Rabo Telebankieren - werkend krijgen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38
Ik kreeg problemen met winxp zo erg dat ik windows niet meer in kwam, ik heb dus een reinstall gedaan, maar nu doet rabo telebankieren het niet meer. :(
Dat zal wel zo komen omdat de register leeg is. Hoe kan ik het weer werkend krijgen zonder dat ik alle data verlies?
Misschien een paar register sleutels aanmaken en dan de service pack installeren?
Maarja welke register sleutels moet ik invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je een kopie van de hele RT dir hebt kun je die gewoon terugplaatsen/laten staan op z'n oorspronkelijke locatie en daar vervolgens RT overheen installeren (je database met gegevens blijft dan intact). Wel ff de nieuwste versie downloaden van www.rabobank.nl/rthelp -> Links&software -> RT download service :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom gebruik je geen internet bankieren? Of kan je zoveel meer met dat offline telebankieren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 14:12 schreef Willem het volgende:
Waarom gebruik je geen internet bankieren? Of kan je zoveel meer met dat offline telebankieren? :)
Met de offline versie kun je budgetcodes gebruiken, en je hebt geen limiet van 50 adressen in je adresboek. En je kunt dus offline al je gegevens bekijken en betalingen klaarzetten, wat voor modemmers voordeliger is.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
idd :)
Ik vind er veel te veel voordelen aan zitten tegenover het online bankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 15:38 schreef Xof het volgende:
idd :)
Ik vind er veel te veel voordelen aan zitten tegenover het online bankieren.
Mja, het voordeel van het online bankieren is dat je op je betaalrekeningen een actueel saldo hebt... als je gaat pinnen zie je dat op het internetbankieren meteen terug, met een offline telebankieren gaat daar een nachtverwerking overheen.

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Ach, ik heb het allebei gebruikt, en het werkt allebei kl#te onder Windows XP Pro.
Zelfs op een nieuwe pc met een schone install van Windows...

Wat mij betreft is het lood om oud ijzer. Althans, qua problemen. :(
Pagina: 1