(in koor) Ja mophor!!!
tis hier soms net sesamstraat
jaaaaaaaaaaaaaahhh!!!Op woensdag 03 april 2002 18:53 schreef mophor het volgende:
/me weet wel waar de fout zit...
wil je het ook weten?
nee horOp woensdag 03 april 2002 18:53 schreef mophor het volgende:
/me weet wel waar de fout zit...
wil je het ook weten?
als je functies aanroept moeten ze er wel zijn natuurlijk
tip: kopieer ook de functies
Op woensdag 03 april 2002 18:54 schreef SFie het volgende:
Verwijderd
we zijn psychotischOp woensdag 03 april 2002 18:55 schreef mophor het volgende:
als je functies aanroept moeten ze er wel zijn natuurlijk
tip: kopieer ook de functies
edit: hoe wist je dat ik dit ging zeggen
Verwijderd
ffies flink doorspammen op deze manier danOp woensdag 03 april 2002 18:55 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
![]()
![]()
[edit]
woei! nog 8 posts voor |HunterPro| 1000 posts heeft!
DOS-edit op een XT laptop is nóg coolerOp woensdag 03 april 2002 18:57 schreef PatrickPietens het volgende:
Patrick heeft hem ook al gezien; en hoeft het daarom niet nog eens te weten
Notepad stukje nostalgie, dat is zo, back in the days ... iedereen in frontpage bezig en jij maar coden in notepad ... heerlijk!!!
Verwijderd
atari?Op woensdag 03 april 2002 18:58 schreef PatrickPietens het volgende:
hoe zit het met onze sequencers op dit moment, is er alweer nieuw materiaal ... trouwens over nostalgie gesproken; ik weet waar ik mijn sequence over ga houdenback in the days !!!!
Choezo jei!Op woensdag 03 april 2002 18:59 schreef FoOL het volgende:
alles werkt, als je dat ontkent moet je nog eens op F5 drukken
maw
laten we weer ontopic gaan
Verwijderd
Op woensdag 03 april 2002 18:59 schreef FoOL het volgende:
alles werkt, als je dat ontkent moet je nog eens op F5 drukken
maw
laten we weer ontopic gaan
Verwijderd
Je bent mij toch niet vergeten he...Op dinsdag 02 april 2002 15:10 schreef JunkyJaz het volgende:
Yo, count me in!
/me gaat zich in een hoekje zitten schamen...Op woensdag 03 april 2002 20:44 schreef JunkyJaz het volgende:
[..]
Je bent mij toch niet vergeten he...
http://flickr.com/photos/itommy/
Ho ho ho slow down Dan!Exercy:
Ik zit te denken, zou het geen tof idee zijn dat als je een flash film ontwikkeld? (Soort vervolg op Sequences) Dat ieder 1 ding erbij mag maken + animeren???
Lijkt me wel tof!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik ken ook een woord -> gekwezel en dat betekent gezwets laten we het ff over het onderwerp hebben.Op woensdag 03 april 2002 21:45 schreef Deneb het volgende:
Deneb heeft twee nieuwe woorden geleerd vandaag.
• conceptkings
• gekibbel
Deneb dient een verzoek in om herhaaldelijk achter aan de lijst gesloten te worden.
Wy ? Deze PC gaat morgen voor harde euro's de deur uit, en de nieuwe moet nog besteld worden.
Is er nog wat op TV de laatste tijd![]()
nou nou ... even rustig aan hoor; toch hartstikke leuk dat deneb hier nog wat anders leert dan alleen photoshop etc.!Op woensdag 03 april 2002 22:27 schreef McHummer het volgende:
[..]
Ik ken ook een woord -> gekwezel en dat betekent gezwets laten we het ff over het onderwerp hebben.
me too!Op woensdag 03 april 2002 23:00 schreef Type het volgende:
dit is een chat-topic geworden
IK WIL PICS ZIEN!
Verwijderd
Hehehe, inderdaad dat Nederlands is verdraait lastig.Op woensdag 03 april 2002 22:37 schreef PatrickPietens het volgende:
[..]
nou nou ... even rustig aan hoor; toch hartstikke leuk dat deneb hier nog wat anders leert dan alleen photoshop etc.!
Verwijderd
Verwijderd
***Op woensdag 03 april 2002 14:55 schreef FoOL het volgende:
[..]
vreemde reactie. Nozzman verkondigt zijn mening hier en jij voelt je 1) meteen persoonlijk aangesproken en 2) lichtelijk verontwaardigd misschien? 3)of zit ik ernaast?
Heyyyyyyy zoals je hier boven wel kan lezen voelde ik dat ook niet zo..En snap best dat men af en toe een beetje knorrig uit de hoek kan komen terwijl het niet zo bedoeld was (hebt daar ook vaak last van).Maar snap wel dat je niet iedereen over een kam moet scheren..En dat het zoals als al gezegt is het re procjekt pas in de baby fase is .En dat er zeker wel weer wat moois van gemaakt zal wordenOp woensdag 03 april 2002 15:44 schreef Nozzman het volgende:
[..]
Gaat er mij om dat vorige project gewoon mooiere dingen gemaakt werden, weet verder niet waaraan dat ligt. Is maar mening, dus voel je niet persoonlijk aangevallen.
none
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Als ik het goed heb gezien zijn psilo en kwakeld9gitaarwerk:
aan wie is de volgende bal??
(de rij gaat toch van onder naar boven? en de blauwe is aan de beurt? )
Verwijderd
Ben net aan de beurt geweestOp donderdag 04 april 2002 00:26 schreef willem169 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gezien zijn psilo en kwakeld9
nu aan de beurt. Heb geen idee hoe lang het nog gaat duren tot wanneer de volgende (Blaise & Exercy) aan de beurt zijn, en wanneer alle lijsten en graphics weer geupdate zijn...
very,very nice dude!psilo:
nou, hier issie dan.. lekker fout
[afbeelding]
misschien zitten d'r nog foutjes in enzo, maar ben er nu ff flauw van
Ik zorg wel ff dat Blaise de .psd krijgt
GREAT SHOTOp donderdag 04 april 2002 01:59 schreef psilo het volgende:
nou, hier issie dan.. lekker fout
[afbeelding]
misschien zitten d'r nog foutjes in enzo, maar ben er nu ff flauw van
Ik zorg wel ff dat Blaise de .psd krijgt
Verwijderd
netjes! heb je ook je management systeem aan de gang? Dat blijkt toch wel handig (als mensen bijvoorbeeld een <a> of een <b> vergeten af te sluiten ofzo). Ik had 't trouwens zo gemaakt dat ik alleen berichten kan hiden, niet deleten (ik heb een beetje een aversie tegen dingen meteen weggooien), is handig voor dubbelpostsOp donderdag 04 april 2002 08:24 schreef FoOL het volgende:
lekker wat elementen uit je ouwe sequence, psilo
Zorg je ervoor dat ik de PSD ook ff krijg?
verder:
/me Major update *
Het commentaarpostsysteem werkt!
Thumbs up for insanity!
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Op donderdag 04 april 2002 11:48 schreef GeniusDex het volgende:
fout op de site: als je helemaal uitgezoomd bent kun je niet meer inzoomen
Thumbs up for insanity!
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
is fout van FoOl. volledig uitzoomen == tabel past in div == scollbar foetsie (staat op auto)Op donderdag 04 april 2002 11:56 schreef GeniusDex het volgende:
hij doet 't weerIk kan nu ook verder dan net uitzoomen, maar volledig uitgezoomd is me scrollbar weggies
Verwijderd
doe ff icq naar mij (130044370), ik host 'm welOp donderdag 04 april 2002 12:39 schreef psilo het volgende:
hmmz ik heb ff geen webspace voor m'n .psd
hij is 2.11 MB gezipt, dus ik weet ook niet of ik hem kan mailen
Verwijderd
gedaan, was het effe vergeten...Op donderdag 04 april 2002 14:39 schreef Deneb het volgende:
En zo hoort het ook. Fool ik heb gisteren een verzoek ingediend. Kan dat ?
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
http://flickr.com/photos/itommy/
dat mag iets duidelijkerOp donderdag 04 april 2002 15:53 schreef Exercy het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk? 1600 pixels? Andere aan de zijkant ofzow?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
no matter! dan heb ik toch t rustig op school...is vlak voor mn examen, veel facultatief les, n beetje leren tussendoor... en dan weer mn creativiteit uitleven op PSP/PS! no problemoOp donderdag 04 april 2002 17:17 schreef FoOL het volgende:
[..]
Dan heb je een probleemreken maar op twee weken
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
[offtopic, alweer]Op donderdag 04 april 2002 17:19 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
no matter! dan heb ik toch t rustig op school...is vlak voor mn examen, veel facultatief les, n beetje leren tussendoor... en dan weer mn creativiteit uitleven op PSP/PS! no problemo
Met n beetje geluk ga ik naar de Kunstacademie in Den Haag, grafische en typografische vormgeving volgen, maar misschien moet ik dit jaartje vwo6 nog overdoenOp donderdag 04 april 2002 18:02 schreef SFie het volgende:
wat ga je later studeren heidi?
[/offtpc]
Verwijderd
no matter! dan heb ik toch t rustig op school...is vlak voor mn examen, veel facultatief les, n beetje leren tussendoor... en dan weer mn creativiteit uitleven op PSP/PS! no problemo
Op donderdag 04 april 2002 18:10 schreef SFie het volgende:
als ik dat zo lees
daar heeft FoOL geen zin in Vraag het maar aan mophorOp donderdag 04 april 2002 18:20 schreef Timpie het volgende:
je kan alleen in en uitzoomen als je muis boven die plaatjes hangt, misschien dat je dat nog kan veranderen
Verwijderd
pssht, hier VWO 4 waarschijnlijk nog een keer ;(Op donderdag 04 april 2002 18:08 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Met n beetje geluk ga ik naar de Kunstacademie in Den Haag, grafische en typografische vormgeving volgen, maar misschien moet ik dit jaartje vwo6 nog overdoenen dan ga ik pas volgend jaar naar die opleiding.
alledrieOp donderdag 04 april 2002 19:30 schreef Type het volgende:
[edit]
en we zijn bijna jarig allebei![]()
en als je op F5 drukt?Op donderdag 04 april 2002 19:11 schreef kwakeld9 het volgende:
Waarom is er met de website :-> ?
Sequence mist wat plaatjes
VWO6 voor 2 jaar terug afgerond, door teveel zelf bezigheden toch wel er twee jaar overgedaanOp donderdag 04 april 2002 19:30 schreef Type het volgende:
[..]
pssht, hier VWO 4 waarschijnlijk nog een keer ;(
je hebt het dus nog ver geschopt joh
[edit]
en we zijn bijna jarig allebei![]()
Verwijderd
uuhm. ik zie um echt nietOp donderdag 04 april 2002 19:44 schreef FoOL het volgende:
[..]
alledrie23, 24, 26
[..]
en als je op F5 drukt?![]()
Verwijderd
Op donderdag 04 april 2002 19:44 schreef FoOL het volgende:
[..]
alledrie23, 24, 26
Verwijderd
Verwijderd
ik zie tot nu toe alles...Op donderdag 04 april 2002 20:45 schreef kwakeld9 het volgende:
[..]
uuhm. ik zie um echt niet
Alleen die van psilo, maar niet die van mij.
Doe je stiekem aan censuur ofzo
Op donderdag 04 april 2002 21:15 schreef Type het volgende:
ennuh, _Sanniej_ is 29 april geloof ik, als jullie _Sanniej_ kennen...
Verwijderd
photoshop: ctrl-R -> linialenOp donderdag 04 april 2002 21:31 schreef |HunterPro| het volgende:
wat ik me wel afvraag, psilo, is hoe maak je dat centimeterdingetje onderaan? Is dat helemaal zelf in elkaar gefrunnikt of een standaard pathje samen met andere ruige dingen (zoals zie stippellijntjes en kruisjes) uit een library
En hoe maak je for crying out loud die achtergrond zo 'grungy steellike'?
uhm.. uhmm.... /me is a N00B!!!![]()
![]()
Verwijderd
Verwijderd
daar ben ik toch voor?Op donderdag 04 april 2002 22:55 schreef Blaise het volgende:
[afbeelding]
download em hier. *uploading
Owja, ik heb geen guidlines, ik gebruik ze nooit, en weet ook niet hoe je die dingen gebruikt, ik neem aan dat iemand dat wel even voor mij wil doen.
Verwijderd
Misschien moet je gewoon eens de eerste post van deze thread lezen en op de site kijken?Op donderdag 04 april 2002 23:43 schreef gitaarwerk het volgende:
ruig!!.. 2 behoorlijk vette pics!!
wie zijn er nou al geweest, en wie zijn er zo aan de beurt?
btw,..nog ff handig om de ergeltjes te weten..of staan die bij het vorge suquence project?
jaOp vrijdag 05 april 2002 07:49 schreef Nozzman het volgende:
Ehm...ben ik nu aan de beurt?
The bastards have landed.
Verwijderd
Dit waarschijnlijk om het bestand te behapstukken te houden. Een bestand waarin je alle layers behoudt en alleen maar maskt wordt bij zo'n project gigantisch groot. De textlayers zal ie denk ik hebben gerasterized om extra effecten toe te kennen aan de layer.Op vrijdag 05 april 2002 09:49 schreef Noodles het volgende:
Die van Psilo en Blaise vind ik machtig mooi
vraagje aan Psilo: ik heb de psd bekeken en zie dat alle tekst is gerasterized en dat als je alle layers weghaald behalve de background, de background zelf al een heel plaatje is. Komt die background nu ergens anders vandaan of heb je die ook zelf gemaakt. Zo ja, waarom bestaat die niet uit heel veel layers. Heb je heel veel layers met elkaar gemerged?
Mee eens. Wat ik eigenlijk zou willen vragen is of een 'pro' (iemand die door mensen op school een pro wordt genoemdIk vind het namelijk leuk als ik goed kan zien hoe een plaatje is opgebouwd, dan leer ik er nog wat van. Als alle layers worden gemerged kun je er weinig aan zien.
Waarschijnlijk welZijn die dieren in illustrator gemaakt? ik vind ze wel leuk.
die stippellijntjes zijn denk ik gewoon paths die met een stippelbrush zijn gevuld.vraagjes aan Blaise: hoe maak je die stippellijnen op een makkelijke manier of koste dit veel handenarbeid?
Zo ziet het er wel uit, of misschien met een Wacommetje gemaaktdat sequence op de achtergrond, zijn dat 2 scans overelkaar?
uhuh ... probeer en nog eens probveren, dat is de enige manier ... ik hev van mijn leven nog nooit tutorials doorgelezen; boeken gelezen etc. Je moet het zelf proberen, experimenteren, that is the only way ...Op vrijdag 05 april 2002 10:30 schreef |HunterPro| het volgende:
Mee eens. Wat ik eigenlijk zou willen vragen is of een 'pro' (iemand die door mensen op school een pro wordt genoemd) zo'n vette afbeelding wil maken, en een tutorial/howto van het hele verhaal schrijven, zodat alle newbies (including me) nou eens dat soort effecten gaan masteren, aangezien ik er nu nog niks van bak. Een hoop tutorials op internet zijn vrij goed, maar ik vind hier toch ook een hoop effectjes en 'grapjes' die je niet echt weet te beschrijven en daardoor ook vrij lastig in een zoek-query zijn te bevatten.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq