Zou het iets teveel gevraagd zijn om mijn naam ff goed te spellen, stelletje analfabeten 
Dhole en niet DHole.
Dhole en niet DHole.
Verwijderd
Hé, hou je een beetje rielekst johDhole:
Zou het iets teveel gevraagd zijn om mijn naam ff goed te spellen, stelletje analfabeten
Join "Front Spel Nicknames Goed".Dhole:
Dhole en niet DHole.
Verwijderd
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
Inderdaad typfoutje bij al. Moest all zijn.Op maandag 10 juni 2002 22:56 schreef mahjqa het volgende:
*kuch*anatomy*kuch*
Nederlands: AnAtOmIE. Tochnietzomoeilijkzouikzeggen. En voor twijfelgevallen is er altijd nog dictionary.com
edit: al > all
</uptight spellingchecker>
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
sequence.websuit.nl:Op maandag 10 juni 2002 15:27 schreef Dhole het volgende:
Dhole en niet DHole.
Verwijderd
Ja, ik aanvaar je probleemOp dinsdag 11 juni 2002 14:32 schreef Type het volgende:
even wat zeggen over mOrphie zijn plaat:
heerlijk, lekker strak, wat ik ook altijd mooi vind. Ziet er netjes, clean en rustig uit, maar toch even 1 probleem
je overgang.
ik weet dat zoiets moeilijk is, had er zelf ook al 2 keer problemen mee, maar deze moet ik toch even wat van zeggen, aangezien hier wel de plaat van de ander gewoon afgekapt wordt.
De plaat ziet er netjes uit, maar ik denk dat je van de overgang wel iets creatievers had kunnen maken...
just my 0,90756043218027780424829038303588 €-cent
Verwijderd
Hij heeft niet gereageerd op mijn mails en is niet actief op GoT.Op donderdag 13 juni 2002 20:37 schreef Active-X het volgende:
mja, niet echt levendig hier...
Maarreh, is SlaytanicMartijn al bezig/klaar?
Dat zegt wel even genoeg denk ikGeachte Endoria.net gebruikers,
Aanstaande donderdag, 13 juni, wordt de webserver en virtual mailserver van endoria.net verplaatst. Dit houdt in dat voor een korte periode de websites onbereikbaar zullen zijn. Verder zal er een vertraging optreden in het ontvangen van mail. De volgende gebruikers ondervinden last hiervan:
- Gebruikers met een endoria.net webaccount zullen hun website niet kunnen bereiken via ftp of www
- Gebruikers met een endoria.net vpop account zullen geen mail kunnen ophalen of versturen via de virtual mailserver
- Gebruikers met een virtual domein account
Gebruikers die geen last zullen ondervinden van de migratie:
- Gebruikers met een endoria.net of endoria.net pop3 adres of forward
- Gebruikers met een externe dienst gerelateerd aan DNS hosting bij endoria.net
Mocht u verder geen endoria.net nieuws wensen te ontvangen op uw e-mail, dan kunt u unsubscriben door te mailen naar nieuws-request@endoria.net met als onderwerp 'unsubscribe'.
Vriendelijke groet,
--
Michel
Endoria Networks
Verwijderd
neuh... dat hebben er al meerdere gezien hoorOp vrijdag 14 juni 2002 12:56 schreef LiNiaaL het volgende:
sorry dat ik er nu pas mee kom, maar ben ik de enige die opmerkt dat forest (from blablah to forest, just a few drops away) met 1 r moet? verder een geweldige plaat!
hij heeft icq...Op maandag 10 juni 2002 22:33 schreef mOrPhie het volgende:
Jaaah, af.
[afbeelding]
PSD volgt, maar uploaden wil nie lukken![]()
Verwijderd
de snelheid is er wel vanaf ja .we want sequencesOp zaterdag 15 juni 2002 13:22 schreef Dhole het volgende:
moet dit eindeloze gebabbel hier plaats vinden ???
elke keer als ik hier kom "omdat er weer een rood mapje voor staat" wordt ik teleur gesteld door een paar domme posts.
Post liever wat sequences
none
Verwijderd
Dat is vrij normaal op een forum hoor.Op zaterdag 15 juni 2002 13:22 schreef Dhole het volgende:
moet dit eindeloze gebabbel hier plaats vinden ???
elke keer als ik hier kom "omdat er weer een rood mapje voor staat" wordt ik teleur gesteld door een paar domme posts.
Post liever wat sequences
jah, sorry, hier istie dan:Op vrijdag 14 juni 2002 15:04 schreef Active-X het volgende:
mja, waar kan ik de psd van morphie halen?
btw het is al donderdag geweest
Verwijderd
Verwijderd
dit is de re-sequence, en die ging tot 100 mensen, en dat zit naar mijn weten nog niet vol hoorOp zaterdag 15 juni 2002 18:23 schreef 8RolsRoys8 het volgende:
Jonge jonge jonge wat zitten er toch een aantal mooie sequenzjuns bij. Echt top!
Ik had mee willen doen maar helaas... kwam wat tussen..
Ik heb het niet helemaal kunnen volgen maar is/wordt er een nieuwe gestart??
I would like to sign up.. en dan wederom een printoutje want tis gewoon vet!!(ik wil namelijk alleen een printout als ik er zelf ook aan mee heb gewerkt
)
op welke plaat kan nu aangehaakt worden?
FoOl lijkt nog niet echt te reageren op dat soort mailtjesOp zaterdag 15 juni 2002 19:26 schreef Type het volgende:
Stuur eens een mailtje naar FoOl, misschien kan hij je nog achteraan de lijst plaatsen...
Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden
Nee maar dat komt omdat jij het bentOp zaterdag 15 juni 2002 19:41 schreef Bluestorm het volgende:
[..]
FoOl lijkt nog niet echt te reageren op dat soort mailtjes(Die van mij dan...)
Gelijk heb jeOp zaterdag 15 juni 2002 15:43 schreef Deneb het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal op een forum hoor.
Het is nog steeds geen productie bedrijf, maar de 'baas' mag wel eens achter zijn werknemers aan ja, dat wel.
Lees de draad voor je blaatOp zaterdag 15 juni 2002 18:23 schreef 8RolsRoys8 het volgende:
[..]
op welke plaat kan nu aangehaakt worden?
* oh,when? heeft een evil masterplan gemaaktOp zaterdag 15 juni 2002 21:09 schreef FoOL het volgende:
[..]
Gelijk heb jeIk vraag me af waar oh, when? allemaal mee bezig is...
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
Dat is 6 dagen.Op zondag 09 juni 2002 17:18 schreef oh,when? het volgende:
[..]
mooi...dat ben ik dan...
De Mona Lisa werd ook niet in 6 dagen gemaakt...Op zaterdag 15 juni 2002 23:06 schreef Deneb het volgende:
[..]
Dat is 6 dagen.. Iemand met zo veel skilz zou niet om een tijdlimit moeten vragen.
pas op tweakers! nou komt er wat!Op zaterdag 15 juni 2002 23:09 schreef oh,when? het volgende:
[..]
De Mona Lisa werd ook niet in 6 dagen gemaakt...
Like meOp zaterdag 15 juni 2002 23:31 schreef FoOL het volgende:
[..]
pas op tweakers! nou komt er wat!
maar ff serieus, owen, let wel een beetje op de tijd... er staan nog wel wat gasten te wachten
Hican.net | IT Blog about all that is interesting.
het komt waarschijnlijk door een kleurprofiel dat jij gebruikt, Dark Blue kon er iig niet veel mee. Misschien moet je haar nog een keer liev aankijkenOp maandag 17 juni 2002 10:24 schreef Hican het volgende:
Hey ik zit net ff de hele resequence te bekijken en ik zie dat bij mijn sequence, mijn cobra (lees: slang) aan de rechterkant er maar voor de helft opstaat??? Dat haalt een beetje de kwaliteit van mijn sequence omlaag
Erhm... hier nog een keer dePSD
die je (lees: DarkBlue of Fool) erop moet zetten om de goede versie van mijn plaatje weer te geven. Zou 1 van jullie ff deze bovenstaande psd opnieuw willen uploaden? zodat mijn sequence er ook weer goed uit ziet![]()
Mijn grote dank hiervoor.
