Tipje:
'Niet lullen, maar Photoshoppen...'
'Niet lullen, maar Photoshoppen...'
ik bedoelde hiermee: haal die rouwranden weg. Maar een zwarte lijn die wat 'beweging' heeft, ('flow'), kan daaraantegen weer wel leuk werken.Op donderdag 30 mei 2002 20:01 schreef Junt het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal.
Anywayz, bedankt voor de tips, ik ga ermee aan de slag
mag ik, mag ik? toe...?Op donderdag 30 mei 2002 18:20 schreef Junt het volgende:
AARRGH!
Ik zit met een Photoshopppers-Block (als in writers-block)
Ik weet totaal niet wat met het linkerdrienhoek te doen (dus dat waar matrix has all staat...):
[afbeelding]
Iemand tips/ideeen?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
mwoah, ik geef je tot zondagOp donderdag 30 mei 2002 21:25 schreef Junt het volgende:
hmm.... die handen zijn wel een goed idee... maar ik heb al iets anders bedacht:
Een rij dia's met matrix dingen erop:
[afbeelding]
oh ja, ik ga morgen naar six flags, en ik ben weer laat thuis... hoe lang mag ik er nog over doen?
Zondagochtend dan.Op donderdag 30 mei 2002 21:55 schreef FoOL het volgende:
[..]
mwoah, ik geef je tot zondag
Eerder mag ook natuurlijk![]()
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
lul niet! Dat gaat helemaal niet voor! Sommige mensen denken echt dat ze alles kunnen maken!Op donderdag 30 mei 2002 22:32 schreef Junt het volgende:
hmm... ik denk wel dat ik het dan af heb, maar ik moet ook nog een aardrijkskunde werkstuk maken en dat gaat voor
Ik had examens te leren! Dat ging voor mij ook niet door!Op donderdag 30 mei 2002 22:34 schreef FoOL het volgende:
[..]
lul niet! Dat gaat helemaal niet voor! Sommige mensen denken echt dat ze alles kunnen maken!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
lekker poesje, de rest van de plaat vind ik wel beduidend minder moet ik zeggen. Probeer er wat meer eenheid in te krijgen, misschien door em donkerder te makenOp vrijdag 31 mei 2002 08:28 schreef Junt het volgende:
ik denk dat ik toch wel bijna klaar ben... op een paar kleine dingetjes na... Ik heb er even een "Puma" in gesmeten en hem een beetje gepixelstretched. Verder staan de Dia's er op
[afbeelding]
Roep dit soort loze kreten liever ergens in de HK ofzo.. 't voegt nou niet echt dat je zegt wat toe aan het niveau van dit topic.Op vrijdag 31 mei 2002 10:35 schreef PatrickPietens het volgende:
offtopic:
Jezus wat is Starwars Episode II goed; Bobba Fett roelt!!!!!! Moest er even uit sorry!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kan je nog een flinke discussie over voeren, Anakin die word geboren uit een maagd.Op vrijdag 31 mei 2002 11:05 schreef Pelle het volgende:
Jezus heeft overigens weinig met Starwars te maken, maar dat terzijde.
alsjeblieftOp vrijdag 31 mei 2002 19:35 schreef Disorder het volgende:
[..]
Kan je nog een flinke discussie over voeren, Anakin die word geboren uit een maagd.
* mOrPhie is Downloading...Op vrijdag 31 mei 2002 19:47 schreef Junt het volgende:
PSD Hier
En niet allemaal gaan downloaden, alleen FoOl/DB en $next_sequencer...
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
SilhouetOp dinsdag 28 mei 2002 22:37 schreef Junt het volgende:
- Het silouhet (schrijf je dat zo)
Verwijderd
Misschien vanavond een WIP?Op zaterdag 01 juni 2002 17:57 schreef mOrPhie het volgende:
[..]
* mOrPhie is Downloading...
Zoals al eerder gemeld zal ik er voornamelijk morgen (zondag) aan klooien, dus komt goed
Verwijderd
ditoOp zondag 02 juni 2002 22:06 schreef Draxs het volgende:
ik download ook ff PSD want ik zie die pics nie
Ok, hij is nog te WIP om het een WIP te noemen, en ik heb nog geen overgang bedacht (die wil ik origineel hebben namelijkOp zondag 02 juni 2002 21:56 schreef Junt het volgende:
[..]
Misschien vanavond een WIP?
Kijk! Dat ziet er nou uit als een goeie basis voor een mastahpiece!Op maandag 03 juni 2002 00:25 schreef mOrPhie het volgende:
[..]
Ok, hij is nog te WIP om het een WIP te noemen, en ik heb nog geen overgang bedacht (die wil ik origineel hebben namelijk), maar dit is zover ik nu ben. Hecht er dus nog niet teveel waarde aan
Hints en tips zijn welkom natuurlijk.
[afbeelding]
Voila
Ik hoop em morgenavond af te ronden en anders op z'n laatst dinsdag.
Werp me geen beloftes die ik niet kan waarmakenOp maandag 03 juni 2002 09:05 schreef FoOL het volgende:
[..]
Kijk! Dat ziet er nou uit als een goeie basis voor een mastahpiece!
/me is benieuwd...
Op zaterdag 25 mei 2002 18:45 schreef Pelle het volgende:
* Pelle wordt een beetje gek van alle wip'jes en en het commentaar van anderen op al-dan-niet definitieve versies.
Gewoon iets maken, insturen, klaar. Als dit zo doorgaat zijn we pas klaar als de Betuwelijn al 6 jaar klaar is en Balkenende voor de 4e keer tot premier is gekozen.
[..]
Op maandag 03 juni 2002 00:25 schreef mOrPhie het volgende:
[..]
Ok, hij is nog te WIP om het een WIP te noemen, en ik heb nog geen overgang bedacht (die wil ik origineel hebben namelijk), maar dit is zover ik nu ben. Hecht er dus nog niet teveel waarde aan
Hints en tips zijn welkom natuurlijk.
[afbeelding]
Voila
Ik hoop em morgenavond af te ronden en anders op z'n laatst dinsdag.
kan aan mij liggen...Op maandag 03 juni 2002 17:39 schreef Peter-Paul.01 het volgende:
ik vind het er toch ook wel netjes uit zien
Verwijderd
Maar je hebt wel gelijk.Op maandag 03 juni 2002 20:51 schreef |HunterPro| het volgende:
kan aan mij liggen...
Doe niet zo bureaucratisch. Wip'jes en commentaar houden de boel juist leuk. We zitten hier niet aan de lopende band te werken, maar we zijn hier in ons vrije tijd leuke dingen aan het doen, daar mag best wat gebabbel (wel over de sequences natuurlijk) bij zitten, daar ist een forum voor.Op maandag 03 juni 2002 20:51 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
[..]
[..]
kan aan mij liggen...
Verwijderd
hmm, idd, als jij me die PSD paast, verherbouw ik 'm wel voor jeOp maandag 03 juni 2002 23:43 schreef JunkyJaz het volgende:
Yo, okee it is finished!. Ik heb de laatste dagen niet zoveel tijd gehad om er wat van te maken, ben er pas gisteren mee begonnen, I hope the next guy can do something nice with it!.
BTW |HunterPro|, ik lees nu pas dat je die druppel hebt veranderd, ik heb de laaste dagen niet zo naar het forum gekeken, dus ik heb nog je oude pic gebruikt, I hope you don't mind.. if you do, we need to think about a solution
[afbeelding]
Verwijderd
Hmm... die overgang linksonder in niet helemaal lekker... misschien een beetje blurren?Op maandag 03 juni 2002 23:43 schreef JunkyJaz het volgende:
Yo, okee it is finished!. Ik heb de laatste dagen niet zoveel tijd gehad om er wat van te maken, ben er pas gisteren mee begonnen, I hope the next guy can do something nice with it!.
BTW Hunterpro, ik lees nu pas dat je die druppel hebt veranderd, ik heb de laaste dagen niet zo naar het forum gekeken, dus ik heb nog je oude pic gebruikt, I hope you don't mind.. if you do, we need to think about a solution
[afbeelding]
Verwijderd
zou je mij de PSD kunnen mailen ?
Verwijderd
mja, ik kan misschien ook wel wat anders verzinnen maar ik wilde niet net als de vorige keer dat m'n pic geen aansluiting had op de vorige pic, sommigen ici vonden dat niet zo geweldig you knowOp dinsdag 04 juni 2002 08:01 schreef Dhole het volgende:
[..]
PS>Had trouwens iets creatievers van je verwacht.
Verwijderd
En die van mijOp dinsdag 04 juni 2002 19:37 schreef |HunterPro| het volgende:
/me schopt FoOL
wil je ajb de versie 2.0 er op zetten?
[afbeelding]
^^ die dus
Op dinsdag 04 juni 2002 19:37 schreef |HunterPro| het volgende:
/me schopt FoOL
wil je ajb de versie 2.0 er op zetten?
[afbeelding]
^^ die dus
/me Auw!Op dinsdag 04 juni 2002 19:41 schreef Junt het volgende:
[..]
En die van mij
Op dinsdag 04 juni 2002 22:06 schreef FoOL het volgende:
[..]
[..]
* HunterPro Auw!*
Ja jongens ik zal weer eens gaan slicen
mijn linker slice was 4 pixels langer he! Omdat die van McHummer wat korter wasOp woensdag 05 juni 2002 10:41 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
edit: nou zucht, het staat er weer op... ik heb meteen even die vorige overgangen beter geupload want de plaat van |HunterPro| was verkeerd gesliced...
[..]
oeps ja, die 4 pixels...Op woensdag 05 juni 2002 14:51 schreef FoOL het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
misschien wil je mij het _goede_ bestandje er dan ook meteen bij overhandigen?Op woensdag 05 juni 2002 17:51 schreef Type het volgende:
/me schopt FoOl ook nog een keer
dit staat (pas een paar maanden?) fout:
[afbeelding]
Ik zet er nu maar een plaatje bij, aangezien het de vorige 3x niet door is gekomen blijkbaar...
Verwijderd
dat heb ik je meteen toen ik klaar was gegeven hieroOp woensdag 05 juni 2002 18:11 schreef FoOL het volgende:
[..]
misschien wil je mij het _goede_ bestandje er dan ook meteen bij overhandigen?
Als je em meteen wilt slicen mag dat ook
phoeOp donderdag 06 juni 2002 13:19 schreef PatrickPietens het volgende:
en toch blijft mijn plaat het mooist
Verwijderd
die smerige plaat met die vieze atari logootjesOp donderdag 06 juni 2002 13:26 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
phoe!!! hoor dat...
welke plaat had je ook alweer gemaakt, zei je...?
jammerOp donderdag 06 juni 2002 14:07 schreef Socratesss het volgende:
Ik hoop niet dat jullie boos worden als ik dit zeg, maar het is voor mij het handigst als je me gewoon van de lijst schrapt. Ik heb gewoon een heel onregelmatige agenda en dat gaat nog wel een tijdje zo door.
Sorry jongens! Veel plezier nog met de resequence.
okee als ik klaar ben met trainen zal ik eens kijkenOp woensdag 05 juni 2002 18:31 schreef Type het volgende:
[..]
dat heb ik je meteen toen ik klaar was gegeven hiero
+ hij staat nog hier in het topic!
[afbeelding]
![]()
Verwijderd
d'r staan 2 letters door mekaar heen, en je kan de fout niet vindenOp donderdag 06 juni 2002 11:36 schreef Dark Blue het volgende:
Eej, niet FoOL schoppen!
Ik heb laatst ook al naar die plaat gekeken, ben nou niet denderend wiskundig, maar ik kon de fout niet vinden.
Verwijderd
Lees de draad voor je blaatOp donderdag 06 juni 2002 17:39 schreef Peter-Paul.01 het volgende:
mensen mensen tussen alle comotie door zou ik ook graag nog een plaatje maken
Verwijderd
Jij zit aan de linker kant. Junt is klaar met zijn plaat, dat betekent dat mOrPhie en Slaytanicmartijn nog moeten (mOrPhie is bezig), en dan ben jijOp vrijdag 07 juni 2002 14:20 schreef Active-X het volgende:
lol.. ok jongens (en meisjes) ik ben weer terug, maar wie is er nouw aan de beurt met sjoppen? ik kom er op de website namelijk niet helemaal uit. (hier trouwens ook niet echt, maar misschien ligt het aan mij
)
Verwijderd
misschien dat je echt even moet gaan lezen voordat je iets post!?Op vrijdag 07 juni 2002 16:13 schreef Peter-Paul.01 het volgende:
kan ik daarna dan?
Verwijderd
en morphie zal dit weekend wel zo'n beetje klaar zijnOp vrijdag 07 juni 2002 14:24 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
Jij zit aan de linker kant. Junt is klaar met zijn plaat, dat betekent dat mOrPhie en Slaytanicmartijn nog moeten (mOrPhie is bezig), en dan ben jij
Peter-Paul, mag ik je even duidelijk maken dat er op deze website: http://sequence.websuit.nlOp vrijdag 07 juni 2002 16:13 schreef Peter-Paul.01 het volgende:
kan ik daarna dan?
Verwijderd
ik heb 'm een mailtje gestuurd met een verzoek de PSD naar jou te mailen (emailadres zoals in je profiel). We kijken wel wat er gebeurt. Ik kan je wel aanraden (als je dit kunt) om vooraf met de Jpeg te gaan knutselen, dan kan je voor jezelf al een beetje bepalen hoe het er uit moet gaan zien (heb ik ook gedaan, had m'n plaat al praktisch af toen ik de PSD kreeg, verder wel handig om wat extra meuk er in te kunnen gooien).Op zondag 09 juni 2002 10:12 schreef Dhole het volgende:
Is de psd van JunkyJaz ook ergens aanwezig,
of moet er gewerkt worden met de jpg ?
Verwijderd
ja tuurlijk, bedanktOp zaterdag 08 juni 2002 12:49 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Peter-Paul, mag ik je even duidelijk maken dat er op deze website: http://sequence.websuit.nl
een mooie site is aangelegd waar je kunt zien wat de lijst is op dit moment. De lijst werkt naar 2 kanten: bovenaan komen mensen bij, onderaan ook. Als je nou even FoOL een mailtje stuurt (daar ik nu niet thuis ben en geen mail check) of je mee mag doen, wil hij je misschien nog wel erbij zetten![]()
Ik neem hierbij aan dat je ook al enige Photoshop ervaring hebt?
Verwijderd
well done, hij's mooi!Op zondag 09 juni 2002 13:59 schreef Dhole het volgende:
Zoals beloofd is hier mijn re-sequence :
[..]
I used to be an atheist, until I realised I was god.
mooi...dat ben ik dan...Op zondag 09 juni 2002 13:59 schreef Dhole het volgende:
Succes voor de volgende persoon
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
Verwijderd
er staat ook "A sequence winning design" ....Op zondag 09 juni 2002 17:13 schreef IainHecker het volgende:
netjes!! ook makkelijk om een overgang bij te maken!
tis alleen geen award winning sequence...
Verwijderd
Hé, hou je een beetje rielekst johDhole:
Zou het iets teveel gevraagd zijn om mijn naam ff goed te spellen, stelletje analfabeten
Join "Front Spel Nicknames Goed".Dhole:
Dhole en niet DHole.
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad typfoutje bij al. Moest all zijn.Op maandag 10 juni 2002 22:56 schreef mahjqa het volgende:
*kuch*anatomy*kuch*
Nederlands: AnAtOmIE. Tochnietzomoeilijkzouikzeggen. En voor twijfelgevallen is er altijd nog dictionary.com
edit: al > all
</uptight spellingchecker>
Verwijderd
Verwijderd
sequence.websuit.nl:Op maandag 10 juni 2002 15:27 schreef Dhole het volgende:
Zou het iets teveel gevraagd zijn om mijn naam ff goed te spellen, stelletje analfabeten
Dhole en niet DHole.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq