Op woensdag 03 april 2002 13:27 schreef DaNCe2k het volgende:
ik heb ff wat voorbereid om zo wat wachttijden te vermijden. (alles onder voorbehoudt off-course, nog ff wachten op mijn voorganger, en dan aanpassingen treffen.
Behold:
[afbeelding]
Kijk. Dit lijkt mij dus precies
niet de bedoeling van dit project. Natuurlijk hou je de wachttijden hierdoor kort, maar ze zijn al ingekort doordat we twee kanten opwerken. De kunst van dit project is juist om jezelf te laten inspireren en je artwork baseren op het werk van je voorganger en dat te combineren met je eigen stijl.
Jij bent nu al vrolijk bezig met een eigen stukkie artwork, wat zeer waarschijnlijk niets te maken heeft en totaal niet overeenkomt met het werk van mOrPhie.
Ik quote uit mijn eerste post:
Op maandag 01 april 2002 14:22 schreef FoOL het volgende:
Verdere doelstellingen?
Ja, kijk maar eens naar The Sequence en zoom uit met je scrollwheel. Dan zie je dat er totaal geen eenheid in lijkt te zitten. Probeer dus om je eigen artwork als het ware te integreren in dat van je voorganger (probeer bijvoorbeeld te kleuren gelijk te houden, of ze slechts een beetje te wijzigen). Hier zijn niet echt regels voor op te stellen, dus probeer het gewoon, naar eigen inzicht uiteraard.
Dat leek me eigenlijk duidelijk genoeg. Misschien kom ik zeikerig over, maar dit is gewoon niet de bedoeling en dus not done. Ik kan je moeilijk gaan verplichten wat anders te gaan doen, dus denk er zelf nog even over na, en
laat dit dan een aanwijzing zijn voor de anderen.
Amen.
edit:
Kijk nog eens naar het werk dat mophor en Iguana hebben ingeleverd. Of je het nou mooi vindt of niet, je kunt zien dat mophor mijn kleuren en vormen heeft overgenomen en er een eigen wending aan heeft gegeven, en Iguana neemt dat weer perfect over door het thema verder voort te zetten. Dat brengt eenheid in het project, en dat is juist het moeilijkste van alles; samenwerken, en toch je skills en eigen stijl laten zien.
Amen.