Op maandag 01 april 2002 13:13 schreef Predator het volgende:
Misschien iets over bandwith management ?
Die vraag komt hier toch vaak voorbij.
Ik ben eens aan het neuzen in de FAQ en ik zie dat er ook niets staat over het gebruik cross/straight kabels.
Misschien ook handig om dat er eens in te zetten ?
Dan moet het niet altijd weer uitlegd worden.
Cross / Straight komt er in, da's zo gebeurt en inderdaad een goed idee.
Het schrijven van nieuwe (duidelijke) stukken FAQ is tijdrovend, en tijd is helaas kostbaar. Bandwith management ben ik zelf trouwens niet zo goed in thuis.
Voor dat soort dingen probeer ik de FAQ vooral uit te breiden (op korte termein) door bestaande topics te zoeken waar problemen opgelost worden, en de oplossing uit te werken tot een FAQ. Dan heb je een basis om vanuit te werken, en dat scheelt tonnen.
Als je een duidelijk topic in gedachten hebt (of een ander FAQ-waardig topic) hoor ik het graag

Op maandag 01 april 2002 13:19 schreef Packardhell het volgende:
Iets meer diepere info over Poortmappen met ICS ofzo.
Poortmappen met ICS onder windows 98/ME kan alleen met behulp van een speciaal tooltje (niet van Microsoft, maar dat boeit niet). Uitleg daarover is op de site daarvan te vinden, dus een link volstaat, en zal er ook zeker komen overigens
Wat betreft W2k en XP geldt hetzelfde antwoord als voor bandwith control

Op maandag 01 april 2002 13:14 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Hee, leuk. Inspraak op het forum.

Well, een heleboel Winroute-related vragen zouden niet misstaan in de FAQ (o.a. die NAT Connections Limit reached waarnaar je verwijst).
Als je nog topics in gedachten hebt hoor ik het uiteraard graag,
post ze hier of mail me

Ook heb ik al ettelijke malen users geholpen bij het installeren van RASPPPoE voor internet-deling voor Cable Wanadoo Broadband-producten (Enternet eruit -> RASPPPoE installeren en gaan).
Ook hiervoor geldt: als je zo goed zou willen zijn

om één of meerdere voorbeeld-topics te geven zou ik je erg dankbaar zijn

Op maandag 01 april 2002 14:44 schreef TrailBlazer het volgende:
ik heb koffie een tijdje geleden al benaderd voor een uitbreiding op ip gebied en hoe internet in het algemeen wekt. Ik ben er wel aan begonnen maar nog niet helemaal af. Maar ik wil het nog wel steeds doen. Ik zal de grove versie opsturen
Het hoeft natuurlijk op zich niet in één keer af te zijn, je kunt er eventueel een topic voor openen, waar je om feetback vraagt, zoals BBL the 2nd voor zijn Boot-from-network verhaal gedaan heeft

Op dinsdag 02 april 2002 23:16 schreef erkens het volgende:
iets wat uit de FAQ moet: poortmapping van MSN
Als je daar een goeie reden voor hebt?
Overigens: wie zelf tijd / zin heeft om een stuk te schrijven voor de FAQ is uiteraard van harte welkom, en kan op een eervolle vermelding rekenen