en ik wacht op "the E" dat hij zijn creatie showt, en ik ermee door kan gaan :P!
Nozzman is bezig. Weet niet of ik vandaag haal. Gaat wel vet worden hoop ik. Baby groeit op en gaat naar zwemles...
Verwijderd
En ik maar denken dat je niet meer dan 100 lagen kan gebruikenOp vrijdag 05 april 2002 10:47 schreef gitaarwerk het volgende:
ik gebruik altijd teeg de 100 a 200 layers (ja, mijn pc kan het aan, dus waarom niet)
Ja, dat was in de dagen toen iedereen nog met versie 5 werkteOp vrijdag 05 april 2002 14:25 schreef Deneb het volgende:
En ik maar denken dat je niet meer dan 100 lagen kan gebruiken
In <= 5.5 kan dat volgens mij ook niet.Deneb:
En ik maar denken dat je niet meer dan 100 lagen kan gebruiken
Ik heb wel eens gehad dat een PSD vastliep op te veel lagen. Was in 5.0 ofzo. Niet meer te openen daarna.
kijk, dat is dus de bedoeling van de re-sequence! Vol verwachting klopt mijn hart...Op vrijdag 05 april 2002 12:59 schreef Nozzman het volgende:
Nozzman is bezig. Weet niet of ik vandaag haal. Gaat wel vet worden hoop ik. Baby groeit op en gaat naar zwemles...
Verwijderd
Zowel de real- als de re-sequence zien er strakjes uit, vind ik, erg netjes. Maar inderdaad, strakjes, maar niet erg losjes. Weet iemand nog een leuk xtra stijltje om eraan toe te voegen om een beetje afwisseling te creëren? IEG ga ik het wel proberen.
Okee dan. Baby uit Blasie zijn project is gegroeid tot kleuter en heeft eerste zwemles en vindt dat eng. Is bang voor de duikplank.

PSD uploading...komt snel.
Hmmzz..zie klein schoonheidsfoutje...ff fixen dus...

PSD uploading...komt snel.
Hmmzz..zie klein schoonheidsfoutje...ff fixen dus...
Van die springplank op jou plaatje zou ik ook bang zijn, als je daar vanaf springt land je naast het water 
Maar good work verder!
Maar good work verder!
Hehehe, humor van de bovenste duikplank zuwwe maar zegge, ghe!Op vrijdag 05 april 2002 16:44 schreef Booster het volgende:
Van die springplank op jou plaatje zou ik ook bang zijn, als je daar vanaf springt land je naast het water
Maar good work verder!
Zulle we moar zegge joa.Op vrijdag 05 april 2002 16:47 schreef Nozzman het volgende:
Hehehe, humor van de bovenste duikplank zuwwe maar zegge,
Wat was overigens het schoonheidsfoutje, daar ben ik dan altijd wel benieuwd naar.
Het is natuurlijk hopen dat het stukje met de baby even voortgezet kan worden
Toedeledokie! Ghighi.ghe!
Sta ik me daar vanmorgen bij de tramhalte zeg!
> So! En toen?
Nou toen sprong er zomaar iemand van de duikplank daar tegenover!
> So!
Ja en toen viel is dus zomaar te pletter! Weet je wat ie zei!
> Nou?
'Das dus humor van de bovenste duikplank he!', ghighighi!
[/debiteuren crediteuren]
kon het niet laten
Doe je best, die andere twee hebben je een prima voorzet gegeven! (hint? hint?Op vrijdag 05 april 2002 17:11 schreef hajorq het volgende:
Nozzman ziet er vet uit![]()
Kheb je psd dus ik ga nu aan de slag
* T. van Beek spitj zichzelf... Ik moet kappen heb er echt geen tijd voor dus het werk van kwakeld moet overgenomen geworden door iemand anders, het spijt me verschrikkelijk...
http://flickr.com/photos/itommy/
Hmmm, opzich wil ik wel je plaats innemen, NU heb ik nog tijd, als ik aan de beurt ben wellicht nietOp vrijdag 05 april 2002 17:29 schreef Exercy het volgende:
* prototype spitj zichzelf... Ik moet kappen heb er echt geen tijd voor dus het werk van kwakeld moet overgenomen geworden door iemand anders, het spijt me verschrikkelijk...
PatrickPietensOp vrijdag 05 april 2002 17:33 schreef prototype het volgende:
[..]
Hmmm, opzich wil ik wel je plaats innemen, NU heb ik nog tijd, als ik aan de beurt ben wellicht niet
Karp
JayAnzee
Jaapf
oh, when
J-roen
Tim Schuhmacher
SFie
willem169
SpiritX
PyroDaan
mahqa
GoTzilla
Socratesss
pbirkoff
McHummer
Fingolfin
|HunterPro|
JunkyJaz
Dhole
Dit is de lijst van degenen die na Excercy geplaatst zijn. Ik denk dat die eerst even de gelegenheid moeten krijgen om te reageren, voordat ik toelaat dat jij erop doorgaat.
Over anderhalf/twee uur kijk ik hier nog een keer, als niemand uit deze lijst heeft aangeboden er vandaag nog aan te beginnen mag jij wat mij betreft, Prototype.
Om jou nu direkt ertussen te plaatsen lijkt me niet bepaald fair tegenover de anderen.
Laat mij maar doorgaan dan (Y) ... weet nog niet tprecies wanneer mijn PSD komt, maar zeker dit weekend denk ik ! Heeft iemand de PSD van mijn voorganger?!
okee jij gaat door, de link naar de PSD staat in de post van Nozzman, waar ie hoort te staan... 
koet luk
koet luk
en vertel meteen even waar ik je dan in de lijst moet plaatsen...Op vrijdag 05 april 2002 17:29 schreef Exercy het volgende:
/me spitj zichzelf... Ik moet kappen heb er echt geen tijd voor dus het werk van kwakeld moet overgenomen geworden door iemand anders, het spijt me verschrikkelijk...
als je daar nog tijd voor hebt, natuurlijk
nope, DMV een patternquote:
------------
vraagje aan Blaise: hoe maak je die stippellijnen op een makkelijke manier of koste dit veel handenarbeid?
------------
die stippellijntjes zijn denk ik gewoon paths die met een stippelbrush zijn gevuld.
mijn baby was van het mannelijke geslachtOp vrijdag 05 april 2002 16:34 schreef Nozzman het volgende:
Okee dan. Baby uit Blasie zijn project is gegroeid tot kleuter en heeft eerste zwemles en vindt dat eng. Is bang voor de duikplank.
[afbeelding]
[BB]Kelly²
ACh ik meld wel wanneer ik weet, I am sorry...
http://flickr.com/photos/itommy/
mijn vraag dus: waar moet ik je nu plaatsen? Ik kan je nu zetten waar je wilt, òf ik schrap je, als je dan tzt weer mee wilt doen, kom je weer achteraan...Op vrijdag 05 april 2002 21:06 schreef Exercy het volgende:
ACh ik meld wel wanneer ik weet, I am sorry...
reopt u maar!
Verwijderd
Deneb begint bijna trots te worden op zijn overgang in de sequel.
Ik weet dat het niet mee valt, maar er mag toch wel tijd en moeite ingestoken worden IMO.
Dit vind ik een mooie, niet te druk en mooie kleuren.
Verwijderd
tis best moeilijk ja om een fatsoenlijke overgang te maken... maar ik ben er toch redelijk tevreden mee....
hajorg, ik weet wat je bedoeld, jezus wat kut om een goede overgang te krijgen, ben ook nie tevreden over mijne
... maar ik heb hem nog niet ingeleverd
... hehehe

Bij deze mijn vervolg sequence, zoals ik al zei is het een terugblik naar de jaren 80; de atari, spectrum, msx, pacman, arkanoid etc. Het moet een oude splekast voorstellen, welke verroest is, en niet meer wordt bespeeld. Achterin een hoekje in een donkere kelder van een spelhal staat hij te wachten op zijn ....
Enjoy it ...
de PSD zal ik morgen uploaden voor mijn opvolger, hoop dat hij een snelle verbinding heeft; 12.4 MB te downloaden
Verwijderd
Die van jou ziet er btw ook dope uitOp vrijdag 05 april 2002 22:48 schreef PatrickPietens het volgende:
hajorg, ik weet wat je bedoeld, jezus wat kut om een goede overgang te krijgen, ben ook nie tevreden over mijne... maar ik heb hem nog niet ingeleverd
... hehehe
Verwijderd
3D Max? Kun je me uitleggen wat je allemaal- dan met maxie hebt gedaan?Op vrijdag 05 april 2002 23:52 schreef PatrickPietens het volgende:
[afbeelding]
Bij deze mijn vervolg sequence, zoals ik al zei is het een terugblik naar de jaren 80; de atari, spectrum, msx, pacman, arkanoid etc. !!!! Gemaakt in Photoshop, Illustrator en 3D Max (door TBK)!
vind hem wel dope ... probleem was dat ik eerst begonnen was met mijn eigen ... en daarna pas de overgang gepakt had, wrong!!!! maar goed, was toen al zover dat ik geen zin had om allen weg te gooien ... vandaar nu dit ... beetje jammer, had beter gekund, voor de rest ben ik tevreden!
compleet andere stijl dan jou
das cool!
compleet andere stijl dan jou
Kijk het binnenste deel; alles is in max gemaakt, en later bewerkt in photoshop om hem er lekker uit te laten zien ... lichteffecten ook in MaxOp zaterdag 06 april 2002 00:00 schreef Ann0 het volgende:
[..]
3D Max? Kun je me uitleggen wat je allemaal- dan met maxie hebt gedaan?
ik hoop dat die van mij ook beetje gaat lukken..
ik vind die van jullie erg top
om te kwijlen 
misschien is dit ook een leuke opzet voor et begin van een nieuw idee voor mijn site (trancebender.com) ben op dit moment creatiefloos (op zen goeiste nederlands)
ik vind die van jullie erg top
misschien is dit ook een leuke opzet voor et begin van een nieuw idee voor mijn site (trancebender.com) ben op dit moment creatiefloos (op zen goeiste nederlands)
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
TBK meets GoTOp zaterdag 06 april 2002 00:07 schreef TBKoen het volgende:
Ik wilt ook meedoen!!!!!! Dit is echt bruut zo'n sequence
Verwijderd
tuurlijk doe jij mee! (heb een hekel aan het feit dat mensen zich te slecht voelen voor zo'n project...)Op zaterdag 06 april 2002 16:18 schreef Junt het volgende:
ik doe niet mee...
ik heb een gebrek aan inspiratie
Verwijderd
nou ehh... qua niveau lig ik ook ver achter, want ik ben pas 3 en een halve week bezig met photoshop... Dit heb ik laatst gemaakt:
http://62.108.27.230/junt/MGS22.jpg
en
http://62.108.27.230/junt/feelskate.jpg
http://62.108.27.230/junt/MGS22.jpg
en
http://62.108.27.230/junt/feelskate.jpg
ziet er cool uit voor een beginner, bij mij op school (kunstacademie) zie ik mindere zooi langskomen ... wel scanlines fan of iet
...!
i know, maar al zovaak gedaan ... heb het ook veel gebruikt, maar het is zo'n tijdelijke hype, nu is dat pixelstretching weer helemaal in! ... kijk daar ook eens naar ...
Pixelstretching?
wooeeehoeeee, zeg ik iets wat de photoshopking (zoals iedereen beweert) Nozzman niet kent 
check deze URL : http://pixel.hku.nl/flyer_a.jpg
check deze URL : http://pixel.hku.nl/flyer_a.jpg
Photoshop king, ik? Whahahaha!!!
Ontopic: Junt, gewoon meedoen! Juist de combi van veschillende skills en input levert leuke resultaten op.
Ontopic: Junt, gewoon meedoen! Juist de combi van veschillende skills en input levert leuke resultaten op.
Verwijderd
gegeliciteerd met die titelOp zaterdag 06 april 2002 17:09 schreef Nozzman het volgende:
Verwijderd
JA?!Op zaterdag 06 april 2002 17:09 schreef Nozzman het volgende:
ok F0Ol, count me in als er nog plek is
Verwijderd
k danOp zaterdag 06 april 2002 17:11 schreef Junt het volgende:
[..]
JA?!
ok F0Ol, count me in als er nog plek is
bij deze daag ik de king uit voor een PS battle
You're on! Maarreh...jij moet serveren okee? bram@goldenbakery.nl voor de correspondentie...
nozz >> je krijgt te horen wanneer ... heb even druk met skwalle ... maar die battle komt zeker; ik serveer (Y)
Mooi, vuige, ranzige plaat. Erg lekker en niet zo mooi clean als iedereen vaak wil dat een plaat wordt. Schmutzig zeg maar!!Op vrijdag 05 april 2002 23:52 schreef PatrickPietens het volgende:
[afbeelding]
Zo, comment done
check mijn gitaarwerk site.. het plaatje wat aanvult is ook gepixel stretched... kan leuk zijn.. word het layout een beetje "plat" van.. maar verder is het wel ok
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
neeOp zaterdag 06 april 2002 20:21 schreef Junt het volgende:
krijg je een mailtje toegestuurd als je aan de beurt bent?
Of je moet me ff een mailtje sturen met dat verzoek, dan hou ik dat bij.
Fool; het is dan toch iets met jou compu daaro, wou al zeggen, Patrick maakt nooit fouten 
Junt, thnx voor het helpen!!!
Verwijderd
Hey, NPOp zaterdag 06 april 2002 20:40 schreef PatrickPietens het volgende:
Fool; het is dan toch iets met jou compu daaro, wou al zeggen, Patrick maakt nooit fouten
ZEER indrukwekkende pic trouwens, Patrick
maarruhh.... kent iemand een goede tutorial over quickmask mode?
dat wat je krijgt als je op Q drukt, lijkt meOp zaterdag 06 april 2002 20:48 schreef PatrickPietens het volgende:
wat bedoel je met quick mask?
Verwijderd
nou, ik zie veel dingen waar gesproken wordt over quickmask en layer masks.... kweet niet echt wat het is namelijk
oei ... layer masks zijn ZOOOOOOO belangrijk wil je goed werken met photoshop ... ik gebruik eigenlijk niets anders dan layer masks, blending modes, en adjustment layers ... en of course mijn wacommetje ...
je hebt mijn PSD, kijk er eens na en begin eens in de masks te kleuren met zwart of wit ... en je zult het effect ervan zien; de witte kleur zal het onderstaande plaatje laten zien, en met zwart veeg je weer weg. Werkt beetje als gum, alleen raak je geen gegevens kwijt, en je kunt er veel en veel meer mee. Probeer het eens uit, je zult zien dat het super fijn werkt ...
ga ook eens naar layers >> adjustment layer, en selecter bv. brightness & contrast ... schuif eraan en zie wat er gebeurt, check ook even de group with previous layer aan en zie wat er dan gebeurt!!!
je hebt mijn PSD, kijk er eens na en begin eens in de masks te kleuren met zwart of wit ... en je zult het effect ervan zien; de witte kleur zal het onderstaande plaatje laten zien, en met zwart veeg je weer weg. Werkt beetje als gum, alleen raak je geen gegevens kwijt, en je kunt er veel en veel meer mee. Probeer het eens uit, je zult zien dat het super fijn werkt ...
ga ook eens naar layers >> adjustment layer, en selecter bv. brightness & contrast ... schuif eraan en zie wat er gebeurt, check ook even de group with previous layer aan en zie wat er dan gebeurt!!!
* oh,when? wilde graag weten of het mogelijk is om nog iets achterin de rij geplaatst te worden..
Komende week word nogal druk met werken, plus een verbouwing van mijn huis waardoor mijn PC niet aangesloten is ( geen nood, mijn dagelijkse portie krijg ik wel binnen via de PC van me huisgenoot
)
Indien mogelijk, alvast bedankt!
Komende week word nogal druk met werken, plus een verbouwing van mijn huis waardoor mijn PC niet aangesloten is ( geen nood, mijn dagelijkse portie krijg ik wel binnen via de PC van me huisgenoot
Indien mogelijk, alvast bedankt!
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
ok tnx, ik zal er zo naar kijkenOp zaterdag 06 april 2002 20:52 schreef PatrickPietens het volgende:
oei ... layer masks zijn ZOOOOOOO belangrijk wil je goed werken met photoshop ... ik gebruik eigenlijk niets anders dan layer masks, blending modes, en adjustment layers ... en of course mijn wacommetje ...
ik ga nu een tuto doen over masks en blends
Verwijderd
Ook dit; hierzo
werkt bij mij niet
Die link van PatrickPietens werkt ook niet.[/edit]
Die van Junt wel.[/more edit]
werkt bij mij niet
Die link van PatrickPietens werkt ook niet.[/edit]
Die van Junt wel.[/more edit]
nu bij mij ook niet!!! junt ?
Deneb, en die link die ik had gegeven dan?
dat kan kloppen, volgens mij accepteert ie max 2 connecties (vast zn eigen server) en ik ben met DAP aan het downen
mag ik ookOp zaterdag 06 april 2002 21:19 schreef Blaise het volgende:
Mag ik nog een keer?? ik heb tijd over
Verwijderd
dat zal het zijn... het is trouwens de server van me broer (we hebben een LAN)Op zaterdag 06 april 2002 21:08 schreef FoOL het volgende:
[..]
dat kan kloppen, volgens mij accepteert ie max 2 connecties (vast zn eigen server) en ik ben met DAP aan het downen(met 6 k/s dus dat duurt nog ff
ik zal de file ff onder 2 andere adressen zetten:
http://62.108.27.230/junt/got1.psd
http://62.108.27.230/junt/got2.psd
En Karp is weer terug op het wereldwijde web sinds nu
zet me aub een plaats of 3/4 terug, ik heb nog geen PSP/PS geinstalleerd
ik hoop morgen weer alles op orde te hebben maar ff voor de zekerheid
mooie dingen in mn afwezigheid trouwens
mooie dingen in mn afwezigheid trouwens
* Pelle zelf ookOp vrijdag 05 april 2002 23:55 schreef hajorq het volgende:
Ik ben trouwens ook zeer benieuwd wat Pelle er van gaat maken
Ben net terug na 2 nachten vrijwel niet slapen, veel bier en 12 wedstrijden volleybal vandaag. Ziet er netjes uit in ieder geval; durf alleen niet te zeggen wanneer ik eraan kan beginnen, morgenavond wellicht.
Dit houdt dus in dat JayAnzee nu aan de beurt is...Op zaterdag 06 april 2002 21:55 schreef Karp het volgende:
En Karp is weer terug op het wereldwijde web sinds nu
Verwijderd
Oe!Op zaterdag 06 april 2002 22:04 schreef Pelle het volgende:
[..]
* Pelle zelf ook
Ben net terug na 2 nachten vrijwel niet slapen, veel bier en 12 wedstrijden volleybal vandaag.
Sport + Alcohol + VErmoeidheid , de zogenaamde SAVE methode, werkt prima om de meest freaky creaties te brouwen. Succes!
Ah!Op zaterdag 06 april 2002 22:21 schreef FoOL het volgende:
[..]
Dit houdt dus in dat JayAnzee nu aan de beurt is...
Dat komt op zich wel okay uit. Wou net vragen of ik misschien een weekje later kon beginnen, maar op zich kan ik morgen wel een leuk iets in mekaar knallen dunkt me.
Vanavond niet meer, sorry.
Kan ik mij opgeven aan de n00b-kant? ik begin nu fotosoep beetje onder de knie te krijgen, dus moet lukken
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
andere verwoording om me niet tussen de goeden neer te zettenOp zondag 07 april 2002 12:45 schreef Junt het volgende:
n00b kant?
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
ik had dacht ik ook wel eens in dit topic een discussie gelezen dat alle goeie fotosjoppers aan 1 kant gezet werden en alle n00bs aan de andere kant, maar dat bedoel je dus niet, want dat is toch niet meer?
/me heeft ook een request als GeniusDex
ik dacht dat dus ookOp zondag 07 april 2002 12:51 schreef Junt het volgende:
ik had dacht ik ook wel eens in dit topic een discussie gelezen dat alle goeie fotosjoppers aan 1 kant gezet werden en alle n00bs aan de andere kant, maar dat bedoel je dus niet, want dat is toch niet meer?
ok, plak me dan maar tussen andere n00bsOp zondag 07 april 2002 14:13 schreef Blaise het volgende:
Er is geen n00b-kant, gewoon gemixt.
net ff met filters gekloot enzo: 1600x1200
ook niet echt mijn stijl, maar na 2 willekeurige filters zag het er zo uit en vond ik 't ook wel cool (daarna nog een filtertje of 3 eroverheenOp zondag 07 april 2002 16:37 schreef Junt het volgende:
hmm... ziet er goed uit, maar het is niet echt mijn stijl
Meer een basis als begin van iets, als achtergrond, maar niet als ding op zichzelf. Maar dit kan je wel uitwerken tot iets leuks.Op zondag 07 april 2002 16:31 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
ok, plak me dan maar tussen andere n00bs
net ff met filters gekloot enzo: 1600x1200
Verwijderd
/me zit nog steeds niet achter een n00b (of is TBKoen dat wel?)Op zondag 07 april 2002 18:27 schreef FoOL het volgende:
Ik heb jullie (Junt en GeniusDex) maar achter elkaar gezet. Zo tevreden?
nee hoor, is goed
Dit topic is gesloten.