Hmm, Tim, nofi; maar check anders even het zinnetje +/- 62 px boven jouw post vanaf de basislijn en edit 'em even...
< /obsessed-much? >
< /obsessed-much? >
Op vrijdag 26 april 2002 10:03 schreef willem169 het volgende:
Hmm, Tim, nofi; maar check anders even het zinnetje +/- 62 px boven jouw post vanaf de basislijn en edit 'em even...
< /obsessed-much? >
http://hawvie.deviantart.com/
Afgezien van het feit dat het voor Tim bedoeld was zal ik het nog maar weer eens met jullie delen: Schrijf potverdikkie mijn nickname eens goed! ; Ik bedoelde te zeggen: Tim schreef willem169 met een hoofdletter W, terwijl nog geen 2 regels daarboven staat:HawVer:
leg uns uit... Ik volg je niet
Heb FoOL even gesproken, en die kon mij vertellen dat hij vanavond wel even tijd had.Pelle:
Wat een geneuzel zeg![]()
* Pelle vraagt zich vooral af wanneer de site weer bijgewerkt gaat worden...
Goed willem169, is het hierbij afgerond.Op vrijdag 26 april 2002 13:04 schreef willem169 het volgende:
En Tim Schumacher, je hebt gelijk, maar je moet dit meer met een synischecynische *ahum* ondertoon lezen...
Woei.. allemaal blije usertjes.. I love this forum!Op vrijdag 26 april 2002 13:14 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Goed willem169, is het hierbij afgerond.
Verwijderd
Is prima. Was al bezig maar had de afgelopen dagen weer weinig tijd. Sorry dat ik zo lang heb gewacht met reageren.Op vrijdag 26 april 2002 15:23 schreef FoOL het volgende:
Site updatesinds lange tijd, dat klopt, sorry![]()
@willem169: superwerk, man!
De volgorde is nu iets veranderd: slaytanicmartijn en IainHecker schuiven op, mOrPhie is bezig.
maar na mOrPhie ga jij dus?Op vrijdag 26 april 2002 16:47 schreef Slaytanicmartijn het volgende:
[..]
Is prima. Was al bezig maar had de afgelopen dagen weer weinig tijd. Sorry dat ik zo lang heb gewacht met reageren.
Verwijderd
Doe ik en deze keer ga ik het sneller doen.Op vrijdag 26 april 2002 16:48 schreef FoOL het volgende:
[..]
maar na mOrPhie ga jij dus?
I used to be an atheist, until I realised I was god.
goed gelezenOp vrijdag 26 april 2002 17:11 schreef IainHecker het volgende:
ik na slaytanicmartijn dan...
dankOp vrijdag 26 april 2002 17:13 schreef FoOL het volgende:
[..]
goed gelezen
Van mij krijgen jullie gegarandeerd voor morgen 16:00 uur een PSD afgeleverd. Ik ga maandag namelijk op vakantie. JeujOp vrijdag 26 april 2002 16:51 schreef Slaytanicmartijn het volgende:
[..]
Doe ik en deze keer ga ik het sneller doen.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
hmm.... te laat?Op zaterdag 27 april 2002 18:38 schreef mOrPhie het volgende:
[..]
Van mij krijgen jullie gegarandeerd voor morgen 16:00 uur een PSD afgeleverd. Ik ga maandag namelijk op vakantie. Jeuj
Ben al aan de gang, komt in orde
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
Hij probeert me te pesten... helaas NozzmanTim Schuhmacher:
psst Nozzman, het is willem169
Verwijderd
kgeloof dat jij iets aan die van mij moet breien:SpiritX:
/me meldt zich...
Aan welk design moet ik een vervolg breien, waar vind ik de PSD? Ik vind het hier de laatste tijd maar een gigantisch zooitje, en het overzich is ook compleet verdwenen...
Verwijderd
Hmm, inderdaad, mijn fout...Op woensdag 01 mei 2002 14:59 schreef willem169 het volgende:
[..]
kgeloof dat jij iets aan die van mij moet breien:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13313168#13313168
gooi de PSD eens online, kwil ook beginnenOp woensdag 01 mei 2002 16:36 schreef IainHecker het volgende:
WIPje:
[afbeelding]
graag z.s.m. commentaar en tips, dan kan ik het nog erin verwerken...
PS: ja ik weet het: er zit een gradient overgang inmaar ik kreeg weinig gedaan met de foto van Razorfist...
is dat positief?Op woensdag 01 mei 2002 17:21 schreef DaNCe2k het volgende:
[..]
gooi de PSD eens online, kwil ook beginnen
Iain, ik zou nu toch het franse-slag-gehalte iets verlagen... really... die vorige was mooi, met die Magere Hein(vrouwelijk?), maar die herhalende simpele kruisjes breken dat af... je zou echt een dik kruis met relief ofzo erdoorheen moeten doen, half over die persoon met die zeis heen, en dan die reliëf krullen weer verder gebruiken...Op woensdag 01 mei 2002 17:48 schreef IainHecker het volgende:
[..]
is dat positief?
laatse WIP van vandaag:
[afbeelding]
morgenmiddag maak ik hem af, ik ga nu naar een feestje toe...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Verwijderd
pssssht, dat hoeft niet iedereen te wetenOp woensdag 01 mei 2002 19:52 schreef willem169 het volgende:
nice work Paul !
zeer brute site, * prototype kent nog maar weinig mensen die in die oldskool style graphics poept, stervende ras zeg maarOp woensdag 01 mei 2002 20:22 schreef mahjqa het volgende:
Dark blue, je kan best commentaar geven, hij zei zelf dat-ie nog niet klaar was. Ik ben het trouwens helemaal met je eens... Er zit trouwens nog niet erg veel coherency (hoe heette dat ook alweer?) uh... Samenhangendheid in het plaatje, Iain... of probeer er eens een hue/saturation er overheen te gooien of zo...
edit: een paar suggestietjes... hopelijk vind je het niet erg...
[afbeelding]
Gezipte PSD (als je wil kijken wat ik heb uitgevoerd) is op http://www.mahjqa.com/stuff/iain.zip
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Op woensdag 01 mei 2002 22:46 schreef PyroDaan het volgende:
[afbeelding]
Zo, in ieder geval snel genoeg... ik bespaar jullie het slappe verhaal van hoe ik erop ben gekomen
hier staan de files
Verwijderd
als je mee gaat doen, als FoOl je achteraan neerzet, dan moet je sowieso wachten tot de persoon voor jou is geweest, en DAAROP doorwerkenOp woensdag 01 mei 2002 21:21 schreef brixx het volgende:
Zou ik ook nog mee mogen doen? pLeeZ?
Ik hep al eentje gemaakt, maar ik bn nu bij me tante, ik pass m vanavond.
Verwijderd
Verwijderd
Hey, dude, ik weet niet wat je hiermee probeert te bereiken, maar je staat nieteens ingeschreven, waaruit voortvloeit dat we dit niet serieus nemen. Je hoeft hier dus in principe niets te posten als je niet aan de beurt bent of als het niets met het topic te maken heeft.brixx:
nou... iig hep ik dit gemaakt. Ik kan dr altijd nogwat aant begin plakken, als r n andere sequence moet..
Ik zou de PSD wel eens willen zien, want dit lijkt me ontzettend copy and paste werk. Er zit ook totaal geen overgang in.Op donderdag 02 mei 2002 00:01 schreef brixx het volgende:
nou... iig hep ik dit gemaakt. Ik kan dr altijd nogwat aant begin plakken, als r n andere sequence moet..
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Dude, lees nu maar eerst eens. Een topic begint met een eerste post. Misschien is daar wel wat te vinden?Op donderdag 02 mei 2002 09:49 schreef brixx het volgende:
van m ij mag je de psd zien,
het enige wat ik gekopieert hep is dat stopbord...
Hoe schrijf ik me in dan?
ERG MOOI Pyrodaan! Fan van deze...Op woensdag 01 mei 2002 22:46 schreef PyroDaan het volgende:
[afbeelding]
Zo, in ieder geval snel genoeg... ik bespaar jullie het slappe verhaal van hoe ik erop ben gekomen
hier staan de files
Verwijderd
Verwijderd
Druk op F1 en zoek naar "Trace Bitmap".brixx:
[off-topic]
Hoe doe je dat eigelek in Flash (mx)?Bitmap tracen?[/off-topic]
kan ook in photoshopOp donderdag 02 mei 2002 11:16 schreef willem169 het volgende:
[..]
Druk op F1 en zoek naar "Trace Bitmap".
Kijk ook eens een beetje in de menutjes rond.
Dit is echt te basic voor woorden.
De vraag was hoe het in Flash ging.DaNCe2k:
kan ook in photoshop
ik heb namelijk geen flash gebruikt
kheb de verkeerde gequoteOp donderdag 02 mei 2002 11:26 schreef willem169 het volgende:
[..]
De vraag was hoe het in Flash ging.
< /end >
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
?? Waarom maak jij een vervolg op mijn plaatje, niet eens van de re-sequence maar van de originele (die je dus ook op een verkeerde plek post), terwijl je niet meedoet?Op donderdag 02 mei 2002 00:01 schreef brixx het volgende:
[afbeelding]
ja. dat doet hij inderdaadOp donderdag 02 mei 2002 15:56 schreef Socratesss het volgende:
[..]
?? Waarom maak jij een vervolg op mijn plaatje, niet eens van de re-sequence maar van de originele (die je dus ook op een verkeerde plek post), terwijl je niet meedoet?
Oh, Peer Mahjqa!Op woensdag 01 mei 2002 20:22 schreef mahjqa het volgende:
Dark blue, je kan best commentaar geven, hij zei zelf dat-ie nog niet klaar was. Ik ben het trouwens helemaal met je eens... Er zit trouwens nog niet erg veel coherency (hoe heette dat ook alweer?) uh... Samenhangendheid in het plaatje, Iain... of probeer er eens een hue/saturation er overheen te gooien of zo...
edit: een paar suggestietjes... hopelijk vind je het niet erg...
[afbeelding]
Gezipte PSD (als je wil kijken wat ik heb uitgevoerd) is op http://www.mahjqa.com/stuff/iain.zip
het is in principe ok, behalve dat die naampjes niet kloppen...Op donderdag 02 mei 2002 19:38 schreef Dark Blue het volgende:
neeeeh! ik heb een fout gemaakt bij het uploaden! aargh!
* Dark Blue gaat dit even fixen, sorry voor Razorfists sequence die nu ff aan puin ligt.... !!
Ja daar zit ik ook al naar te kijken, de namen die stáan staan ook goed, maar bij mij schijnen ze niet te willen... en komen ze dus boven de overgang of pas helemaal aan het eind. Toch maar FoOL ff bellen daarover wanneer het echt te gek gaat verschuiven.Op donderdag 02 mei 2002 19:49 schreef IainHecker het volgende:
[..]
het is in principe ok, behalve dat die naampjes niet kloppen...
Verwijderd
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Straks zeker alles foetsjie...Op donderdag 02 mei 2002 17:22 schreef Dark Blue het volgende:
bezig met updaten... als het goed is moet alles zo weer t/m PyroDaan geupdate zijn...
zo niet, dan doe ik wat fout
Verwijderd
Ik denk dat je deze jongeman (x2) ziet:Op donderdag 02 mei 2002 21:19 schreef Deneb het volgende:
Ik weet het niet zeker maar is hij het,
die daar in de jungle staat SpiritX ?
[afbeelding]
* Dark Blue komt aanhuppelenOp donderdag 02 mei 2002 22:03 schreef Type het volgende:
schreeuw:
FoOl, ik had jou nog een mailtje gestuurd, kan dat nog even in werking gesteld worden, of zeg je "pech gehad, had je eerder aan moeten denken"
Plz?!
ff weg...FoOL: en nu zul je me even moeten missen, want vanaf 04:00 morgen tot 23:00 zondag zit ik in Londen
he! die ken ik!Op donderdag 02 mei 2002 22:10 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze jongeman (x2) ziet:
[afbeelding]
mogen wij ook weten waar het over gaat?Op donderdag 02 mei 2002 22:57 schreef FoOL het volgende:
type, ga je gang, maar het komt er dus niet voor maandag op en ik wil er geen werk aan hebben, tu comprends?
Ik denk, dat Type - niet onder de druk van 'ik moet iets af hebben - op iets beters is gekomen... en dat alsnog op zijn plek tussen de overgangen in wil PShoppen...Op donderdag 02 mei 2002 23:05 schreef IainHecker het volgende:
mogen wij ook weten waar het over gaat?
grrrrrr!Op donderdag 02 mei 2002 23:29 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Ik denk, dat Type - niet onder de druk van 'ik moet iets af hebben - op iets beters is gekomen... en dat alsnog op zijn plek tussen de overgangen in wil PShoppen...
..want een beetje Type is niet tevreden voor er op staat wat hij in gedachten had... stay angry.![]()
Nou Iain...dat zijn wel een hoop wijze woorden voor 'een beginner' ... he?Op vrijdag 03 mei 2002 09:24 schreef IainHecker een heel verhaal
Verwijderd
Neej hoor, gewoon met transparantie voor een witte achtergrond opgeslagen...Op donderdag 02 mei 2002 23:05 schreef IainHecker het volgende:
he! die ken ik!
edit:
slechte antialias
Je begrijpt het verkeerd. Dance2k is inderdaad klaar maar hij heeft de verkeerde overgang - namelijk die mahjqa geloof ik voor Iain Hecker's sequence heeft gemaakt.Op vrijdag 03 mei 2002 10:16 schreef prototype het volgende:
okokokok!
dus als ik het goed begrijp zijn nu zowel IanHecker als Dance2k klaar, en na dit geconcludeerd te hebben zou ik nu dan eindelijk het startsein mogen hebben om te beginnen?!?!?!
Dank
Verwijderd
neej, ik mail jou wel, aangezien jij nu de touwtjes in handen hebt, moet je ff iets voor me doenOp donderdag 02 mei 2002 23:29 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Ik denk, dat Type - niet onder de druk van 'ik moet iets af hebben - op iets beters is gekomen... en dat alsnog op zijn plek tussen de overgangen in wil PShoppen...
..want een beetje Type is niet tevreden voor er op staat wat hij in gedachten had... stay angry.![]()
dat is een fout van FoOl met uploaden geweest oid, of verknippen ofzow...Op vrijdag 03 mei 2002 09:24 schreef IainHecker het volgende:
[..]
grrrrrr!
ik snap sowieso niet zoveel van het werk van type... het loopt door op het middenstuk van strike, en bij de grens tussen de linkerovergang en het middenstuk is het spul opeens raar gekopieerd en verschoven.
HURRAY!Op vrijdag 03 mei 2002 11:52 schreef Type het volgende:
prototype -> NU mag je beginnen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq