woei!
Gooi mij er maar uit. Ik heb er geen tijd voor. Ik hou het voorlopig even liever bij 3D. Dat kost me tijd genoeg
http://hawvie.deviantart.com/
Komt er aan, ff een briefje met inhoud posten voor ene J.Bergmans...Op vrijdag 03 mei 2002 14:08 schreef HawVer het volgende:
Gooi mij er maar uit. Ik heb er geen tijd voor. Ik hou het voorlopig even liever bij 3D. Dat kost me tijd genoeg
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ga je nog wat doen met die linkerzijkant, die je gestretched hebt? is wel mooi namelijk zo dat stukje
GoTZilla/HawVer, je bent verwijderd uit de lijst...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Op vrijdag 03 mei 2002 17:31 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Ga je nog wat doen met die linkerzijkant, die je gestretched hebt? is wel mooi namelijk zo dat stukje
GoTZilla/HawVer, je bent verwijderd uit de lijst...

'k ga nog even wat detail bijwerken en dan ben ik wel klaar vind ik zo
Verwijderd
Dark Blue, kan je mij dan ffkes in de lijst zetten 
En de complimenten aan Prototype natuurlijk
Heel kewl gedaan.
En de complimenten aan Prototype natuurlijk
Heel kewl gedaan.

**willemjensninhpimpinjeans for succesful living**
code:
1
2
3
4
| **credits** Willem - Ass Jens - Kick Me Note Ninh - Crappy photoshop editting |
Wil the-Emperor zich melden bij de receptie aub
Verwijderd
Hey, wil je mij ook even in de lijst zetten? Lijkt me cool.
En ook mijn complimenten aan alle photoshop veteranen hier
En ook mijn complimenten aan alle photoshop veteranen hier
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Verwijderd
J-roen wil hierbij graag de eerste zijn die prototype een schop onder zijn hol geeft 
Maar wel phat gedaan hoor, ziet er doop uit, enkel dat gestretchte overloopje aan de linkerkant had wat beter gekund, imo
Maar wel phat gedaan hoor, ziet er doop uit, enkel dat gestretchte overloopje aan de linkerkant had wat beter gekund, imo
edit:
J-roen moet niet zo zeiken
J-roen moet niet zo zeiken
Hehehe, ran out of pixels manOp vrijdag 03 mei 2002 19:19 schreef J-roen het volgende:
J-roen wil hierbij graag de eerste zijn die prototype een schop onder zijn hol geeft
Maar wel phat gedaan hoor, ziet er doop uit, enkel dat gestretchte overloopje aan de linkerkant had wat bter gekund, imo
Voor de liefhebbers komen hier dan ook de originals 

**Hot-Pants-Ass** (THANKS willem169)

**KICK-JENS** (THANKS JayAnzee)

**WASVOORSCHRIFTEN** (THANKS scouting
)

**TAPE** (THANKS, erm.. ja zal wel)

**POTLOOD PHUSION LOGO** (THANKS JayAnzee 2x)
and that's it folks

**Hot-Pants-Ass** (THANKS willem169)
**KICK-JENS** (THANKS JayAnzee)

**WASVOORSCHRIFTEN** (THANKS scouting

**TAPE** (THANKS, erm.. ja zal wel)

**POTLOOD PHUSION LOGO** (THANKS JayAnzee 2x)
and that's it folks
ik zie da ik bijna aan de beurt ben
kan iemand me ff uitleggen waar ik me precies moet aan houden en hoe ik alles moet inleveren enzo ....
tnx
tnx
1. Mijn psd downloadenOp vrijdag 03 mei 2002 21:05 schreef the_Emperor het volgende:
ik zie da ik bijna aan de beurt benkan iemand me ff uitleggen waar ik me precies moet aan houden en hoe ik alles moet inleveren enzo ....
tnx
2. De laatste 150 pixels van links van mijn psd zien te gebruiken in een overgang naar jouw psd.
3. Jouw psd is 800 pixels breed en 450 hoog. Daarbij moet je rechts 150 pixels gebruiken om een overgang te creeeren, deze 150 pixels zijn afkomstig van zowel mijn sequence als de jouwe.
4. Eenmaal klaar zal de volgende zijn 150 pixels rechts gebruiken met jouw 150 pixels van links om hetzelfde te creeeren.
5. and so on and so on.
Verwijderd
Proto: lijkt simpel op het eerste gezicht, maar zeer mooi gedaan, zit veel meer achter dan je denkt... prettyness.
Verwijderd
Proto el Loco del torro di mondo. Muchos di skillos extramundimos. Errug cool dude.Op vrijdag 03 mei 2002 19:18 schreef prototype het volgende:
[afbeelding]
mee eens! ik was nogal gedesillusioneerd toen ik zag dat dat briefje kant en klaar was!Op vrijdag 03 mei 2002 22:29 schreef mahjqa het volgende:
Proto: lijkt simpel op het eerste gezicht, maar zeer mooi gedaan, zit veel meer achter dan je denkt... prettyness.
maar eh... jij bent toch mahjqa? wil het een beetje vlotten? * iain trappelt van ongeduld
Bedankt allemaal voor de complimenten 
Overigens komt hij in de sequence imho pas tot zijn recht:

Dit is overigens m'n laatste post voor a long long while
dus, later!

dus, later!
Nou ik ben aan de slag gegaan hier is een W.I.P.tje het is nog nie veel maar een begin. Ik zit nog een beetje met de overgang, heeft iemand misschien een vet idee laat het me weten
leuk! wat je hebt ziet er alvast goed uit!Op vrijdag 03 mei 2002 23:54 schreef the_Emperor het volgende:
Nou ik ben aan de slag gegaan hier is een W.I.P.tje het is nog nie veel maar een begin. Ik zit nog een beetje met de overgang, heeft iemand misschien een vet idee laat het me weten
[afbeelding]
tip: een achtergrond
edit: ik zou het wel een beetje jammer vinden als je dat briefje afknipt... maar je moet het natuurlijk zelf weten...
this reminds me: heeft dance2k al zijn overgang aangepast aan mijn _echte_ sequence, en niet die bewerking van mahjqa?Op vrijdag 03 mei 2002 23:45 schreef prototype het volgende:
Bedankt allemaal voor de complimenten
[afbeelding]
dus, later!
Verwijderd
Ik heb een idee, maar het kraakt meteen half je afbeelding af... het is namelijk inmiddels zó onorigineel om 'Re-Sequence' in je plaatje te zetten... dus laat dat weg IMHO. Maar, het is jouw sequenceschakel, dus you decide..Op vrijdag 03 mei 2002 23:54 schreef the_Emperor het volgende:
[afbeelding]
de doorslaggevende reden voor mij om dat maar te veranderen naar willemjensninhpimpinjeansOp zaterdag 04 mei 2002 00:15 schreef Socratesss het volgende:
[..]
Ik heb een idee, maar het kraakt meteen half je afbeelding af... het is namelijk inmiddels zó onorigineel om 'Re-Sequence' in je plaatje te zetten... dus laat dat weg IMHO. Maar, het is jouw sequenceschakel, dus you decide..
maar ik heb daar nog een tip boven op
en dit is dan ook echt m'n laatste post, ... nahjah, een van m'n weinige posts die nog zullen komen
* Willem is net thuis en aanschouwt zijn aars
whahaha
Ik zei het ook al tegen proto via ICQ, dit is echt goeie shit. Wel lache hoe we erop kwamen, ninh wilde een foto van de achterkant van een jeans. Ik zeg "die heb ik niet aan, maar wil wel ff een foto maken" dus ik pak de digicam en fix het resultaat alszijnde hierboven te bekijken...
Echt quality job man... heb zelf ook wat lopen freubelen met wat vanmiddag-zelfgeschoten-fototjes:

< /offtopic >
whahaha
Ik zei het ook al tegen proto via ICQ, dit is echt goeie shit. Wel lache hoe we erop kwamen, ninh wilde een foto van de achterkant van een jeans. Ik zeg "die heb ik niet aan, maar wil wel ff een foto maken" dus ik pak de digicam en fix het resultaat alszijnde hierboven te bekijken...
Echt quality job man... heb zelf ook wat lopen freubelen met wat vanmiddag-zelfgeschoten-fototjes:

< /offtopic >
heb daar op gelet,Op zaterdag 04 mei 2002 00:08 schreef IainHecker het volgende:
[..]
this reminds me: heeft dance2k al zijn overgang aangepast aan mijn _echte_ sequence, en niet die bewerking van mahjqa?
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
Jeez prototype, dit is wel de netste layermap die ik ooit gezien heb !
Zeker geen simpel plaatje zeg, nu zie ik dat de kleinste aanpassingen het verschil kunnen maken tussen een plat plaatje en een verdraaid mooie afbeelding.
Deneb takes his hat off for your skillz.
Zeker geen simpel plaatje zeg, nu zie ik dat de kleinste aanpassingen het verschil kunnen maken tussen een plat plaatje en een verdraaid mooie afbeelding.
Deneb takes his hat off for your skillz.
oh boy
netjes hoor
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
isOp vrijdag 03 mei 2002 16:40 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Komt er aan, ff een briefje met inhoud posten voor ene J.Bergmans...
Op vrijdag 03 mei 2002 19:18 schreef prototype het volgende:
[afbeelding]
code:
1 2 3 4 **credits** Willem - Ass Jens - Kick Me Note Ninh - Crappy photoshop editting
Wil the-Emperor zich melden bij de receptie aub, dan kan je de psd in ontvangst nemen. PS6 required though ivm layermapjes.
mooi gemaakt dude!
willem: Nice ass
hoi ik ben nieuw op dit forum
en moet zeggen dat ik dat gesequence
erg mooi vind
leuk om te zien hoe totaal verschillende platen
1 worden.
ik was benieuwd of een nobody like me
ook een plaatsje kan krijgen in dit project
erg mooi vind
1 worden.
nostyle
Verwijderd
deze heeftOp zaterdag 04 mei 2002 03:03 schreef sketcher het volgende:
hoi ik ben nieuw op dit forum
erg mooi vind
1 worden.
geen userlimit
als ik het goed
heb
[/flauw modes]
dude, zinnen worden automatisch afgebroken, je kan gewoon lekker doortypen, elke keer een kwart zin leest niet zo lekker
Maarruh, moet je even aan Dark Blue of FoOl vragen/mailen (met de profielknop bij een post van hen even het emailadres bekijken)
Die 2 zijn nml de leiding van dit hele ge-re-sequence
ennuh, welkom op GoT btw
ik zou je wel aanraden -ook in verband met posten van pics/maken van links- even de FAQ te lezen, als je dat niet al gedaan hebt...
ennuh, suc6 met je resequence dan maar
zo'n warm welkom heb ik nog nooit gekregen!Op zaterdag 04 mei 2002 03:31 schreef Type blabla
@dance2k: gelukkig!
hier! http://home.wanadoo.nl/elaine.westra/dance2k-2.jpgOp zaterdag 04 mei 2002 08:52 schreef IainHecker het volgende:
[..]
zo'n warm welkom heb ik nog nooit gekregen!![]()
@dance2k: gelukkig!zo snel mogelijk posten of doorgeven aan Dark Blue, dan kannie online!
hier weer een wipje ik heb het papiertje maar weer gewoon gemaakt gezien de requests (en ik vind het zelf ook mooier
)
Ik kon het niet laten er een schoen in te zetten om prototype zijn kont te schoppen
aangezien ik geen leuke schoen kon vinden heb ik er maar zelf 1 gemaakt in 3ds 
Meer suggesties zijn welkom
Ik kon het niet laten er een schoen in te zetten om prototype zijn kont te schoppen
Meer suggesties zijn welkom
Verwijderd
Meer opvullen, wit is geen kleur dus ook niet gebruiken
Zorg een beetje dat er wat achtergrond inzit, en dan zien we wel verder
Verwijderd
Nou...the_Emperor , je bent er wel erg handig in he ?
Het enige wat jou tegen kan zitten is inspiratie.
[laatkomer]
Is het project al vol, of is er nog een plekje vrij?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
zoals in het eerste bericht ook al te vinden is, zit hier geen userlimit dree, dus als je ff met Dark Blue of FoOl overlegt, kan je er vast nog wel bijOp zaterdag 04 mei 2002 15:09 schreef dreeke het volgende:
[laatkomer]
btw, Heidi? Uuuhm, ik heb je een mailtje gestuurd, dus dat zit allemaal goed, maar zou je ook even naar de linkerhelft van mijn re-seq kunnen kijken?
Daar is nml iets fout geknipt/geplakt/geupload, ineens zit er nml een fout dat een stukje dubbel is oid...
zo, en nu naar de postbus...
OK, dan wil ik er ook wel bij
het is dan ook een wip (WORK IN PROGRESS) en je hebt gelijk wit is geen kleurOp zaterdag 04 mei 2002 14:24 schreef Disorder het volgende:
Meer opvullen, wit is geen kleur dus ook niet gebruikenZorg een beetje dat er wat achtergrond inzit, en dan zien we wel verder
Tnx for the complimentOp zaterdag 04 mei 2002 14:33 schreef Deneb het volgende:
Nou...the_Emperor , je bent er wel erg handig in he ?
cool, dreeke ook in re-sequence
welke kant ging deze nou op ?? links tog?
ik ben hierna geloof ik
Maak er wat van Emperor!
Maak er wat van Emperor!
Verwijderd
naar 2 kantenOp zaterdag 04 mei 2002 17:26 schreef gitaarwerk het volgende:
welke kant ging deze nou op ?? links tog?ik ben hierna geloof ik
Verwijderd
Ik zou ook graag mee willen doen als dat nog kan
Ik heb het al eerder gevraagd maar niemand antwoordde
hier weer een wipje voor de liefhebbers een link want hij is nogal groot (ik heb die van prototype erbij geplakt want dan is ie veel mooier
)
Verwijderd
hmmm, hijs zeker vet
maar ik zou de letters en het wat daar onder zit veranderen, een capsule-achtig iets misschien. Past beter bij die draadjes
* iain ziet zijn eigen sequence!Op zaterdag 04 mei 2002 20:14 schreef the_Emperor het volgende:
hier die link:
http://www.endoria.net/upload/index.php/1950183145
tof werk, Emperor! toppie!
Asshoe with a mission?
tiepvout of expres?
tiepvout of expres?
edit:
laat maar
er staat "a shoe with a mission"
laat maar

Eej, ik zit nou bij Jelle maar ik heb de gegevens bij me... dus ik ga zo ff aan het uploaden enzo. iig de plaatjes komen erop, of ik ook de lijst bijwerk, weetniet of ik tijd heb; anders morgenmiddag.
Eerst ff naar de videotheek en als we terug zijn ga ik ff uploaden ( vriendje.video(wait); setTimeout @ 10 min.
)
dreeke en die nieuweling
worden toegevoegd... ik lees de lijst nog wel ff door, jullie worden op goed geluk beide aan een kant gezet.
Type: jouw mailtje met die image is aangekomen bij mij thuis, die doe ik maandag (as FoOL said, hij staat er dus pas maandag op!) willen jullie nog even iets belangrijks mailen, doe dat dan op stylite@designt.nl
thnx all
Eerst ff naar de videotheek en als we terug zijn ga ik ff uploaden ( vriendje.video(wait); setTimeout @ 10 min.
offtopic:
Type, zaterdag pas gepost? damn, jij hébt m nu al als t goed is...
Type, zaterdag pas gepost? damn, jij hébt m nu al als t goed is...
dreeke en die nieuweling
Type: jouw mailtje met die image is aangekomen bij mij thuis, die doe ik maandag (as FoOL said, hij staat er dus pas maandag op!) willen jullie nog even iets belangrijks mailen, doe dat dan op stylite@designt.nl
thnx all
Verwijderd
Okee, ik ben eindelijk klaar....

De JPG's:
http://www.mahjqa.com/stuff/reseq_pyro_mahjqa.jpg
http://www.mahjqa.com/stuff/reseq_mahjqa.jpg
http://www.mahjqa.com/stuff/reseq_mahjqa_next.jpg
Ja, het blad is volledig handgemaakt en daar ben ik ook het trotst op
PSD hangt op http://www.mahjqa.com/stuff/reseq_mahjqa.psd

De JPG's:
Oeh hij is zekers HEEEEEEL VETOp zaterdag 04 mei 2002 22:46 schreef mahjqa het volgende:
[afbeelding]
De JPG's:
Kike is er al een file waar ze all aan elkaar ziten een soort van previeuw ??
meschien leuk als dat op die site komt.
meschien leuk als dat op die site komt.
Ja zoiets zat ik ook te denken goed idee ga ik ff proberenOp zaterdag 04 mei 2002 20:30 schreef Junt het volgende:
hmmm, hijs zeker vetmaar ik zou de letters en het wat daar onder zit veranderen, een capsule-achtig iets misschien. Past beter bij die draadjes
Owh kan da ook je bericht wijzigenOp zaterdag 04 mei 2002 20:33 schreef mahjqa het volgende:
Emperor: [afbeelding]
Emperor, ben je klaar al?? 
opst dan je psd please
(btw.. welke kant gingen WIJ dan op??
(dus >emperor>gitaarwer>etc>etc)
edit :
Ik ga als et lukt morgen ermee aan de slag..moet ie zeker in de avond klaar zijn
opst dan je psd please
edit :
Ik ga als et lukt morgen ermee aan de slag..moet ie zeker in de avond klaar zijn
Op zaterdag 04 mei 2002 22:46 schreef mahjqa het volgende:
Hij is zeker ERG MOOI, maar toch wil ik een kleine opmerking geven... aan de linkerkant van het plaatje zitten een paar felgroene randen waardoor het net lijkt of het niet afgewerkt is (geen anti aliassing)Op zaterdag 04 mei 2002 22:46 schreef mahjqa het volgende:
[afbeelding]
Ik weet dat het plaatje wel klopt en dat het niet fout is, maar het valt heel erg op
Verder mijn complimenten
edit:
hmm dit lag niet aan jouw stuk werk... vergeet commentaar maar
hmm dit lag niet aan jouw stuk werk... vergeet commentaar maar
k, alles updated, behalve de lijst. Ja, dat wil zeggen, ik heb even alles up to date gezet maar ik vergat dus dat ik de nieuwkomers nog moest toevoegen...
...en vriendje ligt hier te wachten om de video aan te zetten dus ik kap er voor vannacht mee.
Have fun watching
http://sequence.websuit.nl
...en vriendje ligt hier te wachten om de video aan te zetten dus ik kap er voor vannacht mee.
Have fun watching
http://sequence.websuit.nl
Wij gaan naar links toe dus je moet aan de LINKER kant veder gaanOp zaterdag 04 mei 2002 23:08 schreef gitaarwerk het volgende:
Emperor, ben je klaar al??
opst dan je psd please(btw.. welke kant gingen WIJ dan op??
(dus >emperor>gitaarwer>etc>etc)
edit :
nou ik zie da je haast hebt dus ik vind hem nu maar af dan
hier de PSD NIET ALLEMAAL GAAN DOWNLOADEN anders begint geocities weer te zeiken gewoon alleen gitaarwerk en of Fo0l/Dark Blue
Mooi dat is dan geregeld ik zou er eigenlijk nog wel 1 willen doen
dit gat een lastige worden
naja.. we gaan zien
ghehehe ik heb idd nie veel rekening gehouden met me het feit dat er ook nog iemand na mij moetOp zondag 05 mei 2002 09:58 schreef gitaarwerk het volgende:
dit gat een lastige wordennaja.. we gaan zien
ik kan et qua verhaal niet mogelijk maken om het over te laten lopen... maar ik hoop dat et design wat beter word.Op zondag 05 mei 2002 11:01 schreef the_Emperor het volgende:
[..]
ghehehe ik heb idd nie veel rekening gehouden met me het feit dat er ook nog iemand na mij moet
Ik hoop dat ik het vanaaf af krijg
Verwijderd
Ik wil even melden dat ik vind dat de laatste personen aan de rechterkant super goed bezig zijn! Er zit erg veel eenheid in hun werk en ik vind het mooi uitgewerkt!
idd, erg mooi daarOp zondag 05 mei 2002 12:18 schreef Iguana het volgende:
Ik wil even melden dat ik vind dat de laatste personen aan de rechterkant super goed bezig zijn! Er zit erg veel eenheid in hun werk en ik vind het mooi uitgewerkt!
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
sorry..ik denk dat ik er nog even mee verder ga 
sorry sorry sorry.. ik laat ^^^ dat stan dan zie je heover ik ben
sorry sorry sorry.. ik laat ^^^ dat stan dan zie je heover ik ben
updated ^^^
PSD file bezig met uppen
Ik heb ff geen tijd om te updaten, morgen komt ook FoOL weer terug, dus dat is makkelijk. Ik moet vanaf morgen mn examen enzo gaan leren, en ik regel met FoOL
dat hij mij wil bellen als ik moet sequencen...dat kan net 1 dagje in de week. *druk druk druk*
De lijst werk ik ff bij en wanneer de plaat van gitaarwerk erop komt... kweetniet... kom vanavond om half twaalf thuis maar zal nog ff kijken of ik wat kan regelen (ouders omkopen enzo of de pc nog aanmag).
(als jij en je vriendje precies op het zelfde moment ff op internet willen op de enige pc die er is, noem je dat dan goede chemie of gewoon een shitmoment?
)
De lijst werk ik ff bij en wanneer de plaat van gitaarwerk erop komt... kweetniet... kom vanavond om half twaalf thuis maar zal nog ff kijken of ik wat kan regelen (ouders omkopen enzo of de pc nog aanmag).
(als jij en je vriendje precies op het zelfde moment ff op internet willen op de enige pc die er is, noem je dat dan goede chemie of gewoon een shitmoment?
Dat noem je tijd voor een goeie 2e netwerkkabelOp zondag 05 mei 2002 16:22 schreef Dark Blue het volgende: noem je dat dan goede chemie of gewoon een shitmoment?
Verwijderd
een makkelijk moment voor een stoeipartij (Op zondag 05 mei 2002 16:22 schreef Dark Blue het volgende:
(als jij en je vriendje precies op het zelfde moment ff op internet willen op de enige pc die er is, noem je dat dan goede chemie of gewoon een shitmoment?)
winnaar mag eerst internetten
Verwijderd
ik ben wel extreem laat maar mag ik aub meedoen foolke?
ergens 8raan want ik wacht nog tot ik ergens ps vandaan geritseld krijg...
anders kan ik trouwens kiezen tussen ps 5.5(ps n00b) of PSP7 met ca 3 jaar al mee aant kloten... met psp ken toch ok?
ergens 8raan want ik wacht nog tot ik ergens ps vandaan geritseld krijg...
anders kan ik trouwens kiezen tussen ps 5.5(ps n00b) of PSP7 met ca 3 jaar al mee aant kloten... met psp ken toch ok?
LiNiaal, je kunt nog meedoen hoor. Ik moet even de lijst bijwerken... (nog steeds).
Ik zou zeggen, ook al gebruik je altijd PSP, neem PS. Het zit zo; in PS kun je ook nog Layer effects instellen en zodra je de PSD dan importeert in PSP haalt hij die layer effects eruit. Mocht dit nou net in een overgang zitten, dan klopt jouw overgang niet. Dus kies maar PS en zorg dat je de eerst komende weken góed leert ermee om te gaan...doe wat tutorials, kijk wat effectjes af, lens flares zijn not done enzo....
* Dark Blue krijgt toestemming om ff aan de laptop verder te werken
als vriend ff de was doet
Ik zou zeggen, ook al gebruik je altijd PSP, neem PS. Het zit zo; in PS kun je ook nog Layer effects instellen en zodra je de PSD dan importeert in PSP haalt hij die layer effects eruit. Mocht dit nou net in een overgang zitten, dan klopt jouw overgang niet. Dus kies maar PS en zorg dat je de eerst komende weken góed leert ermee om te gaan...doe wat tutorials, kijk wat effectjes af, lens flares zijn not done enzo....
offtopic:
Type: denk je dat ik zómaar ff aan de laptop mocht dan?
Type: denk je dat ik zómaar ff aan de laptop mocht dan?
* Dark Blue krijgt toestemming om ff aan de laptop verder te werken
Verwijderd
Hee LiNiaaL, leer typen 
eej, die PS probeer ik nog voor je te fixen dan, vinden lukt wel, downen en branden is het probleem (schijfruimte enzow
Heb maar 20 gig...
)
en idd, ik zou zeggen: gebruik PS, het kan nml NET dat beetje meer
Wacht wel ff op PS 6, want als je quick-buttons gaat gebruiken enzow dan zit dat in PS 5 weer anders dan in PS 6 (ctrl-l = levels en ctrl-u = colorize, dat bedoel ik met quicks)
eej, die PS probeer ik nog voor je te fixen dan, vinden lukt wel, downen en branden is het probleem (schijfruimte enzow
en idd, ik zou zeggen: gebruik PS, het kan nml NET dat beetje meer
Wacht wel ff op PS 6, want als je quick-buttons gaat gebruiken enzow dan zit dat in PS 5 weer anders dan in PS 6 (ctrl-l = levels en ctrl-u = colorize, dat bedoel ik met quicks)
Zo, upgeload en bijgewerkt... 
(vriend alweer aan 2e was bezig...)
gitaarwerk, er staat een spelfout in je sequence... er staat scrhunk en er moet schrunk staan denk ik. Ik kan m hier niet wijzigen, kep hier geen PS. Wil je even de spelfout verbeteren en dan het middenstuk (dus die 500 px) hier neerzetten?
mochten er spelfouten inzitten enzo...don't blame me, just tell me...
Active-X, je staat er nu bij als Unicode. Ik verander het morgen wel als ik tijd heb...

(vriend alweer aan 2e was bezig...)
gitaarwerk, er staat een spelfout in je sequence... er staat scrhunk en er moet schrunk staan denk ik. Ik kan m hier niet wijzigen, kep hier geen PS. Wil je even de spelfout verbeteren en dan het middenstuk (dus die 500 px) hier neerzetten?
mochten er spelfouten inzitten enzo...don't blame me, just tell me...
Active-X, je staat er nu bij als Unicode. Ik verander het morgen wel als ik tijd heb...
Ik zal ff tegen Hican zeggen dat ie aan de buurt is kan degene na hem ook weer veder
Verwijderd
is goedOp zondag 05 mei 2002 18:45 schreef Dark Blue het volgende:
HAHA
ik altijd met me tiepfouten 
ik zat et morgen veranderen... ok??
sorry
ik zat et morgen veranderen... ok??
Verwijderd
Deneb zijn tijd nadert...als ik niet tevreden met mijn werk ben gooi ik de handoek in de ring, ik ga er niet weer een zooitje van maken.
ja.. ik had er ff wat langer over moeten doenOp maandag 06 mei 2002 01:17 schreef Deneb het volgende:
Deneb zijn tijd nadert...als ik niet tevreden met mijn werk ben gooi ik de handoek in de ring, ik ga er niet weer een zooitje van maken.
He joh, wat je gemaakt hebt is mooi, btw... dat was die van jou, gitaarwerk, met dat bruidspaar...? die was _kicken_ - ja ik ben een meisje, t ziet er allemaal zo mooi uit, ik vind het ook qua opvulling en indeling echt een mooie plaat... bravo!
up dus morgen even dat stuk van 500px en we zullen het erop zetten.
Ennuh, FoOL... kon er geen bedankje af...?
nahja zal wel moe zijn...
Geeft iemand Hican ff een schop onder zn kont? Ik wil nml ook z.s.m. aan mijn sequence, ik moet deze week nml. nog leren voor mijn examens
up dus morgen even dat stuk van 500px en we zullen het erop zetten.
Ennuh, FoOL... kon er geen bedankje af...?
nahja zal wel moe zijn...
Geeft iemand Hican ff een schop onder zn kont? Ik wil nml ook z.s.m. aan mijn sequence, ik moet deze week nml. nog leren voor mijn examens
Verwijderd
Inderdaad, Three cheers for Dark Blue! Geweldig gedaan, moet ik zeggen. Respect.
Edit: F00l, hoest? leuk gehad in Londen?
Edit: F00l, hoest? leuk gehad in Londen?
dankje mahjqa 
Hican, als je echt niks kunt bedenken, ga es op zoek naar platen van No Doubt - The Magic's in the Make Up en 'Return of Saturn'. In het cd boekje komen die krullen voor (ringen om een planeet) voor waar gitaarwerk links mee begint en op de foto's zelf is de zangeres zich aan het opmaken enzo, dus voorstuk op die bruid+bruidegom.
* Dark Blue
ik gun Hican alle tijd, alle vrije ideeën, just wanted to let you know dat ik dikke inspiratie heb...
Hican, als je echt niks kunt bedenken, ga es op zoek naar platen van No Doubt - The Magic's in the Make Up en 'Return of Saturn'. In het cd boekje komen die krullen voor (ringen om een planeet) voor waar gitaarwerk links mee begint en op de foto's zelf is de zangeres zich aan het opmaken enzo, dus voorstuk op die bruid+bruidegom.
* Dark Blue

tnx ..really sweetOp maandag 06 mei 2002 02:45 schreef Dark Blue het volgende:
He joh, wat je gemaakt hebt is mooi, btw... dat was die van jou, gitaarwerk, met dat bruidspaar...? die was _kicken_ - ja ik ben een meisje, t ziet er allemaal zo mooi uit, ik vind het ook qua opvulling en indeling echt een mooie plaat... bravo!
hijs niet bijzonder
hiero is het middenstuk 
verbeterd en wel
verbeterd en wel

Nog steeds geen Hican...
* Dark Blue ijsbeert rusteloos heen en weer
tnx voor updaten!Op maandag 06 mei 2002 11:39 schreef Dark Blue het volgende:
Tip
Neem lekker een warme kop chokolade melk
Hey. Hier ben ik dan eindelijk. Ik ben een beetje vergeten het forum te checken deze week
Ik was druk met werken en vakantie enzo (en mijn vriendin vroeg ook vrij veel aandacht
). Maar goed, ik ga vanavond ff beginnen en ik hoop hem morgen af te hebben en anders woensdag. Dan kan DarkBlue ook weer verder
Hican.net | IT Blog about all that is interesting.
khoop dat je wat men mijn troep kan..anders wil ik em wel ff aanpassenOp maandag 06 mei 2002 13:16 schreef Hican het volgende:
Hey. Hier ben ik dan eindelijk. Ik ben een beetje vergeten het forum te checken deze weekIk was druk met werken en vakantie enzo (en mijn vriendin vroeg ook vrij veel aandacht
). Maar goed, ik ga vanavond ff beginnen en ik hoop hem morgen af te hebben en anders woensdag. Dan kan DarkBlue ook weer verder
suc6 iig.
ruilen?Op maandag 06 mei 2002 13:16 schreef Hican het volgende:
Hey. Hier ben ik dan eindelijk. Ik ben een beetje vergeten het forum te checken deze weekIk was druk met werken en vakantie enzo (en mijn vriendin vroeg ook vrij veel aandacht

relaxeOp maandag 06 mei 2002 13:42 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
ruilen?of zeur ik nou te ver door
![]()
Verwijderd
nope: moet "shrunk" zijn... zoals in: "Honey, I shrunk the kids"Op zondag 05 mei 2002 18:45 schreef Dark Blue het volgende:
er staat een spelfout in je sequence... er staat scrhunk en er moet schrunk staan denk ik.
"sch" wordt uitgesproken als "sk" in 't engels
Verwijderd
of een shot heroïne, dan ijsbeer je ook niet zoveel meer denk ik...Op maandag 06 mei 2002 13:09 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
tnx voor updaten!
Tip![]()
Neem lekker een warme kop chokolade melk(doe er wel een scheutje kaneel in
)
hhnnngng hnnnng!!Op maandag 06 mei 2002 14:20 schreef Type het volgende:
[..]
of een shot heroïne, dan ijsbeer je ook niet zoveel meer denk ik...

Ik heb geen zin om mn Geschiedenis te leren, ik wil eigenlijk sequencen...
en ik zeur als een klein jengelblaag...
hnngng!! *fliep*
uhmz.. jah..tiepfouten..Op maandag 06 mei 2002 14:13 schreef Noodles het volgende:
Gitaarwerk,
er stat ook "ordnary", dit moet zijn "ordinary" ..
wel goed overtiepen voortaan hé!
maar ho,..wat zei je daar : OVERTIEPEN??
Ik heb dat gedicht zelf geschreven!!!

(no hard feelings though,
Nou Dark Blue, het lijkt erop dat je nog een avondje moet wachten. Achteraf zul je Hican wel dankbaar zijn, omdat je nu een beter cijfer voor je geschiedenis gaat halen
Dit topic is gesloten.