post nummer 500 
gaat sneller dan de orginele sequence
Verwijderd
wat wil je met zulke lege postsOp zondag 07 april 2002 18:29 schreef Junt het volgende:
post nummer 500
Verwijderd
zoals die van jouOp zondag 07 april 2002 18:29 schreef Type het volgende:
[..]
wat wil je met zulke lege posts
ikke wel (denk ikOp zondag 07 april 2002 18:27 schreef FoOL het volgende:
Ik heb jullie (Junt en GeniusDex) maar achter elkaar gezet. Zo tevreden?
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
Hmm.... Ik bedoelde het niet cynisch, maar als ik er nu naar kijk... IDDOp zondag 07 april 2002 19:17 schreef FoOL het volgende:
[..]
daar droop het cynisme vanaf, maar ik vind het nogal meevallen, ik heb ergere dingen gemaakt
Verwijderd
Verwijderd
contact me maar ff, dan zet ik hem wel onlineOp zondag 07 april 2002 19:35 schreef JayAnzee het volgende:
Hm, ik wilde eigenlijk gaan beginnen met mn bijdrage, maar op de 1 of andere manier kan ik die damn PSD van Patrick niet downloaden.
Denk dat ik dan maar met 't JPGje aan de slag moet gaan. Hoop dat 't nog wat wordt vanavond, /me gaat in elk geval z'n uiterste best doen.
redelijk
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
't is al goed. Ben bezig zonder PSD en dat lukt nog redelijk. En 12.4 MB is sowieso muchos te veelos voor een sucka als ik die surft (en download) met chello-speed.Op zondag 07 april 2002 19:56 schreef FoOL het volgende:
[..]
contact me maar ff, dan zet ik hem wel online
is toch niet zo moeilijk?Op zondag 07 april 2002 20:12 schreef Junt het volgende:
hangt er vanaf wat ik voor me krijg
Verwijderd
Op zondag 07 april 2002 22:59 schreef JayAnzee het volgende:
[..] 't is maar 1 layer..ging niet helemaal lekker toen ik m wilde opslaan..sorry)
Succes, ik ga slapen
Verwijderd
WOW, WILD !!!Op zondag 07 april 2002 22:59 schreef JayAnzee het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt in recordtijd, ben zelf eigenlijk verdomde ontevreden, maar ik wilde m vanavond even afmaken.
Ik hoop dat m'n opvolger zijn ding wil doen zonder mijn psd,omdat ik die niet meer heb (heb m wel, maar 't is maar 1 layer..ging niet helemaal lekker toen ik m wilde opslaan..sorry)
Succes, ik ga slapen
ziet er mooi uit hoorOp zondag 07 april 2002 22:59 schreef JayAnzee het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt in recordtijd, ben zelf eigenlijk verdomde ontevreden, maar ik wilde m vanavond even afmaken.
Ik hoop dat m'n opvolger zijn ding wil doen zonder mijn psd,omdat ik die niet meer heb (heb m wel, maar 't is maar 1 layer..ging niet helemaal lekker toen ik m wilde opslaan..sorry)
Succes, ik ga slapen
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Je hebt echt een hele vette stijl! Echt respect! Die oude stijl plaatjes zijn echt heel vet netzoals die vorige sequence!Op zondag 07 april 2002 22:59 schreef JayAnzee het volgende:
[afbeelding]
Succes, ik ga slapen
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
/me meldt zich.Ik weet niet of mijn plaat vanavond nog komt, zit namelijk midden in een toetsweekOp zondag 07 april 2002 22:59 schreef JayAnzee het volgende:
[afbeelding]
Succes, ik ga slapen
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Dat moet iedereenOp maandag 08 april 2002 22:39 schreef DaNCe2k het volgende:
is er een mogelijkheid om iets eerder te kunnen beginnen,
* El_BingO moet nog lang op zijn beurt wachten
Verwijderd
ja, je kan mensen voor je vriendelijk vragen of ze achter je willen gaan staan, maar ik geef je weinig kansOp maandag 08 april 2002 22:39 schreef DaNCe2k het volgende:
is er een mogelijkheid om iets eerder te kunnen beginnen,
/me moet nog lang op zijn beurt wachten
true... dikke vette *piep* !mophor:
ja, je kan mensen voor je vriendelijk vragen of ze achter je willen gaan staan, maar ik geef je weinig kans
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
Verwijderd
Dude, ik ben nog niet aan de beurt geweestOp dinsdag 09 april 2002 08:01 schreef Exercy het volgende:
Netjes! Pelle en SpiritX roeleren
Verwijderd
nice man! zal proberen er wat van te maken...moet helaas eerst ff iets voor school doen dus kan er op z'n vroegst vanavond mee beginnen
Thanks.. Het maken van een beetje overgang heeft het meeste tijd gekost.. je had het me knap lastig gemaakt in ieder geval met die coole mountains op de achtergrond.Op dinsdag 09 april 2002 14:29 schreef hajorq het volgende:
Ziet er straks uit pelle ook de overgang is erg gaaf gedaan !
Verwijderd
zal ik mij maar opofferen?Op dinsdag 09 april 2002 17:22 schreef Jaapf het volgende:
Als iemand met mij wil ruilen, dan graag. Ik heb namelijk echt geen tijd deze week
Verwijderd
groupen met de vorige layer toch?Op dinsdag 09 april 2002 17:33 schreef Junt het volgende:
ik wist eerst hoe het moest, ben het vergeten, tis waarschijnlijk een hele basic vraag dus ik open er geen tpoic over, maar hoe zorg je dat je layer alleen blend effect aan de eerste onderliggende layer geeft (of een layer naar keuze)
Verwijderd
dat dacht ik ook al, maar hij blijft effect hebben op de layers daaronder... in een set heb ik het ook geprobeert maar werkt ook niet...Op dinsdag 09 april 2002 17:34 schreef PatrickPietens het volgende:
[..]
groupen met de vorige layer toch?
Verwijderd
tnx, dit is wat ik bedoeldeOp dinsdag 09 april 2002 17:42 schreef Pelle het volgende:
shift-ctrl-n
group with previous layer
Verwijderd
Yeah, graag. NjoyOp dinsdag 09 april 2002 17:27 schreef SFie het volgende:
[..]
zal ik mij maar opofferen?
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
\Op dinsdag 09 april 2002 21:02 schreef Jaapf het volgende:
[..]
Yeah, graag. Njoy
Verwijderd
tja door de weeks moet iedereen werken, school, ik ook..dus gaat et allemaal wat minder vlug...ben nu net thuis ff eten dan gaat ik weer ff verder aan de resequenceOp woensdag 10 april 2002 13:49 schreef Socratesss het volgende:
ik zit te popelen om ook te reseqqen! grr waarom gaat het niet wat sneller
Verwijderd
Verwijderd
same feeling right hereOp woensdag 10 april 2002 13:49 schreef Socratesss het volgende:
ik zit te popelen om ook te reseqqen! grr waarom gaat het niet wat sneller
Verwijderd
bruut... man...Op woensdag 10 april 2002 22:06 schreef Jaapf het volgende:
Mensen, don't worry. * prototype is eindelijk klaar. Je kunt wel zien dat ik niet helemaal wakker was tijdens het maken van dit ding, hijs namelijk 150 pixels te lang. Hopelijk is dit niet zo'n groot probleem, anders kan ik weer overnieuw beginnenAnyway hier is ie dan:
[afbeelding]
PSD (coming)
Verwijderd
Niet als je in een toetsweek zit met 2 toetsen per dagOp woensdag 10 april 2002 22:15 schreef PatrickPietens het volgende:
ziet er wel leuk uit Jaap, jammer dat je niet aan de regels hebt gehoud, maar vooruit!
Voor de rest wil ik zeggen dat het tempo wel heel errug laag ligt ... een PSD'tje kun je toch best wel zo in elkaar freestylen...
Verwijderd
Neeeeeee! please, hij is dan echt incompleet IMO. Die hendel hoort bij het bordje. De volgende kan toch gewoon op de laatste 150 pixels doorgaan?Op woensdag 10 april 2002 23:10 schreef FoOL het volgende:
Huivert...
Je hoeft em niet opnieuw te maken, maar ik heb wel graag dat je die laatste 150 pixels eraf haalt. Een klein beetje aanpassen, dat moet niet zo'n groot probleem zijn, IMO kan het weghalen van die laatste 150 pixels geen kwaad.
Moet ie dat wel willen...dan heeft hij 150 pixels minder 'eigen creativiteit'. Kun je het niet wat in elkaar schuiven? Je hebt de layer file toch nog wel...Op woensdag 10 april 2002 23:22 schreef Jaapf het volgende:
[..]
Neeeeeee! please, hij is dan echt incompleet IMO. Die hendel hoort bij het bordje. De volgende kan toch gewoon op de laatste 150 pixels doorgaan?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Tja, ik heb er persoonlijk geen problemen mee, wat maakt dat nou uit dat het 150px breeder word. 't Moet alleen niet meer gebeuren. Het is de uitzondering die de regel bevestigt zeg ik maar altijd...Dark Blue:
Moet ie dat wel willen...dan heeft hij 150 pixels minder 'eigen creativiteit'. Kun je het niet wat in elkaar schuiven? Je hebt de layer file toch nog wel...
Verwijderd
Verwijderd
hij kan toch verder op het normale formaat. In elkaar schuiven wordt moeilijk, kan ik net zo goed opnieuw beginnen. Daarnaast is het toch niet zo'n groot probleem, het valt niet op ofzo.Op woensdag 10 april 2002 23:39 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Moet ie dat wel willen...dan heeft hij 150 pixels minder 'eigen creativiteit'. Kun je het niet wat in elkaar schuiven? Je hebt de layer file toch nog wel...
* Pelle zit er niet meeOp woensdag 10 april 2002 23:51 schreef Jaapf het volgende:
hij kan toch verder op het normale formaat. In elkaar schuiven wordt moeilijk, kan ik net zo goed opnieuw beginnen. Daarnaast is het toch niet zo'n groot probleem, het valt niet op ofzo.
Dat klinkt leuk ja, maar is altijd een spannend verhaal. Ik rijd 170 waar ik 120 mag, en zeg tegen de officier van justitie: ja, het is de uitzondering die de regel bevestigt, dusse, ik betaal niet okee?Op donderdag 11 april 2002 00:29 schreef willem169 het volgende:
Nogmaals: Het is de uitzondering die de regel bevestigt...
You've got a point dude.Pelle:
Nogmaals, i dont't friggin care voor die 150 pixels extra, maar als je dit toestaat kun je alleen maar gezeik krijgen met users die al geweest zijn of nog moeten komen die ook die 150 extra willen, en dat zul je moeten voorkomen door gewoon regels te handhaven.
my point 2Op donderdag 11 april 2002 00:41 schreef Pelle het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk ja, maar is altijd een spannend verhaal. Ik rijd 170 waar ik 120 mag, en zeg tegen de officier van justitie: ja, het is de uitzondering die de regel bevestigt, dusse, ik betaal niet okee?
Regels zijn regels, je hebt ze in het verkeer, op school, op je werk, en bij sequence-projecten. En daar moet je je aan houden.
Nogmaals, i dont't friggin care voor die 150 pixels extra, maar als je dit toestaat kun je alleen maar gezeik krijgen met users die al geweest zijn of nog moeten komen die ook die 150 extra willen, en dat zul je moeten voorkomen door gewoon regels te handhaven.
none
Shut up you! 640k 800x450 is enough for anyone!Op donderdag 11 april 2002 01:02 schreef kidfunk het volgende:
[..]
my point 2
anders wil ik ook nog wel 150 extra..
Verwijderd
bwhaahahOp donderdag 11 april 2002 01:28 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Shut up you! 640k 800x450 is enough for anyone!
Verwijderd
zelfs geresized een zeer vette style!!Op donderdag 11 april 2002 10:57 schreef Jaapf het volgende:
Okay dan, ik heb hem ff geresized:
[afbeelding]
PSD
Nu iedereen tevreden?
/me da king!Op donderdag 11 april 2002 10:57 schreef Jaapf het volgende:
Ik vind em veel beter zoOp donderdag 11 april 2002 10:57 schreef Jaapf het volgende:
[afbeelding]
PSD
Nu iedereen tevreden?
Vind deze toch ietsje minder. Beetje rommeltje ofzo. En dat Computer Aided staat er zo lomp in. Verder wel de kwaliteit die we van JaapF gewend zijn: hoog dus.Op donderdag 11 april 2002 10:57 schreef Jaapf het volgende:
[afbeelding]
PSD
Nu iedereen tevreden?
ik heb niet op de maten gelet, maar volgens mij begrijp je em.Op donderdag 11 april 2002 18:09 schreef Junt het volgende:
correct me if i'm wrong, maar klopt dit nou?:
[afbeelding]
1
2
| |150 px| 500 px |150 px| ^mag jij editten ^all yours ^jouw artwork, wordt gewijzigd door opvolger |
Verwijderd
Verwijderd
neej...zal em es opnieuw uploadenOp donderdag 11 april 2002 20:37 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Diggie je psd is niet goed - hij is maar 40 kb. Of ben je nog aan het uploaden>
Verwijderd
Op donderdag 11 april 2002 20:14 schreef Diggie het volgende:
Zo hij's eindelijk af, nou jah af ben er eigenlijk niet tevreden over had deze week weinig tijd en heb de boel al veel te lang opgehouden.
hier de jpg:
[afbeelding]
de vliegtuigen van pelle deden me aan et leger ect denken vandaar dat et een beetje dat thema is geworden
en hier de PSD:
http://www.alphavision.nl/gertjuh/diggie.psd
suc6 type
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq