (ik kan me voorstellen dat een aantal mensen het een kutgrap vinden, maar wij vinden hem persoonlijk erg leuk)
waarom doet dat me nu opeens denken aan FOK!Op maandag 01 april 2002 17:15 schreef Amnesiac het volgende:
Yorin
en het is vandaag nog steeds 1 april
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Op maandag 01 april 2002 17:56 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik ben op aanraden van mezelf maar mee gaan spelen
ach er zijn genoeg mensen aanwezig die in LA kunnen moddenOp maandag 01 april 2002 17:57 schreef ItSnows het volgende:
Probleem is dat diegenen die hier wat aan kunnen doen er niet zijn... Geen LA mods aanwezig
Het zou wel een koele grap zijn om dexterslab 1 dag admin rechten te geven
En bedankt...
(account van een vriend die bij mij aan het lannen is)Matthijsje (5:59 PM) :
Hoi Matthijs (Peertje),
Het is de crew van Gathering of Tweakers opgevallen dat je je niet aan de afspraak zoals door zeef gemailed hebt gehouden. Na de waarschuwing hebben we besloten je te bannen van Gathering
of Tweakers.
Het spijt me dat dit zover heeft moeten komen.
Als je bezwaar wil aantekenen tegen deze beslissing, kun je een duidelijke, serieuze mail naar de bemiddelaar sturen. Hij zal je aanvraag, mits normaal geformuleerd, in overweging nemen. Je kunt die mail naar bemiddelaar@tweakers.net <mailto:bemiddelaar@tweakers.net> sturen.
Met vriendelijke groet,
Frederik Zevenbergen / zeef,
Adviseur,
Gathering of Tweakers.
[ Voor 0% gewijzigd door LuNaTiC op 13-04-2010 14:16 ]
Nu opeens wel serieus? Wel 1 april geen 1 aprilOp maandag 01 april 2002 18:00 schreef kamphuis het volgende:
En bedankt...
[..]
(account van een vriend die bij mij aan het lannen is)
1 april stinkt zowiezo

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
hang on... dit is al lang niet meer dé grapOp maandag 01 april 2002 18:02 schreef |HunterPro| het volgende:
lol @ doorgeschoten grap
het wordt nog wel leuker... als je bedenkt hoeveel topics er in LA aan gewijd zijn en hoeveel mensen zichzelf lekker gemaakt hebben zijn straks denk ik niet blij
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
wheheheOp maandag 01 april 2002 18:03 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
hang on... dit is al lang niet meer dé grap
het wordt nog wel leuker... als je bedenkt hoeveel topics er in LA aan gewijd zijn en hoeveel mensen zichzelf lekker gemaakt hebben zijn straks denk ik niet blij
* HunterPro ligt hier onder tafel te rollen van het lachen
Peertje: maar ondertussen heb ik wel een banOp maandag 01 april 2002 18:03 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]

* Bolk kruipt maar in bed. Ik weet echt niet meer wat 1 april grappen zijn en niet. Nu word er bijv weer 1 geband. Ook DextersLab is opeens terugOp maandag 01 april 2002 18:03 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]

Oftwel: het is een zooitje
Verwijderd
Niet lang neem ik aan.Op maandag 01 april 2002 18:04 schreef kamphuis het volgende:
[..]
Peertje: maar ondertussen heb ik wel een ban
Nouja, laat ik er dan maar een eind aan maken
Alles wat hierboven door crewleden wordt gezegd kun je gewoon vergeten. Het is allemaal onzin.
De situatie is exact zoals we al een aantal maanden zeggen: Topix wordt op korte termijn vervangen, maar wanneer precies, door welke software en op welke manier wordt pas openbaar gemaakt op het moment dat het ook daadwerkelijk zover is.
Overigens onze excuses aan mensen die zich op enige wijze beledigd dan wel genomen voelen door deze komedie
De situatie is exact zoals we al een aantal maanden zeggen: Topix wordt op korte termijn vervangen, maar wanneer precies, door welke software en op welke manier wordt pas openbaar gemaakt op het moment dat het ook daadwerkelijk zover is.
Overigens onze excuses aan mensen die zich op enige wijze beledigd dan wel genomen voelen door deze komedie
Deze info doet mij vermoeden dat het wel eens iets met TweakDSL te maken zou kunnen hebben....Op maandag 01 april 2002 18:03 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Verwijderd
Ik neem aan dat de ban van Peertje ongedaan gemaakt wordt/is?Op maandag 01 april 2002 18:06 schreef Daniel het volgende:
Nouja, laat ik er dan maar een eind aan makenAlles wat hierboven door crewleden wordt gezegd kun je gewoon vergeten. Het is allemaal onzin.
misschien een idee om de topics NIET te trashen, maar ergens alle topics geweid aan dit voorval te linken om na te lezen?
heheOp maandag 01 april 2002 18:06 schreef René vd Veen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de ban van Peertje ongedaan gemaakt wordt/is?
* Peertje is een geboren acteur
Ik dacht al...
LOL @ Situatie..... wel echt een lamme zondagmiddagzooi....Op maandag 01 april 2002 18:06 schreef Daniel het volgende:
Nouja, laat ik er dan maar een eind aan makenAlles wat hierboven door crewleden wordt gezegd kun je gewoon vergeten. Het is allemaal onzin.
Heerlijk.
Dan moet je m wel sluiten heOp maandag 01 april 2002 18:06 schreef Daniel het volgende:
damnOp maandag 01 april 2002 18:07 schreef zeef het volgende:
En hartelijk dank en een groot applaus voor Peertje, die het spelletje mee heeft gespeeld
NOFI
Hij is nooit gebanned geweestOp maandag 01 april 2002 18:06 schreef René vd Veen het volgende:
Ik neem aan dat de ban van Peertje ongedaan gemaakt wordt/is?
Wordt tijd dan.Op maandag 01 april 2002 18:08 schreef ACM het volgende:
[..]
Hij is nooit gebanned geweest
Okay hij was goed 
(grmbl... ik had me nog zo voorgenomen, ik trap helemaal *nergens* in... eerst slashdot, en nou jullie....)
(grmbl... ik had me nog zo voorgenomen, ik trap helemaal *nergens* in... eerst slashdot, en nou jullie....)
Krijg ik nu die 2 posts weer terug waar "1 april" in stond?
Verwijderd
Ach ja, die beroerde 1 april grap op de FP kon alleen maar een beroerd gevolg hebben op GoT.
Wat dat betrefd is het jullie gelukt dat niveau te evenaren.
Jij kijkt ook altijd overal zo lekker positief tegenaanOp maandag 01 april 2002 18:10 schreef René vd Veen het volgende:
Ach ja, die beroerde 1 april grap op de FP kon alleen maar een beroerd gevolg hebben op GoT.
Verwijderd
Uhm volgens mij hebben jullie tijd te veel
maar hij was wel leuk ik heb met plezier de topics mogen lezen.
Door 1 april wordt het alleen nog maar mysterieuzer 
LOL
LOL
Verwijderd
Goed dat ik mijn eenmalige mogelijkheid voor nickchange nog net niet gepost had 
wilde er jerry-springer van maken
nu kan ik nog ff doorzoeken naar een naam
WB PEER !!
wilde er jerry-springer van maken
nu kan ik nog ff doorzoeken naar een naam
WB PEER !!
Waar is die post van Lunatic nu heen?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
T wordt steeds vager hier
Misschien was alles wel echt wat er gezegd werd maar wordt het afgedaan als grap
FP grap? welke... kan hem niet vinden net zo min als die op /.
Verwijderd
Wat je humor noemt zeg, echt leuk..kan er alleen niet om lache.
Beetje flauw zitten klieren met zn allen hiero.
Noujah..laat ik maar nx meer zeggen.
Alles IMHO en NOFI natuurlijk.
Verwijderd
Laten we zeggen, dat voor sommige dingen de datum erg goed uitkomtOp maandag 01 april 2002 18:15 schreef Tco99 het volgende:
T wordt steeds vager hierMisschien was alles wel echt wat er gezegd werd maar wordt het afgedaan als grap
peertje: Welke mod zit nu weer onder mijn account te posten
Lame hoor, net doen alsof het een grapje is...
maar waar is lunatics post nu heen??Op maandag 01 april 2002 18:16 schreef nelske het volgende:
[..]
Laten we zeggen, dat voor sommige dingen de datum erg goed uitkomt
Naar AgrentiniëOp maandag 01 april 2002 18:17 schreef Tco99 het volgende:
[..]
maar waar is lunatics post nu heen??
mwah denk het niet, alleen lunatic poste iets dat het 'nieuwe forum' niet doorgaat, maar dat de contracten met android verlengd waren.Op maandag 01 april 2002 18:17 schreef jadjong het volgende:
[..]
Naar Agrentinië
alleen die post was binnen de minuut weer weg
Verwijderd
agreed, eigenlijk was het niet zo grappigOp maandag 01 april 2002 18:16 schreef VipTweak het volgende:
Wat je humor noemt zeg, echt leuk..kan er alleen niet om lache.
wel origineel als 1 april grapje, maar...

Ik vond nelske ook wel errug snel een OW geven... maar dat hoeft weer niet met de datum te maken te hebben... (was wel - hoeft niet | snappie?
)
wel erg veel werk om briefjes te maken enzo voor een nogal lame grap. (volgend jaar beter)From: Frederik Zevenbergen (zeef@xs4all.nl)
To: matthijsje@planet.nl
Subject: Vertrouwlijke informatie
Tweakers.net BV
Schiedamseweg 59
3134 BB Vlaardingen
maandag
1 april 2002
De heer M.
per e-mail: matthijsje@planet.nl
Ons kenmerk : 01/04/2002-23
Betreft : vertrouwelijke informatie
Geachte heer ,
Onlangs trof ik een post van U aan op ons forum, gathering.tweakers.net in
dit geheimzinnig gedoe over nieuwe forum??? topic. U geeft
daarin vertrouwelijke informatie vrij over onze onderneming. De
contractsonderhandelingen bevinden zich nu in een cruciale fase, met het
pakket topix staat of valt ons forum.
Het is daarom uiterst vervelend om door onze partner Android geconfronteerd
te worden met een schending van de overeenkomst waarin Tweakers.net BV
ondermeer tot geheimhouding wordt verplicht.
Daarom sommeer ik U om onverwijld alle opmerkingen over een nieuw
forum/software pakket te verwijderen, en U verder van commentaar te
onthouden. Ik zal niet schromen om bij een eventuele weigering een
verhaalsprocedure jegens U op te starten, bij het onstaan van schade door
Uw opmerking op ons forum.
Ik hoop dat ik op U kan rekenen, ook in het belang van tweakers.net BV
Met voorbehoud van alle rechten en weren,
namens Tweakers.net BV en
haar licentieverleners
b]Op maandag 01 april 2002 18:27 schreef SWINX het volgende:[/b]
Ik vond nelske ook wel errug snel een OW geven... maar dat hoeft weer niet met de datum te maken te hebben... (was wel - hoeft niet | snappie?)
[ Voor 0% gewijzigd door LuNaTiC op 13-04-2010 14:29 ]
Houd het er maar op dat er een aantal mensen de datum '1 april' nog veel leuker vinden dan mijn vroegere klasgenoten op de basischool dat vondenOp maandag 01 april 2002 19:02 schreef Tampie2000 het volgende:
ik snap er geen f*ck van
jongens, stink er nou niet in, het is helemaal geen grap. Lunatic heeft idd wat laten lekken wat niet de bedoeling was, en om het in de doofpot te stoppen doen ze net of het een 1 april grap is
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
moet het wel zijn jahOp maandag 01 april 2002 20:21 schreef OiSyN het volgende:
jongens, stink er nou niet in, het is helemaal geen grap. Lunatic heeft idd wat laten lekken wat niet de bedoeling was, en om het in de doofpot te stoppen doen ze net of het een 1 april grap is
hmmja idd sorry, overheen gelezen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ssssst niet doorvertellen hoorOp maandag 01 april 2002 20:21 schreef OiSyN het volgende:
wrom niet? die post was wel heel snel compleet verdwenenOp maandag 01 april 2002 20:40 schreef zeef het volgende:
[..]
ssssst niet doorvertellen hoor![]()
hoor jij nou niet mijn post te editten en mij een mailtje te sturen?Op maandag 01 april 2002 20:40 schreef zeef het volgende:
[..]
ssssst niet doorvertellen hoor![]()
neuh ik laat je zo wel bannenOp maandag 01 april 2002 20:45 schreef OiSyN het volgende:
[..]
hoor jij nou niet mijn post te editten en mij een mailtje te sturen?
Ik denk dat deze twee topics wel genoeg zeggen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/453347/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/453685/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/453347/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/453685/

Precies, het is twaalf uur geweest (of bedoelde je dat niet).Op dinsdag 02 april 2002 00:03 schreef VipTweak het volgende:
Ik geef deze een mooie *kick*
En eis nu uitleg !!!
Op dinsdag 02 april 2002 00:03 schreef VipTweak het volgende:
Ik geef deze een mooie *kick*
En eis nu uitleg !!!
Verwijderd
Speciaal voor Viptweak:
1 april is voorbij en dit klopt nog steeds wat Daniel zegt.Op maandag 01 april 2002 18:06 schreef Daniel het volgende:
Verwijderd
En dit danOp maandag 01 april 2002 18:16 schreef nelske het volgende:
[..]
Laten we zeggen, dat voor sommige dingen de datum erg goed uitkomt

En jouw schijnheilige gedragOp dinsdag 02 april 2002 00:16 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoe zit dat dan?
ik praatte blijkbaar mn mond voorbij ofzo

kzou het ook niet weten
ik kan iig niet trashen in LA, dus ik was het niet

kzou het ook niet weten

ik kan iig niet trashen in LA, dus ik was het niet
[18:13:47] <Moartn> (LuNaTiC)-> Je kunt ook te lang doorgaan hoor
[18:13:58] <Moartn> LOL
[18:14:02] <Moartn> Getrashed
[18:14:07] <Osiris>
[18:14:14] <Osiris> Nog steeds dat ene topic?
[18:15:29] <Daniel> Moartn: dat was ik

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn