[thema] re-sequence

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste
Acties:
  • 4.291 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARGH WAT BENNIK LAAT :)
naja count me in! :) ik lees de topic strax wel verder door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 22:03 schreef Nelis het volgende:
Stel je voor dat je achter/voor een minder iemand komt zeg, geez. Weet je wat, laten we gewoon het werk van tien diehards en die door elkaar gooien, weet je zeker dat er iets leuks uitkomt. Of nóg leuker, we kijken wie er een groen/zwart icoon met gradient heeft en dan mogen alleen die mensen meedoen, briljant gewoon |:(

Streep mij maar weg bij deze
Dude! Chill.
Dit heeft toch niets te maken met 'minder' of 'beter' of zoiets..Dit leek ons gewoon cool, zou toch wel iets moois op kunnen leveren..?
En om nou jezelf te schrappen van die lijst..nah, beetje overdreven dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 22:27 schreef IainHecker het volgende:
[..]
Wil je me inschrijven? Aan de amateurskant aub! :+
ja we zijn ingelicht :P
ik gooi je wel aan de kant :P

links:
- Iainhecker
- Razorfist
- strike
- Slaytanicmartijn

rechts:
- oh, when
- J-roen
- Tim Schuhmacher
- SFie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 22:29 schreef JayAnzee het volgende:

[..]

Dude! Chill.
Dit heeft toch niets te maken met 'minder' of 'beter' of zoiets..
Ik vraag me af waar het dan wel mee te maken heeft (allemaal van phusion en allemaal goed, toeval? lol) :{. Anyways, jullie phusionlui kunnen toch ook gewoon iets met elkaar afspreken en dit idee zo laten lopen zoals het loopt :? Waarom moeten alle diehards op GoT zichzelf altijd 'boven' iemand plaatsen en de rest links links laten liggen :?

Maargoed, laten we maar weer ontopic gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 22:05 schreef Diggie het volgende:
ja idd zeg...vind et wel flauw dat opeens alle goeie achter elkaar moeten en je zo dus een kant met mensen krijgt die misschien wat minder goed kunnen fotosoepen en een kan met de die hards...
Ben ut 100% met je eens... het slaat gewoon totaal nergens op om de minder goede fotosoepers te scheiden van de mensen met wat meer ervaring... maakt het nou uit in wat voor volgorde die bitmaps achter elkaar komen?! (ja hooguit de kleuren en de stijl, meer niet) Maar goed, laten we de sfeer niet verpesten en er gewoon iets moois van maken (zonder gezeik over wie er beter is en wie niet)...

count me in too ya f00l :P !! (achter aan de lijst graag, ik heb morgen niet zo heel veel tijd namelijk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 22:29 schreef JayAnzee het volgende:

[..]

Dude! Chill.
Dit heeft toch niets te maken met 'minder' of 'beter' of zoiets..Dit leek ons gewoon cool, zou toch wel iets moois op kunnen leveren..?
En om nou jezelf te schrappen van die lijst..nah, beetje overdreven dunkt me.
(na het lezen van de hele topic, al weer +100 posts oud...)

ehm daar kwam het wel op neer, zeg nou eerlijk...
jezelf schrappen v/d lijst is wel heel overdreven imho...
maar op zich moet het niet uitmaken waar je geplaatst wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 22:37 schreef Ceyene het volgende:

[..]

count me in too ya f00l :P !! (achter aan de lijst graag, ik heb morgen niet zo heel veel tijd namelijk)...
nou, morgen wordt het iig niet :D

^
- Ceyene
- Iainhecker
- Razorfist
- strike
^
[edited]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 22:39 schreef FoOL het volgende:

[..]

nou, morgen wordt het iig niet :D

^
- Ceyene
- Iainhecker
- Razorfist
- strike
^
[edited]
mzmz you missed me !

EDIT UPZ lamaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me vraagt zich af hoe het gaat met kidfunk en tec... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me deelt FoOl mede dat W&G'ers met een gemiddelde snelheid van 1 plaat per dag werken, hier dus 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me meent toch echt dat mophor en dayoman al na een paar uur klaar waren en vraagt zich daarom af of tec en kidfunk ook genoeg hebben aan deze tijd. Zo ja kunnen ze wel degelijk al klaar zijn.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is dan ook een meester designer :o (:r)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me deelt mede dat hij een hekel heeft aan rode tekst en [ me ] tags ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
* Karp deelt mee dat je geen PS-master hoeft te zijn om mee te doen

* Karp gebruikt PSP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08-2020
dan dan pech is voor karp, omdat dat niet de regels zijn, only PS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Op maandag 01 april 2002 22:49 schreef FoOL het volgende:
/me vraagt zich af hoe het gaat met kidfunk en tec... :)
* tec ziet net dat er ERG snel gedesigned wordt, helaas zul je op zijn creatie tot morgen moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 23:15 schreef PatrickPietens het volgende:
dan dan pech is voor karp, omdat dat niet de regels zijn, only PS
nope... alleen PSD, dat is een wezenlijk verschil... ik heb ook illustrator gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Nu online
nee, er staat alleen psd's

dan kan ik best met PSP mee doen :D
just wait and see people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
tering, ben je een dagje touren met je motor, gaat 'ie zoiets beginnen... had allang mee kunnen doen! Nee, zonder gein, * Count me in! *

willem169 doet mee dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me * /me Okay , zet me iig maar in de lijst, als ik geen tijd heb schrap je me maar, Deneb en geen tijd gaat niet samen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Ten eerste zeggen jullie zelf dat het geen reet uitmaakt waar je geplaatst wordt, daar spreek je jezelf dus hard op tegen want dan zouden jullie niet zo'n probleem hierover moeten maken. Voor ons maakt het niet zozeer uit, maar ik persoonlijk zou het koel vinden. Ten eerste kennen we elkaar goed, kunnen goed met elkaar opschieten en weten ongeveer wat we van elkaar kunnen verwachten. Als wij tegelijk hadden aangemeld, zou het dan wellicht wel rechtvaardigen om achter elkaar te mogen? Of is dit toch een kwestie van 'beter' - 'minder'? Zijn jullie er zo dermate op tegen dat wij als 'lui' bij elkaar in een segment geplaatst worden, dat jullie jezelf al te gauw in een hoekje gooien van 'minder'. Als jullie ons dan van discriminatie beschuldigen zou ik toch even een goede blik wagen in de spiegel, want jullie maken je dan aan hetzelfde schuldig.; 'Die hards' (kuch, wat haat ik die term) forceren tussen 'n00bs' (deze term haat ik nog erger) te plaatsen. Maar ja, dat is jullie assumptie. Zullen we het even eens van de 'prototype' perspectief bekijken. ;) Here goes:
De 'gewenste' positionering heeft niets met skills te maken, maar om de doodeenvoudige reden dat we JA, idd van dezelfde groepering komen en JA graag een gezamelijke contributie als een geheel willen doen, maar vooral en VOORAL omdat we elkaar goed kennen.
Mocht je nog steeds bezwaar hebben Nelis en consorten, stap dan niet uit de re-sequence, maar laat mij de eer daar maar voor nemen. Opdat iedereen zich weer vrolijk kan gedragen, aangezien wij hier toch de grote boosdoeners zijn van de re-sequence en onze interventie zou leiden tot het WO3 der photoshoppers. Hopelijk zie je de belachelijkheid in van dit standpunt, en anders jammer. Ik dank u allen voor het lezen van dit pleidooi :P ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Nu online
Op maandag 01 april 2002 23:51 schreef prototype het volgende:
....onze interventie zou leiden tot het WO3 der photoshoppers.
Gellukkulug

* Karp is veilig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 23:51 schreef prototype het volgende:
Dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Ten eerste zeggen jullie zelf dat het geen reet uitmaakt waar je geplaatst wordt, daar spreek je jezelf dus hard op tegen want dan zouden jullie niet zo'n probleem hierover moeten maken. Voor ons maakt het niet zozeer uit, maar ik persoonlijk zou het koel vinden. Ten eerste kennen we elkaar goed, kunnen goed met elkaar opschieten en weten ongeveer wat we van elkaar kunnen verwachten. Als wij tegelijk hadden aangemeld, zou het dan wellicht wel rechtvaardigen om achter elkaar te mogen? Of is dit toch een kwestie van 'beter' - 'minder'? Zijn jullie er zo dermate op tegen dat wij als 'lui' bij elkaar in een segment geplaatst worden, dat jullie jezelf al te gauw in een hoekje gooien van 'minder'. Als jullie ons dan van discriminatie beschuldigen zou ik toch even een goede blik wagen in de spiegel, want jullie maken je dan aan hetzelfde schuldig.; 'Die hards' (kuch, wat haat ik die term) forceren tussen 'n00bs' (deze term haat ik nog erger) te plaatsen. Maar ja, dat is jullie assumptie. Zullen we het even eens van de 'prototype' perspectief bekijken. ;) Here goes:
De 'gewenste' positionering heeft niets met skills te maken, maar om de doodeenvoudige reden dat we JA, idd van dezelfde groepering komen en JA graag een gezamelijke contributie als een geheel willen doen, maar vooral en VOORAL omdat we elkaar goed kennen.
Mocht je nog steeds bezwaar hebben Nelis en consorten, stap dan niet uit de re-sequence, maar laat mij de eer daar maar voor nemen. Opdat iedereen zich weer vrolijk kan gedragen, aangezien wij hier toch de grote boosdoeners zijn van de re-sequence en onze interventie zou leiden tot het WO3 der photoshoppers. Hopelijk zie je de belachelijkheid in van dit standpunt, en anders jammer. Ik dank u allen voor het lezen van dit pleidooi :P ;).
:{ keej... zeg al niks meer...
Op maandag 01 april 2002 23:56 maakte Karp een snuggere opmerking...
hoewel... ik gebruik ook geen ps... hou ut lekker bij the Gimp (ja ik doe wel aan psdtjes...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

First of all: Count me in...

Ook al wordt er een beetje gepikeerd gereageerd... /me vindt dat bepaalde mensen met comment op de volgorde wel een punt hebben.
Al hoeft dat natuurlijk in dit geval niet alleen terug te slaan op ieder persoon met een gradient in z'n icoon en niet puur en alleen op de posts in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:35

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ach ach ach. Ik wil best mee doen met dit projectje. Dussuh, als het nog kan » count me in. ;)

Moet ik elke dag blijven kijken (wat ik sowieso doe hoor ;) ) of ik aan de beurt ben of krijg ik ff een mailtje gedropped in mijn mailbus?

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Waarom andere progs? Photoshop is goddelijk! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op dinsdag 02 april 2002 00:05 schreef Blaise het volgende:
Waarom andere OS's? Unix is goddelijk! 8-) :?
Misschien omdat:

a) Sommige OS's geen Photoshop beschikbaar voor is.
b) Photoshop muchos piekelos kost, en alternatieven al gauw niet. (lees gratis/betaalbaar voor de gemiddelde consument)
c) Leercurve over het algemeen bij andere programma's korter is, dan bij Photoshop. Dat hangt echter toch uiteindelijk van de end-user zelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deneb wil zich er niet mee bemoeien, maar....
graag een gezamelijke contributie als een geheel willen doen, maar vooral en VOORAL omdat we elkaar goed kennen.
Oh, zeg dat dan meteen. ;)

Moet kunnen.

Maar ik kan ook wel begrijpen dat er mensen zijn die voordat je dit schreef er vreemd tegen aan keken.
En als /13 Nelis er dan toevallig is kun je wat verwachten. :)

Relex. ook dit is voor the fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Nu online
d) PSP makkelijker is voor simpele dingen
e) PSP meer intuitief werkt

DISCLAIMER: Het hierboven genoemde is een mening, indien u het hier niet mee eens bent, dicsuzzieer dan op nivo en begin niet met neanderthalerkreten. Mening zijn over het algemeen persoonlijk en aangezien er maar een paar biljoen personen zijn, kunnen meningen verschillen. Houd A.U.B hier rekening bij met uw reaktie.
B.V.D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 00:05 schreef Blaise het volgende:
ik kies alleen voor the Gimp omdat:

- ...Photoshop godsgruwelijk duur is, en the Gimp gratis is :P
- ...het ook onder andere besturingssystemen werkt...
- ...ik onlangs mijn 'backup' van Photoshop per ongeluk heb weggegooid :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
e) PSP meer intuitief werkt
Dat had ik nou juist met Photoshop, en niet met PSP :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op dinsdag 02 april 2002 00:11 schreef Deneb het volgende:
Deneb wil zich er niet mee bemoeien, maar....
[..]

Oh, zeg dat dan meteen. ;)

Moet kunnen.
Daar heb noch ik noch de anderen jammergenoeg de kans voor gekregen.
Maar ik kan ook wel begrijpen dat er mensen zijn die voordat je dit schreef er vreemd tegen aan keken.
En als /13 Nelis er dan toevallig is kun je wat verwachten. :)
Assumeren is een foute zaak, dat is maar weer gebleken. Op een punt heb ik zelf maar aktie ondernomen, want zwijgen is al voor velen bevestigen. Hopelijk heb ik het met mijn post enigzins de foute gedachten van sommigen kunnen rectificeren.
Relex. ook dit is voor the fun.
Als dat niet zo was had ik al lang een offerte aangemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 23:04 schreef OzBoz in een heel ander topic het volgende:
[b]/me [/b]
En dat mag die nu van me weer doen. :P
[edit]Deneb moet er over 4,5 uur weer uit, maar leest nog even door...[/edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:32

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle heeft zich lekker buiten deze discussie gelaten :)

Alles wat ik erover wil zeggen is: doe alleen mee als je het leuk vind, maak er iets moois van, en laat je er niet door ontmoedigen maar juist lekker door motiveren als jij (of anderen vinden) dat je niet tussen de 'diehards' hoort.
Jammer dat Nelis niet meer meedoet, ik hoop dat 'ie zich nog bedenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Geez, dit hele topic draait niet om mij hoor :o :D. Ik had allang voorgesteld om weer ontopic te gaan, dus nogmaals bij deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op dinsdag 02 april 2002 00:29 schreef Nelis het volgende:
Geez, dit hele topic draait niet om mij hoor :o :D. Ik had allang voorgesteld om weer ontopic te gaan, dus nogmaals bij deze :)
Jouw provocatie (die veel mensen delen), mijn verdediging. Nogmaals bij deze, doe je nog mee of denk je van nee, laat die prototype maar lullen.; Ik ga m'n ego wel verder aftrekken ?, want dan doe ik ook wat ik heb gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 00:31 schreef prototype het volgende:

[..]

Jouw provocatie (die veel mensen delen), mijn verdediging. Nogmaals bij deze, doe je nog mee of denk je van nee, laat die prototype maar lullen.; Ik ga m'n ego wel verder aftrekken ?, want dan doe ik ook wat ik heb gezegd.
Nouja, moet ik hier serieus op reageren :? Ik blijf gewoon bij mijn standpunt daar ben ik toch zeker vrij in? Beetje raar om zo je gelijk te halen, ik verlang toch ook niet van jullie dat jullie wel of niet meedoen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op dinsdag 02 april 2002 00:35 schreef Nelis het volgende:

[..]

Nouja, moet ik hier serieus op reageren :? Ik blijf gewoon bij mijn standpunt daar ben ik toch zeker vrij in? Beetje raar om zo je gelijk te halen, ik verlang toch ook niet van jullie dat jullie wel of niet meedoen? :)
Hallo? ben jij niet degene die zei, streep mijn naam maar weg want die lui zitten bij elkaar? Kijk, DAT is pas een rare manier om je gelijk te halen. Heb je eindelijk je zin, is het nog niet genoeg. Goed, bij deze dan dwing ik je weer terug en stap ik zelf er uit. Zo, iedereen weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Ej! Als iedereen nou es lief deed, meehuggde in de * Pelle * en er een toffe re-sequence van maakt, dan komt het allemaal goed 8-)

Kom kom kom kom, iedereen even :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 00:38 schreef prototype het volgende:

[..]

Hallo? ben jij niet degene die zei, streep mijn naam maar weg want die lui zitten bij elkaar? Heb je eindelijk je zin, is het nog niet genoeg. Goed, bij deze dan dwing ik je weer terug en stap ik zelf er uit. Zo, iedereen weer blij.
Ik wou gewoon aangeven hoe ik er over dacht en ik hoopte dat jullie die mening bij nader inzien ook deelden maar ik neem aan dat je slim genoeg bent om in te zien dat dat op deze manier niet hoeft. Maargoed, ik leg me er dan gewoon bij neer, niets aan de hand verder ofzo. Einde verhaal :)

[edit]
Eens met Pelle :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Op maandag 01 april 2002 22:56 schreef FoOL het volgende:
/me meent toch echt dat mophor en dayoman al na een paar uur klaar waren en vraagt zich daarom af of tec en kidfunk ook genoeg hebben aan deze tijd. Zo ja kunnen ze wel degelijk al klaar zijn.
;)
zie hier uw antw.._
Op maandag 01 april 2002 19:59 schreef kidfunk het volgende:
kzorg dat ik voor morgen middag klaar ben..dan kan psilo het van daar weer overnemen.. zo eerst ff naar de movie's
:)
any-way

_
Op maandag 01 april 2002 22:05 schreef Diggie het volgende:
ja idd zeg...vind et wel flauw dat opeens alle goeie achter elkaar moeten en je zo dus een kant met mensen krijgt die misschien wat minder goed kunnen fotosoepen en een kant met de die hards...vind ik weer een beetje (erg) flauw
_hoezo wil je zeggen dat onze kant niet goed is dan? ;)(grapje)
Op maandag 01 april 2002 22:37 schreef Nelis het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar het dan wel mee te maken heeft (allemaal van phusion en allemaal goed, toeval? lol) :{. Anyways, jullie phusionlui kunnen toch ook gewoon iets met elkaar afspreken en dit idee zo laten lopen zoals het loopt :? Waarom moeten alle diehards op GoT zichzelf altijd 'boven' iemand plaatsen en de rest links links laten liggen :?

Maargoed, laten we maar weer ontopic gaan :)
_ja moi moet ook zeggen dat (als nieuwe got'er) dat je dat gevoel wel een beetje krijgt hier ..maar naa enige uitleg van een ervaren(vriend) got'er snapte moi dat het niet zo bedoeld wordt (daar ga je dan maar van uit he)
maar als jullie mannen samen willen seq'en dan begin er een met jullie club aleen..dan weet je zeker dat het leuk wordt..ik werd scheef aan gekeken toen ik vooruit had gewerk met seq 001 ..en dat mijn overloop niet aan de wensen vooldeed..zo is het ook wel te makkelijk als je er een "onderonsje" van maakt..het zou juist eerder moeten zijn dat jullie phusion mannen juist niet naa elkaar mogen komen..dan komt er mabe nog wat variati en onverwachte dingen uit..dan is het pas een uitdaging..als je gaat samenwerken dan is het meer een mooi kunst werk dan seq'en met een onbekende,je weet nooit wat die gene voor je gaat maken.

ik hoop dat ik niemand te erg mee op zijn tenen trap met deze post..moi zegt aleen maar mijn mening als nieuweling

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op dinsdag 02 april 2002 00:43 schreef Nelis het volgende:

[..]

Ik wou gewoon aangeven hoe ik er over dacht en ik hoopte dat jullie die mening bij nader inzien ook deelden maar ik neem aan dat je slim genoeg bent om in te zien dat dat op deze manier niet hoeft. Maargoed, daar leg ik me dan dus bij neer. Einde verhaal :)

[edit]
Eens met Pelle :*
Nelis, wat moet er gedaan worden om je weer de sequence in te krijgen? Iedereen die toevallig een groen icoontje heeft maar forceren naast iemand anders te sequencen? Daar komt je standpunt uiteindelijk op neer niet? Of komt het neer op no-die-harders (whutevah) allowed? Komma komma komma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Nu online
Ik dacht dat we hier werkten met Fun en Friendship?
Ik ben hier even om jullie mentaal bij te staan want jullie weten het, om mensen te houden moet je van ze houden.

En ik wil jullie allemaal houden.
Jullie missen dat beetje zelf ontplooing, kijk nou eens diep in je eigen ikje. *voel* je eigen ik.
Kom in contact met je ik, en denk dan na, wat wil *IK* nou eigenlijk.
En probeer dan in contact te komen met andere ikken.
En deel je ervaringen, gewoon, gezellig, praten over wat je wilt.
Heel belangrijk is, verzwijg niks, zeg duidelijk wat je ikje wil. dan komt het belangrijkste, werk samen, alle ikjes moeten samen met een oplossing komen.
En dit moet natuurlijk gebeuren met liefde. Met haat kom je niks verder, das logisch. Jullie moeten samen groeien tot het Wij
Dan gaan Wij verder met de sequence en gaan Wij er wat moois van maken, gezellig, fun, friendship.

Dus schud nou even je hand met je innerlijke ik zodat Wij allen tot een gezamelijke, eenstemmige, uiterlijke Wij kunnen komen...

dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

<font size=+3>MODBREAK</font>

Menschen menschen,

Het gaat er wel om dat topics als deze er zijn voor gezelligheid. Kliekjesvorming etc vind ik dan ook niet echt passen binnen het thema concept. Doe dan allemaal lekker wat voor jezelf binnen je eigen kliek, maar druk niet je stempel op een forum.

Wat dat betreft kan ik de mening van Nelis, hoewel weer wat negatief gebracht, helemaal voorstellen. FoOL, misschien dat je daar rekening mee kan houden en mensen gewoon een beetje verspreidt mee laat doen aan je projectje.

Uw moderators dank grenst alvast aan hondsdolheid.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 00:56 schreef Karp het volgende:
*knip*

dus......
Ik mis voor.[Ratelband rateld] en achter [/Ratelband rateld] :)

Nelis was het eens met Pelle, die, I
Ej! Als iedereen nou es lief deed, meehuggde in de * grouphug * en er een toffe re-sequence van maakt, dan komt het allemaal goed
punt punt punt
Ik bedoelde de psp VS ps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Tot op heden is bijna iedereen, op de 'uitzonderingen/requests' na, in deze sequence nog altijd op chronologische wijze achter elkaar geplaatst. Misschien wil men iedereen maar eerst even benchmarken op skills, dan kunnen we lekker de slechten naast de 'kuch' goeden zetten! Ja laten we vooral dat doen! Niet alleen zul je er velen op de tenen bij trappen, maar je zet jezelf ook nog een belachelijk voor schut. Dit was puur bedoeld voor de fun, maar dat is al snel verdwenen toen die Phusion jongetjes hier kwamen! BAH! LYNCHEN DIE LUI!
Nogmaals wilde ik alleen achter elkaar geplaatst worden omdat dat ONS leuker leek, maar gezien de bezwaren hier ben ik maar tot een besluit gekomen.

Enfin, ik trek me bij deze terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 01:02 schreef OzBoz het volgende:
hoewel weer wat negatief gebracht
Ok, ik zal het de volgende keer wat aardiger/positiever proberen te brengen (ik weet niet wat het is maar ik ben op de éé of andere manier altijd sarcastisch/cynisch) :).

Prototype: Laat je niet zo kennen man :). Ik heb toch al aangegeven dat ik er echt geen nacht minder om slaap als ik niet mee doe. Ik blijf bij mijn standpunt, jij bij het jouwe. Einde verhaal, zand erover en laten we weer ontopic gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

en gaan jullie dan nu eindelijk verder? :).. er zijn ook viewers die graag wat art zien!!!

Succes!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op dinsdag 02 april 2002 01:11 schreef Nelis het volgende:

[..]

Ok, ik zal het de volgende keer wat aardiger/positiever proberen te brengen (ik weet niet wat het is maar ik ben op de éé of andere manier altijd sarcastisch/cynisch) :).

Prototype: Laat je niet zo kennen man :). Ik heb toch al aangegeven dat ik er echt geen nacht minder om slaap als ik niet mee doe. Ik blijf bij mijn standpunt, jij bij het jouwe. Einde verhaal, zand erover en laten we weer ontopic gaan :)
ja wat ik was bijna bezig om mijn werk aan jou op te dragen..als steuntje in de rug..;) ..just kidding..doe ook gewoon weer mee..ik wou eerst er ook mee stoppen..en mijn werk van 001 terug halen..maar heb het ook gewoon laten staan..ok er is een mooi discussie los gebarsten..maar nu dan weer verder..phuison mannen mogen naa elkaar..en jij doet gewoon weer mee..en we doen net alsof het nooi gebeurt is ok ..
_
_
:* :* :*

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

i'm done :)
..........................
Nu aleen nog weer een vriendelijk mensje zoeken..die mijn psd wil hosten.of ik moet em je via msn door geven ofzo.klees het wel..

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
count me in also, ;)

ik begin alleen morgen avond, want ga zo naar duisland "WB Movieworld"

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
- DaNCe2k
- mOrPhie
- Deneb
- Ceyene
- Iainhecker
- Razorfist
- strike
- Slaytanicmartijn
- type
- Diggie
- Pelle
- hajorq
- Nozzman
- Blaise
- psilo
< kidfunk
* dayoman
* FoOL
* mophor
> tec
- Iguana
- kwakeld9
- Exercy
- PatrickPietens
- Karp
? Prototype
- JayAnzee
- Jaapf
- oh, when
- J-roen
- Tim Schuhmacher
- SFie
- willem169
- SpiritX

Prototype en Nelis, ik zou graag hebben dat jullie toch meededen, ook al vind jij het niet van belang, Nelis, volgens mij heb je zeker wel wat toe te voegen aan de sequence. Typ hieronder dan ff 'ja' of 'nee' please, zonder verdere uitleg, want voor jullie argumenten valt gewoon genoeg te zeggen.
Als jullie meedoen zet ik jullie wel naast elkar :)

/me :* GROUPHUG! :* *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Op dinsdag 02 april 2002 02:38 schreef kidfunk het volgende:
Nu aleen nog weer een vriendelijk mensje zoeken..die mijn psd wil hosten.of ik moet em je via msn door geven ofzo.klees het wel..
Hoe groot is ie, en kan je de .gif niet al uppen? :9

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 02:38 schreef kidfunk het volgende:
Ik wil um wel hosten op mun @home-accountje hoor, als ie niet te groot is tenminste :)

[edit]
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
  • Laatst online: 22-08-2020
WAT EEN GEZEIK! please, laat die twee gasten even opschieten met hun PSD, er zitten nog meer mensen te wachten in rij *sigh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 10:22 schreef PatrickPietens het volgende:
WAT EEN GEZEIK! please, laat die twee gasten even opschieten met hun PSD, er zitten nog meer mensen te wachten in rij *sigh*
relax man, heb je tegenwoordig minder dan een dag voor een hele fotoshop werk ofzo? Sommige mensen hebben meer dan alleen te photoshoppen, en als je al had gelezen had je kunnen zien da kidfunk al klaar was.

relax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damnit, men maakt olifanten dinosauriers van vliegen mug plankton!
/me stelt voor dat zowel Prototype als Nelis gewoon meedoen met de sequence en ophouden met hun gebekvecht/begevecht.
Als ik er iemand een plezier mee doe om me bij deze af te scheiden van het oppermachtige ;) groene-icoon-kliekje, plaats me dan maar gewoon tussen de gewone ;) mensen.

En once again, het gaat verdomme om de fun, so cut the damn bullshit en play ball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 10:22 schreef PatrickPietens het volgende:
MISSCHIEN WIL JE... O-) de meeste tweakers hier hebben een baan of zitten op school, en hun werk gaat dus voor. Denk daar aan. Persoonlijk heb ik liever dat het iets langer duurt dan dat het werk afgeraffeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm... Kan ik ook meedoen?

<font size="1" color="#ff0000">Modbreak willem169</font>

Er is iets in mij dat mij doet herinneren aan het feit dat je zo'n soortgelijke post ook hebt gedaan in The Sequence project, en daarom even 't linkje verwijderd.

En ja, je kunt vast nog wel meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
He psst, het is van een mug een olifant maken ;) :). Anyways, wat mij betreft is deze discussie al op de vorige pagina geëindigd duzz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-han
  • Laatst online: 18-08 20:16

Yo-han

nope.

Yo, Fo0L....

Alles nog gelukt gisteren met de server? Of heeft hij nog rare kuren gehad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Gooi mij maar van de lijst af, ik heb helaas geen tijd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

hier ff een gifje dan
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2451907979

ben ff een uurtje trainen ,kom dan terug om iets te fixen voor de psd

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-han

Yo-han

nope.

Ziet er goed uit KidFunk!! (tof dat je me ventje heel heb gelaten!! ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wil ook graag meedoen. Zou ik dan achter SpiritX geplaatst kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psilo
  • Laatst online: 06-02 23:36
kewl hoor kidfunk :)
ik zal er thuis ff mee aan de gang gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op dinsdag 02 april 2002 13:17 schreef psilo het volgende:
kewl hoor kidfunk :)
ik zal er thuis ff mee aan de gang gaan
moet je de psd niet hebben dan??
Op dinsdag 02 april 2002 12:24 schreef PyroDaan het volgende:
gaan we nu weer beginnen |:(

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ew, ik was te lui om de hele post te lezen, blijkbaar is hier al gezeik over geweest? Ik mag blijkbaar geen voorkeur uitbrengen of ik rechts of links begin?

Doe dan maar wat :) Als ik maar mee kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:40
Ow help toch niet te laat om in te pluggen? Kan ik er nog bij? Ik heb de voorgaande post niet gelezen. Want de vorige keer was ik ook al te laat. :'(

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 11:46 schreef dayoman het volgende:
Yo, Fo0L....

Alles nog gelukt gisteren met de server? Of heeft hij nog rare kuren gehad? :)
Ik ben niet meer bezig geweest, ik neem aan dat alles goed werkt...
Op dinsdag 02 april 2002 11:54 schreef tec het volgende:
Gooi mij maar van de lijst af, ik heb helaas geen tijd. :(
Damn, dat is erg jammer, nu missen we jouw artwork! :'(
Op dinsdag 02 april 2002 12:24 schreef PyroDaan het volgende:
Je kwam er zelf al achter zie ik, maar ik zet het er nog één keer voor de duidelijkheid neer:

/me Er wordt hier niet meer over de volgorde gediscussieerd: first come, first serve. Je wordt ingedeeld op basis van het moment van je aanmelding.

En hier de lijst (Nelis, tec en Prototype zijn verwijderd):

- DaNCe2k
- mOrPhie
- Deneb
- Ceyene
- Iainhecker
- Razorfist
- strike
- Slaytanicmartijn
- type
- Diggie
- Pelle
- hajorq
- Nozzman
- Blaise
< psilo
* kidfunk
* dayoman
* FoOL
* mophor
> Iguana
- kwakeld9
- Exercy
- PatrickPietens
- Karp
- JayAnzee
- Jaapf
- oh, when
- J-roen
- Tim Schuhmacher
- SFie
- willem169
- SpiritX
- mahqa
- PyroDaan
- GoTzilla

Omdat de lijst al behoorlijk lang begint te worden, zal ik hem hier niet meer posten. In mijn signature zal ik een link zetten naar de up-to-date lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp dat ik nu meteen na Mophor aan de slag ga omdat tec er tussen uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op dinsdag 02 april 2002 14:11 schreef Iguana het volgende:
Ik begrijp dat ik nu meteen na Mophor aan de slag ga omdat tec er tussen uit is?
yessss..toch weer wat vrouwlijke actie :)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 14:11 schreef Iguana het volgende:
jij mag nooit meer raden :P

veel succes!

edit:

De lijst met deelnemers is nu te vinden op de site waar de re-sequence nu ook staat, zie mijn signature.
Iedereen is vrij om hem over te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben niet echt goed, maar als er nog een plaatsje over is, doe ik graag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

fool hoe ga je het verder doen..ga je net als mophor een complete site maken..of aleen een groot gifje zoals nu..en moet je mijn psd hebben om het plaatje te updaten of lukt het met dat gifje ?

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 14:30 schreef kidfunk het volgende:
fool hoe ga je het verder doen..ga je net als mophor een complete site maken..of aleen een groot gifje zoals nu..en moet je mijn psd hebben om het plaatje te updaten of lukt het met dat gifje ?
`

Ja ik heb je PSD nodig, mail maar gewoon -> f00l@subdimension.com en ja, ik ben bezig met een site, ik heb de source van de site van mophor gekregen, maar dat is helaas ASP.

Bij deze een oproep: kan ik bij iemand ASP pagina's onderbrengen?
Dat kost weinig dataverkeer, de plaatjes worden al ergens anders gehost (bedankt dayoman!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.brinkster.com

heb je 25mb en asp ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 14:51 schreef SFie het volgende:
www.brinkster.com

heb je 25mb en asp ondersteuning
helaas... ik denk dus niet dat ik via formpjes ga uploaden... een site als deze krijgt nogal wat updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

contact me maar even dan regelen we wel wat

(danielsytsma@hotmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga e de site nog drastisch aanpassen FoOl of wordt het ctrl U?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal het wel mooi vinden dat de sites een beetje op elkaar leken...
als er nog meer sequences volgen dan ist wel mooi dat die sites allemaal 1 stijl hebbne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psilo
kidfunk kan je de .psd ff mailen? psilo@softhome.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karp -> jij gebruikt dus ook PSP... ik ook (versie 7)

Ik heb heel vaak dat ik een psd niet kan openen, hij komt dan met een of andere error... heb je nog tips etc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo, count me in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 06:54 schreef DaNCe2k het volgende:
count me in also, ;)
ik begin alleen morgen avond, want ga zo naar duisland "WB Movieworld"
volgens mij hebb je het niet begrepen... je begint pas als je voorganger klaar is... reken erop dat jij over 2 weken pas kunt beginnen, aangezien je tekening gebaseerd moet zijn op dat van degene voor je...
Op dinsdag 02 april 2002 15:02 schreef mophor het volgende:
ga e de site nog drastisch aanpassen FoOl of wordt het ctrl U?
Op dinsdag 02 april 2002 15:04 schreef SFie het volgende:
zal het wel mooi vinden dat de sites een beetje op elkaar leken...
als er nog meer sequences volgen dan ist wel mooi dat die sites allemaal 1 stijl hebbne :)
Ik wil de lay-out overnemen en de graphics en kleuren aanpassen. Zo blijft er een eenheid, zijn er toch verschillen en [s]hoeft /me niet veel te doen[/s] :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-han

Yo-han

nope.

de plaatjes worden al ergens anders gehost (bedankt dayoman!).
Geen dank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op dinsdag 02 april 2002 15:05 schreef psilo het volgende:
kidfunk kan je de .psd ff mailen? psilo@softhome.net
kan je me ff aanmelden op msn..dan paas ik je die psd ff. cannsz@hotmail.com

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op dinsdag 02 april 2002 11:31 schreef Nelis het volgende:
He psst, het is van een mug een olifant maken ;) :). Anyways, wat mij betreft is deze discussie al op de vorige pagina geëindigd duzz :)
De discussie was al afgelopen voordat je me de kans gaf me te rechtvaardigen. Je stapte al uit de re-sequence zonder ons de kans te geven om ons te 'rechtvaardigen' van enige negatieve assumpties van jouw kant. Dat jij dan van mening feit maakt en hier godsgruwelijk van overtuigd bent, en op de man probeert te spelen ga ik verder niet op in. Nu moet ik wel even kwijt dat ik behoorlijk pissed off op je ben, ik ben er uit gegaan vanwege een reden, opdat jij weer vrolijk met de sequence (immers was jij eerder aangemeld) mee kan doen. Ik kan je bij wijze van spreken eigenlijk er in dwingen met een pistool right now, want door je 'ik stap er nu uit omdat ik het niet eerlijk vind en hell no dat ik je de kans geef om een verklaring te geven, want ik heb toch gelijk whe whe whe whe' gedrag resulteert mooi tot 2 mensen minder in de sequence. Cut me some slack en stap er aub in, anders was al dit voor niets geweest, en had je gewoon wijselijk je mondje dicht moeten houden :) ;) Vertel me nou in hemelsnaam wat ik moet doen om je weer er in te krijgen. Zelf eruit stappen is schijnbaar niet genoeg voor je. Stap aub over je bigass ego, en zie even in dat dit totaal niet opschiet dat we allebei er uit zijn. Maw, we hebben de volgende opties:

- We stappen er beiden weer in en zand erover
- Ik blijf er buiten jij gaat erin, verder no hard feelings
- We blijven allebei erbuiten, maar dan moet ik je toch echt zeggen dat er wat gewonden gaan vallen @ huizes nelis :P :+

Overigens, ik denk dat het 'contrast' dat jij zo graag wil behoeden van plaats vinden alleen maar even groot zou zijn als je die hards naast n00bs zou plaatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 15:38 schreef prototype wederom een van zijn lange verhalen.
Nelis zei al dat de discussie voor hem afgelopen was. Hem haal je duidelijk niet meer over. Als jij wilt discussiëren met Nelis over dit akkefietje kun je dat via mailbomb, msn icq of whatever doen, ipv deze topic ervoor te gebruiken. Als je hierover nog verder met mij wilt discussiëren, icq staat aan...
punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op dinsdag 02 april 2002 10:15 schreef Nelis het volgende:

[..]

Ik wil um wel hosten op mun @home-accountje hoor, als ie niet te groot is tenminste :)

[edit]
Nee
WAAROM NEE?! VERTEL ME DAT AUB, WAAROM!?!?!?!??!?!
*grijpt naar z'n magnum (ijsje)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op dinsdag 02 april 2002 15:46 schreef FoOL het volgende:

[..]

Nelis zei al dat de discussie voor hem afgelopen was. Hem haal je duidelijk niet meer over. Als jij wilt discussiëren met Nelis over dit akkefietje kun je dat via mailbomb, msn icq of whatever doen, ipv deze topic ervoor te gebruiken. Als je hierover nog verder met mij wilt discussiëren, icq staat aan...
punt.
Ik denk dat Nelis man genoeg is om voor zichzelf te praten ;), en we zullen wel stoppen dit topic te vervuilen. Nelis mail me nou even, regelen we dit even mano-a-mano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ik ben tot de conclusie gekomen dat deze methode van iemand erin krijgen weinig tot geen nut heeft. Het werpt geen enkele vruchten af, dus heb ik maar besloten dat ik opzich wel weer mee wil doen, plaats me vooral maar random tussen een respectievelijke n00b als het je beter laat voelen fo0l. Immers loop ik op school ook rond met een stempel 'die-hard' op mijn voorhoofd ;) :+. Ik maak geen woorden meer vuil aan deze discussie, remember, it's about fun & friendship ;), waarbij er helaas bij mij nu eentje blacklisted staat. That is, als ik nog mee mag doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psilo
Op dinsdag 02 april 2002 15:28 schreef kidfunk het volgende:

[..]

kan je me ff aanmelden op msn..dan paas ik je die psd ff. cannsz@hotmail.com
ik doe niet aan msn :)
mail maar gewoon ff, is wel zo makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Op dinsdag 02 april 2002 16:04 schreef psilo het volgende:

[..]

ik doe niet aan msn :)
mail maar gewoon ff, is wel zo makkelijk
je krijgt em via een omwege-tje ,maar er wordt aan gewerkt
(fool)mijn dank is groot :)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas zit er in de PSD van kidfunk een fout in de afmetingen. Ik probeer hem asap te bereiken zodat hij dit recht kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Please, count me in! Wil ook wel weer van de partij zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Hoe wijzer het lijkt hoe minder het is
Zeuren om het zeuren zelf

[knip]

Laat ik dan maar weer de verstandigste zijn, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me * *modbreak* * *

ontopic weer nu. het is mooi geweest. >:)

<font size="5">M O D B R E A K</font>
Vanaf nu cut the crapp.

Nelis, als je jezelf nou nog niet duidelijk genoeg vind, maak deze discussie dan af via ICQ of e-mail. Dit is één grote schrale orgie van flames waar niemand maar iets mee opschiet.

Dit is geen vrijbrief voor prototype ofzo, maar vanaf nu gewoon iedereen stick to the topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Leuke topic :P

Neej ik wil wel wat resultaten zien, en laten zien ;)

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Nou ik wil ook wel meedoen vind je het erg als ik wat 3ds max dingen er in verwerk ?

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.