[slijmmode]Op maandag 17 juni 2002 15:09 schreef FoOL het volgende:
[..]
het komt waarschijnlijk door een kleurprofiel dat jij gebruikt, Dark Blue kon er iig niet veel mee. Misschien moet je haar nog een keer liev aankijken
Da was ik nie, da was een gek ofzo!Op dinsdag 18 juni 2002 12:03 schreef Hican het volgende:
[..]
[slijmmode]
Oh lieve Dark zou je zo vriendelijk willen zijn om bovenstaande psd (zie twee posts omhoog) opnieuw willen uploaden?Alvast bedankt lieve meid ;)[/slijmmode]
Erhm die kleurcombi die ik gebruikt heb is gewoon een hue/sat/brightness filter eroverheen, dus... is niet al te moeilijk lijkt me? maar goed... ik hoop dat je hem ff wil uploaden. Thx.
lolOp dinsdag 18 juni 2002 18:27 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Da was ik nie, da was een gek ofzo!
Ik heb er geen platen bij op gezet, ik heb juist de laatste keer die plaat verbeterd en er toen op gezet
Ik ga eens even dat stukje terugzoeken, FoOL, I blame you for this... want hij stónd goed!
Verwijderd
Ja, dit duurt wel errug lang...Op dinsdag 18 juni 2002 19:22 schreef Dhole het volgende:
hoe lijkt het oh'when ?
het gaat nu wel heel erg lang duren of nie ?
wil weer es een plaat ipv geblaat.
allemaal ongeduldige studentjes met teveel vrije tijd. jongens jongens, in tegenstelling tot 90% van alle peepz die hier meedoen met de sequence heb ik een fulltime job, en daarnaast nog een vriendin, een huis en sociaal leven wat ook nog draait dus ik kan er helaas niet zoveel tijd aan besteden als jullie. sorry.Op dinsdag 18 juni 2002 22:05 schreef El_BingO het volgende:
[..]
Ja, dit duurt wel errug lang...
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Verwijderd
Op woensdag 19 juni 2002 19:52 schreef IainHecker het volgende:
bizar... ben benieuwd!
Het is btw de laatste tijd wel erg rustig hier...
+ doop weerOp dinsdag 18 juni 2002 23:55 schreef oh,when? het volgende:
[..]
allemaal ongeduldige studentjes met teveel vrije tijd. jongens jongens, in tegenstelling tot 90% van alle peepz die hier meedoen met de sequence heb ik een fulltime job, en daarnaast nog een vriendin, een huis en sociaal leven wat ook nog draait dus ik kan er helaas niet zoveel tijd aan besteden als jullie. sorry.
hee dat is toch dat anti-britney ding uit NYC ?Op dinsdag 18 juni 2002 23:55 schreef oh,when? het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Komt die Dark Blue weer hoor, met commentaar...Op donderdag 20 juni 2002 22:57 schreef Active-X het volgende:
Ok dan, ik heb em eindelijk af.
[afbeelding]
Ik ben niet erg tevreden over de overloop... ik kon er maar niks moois van bakken
Commentaar is altijd welkom
De psd komt wat later, aangezien mijn @home account nu echt vol zit.
Verwijderd
draait 99% op endoria, dus ach, die zal wel plat liggen...Op vrijdag 21 juni 2002 00:58 schreef Active-X het volgende:
nog niet eens zo'n slecht idee denk ik
ik zal het morgen ff proberen
en btw, ligt het aan mij, of ligt de resequence site plat?
Hij draait nu iig prima hoorOp vrijdag 21 juni 2002 01:28 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
draait 99% op endoria, dus ach, die zal wel plat liggen...
Verwijderd
hmm.Op zaterdag 06 april 2002 17:04 schreef PatrickPietens het volgende:
wooeeehoeeee, zeg ik iets wat de photoshopking (zoals iedereen beweert) Nozzman niet kent
check deze URL : http://pixel.hku.nl/flyer_a.jpg
Verwijderd
dat was gister. (dat feest.. EERGISTER zelfs)Op zaterdag 22 juni 2002 11:49 schreef PatrickPietens het volgende:
Nozzman is de fotosoep king ... hmm... ik wil wel een battle tegen je beginnen, heb de komende weken toch alle tijd! Dus bij deze
Lotte, ga je ook naar het volgende HKU feest in de winkel van sinkel?
hm, ik kijk op de site, en zie jouw naam er niet tussenstaan. Dat doet me twee dingen denken:Op zaterdag 22 juni 2002 19:36 schreef 8RolsRoys8 het volgende:
wanneer ben ik aan de beurt?
krijg ook geen reactie meer op mijn mailtje(s)
Verwijderd
Dit was dus de laatste waarschuwing. Ik ga geen reacties trashen. Hebben jullie vragen over de voortgang van een van de deelnemers, regel dat via ICQ of mail. Dus blijf ontopic.hoi cutter, hier FoOL (re-sequence), ik kom net terug van een dagje vol sociale beslommeringen en zie tot mijn grote spijt wat ik al verwacht had: de re-sequence thread zit op slot. Dat vind ik natuurlijk erg jammer, alsmede nog een aanzienlijk deel /13ers.
Ik geef je volkomen gelijk; ik zag het namelijk al aankomen. Fijn dat LuNaTiC bereid is om een move toe te staan, maar dat lijkt me geen optie.
Daarom zou ik je het volgende willen vragen: zou je zo vriendelijk willen zijn om je laatste post te veranderen in een modbreak waarin je een laatste waarschuwing geeft waarin je zegt totaal geen offtopic geblaat meer toe te laten. Natuurlijk kun je dit prima weigeren, geheel terecht, maar omdat dit project toch vele geïnteresseerden kent zou het zonde zijn om dit project op deze manier een stille dood te laten sterven, en hoop ik dat je dit nog zou willen doen.
Met vriendelijke groet,
Tom (FoOL)
Verwijderd
Verwijderd
oja... niets gezien of gemerkt hoor1) Ik ben RollsRoyce straal vergeten, daarvoor mijn excuses, morgen regel ik het meteen.
Verwijderd
Verwijderd
zeer netjes, zeer zeer netjes
ik ben dit topic ook al een tijdje aan het volgen, deze ziet er cool uit hoor.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Verwijderd
Tja, ik kon geen foto van een panda vindenjammer dat mijn plaatje een beetje abrupt wordt afgebroken, maar dat was te verwachten.
MeuhEventjes wat kritische noten:
- Beetje te linux-achtig en dat **** ik.
Ik zal er nog ff naar kijken- Raster is iets te blurrie (iets strakker m.b.v illustrator)
Het is het begin van iets moois (hopelijk). En dat water/wonderworld was toch al een tijdje aan de gang...- Is niet echt een vervolg op eerdere platen, dit is meer een losstaand plaatje wat tussengevoegd is.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
http://www.websuit.nl/~f00l/Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 20:09:
eehmmm *AHUM* zou iemand mij de URL van de resequence site kunnen verschaffen?
Mkay ik zal vanaand ff mijn PSD-tje opnieuw uploaden (PS6 versie)Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 20:09:
Is dit topic/project zowiezo nog alive?
El_BingO: je psd is corrupt oid, dus die kan ik niet openen.
Verwijderd
Mijn fout, ik had je de verkeerde link gegeven, sorry.Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 20:09:
Is dit topic/project zowiezo nog alive?
El_BingO: je psd is corrupt oid, dus die kan ik niet openen.
Verwijderd
Hey dude, ziet er goed uit! Mijn complimentenVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 15:38:
Mijn inzending:
[afbeelding]
En natuurlijk de zip met de PSD
Het vuurtje loopt weeren gaat door naar Merten. Succes.
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Verwijderd
Vet koel! Toffie! Hoe heb je dat gedaan met die onweer achtige elektriciteits dingen om dat stervormige object?
Verwijderd
Ik vind hem idd een beetje een abrupte overgang hebben ja, jammer... een stijl die sterk naar KidFunk's werk neigt, moet je dat van hem maar eens bekijken
hallo
[ Voor 20% gewijzigd door floriske.nl op 21-01-2009 09:17 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq