Bug reports / feature requests part II

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
De eerst update is geweest (zeer geslaagd overigens). Zijn er nog requests en bugs die weggewerkt moeten worden. Ik heb zo es rondgekeken:

- IE crasht nog al es
- homepage icoontje iets te hoog
- forum reload als je op back drukt, ipv. uit cache halen

DIT IS MIJN WEBSITE

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Die IE crashes zijn tot nu toe niet verklaart. Ikzelf het er nooit last van. Het is ook zo'n vaag probleem dat ik er gewoon niks mee kan. 'Af en toe crasht ie', daar kan je gewoon nix mee. Er zou een verband zijn tussen crashes en het gebruik van GetRight, maar als ik GetRight zelf installeer heb ik nergens last van.

Over het niet cachen van pagina's, das natuurlijk geen bug he. Als ik geen no-cache headers zou laten meesturen zou Lieve Adjes volstaan met klachten over threads die 'achterlopen' doordat ze in proxyservers/browsercaches blijven hangen. Ik ben wel van plan om een optie in prefs te gooien zodat je zelf de no-cache headers uit kan zetten. Kan je zelf bepalen wat prettiger werkt. :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
het crashen van IE gebeurt bij mij ook soms.. het is idd vaag.. het gebeurt meestal als ik op een topiclink klik. Ik denk dat er op dat moment in de database gezocht wordt (oid) en als IE niet snel genoeg een reactie krijgt crasht ie (althans, hij reageert niet meer, klikken met de muis doet het niet meer enzo).. zoiets denk ik.. ik weet niet of je daar wat aan hebt.. ;)

Verder, ik weet niet of het al gemeld is, zie ik soms links staan zoals www.provider.com/member/pagina .. er wordt dan alleen een link gemaakt naar www.provider.com ...

• Arjen
Mjah daar heb ik eigenlijk niks aan he ;(. Lijkt erop dat een bepaalde combinatie van browser/os en overige software voor een instabiele browser zorgen ofzo en daar kan ik niks aan doen.

Verwijderd

- automatisch focussen naar het edit venster (bij post reply)
- smileys naast je edit post venster
- de rest van het topic zien in als je een post maakt of edit (evt met iframe of gewoon frame)
- beetje vage berekening dit??? (dit las ik net in een profile) : <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Aantal posts: 1
Gem. aantal posts/dag: 8 [/quote]- misschien ff in iemand's profile zetten als ie geband is...

• Arjen
Als je net 1 uur geregistreerd staat, en je hebt al 2 posts gedaan is je gemiddelde 48 ja. :) ((Huidige tijd-registratietijd)/86400)/totalposts = gem. :)

Verwijderd

Jaja... :?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Over het niet cachen van pagina's, das natuurlijk geen bug he[/quote]lees mijn topic-titel:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Bug reports / feature requests part II[/quote]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Instelbaar maken of links in een nieuw window openen of niet.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Als je zoekt en je selecteert maar een paar forum waar je op wil zoeken, krijg je keurig de juiste info, maar als je dan de volgende pagina bekijkt wordt je keuze van fora gewoon genegeerd..
Beetje slordig..

• Arjen
Das nou een echte kever. :)

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 19:59

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Bij zoeken nog een kevertje:
"Je zoekactie naar '%%' leverde helaas geen resultaten op." En vervolgens toch doodleuk resultaten 1 - 50. :)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

En nog een bugje:

Als je onder de topic op previous topic drukt (dat rode driehoekje) en dan terug gaat naar de topic listing, worden de gelezen topics niet zwart. Heeft toch iets met een cookie te maken?

Naja, het zal wel....kijk d'r maar ff naar.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 21:13

Booster

Superuser

Ik heb nog wel een leuke, en een hele vervelende... :(

De homepages van @home (en ook andere providers) beginnen met 'members' in de hostname.
nou zet je daar met je gezonde verstand http:// voor....

schuif die http:// en de members maar eens aan elkaar...
ziet iemand de bui al hangen? :)

Vb.
http://members.home.nl/etraa/

edit:

mmmh... het is gefixxed, is dat meegenomen in de eerste bugfix?

:)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• ro__
  • Laatst online: 12-01-2008

ro__

WalkDont'Walk.......

Ik vind ook dat twee punten die Razor_Blade heeft genoemd erin/terug moeten komen:

- De thread laten zien als je een reply aan het typen bent. Anders is het best lastig om ergens uit je hoofd antwoord op te geven [OK, je kan ook een apart window openen, maar ik vond het oude handiger]
- De codes voor de smileys [vooral die nieuwe ken ik nog niet allemaal] net als op t.net zetten bij je reply-window.
Anders zo'n mooi plaatje maken met alle codes en smileys erop, zodat je die kan uitprinten en op je keyboard plakken, zoals vroeger met WP-functies etc. ;)

• hufkes

hufkes

Nog een kevertje:

Als ik kies voor topics van vandaag (hier: http://gathering.tweakers.net/listtopics/10/10/1), dan krijg ik ze te zien tot en met 11/9/2000

Dat is toch zo'n grove tien dagen..

---

• hufkes

hufkes

Nog een request: als je preview doet, dan parsed hij niet je icoon en ondertitel. Dit resulteerd in een preview opmaak die dus anders is dan dat hij er uiteindelijk uit komt te zien.

Arjen, kun je dit nog toevoegen of heb je express de eigen icoon + ondertitel uitgezet in de preview? (Zo ja wrom? --> in de prefs?)

---

• Arjen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 september 2000 00:53 schreef hufkes het volgende:
Nog een kevertje:

Als ik kies voor topics van vandaag (hier: http://gathering.tweakers.net/listtopics/10/10/1), dan krijg ik ze te zien tot en met 11/9/2000

Dat is toch zo'n grove tien dagen..[/quote]URL klopt niet, 10/10/1...
1e getal is forumno, 2e aantal dagen. Snappu?

• Arjen
En dat dat niet klopt is een bugje. :o

• Tim

Tim

Nog iets.. Als iemand <a href="bla.bla> gebruikt in plaats van [url] optie dan wordt de pagina niet geopend in een ander venster.. Wat nogal irritant is omdat alle andere links WEL in een ander forum openen..

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Da's een zaak van de gebruiker, die moet er dan maar een target in z'n html-tag gebruiken..

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Is er een mogelijkheid voor een Remote Tracker voor GOT?

Net zoiets dat op de voorpagina van t.net staat?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Arjen
Zoiets staat al op de TODO list...

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 12:43

johnwoo

3S-GTE

En wanneer wordt de bug gefixt dat de search altijd een link minder geeft dan dat er hits zijn?
Heel irritant, als je nog wel weet hoe een topic heet, hem intypt, en te zien krijgt 'Je zoekactie leverde 1 resultaten op', maar dan zonder link erbij! :(
Verander die LIMIT 1, bla even in LIMIT 0, bla... ;)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Aaargh!

Aaargh!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 september 2000 17:37 schreef Timpie2000 het volgende:
Nog iets.. Als iemand < a href="bla.bla> gebruikt in plaats van [url] optie dan wordt de pagina niet geopend in een ander venster.. Wat nogal irritant is omdat alle andere links WEL in een ander forum openen..[/quote]ik vind het juist irritant dat ze WEL in een ander window openen. als ik ze in ander window wil druk ik ff op middelste knop, simple as that.

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 16:17 schreef Aaargh! het volgende:
ik vind het juist irritant dat ze WEL in een ander window openen. als ik ze in ander window wil druk ik ff op middelste knop, simple as that.[/quote]ik weet niet wat jij net deed maar hij fuckte heel die layout hierzo op?! :o

• Aaargh!

Aaargh!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 16:46 schreef Tom het volgende:
ik weet niet wat jij net deed maar hij fuckte heel die layout hierzo op?! :o[/quote]huh ?
deed niks bijzonders , alleen plain-text.

• AntonT
  • Laatst online: 00:28

AntonT

One Ton!

2 kevertjes van de Admin-mode:
- Als ik een topic heb gesloten kan ik de aanwezige reacties niet meer editen. (ook niet m'n eigen). Misschien niet echt een bug, maar 't zou wel handig zijn.

- Bij het sluiten van een topic werd m'n smiley niet geconverteerd. (ik-zeik-je-af)

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Dat eerste puntje is geen bug, maar expres zo gedaan. Je kunt dan niet meer editen of deleten.

2e puntje was toch al opgelost?
hmm..

• Arjen
Nee, nog niet opgelost. Staat nog wel op de todo-list...

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-02 15:58
Ik weet niet of deze al gemeld is en of het een Works as Defined is, maar als ik tussen code en /code ubb code's gebruik zoals [ img ] en [ /img ] dan wordt gewoon het plaatje getoond.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 22:11 schreef Arjen het volgende:
Nee, nog niet opgelost. Staat nog wel op de todo-list...[/quote]Kweet al waarom ik dacht dat het was opgelost: foutje zit alleen in de fora waar html is uitgezet..

Verwijderd

Een [html] [/html] tag in de fora waar HTML uit staat, en een in de fora waar HTLM aan staat?

lijkt me wel een koele optie!

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Yeps!

Daarnaast nog een bugje:
Wanneer je een post 'edit', haalt hij EERST alle \ weg! Dus, dan kun je die eerst nog weer gaan toevoegen voordat je op submit drukt. :(

edit:

Nu deedie het GVD weer. :(

En (nogmaals): de [code] tag werkt niet in het programmeren forum.

Als dat is gefixt, maak er dan ook gelijk weer zo'n <PRE> blokje van, zodat de code niet wrapt.

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Trouwens, schiet me net te binnen:

Naast [html] en [nohtml] (voor stukjes IN je bericht) zou je per bericht (als geheel) moeten kunnen aangeven of dit aanstaat of niet (tenzij HTML is uitgeschakeld in een forum ;)). Dito voor smilies. Dat laatste kan je ook met de nieuwste UBB. ;)

Of vraag ik nu te veel... :P

• Hans
  • Niet online
Weet niet of het al genoemd is, maar er is wat inconsistentie in het taalgebruik. Bij het plaatsen van een reply staat er 'Bekijk bericht' en 'Verstuur' en bij het editten staat er 'Preview' en 'Submit'. Make up your mind! ;)

En (ik blijf er lekker toch over zeiken) natuurlijk niet te vergeten de overbodige shit op de tussenpagina na het posten/editten :D

Verwijderd

Weet niet of ut een bug van jullie is of van mij maar:

Ik zocht net in alle fora op "beeld"

Dat lever iets van 175 resultaten op.

Ik krijg alleen maar de eerste 50.

Als ik via 1 2 3 etc de rest wil bekijken krijg ik lege pagina's (staan geen topics in)

Bugje?

PS: draai de bekijk en verstuur knop ook ff om :)

• Aaargh!

Aaargh!

FF een request voor een uitbreiding op de (nog te komen) thread-onder-reply-schermpje functie.
nl. de mogelijkheid om een ANDERE thread onder je reply schermpje te krijgen. b.v. als er net een deel 2 van een topic is gestart en je wilt quoten uit deel 1.

• Arjen
Idee is wel tof, maar hoe zie je dat verder voor je? Gewoon het getal van 'die andere thread' ergens invullen?

• Aaargh!

Aaargh!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 14:46 schreef Arjen het volgende:
Idee is wel tof, maar hoe zie je dat verder voor je? Gewoon het getal van 'die andere thread' ergens invullen?[/quote]mischien dat je bij het aanmaken van een nieuwe thread kan opgeven wat de vorige was en dan bij het reactiescherm een dropdownmenuutje.
OF in een thread een "open deel 2" knop die automagische die link zet.

• Arjen
Hmmm zoiets als er op T.n is voor de nieuwsposts zegmaar.. Gerelateerde topics koppelen in de database, en dan een pulldown in de topic en bij het reageren geven.

• Aaargh!

Aaargh!

Nog een suggestie, heb 'm al op fok! geplaatst ergens diep in een thread maar leek me handig 'm hier ook te vermelden:

ik zie vaak dat mensen offtopic stukjes in hun posts tikken en dit dan tussen
offtopic:
en
zetten.

zou het mogelijk zijn hier een "officiele" tag van te maken en dan de mogelijkheid geven in je profile op:
a) ze niet te laten zien
b) ze in een kleiner lettertype laten zien
c) ze normaal laten zien.

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 19:14 schreef Arjen het volgende:
Hmmm zoiets als er op T.n is voor de nieuwsposts zegmaar.. Gerelateerde topics koppelen in de database, en dan een pulldown in de topic en bij het reageren geven.[/quote]Ik denk dat ie zoiets bedoelt:
http://www.interbizz.nl/~tom/wdforum/scripts/forum.odl?action=2&id=541

(p.s. mijn forum suckt trouwens dus ff niet op letten verder >:) )

• Aaargh!

Aaargh!

Nog een request: een "smiley" voor als je een stukje uit iemands post knipt in een reply. om ff duidelijk te maken dat je een deel voerslaat.

plaatje: schaar.
smiley-code: >8

• Tim

Tim

Aaargh > Daarvoor wordt in de taal meestal (...) voor gebruikt.

• Aaargh!

Aaargh!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 19:33 schreef Timpie2000 het volgende:
Aaargh > Daarvoor wordt in de taal meestal (...) voor gebruikt.[/quote]duh!, maar dit is duidelijker en staat leuker :+

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[b]Op 01 oktober 2000 19:25 schreef plaatje: schaar.
smiley-code: >8[/quote]Toe es Razor_Blade >:)

:Y)

• Jag
  • Laatst online: 00:55

Jag

Nog een heel klein lullig foutje. Als je reageert op een topic met een post minder dan de waarde van max aantal posts per pagina (is het nog te volgen :)), en je post, dan krijg je niet de nieuwe pagina te zien.
Ik dacht net dat er iets fout was gegaan bij het posten, omdat ik mijn post niet zag staan. En toen zag ik sneaky staan dat de topic (vanaf toen) uit twee pagina's bestond :).

Jag
Pagina: 1