ARGH WAT BENNIK LAAT 
naja count me in!
ik lees de topic strax wel verder door...
naja count me in!
Verwijderd
Verwijderd
Dude! Chill.Op maandag 01 april 2002 22:03 schreef Nelis het volgende:
Stel je voor dat je achter/voor een minder iemand komt zeg, geez. Weet je wat, laten we gewoon het werk van tien diehards en die door elkaar gooien, weet je zeker dat er iets leuks uitkomt. Of nóg leuker, we kijken wie er een groen/zwart icoon met gradient heeft en dan mogen alleen die mensen meedoen, briljant gewoon
Streep mij maar weg bij deze
ja we zijn ingelichtOp maandag 01 april 2002 22:27 schreef IainHecker het volgende:
[..]
Wil je me inschrijven? Aan de amateurskant aub!
Ik vraag me af waar het dan wel mee te maken heeft (allemaal van phusion en allemaal goed, toeval? lol)Op maandag 01 april 2002 22:29 schreef JayAnzee het volgende:
[..]
Dude! Chill.
Dit heeft toch niets te maken met 'minder' of 'beter' of zoiets..
Verwijderd
Ben ut 100% met je eens... het slaat gewoon totaal nergens op om de minder goede fotosoepers te scheiden van de mensen met wat meer ervaring... maakt het nou uit in wat voor volgorde die bitmaps achter elkaar komen?! (ja hooguit de kleuren en de stijl, meer niet) Maar goed, laten we de sfeer niet verpesten en er gewoon iets moois van maken (zonder gezeik over wie er beter is en wie niet)...Op maandag 01 april 2002 22:05 schreef Diggie het volgende:
ja idd zeg...vind et wel flauw dat opeens alle goeie achter elkaar moeten en je zo dus een kant met mensen krijgt die misschien wat minder goed kunnen fotosoepen en een kan met de die hards...
Verwijderd
(na het lezen van de hele topic, al weer +100 posts oud...)Op maandag 01 april 2002 22:29 schreef JayAnzee het volgende:
[..]
Dude! Chill.
Dit heeft toch niets te maken met 'minder' of 'beter' of zoiets..Dit leek ons gewoon cool, zou toch wel iets moois op kunnen leveren..?
En om nou jezelf te schrappen van die lijst..nah, beetje overdreven dunkt me.
nou, morgen wordt het iig nietOp maandag 01 april 2002 22:37 schreef Ceyene het volgende:
[..]
count me in too ya f00l!! (achter aan de lijst graag, ik heb morgen niet zo heel veel tijd namelijk)...
Verwijderd
mzmz you missed me !Op maandag 01 april 2002 22:39 schreef FoOL het volgende:
[..]
nou, morgen wordt het iig niet
^
- Ceyene
- Iainhecker
- Razorfist
- strike
^
[edited]
Verwijderd
* tec ziet net dat er ERG snel gedesigned wordt, helaas zul je op zijn creatie tot morgen moeten wachten.Op maandag 01 april 2002 22:49 schreef FoOL het volgende:
/me vraagt zich af hoe het gaat met kidfunk en tec...
nope... alleen PSD, dat is een wezenlijk verschil... ik heb ook illustrator gebruiktOp maandag 01 april 2002 23:15 schreef PatrickPietens het volgende:
dan dan pech is voor karp, omdat dat niet de regels zijn, only PS
Verwijderd
GellukkulugOp maandag 01 april 2002 23:51 schreef prototype het volgende:
....onze interventie zou leiden tot het WO3 der photoshoppers.
Verwijderd
Op maandag 01 april 2002 23:51 schreef prototype het volgende:
Dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Ten eerste zeggen jullie zelf dat het geen reet uitmaakt waar je geplaatst wordt, daar spreek je jezelf dus hard op tegen want dan zouden jullie niet zo'n probleem hierover moeten maken. Voor ons maakt het niet zozeer uit, maar ik persoonlijk zou het koel vinden. Ten eerste kennen we elkaar goed, kunnen goed met elkaar opschieten en weten ongeveer wat we van elkaar kunnen verwachten. Als wij tegelijk hadden aangemeld, zou het dan wellicht wel rechtvaardigen om achter elkaar te mogen? Of is dit toch een kwestie van 'beter' - 'minder'? Zijn jullie er zo dermate op tegen dat wij als 'lui' bij elkaar in een segment geplaatst worden, dat jullie jezelf al te gauw in een hoekje gooien van 'minder'. Als jullie ons dan van discriminatie beschuldigen zou ik toch even een goede blik wagen in de spiegel, want jullie maken je dan aan hetzelfde schuldig.; 'Die hards' (kuch, wat haat ik die term) forceren tussen 'n00bs' (deze term haat ik nog erger) te plaatsen. Maar ja, dat is jullie assumptie. Zullen we het even eens van de 'prototype' perspectief bekijken.Here goes:
De 'gewenste' positionering heeft niets met skills te maken, maar om de doodeenvoudige reden dat we JA, idd van dezelfde groepering komen en JA graag een gezamelijke contributie als een geheel willen doen, maar vooral en VOORAL omdat we elkaar goed kennen.
Mocht je nog steeds bezwaar hebben Nelis en consorten, stap dan niet uit de re-sequence, maar laat mij de eer daar maar voor nemen. Opdat iedereen zich weer vrolijk kan gedragen, aangezien wij hier toch de grote boosdoeners zijn van de re-sequence en onze interventie zou leiden tot het WO3 der photoshoppers. Hopelijk zie je de belachelijkheid in van dit standpunt, en anders jammer. Ik dank u allen voor het lezen van dit pleidooi![]()
.
hoewel... ik gebruik ook geen ps... hou ut lekker bij the Gimp (ja ik doe wel aan psdtjes...)Op maandag 01 april 2002 23:56 maakte Karp een snuggere opmerking...
Verwijderd
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Waarom andere OS's? Unix is goddelijk!Op dinsdag 02 april 2002 00:05 schreef Blaise het volgende:
Waarom andere progs? Photoshop is goddelijk!
Verwijderd
Oh, zeg dat dan meteen.graag een gezamelijke contributie als een geheel willen doen, maar vooral en VOORAL omdat we elkaar goed kennen.
Verwijderd
ik kies alleen voor the Gimp omdat:Op dinsdag 02 april 2002 00:05 schreef Blaise het volgende:
Waarom andere progs? Photoshop is goddelijk!
Dat had ik nou juist met Photoshop, en niet met PSPe) PSP meer intuitief werkt
Daar heb noch ik noch de anderen jammergenoeg de kans voor gekregen.Op dinsdag 02 april 2002 00:11 schreef Deneb het volgende:
Deneb wil zich er niet mee bemoeien, maar....
[..]
Oh, zeg dat dan meteen.
Moet kunnen.
Assumeren is een foute zaak, dat is maar weer gebleken. Op een punt heb ik zelf maar aktie ondernomen, want zwijgen is al voor velen bevestigen. Hopelijk heb ik het met mijn post enigzins de foute gedachten van sommigen kunnen rectificeren.Maar ik kan ook wel begrijpen dat er mensen zijn die voordat je dit schreef er vreemd tegen aan keken.
En als /13 Nelis er dan toevallig is kun je wat verwachten.
Als dat niet zo was had ik al lang een offerte aangemaaktRelex. ook dit is voor the fun.
Verwijderd
En dat mag die nu van me weer doen.Op dinsdag 26 maart 2002 23:04 schreef OzBoz in een heel ander topic het volgende:
[b]/me [/b]
Jouw provocatie (die veel mensen delen), mijn verdediging. Nogmaals bij deze, doe je nog mee of denk je van nee, laat die prototype maar lullen.; Ik ga m'n ego wel verder aftrekken ?, want dan doe ik ook wat ik heb gezegd.Op dinsdag 02 april 2002 00:29 schreef Nelis het volgende:
Geez, dit hele topic draait niet om mij hoor![]()
. Ik had allang voorgesteld om weer ontopic te gaan, dus nogmaals bij deze
Nouja, moet ik hier serieus op reagerenOp dinsdag 02 april 2002 00:31 schreef prototype het volgende:
[..]
Jouw provocatie (die veel mensen delen), mijn verdediging. Nogmaals bij deze, doe je nog mee of denk je van nee, laat die prototype maar lullen.; Ik ga m'n ego wel verder aftrekken ?, want dan doe ik ook wat ik heb gezegd.
Hallo? ben jij niet degene die zei, streep mijn naam maar weg want die lui zitten bij elkaar? Kijk, DAT is pas een rare manier om je gelijk te halen. Heb je eindelijk je zin, is het nog niet genoeg. Goed, bij deze dan dwing ik je weer terug en stap ik zelf er uit. Zo, iedereen weer blij.Op dinsdag 02 april 2002 00:35 schreef Nelis het volgende:
[..]
Nouja, moet ik hier serieus op reagerenIk blijf gewoon bij mijn standpunt daar ben ik toch zeker vrij in? Beetje raar om zo je gelijk te halen, ik verlang toch ook niet van jullie dat jullie wel of niet meedoen?
![]()
Ik wou gewoon aangeven hoe ik er over dacht en ik hoopte dat jullie die mening bij nader inzien ook deelden maar ik neem aan dat je slim genoeg bent om in te zien dat dat op deze manier niet hoeft. Maargoed, ik leg me er dan gewoon bij neer, niets aan de hand verder ofzo. Einde verhaalOp dinsdag 02 april 2002 00:38 schreef prototype het volgende:
[..]
Hallo? ben jij niet degene die zei, streep mijn naam maar weg want die lui zitten bij elkaar? Heb je eindelijk je zin, is het nog niet genoeg. Goed, bij deze dan dwing ik je weer terug en stap ik zelf er uit. Zo, iedereen weer blij.
zie hier uw antw.._Op maandag 01 april 2002 22:56 schreef FoOL het volgende:
/me meent toch echt dat mophor en dayoman al na een paar uur klaar waren en vraagt zich daarom af of tec en kidfunk ook genoeg hebben aan deze tijd. Zo ja kunnen ze wel degelijk al klaar zijn.
Op maandag 01 april 2002 19:59 schreef kidfunk het volgende:
kzorg dat ik voor morgen middag klaar ben..dan kan psilo het van daar weer overnemen.. zo eerst ff naar de movie's
_hoezo wil je zeggen dat onze kant niet goed is dan? ;)(grapje)Op maandag 01 april 2002 22:05 schreef Diggie het volgende:
ja idd zeg...vind et wel flauw dat opeens alle goeie achter elkaar moeten en je zo dus een kant met mensen krijgt die misschien wat minder goed kunnen fotosoepen en een kant met de die hards...vind ik weer een beetje (erg) flauw
_ja moi moet ook zeggen dat (als nieuwe got'er) dat je dat gevoel wel een beetje krijgt hier ..maar naa enige uitleg van een ervaren(vriend) got'er snapte moi dat het niet zo bedoeld wordt (daar ga je dan maar van uit he)Op maandag 01 april 2002 22:37 schreef Nelis het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar het dan wel mee te maken heeft (allemaal van phusion en allemaal goed, toeval? lol). Anyways, jullie phusionlui kunnen toch ook gewoon iets met elkaar afspreken en dit idee zo laten lopen zoals het loopt
Waarom moeten alle diehards op GoT zichzelf altijd 'boven' iemand plaatsen en de rest links links laten liggen
Maargoed, laten we maar weer ontopic gaan
none
Nelis, wat moet er gedaan worden om je weer de sequence in te krijgen? Iedereen die toevallig een groen icoontje heeft maar forceren naast iemand anders te sequencen? Daar komt je standpunt uiteindelijk op neer niet? Of komt het neer op no-die-harders (whutevah) allowed? Komma komma kommaOp dinsdag 02 april 2002 00:43 schreef Nelis het volgende:
[..]
Ik wou gewoon aangeven hoe ik er over dacht en ik hoopte dat jullie die mening bij nader inzien ook deelden maar ik neem aan dat je slim genoeg bent om in te zien dat dat op deze manier niet hoeft. Maargoed, daar leg ik me dan dus bij neer. Einde verhaal
[edit]
Eens met Pelle
Verwijderd
Ik mis voor.[Ratelband rateld] en achter [/Ratelband rateld]Op dinsdag 02 april 2002 00:56 schreef Karp het volgende:
*knip*
dus......
punt punt puntEj! Als iedereen nou es lief deed, meehuggde in de * grouphug * en er een toffe re-sequence van maakt, dan komt het allemaal goed
Ok, ik zal het de volgende keer wat aardiger/positiever proberen te brengen (ik weet niet wat het is maar ik ben op de éé of andere manier altijd sarcastisch/cynisch)Op dinsdag 02 april 2002 01:02 schreef OzBoz het volgende:
hoewel weer wat negatief gebracht
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
ja wat ik was bijna bezig om mijn werk aan jou op te dragen..als steuntje in de rug..;) ..just kidding..doe ook gewoon weer mee..ik wou eerst er ook mee stoppen..en mijn werk van 001 terug halen..maar heb het ook gewoon laten staan..ok er is een mooi discussie los gebarsten..maar nu dan weer verder..phuison mannen mogen naa elkaar..en jij doet gewoon weer mee..en we doen net alsof het nooi gebeurt is ok ..Op dinsdag 02 april 2002 01:11 schreef Nelis het volgende:
[..]
Ok, ik zal het de volgende keer wat aardiger/positiever proberen te brengen (ik weet niet wat het is maar ik ben op de éé of andere manier altijd sarcastisch/cynisch).
Prototype: Laat je niet zo kennen man. Ik heb toch al aangegeven dat ik er echt geen nacht minder om slaap als ik niet mee doe. Ik blijf bij mijn standpunt, jij bij het jouwe. Einde verhaal, zand erover en laten we weer ontopic gaan
none
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Hoe groot is ie, en kan je de .gif niet al uppen?Op dinsdag 02 april 2002 02:38 schreef kidfunk het volgende:
i'm done
..........................
Nu aleen nog weer een vriendelijk mensje zoeken..die mijn psd wil hosten.of ik moet em je via msn door geven ofzo.klees het wel..
http://flickr.com/photos/itommy/
Ik wil um wel hosten op mun @home-accountje hoor, als ie niet te groot is tenminsteOp dinsdag 02 april 2002 02:38 schreef kidfunk het volgende:
i'm done
..........................
Nu aleen nog weer een vriendelijk mensje zoeken..die mijn psd wil hosten.of ik moet em je via msn door geven ofzo.klees het wel..
relax man, heb je tegenwoordig minder dan een dag voor een hele fotoshop werk ofzo? Sommige mensen hebben meer dan alleen te photoshoppen, en als je al had gelezen had je kunnen zien da kidfunk al klaar was.Op dinsdag 02 april 2002 10:22 schreef PatrickPietens het volgende:
WAT EEN GEZEIK! please, laat die twee gasten even opschieten met hun PSD, er zitten nog meer mensen te wachten in rij *sigh*
Verwijderd
MISSCHIEN WIL JE...Op dinsdag 02 april 2002 10:22 schreef PatrickPietens het volgende:
WAT EEN GEZEIK! please, laat die twee gasten even opschieten met hun PSD, er zitten nog meer mensen te wachten in rij *sigh*
Verwijderd
none
Verwijderd
moet je de psd niet hebben dan??Op dinsdag 02 april 2002 13:17 schreef psilo het volgende:
kewl hoor kidfunk
ik zal er thuis ff mee aan de gang gaan
gaan we nu weer beginnenOp dinsdag 02 april 2002 12:24 schreef PyroDaan het volgende:
/me wil ook graag meedoen. Zou ik dan achter SpiritX geplaatst kunnen worden?
none
Verwijderd
http://hawvie.deviantart.com/
Ik ben niet meer bezig geweest, ik neem aan dat alles goed werkt...Op dinsdag 02 april 2002 11:46 schreef dayoman het volgende:
Yo, Fo0L....
Alles nog gelukt gisteren met de server? Of heeft hij nog rare kuren gehad?
Damn, dat is erg jammer, nu missen we jouw artwork!Op dinsdag 02 april 2002 11:54 schreef tec het volgende:
Gooi mij maar van de lijst af, ik heb helaas geen tijd.
Je kwam er zelf al achter zie ik, maar ik zet het er nog één keer voor de duidelijkheid neer:Op dinsdag 02 april 2002 12:24 schreef PyroDaan het volgende:
/me wil ook graag meedoen. Zou ik dan achter SpiritX geplaatst kunnen worden?
Verwijderd
yessss..toch weer wat vrouwlijke actieOp dinsdag 02 april 2002 14:11 schreef Iguana het volgende:
Ik begrijp dat ik nu meteen na Mophor aan de slag ga omdat tec er tussen uit is?
none
jij mag nooit meer radenOp dinsdag 02 april 2002 14:11 schreef Iguana het volgende:
Ik begrijp dat ik nu meteen na Mophor aan de slag ga omdat tec er tussen uit is?
none
`Op dinsdag 02 april 2002 14:30 schreef kidfunk het volgende:
fool hoe ga je het verder doen..ga je net als mophor een complete site maken..of aleen een groot gifje zoals nu..en moet je mijn psd hebben om het plaatje te updaten of lukt het met dat gifje ?
helaas... ik denk dus niet dat ik via formpjes ga uploaden... een site als deze krijgt nogal wat updates...Op dinsdag 02 april 2002 14:51 schreef SFie het volgende:
www.brinkster.com
heb je 25mb en asp ondersteuning
Verwijderd
Verwijderd
volgens mij hebb je het niet begrepen... je begint pas als je voorganger klaar is... reken erop dat jij over 2 weken pas kunt beginnen, aangezien je tekening gebaseerd moet zijn op dat van degene voor je...Op dinsdag 02 april 2002 06:54 schreef DaNCe2k het volgende:
count me in also,
ik begin alleen morgen avond, want ga zo naar duisland "WB Movieworld"
Op dinsdag 02 april 2002 15:02 schreef mophor het volgende:
ga e de site nog drastisch aanpassen FoOl of wordt het ctrl U?
Ik wil de lay-out overnemen en de graphics en kleuren aanpassen. Zo blijft er een eenheid, zijn er toch verschillen en [s]hoeft /me niet veel te doen[/s]Op dinsdag 02 april 2002 15:04 schreef SFie het volgende:
zal het wel mooi vinden dat de sites een beetje op elkaar leken...
als er nog meer sequences volgen dan ist wel mooi dat die sites allemaal 1 stijl hebbne
Geen dankde plaatjes worden al ergens anders gehost (bedankt dayoman!).
kan je me ff aanmelden op msn..dan paas ik je die psd ff. cannsz@hotmail.comOp dinsdag 02 april 2002 15:05 schreef psilo het volgende:
kidfunk kan je de .psd ff mailen? psilo@softhome.net
thanks
none
De discussie was al afgelopen voordat je me de kans gaf me te rechtvaardigen. Je stapte al uit de re-sequence zonder ons de kans te geven om ons te 'rechtvaardigen' van enige negatieve assumpties van jouw kant. Dat jij dan van mening feit maakt en hier godsgruwelijk van overtuigd bent, en op de man probeert te spelen ga ik verder niet op in. Nu moet ik wel even kwijt dat ik behoorlijk pissed off op je ben, ik ben er uit gegaan vanwege een reden, opdat jij weer vrolijk met de sequence (immers was jij eerder aangemeld) mee kan doen. Ik kan je bij wijze van spreken eigenlijk er in dwingen met een pistool right now, want door je 'ik stap er nu uit omdat ik het niet eerlijk vind en hell no dat ik je de kans geef om een verklaring te geven, want ik heb toch gelijk whe whe whe whe' gedrag resulteert mooi tot 2 mensen minder in de sequence. Cut me some slack en stap er aub in, anders was al dit voor niets geweest, en had je gewoon wijselijk je mondje dicht moeten houdenOp dinsdag 02 april 2002 11:31 schreef Nelis het volgende:
He psst, het is van een mug een olifant maken![]()
. Anyways, wat mij betreft is deze discussie al op de vorige pagina geëindigd duzz
Nelis zei al dat de discussie voor hem afgelopen was. Hem haal je duidelijk niet meer over. Als jij wilt discussiëren met Nelis over dit akkefietje kun je dat via mailbomb, msn icq of whatever doen, ipv deze topic ervoor te gebruiken. Als je hierover nog verder met mij wilt discussiëren, icq staat aan...Op dinsdag 02 april 2002 15:38 schreef prototype wederom een van zijn lange verhalen.
WAAROM NEE?! VERTEL ME DAT AUB, WAAROM!?!?!?!??!?!Op dinsdag 02 april 2002 10:15 schreef Nelis het volgende:
[..]
Ik wil um wel hosten op mun @home-accountje hoor, als ie niet te groot is tenminste
[edit]
Nee
Ik denk dat Nelis man genoeg is om voor zichzelf te pratenOp dinsdag 02 april 2002 15:46 schreef FoOL het volgende:
[..]
Nelis zei al dat de discussie voor hem afgelopen was. Hem haal je duidelijk niet meer over. Als jij wilt discussiëren met Nelis over dit akkefietje kun je dat via mailbomb, msn icq of whatever doen, ipv deze topic ervoor te gebruiken. Als je hierover nog verder met mij wilt discussiëren, icq staat aan...
punt.
ik doe niet aan msnOp dinsdag 02 april 2002 15:28 schreef kidfunk het volgende:
[..]
kan je me ff aanmelden op msn..dan paas ik je die psd ff. cannsz@hotmail.com
je krijgt em via een omwege-tje ,maar er wordt aan gewerktOp dinsdag 02 april 2002 16:04 schreef psilo het volgende:
[..]
ik doe niet aan msn
mail maar gewoon ff, is wel zo makkelijk
none
http://flickr.com/photos/itommy/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq