Wie o Wie heeft dezelfde problemen en heeft er een oplossing voor.
Als ik met een aantal vrienden aan het game ben op het internet gebeurt het heel vaak dat een van ons niet meer het internet op kan.
Zelfs Internet Explorer kan het internet niet meer op, dit duurt over het algemeen een paar minuten en daarna functioneerd het weer goed.
Als ik dan in de error log van Winroute gaat kijken dan staat daar
DENIED: CONNECTION LIMIT REACHED.
Er staat op de website van Kerio een patch hiervoor maar dat werkt voor geen meter... Het probleem blijft..
De server zelf waar alles op draait heeft geen problemen om het internet op te gaan.. Dus daar ligt het niet aan, het is echt een combinatie met Winroute..
Hier even wat gegevens van de server..
Pentium III 450MHz
Memory 512MB
Windows 2000 Advanced Server
Winroute 4.2
Apache
Serv-u
MDaemon Mailserver
Thanks
(Oh de search geeft geen resultaten....)
Als ik met een aantal vrienden aan het game ben op het internet gebeurt het heel vaak dat een van ons niet meer het internet op kan.
Zelfs Internet Explorer kan het internet niet meer op, dit duurt over het algemeen een paar minuten en daarna functioneerd het weer goed.
Als ik dan in de error log van Winroute gaat kijken dan staat daar
DENIED: CONNECTION LIMIT REACHED.
Er staat op de website van Kerio een patch hiervoor maar dat werkt voor geen meter... Het probleem blijft..
De server zelf waar alles op draait heeft geen problemen om het internet op te gaan.. Dus daar ligt het niet aan, het is echt een combinatie met Winroute..
Hier even wat gegevens van de server..
Pentium III 450MHz
Memory 512MB
Windows 2000 Advanced Server
Winroute 4.2
Apache
Serv-u
MDaemon Mailserver
Thanks
(Oh de search geeft geen resultaten....)
PS5 User ;-) ...