[Xbox] Mijn eerste ervaringen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 289 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 11:03 schreef WouteRF het volgende:

[..]

Een aantal winkels hebben toch echt Xbox'en en game somgeruild omdat ze niet functioneerde..

ht nr staat btw op www.xbox.nl
Heb zelf ookal een Xbox omgeruild omdat ie niks deed , sturen we gewoon terug No Problem >:)

Je hoeft het echt niet met Microsoft zelf te regelen of die winkel wil je erbij naaien en zelf geen gezeur aan de kop hebben....

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Bij de mediamarkt is het ding maar 333 eurootjes hoor

Verwijderd

maar ik heb toch iets van...je koopt zo'n IKS-DOOS voor zeg 400 E's en dan maakt ie krassen (de japanse dan) dat hoort toch niet...tis beswel asociaal ofzo...maar als je merkt dat dat ding dat doet (damn wat een zin) dan breng je hem toch gewoon terug en leg je het probleem uit (garantie ?)...

maar in ieder geval het hoort niet te kunnen.

ik koop em ook pas als GTA3 :9~ uitkomt en als tie goedkoper is...

Verwijderd

sorry verkeerde post, mijn excuses

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op woensdag 03 april 2002 11:58 schreef CUBiST het volgende:
sorry verkeerde post, mijn excuses
Ja verdikke! :+

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

ja ik zeg maar sorry omdat hier allemaal mensen zitten die meteen gaan liggen huilen bij een moderator als je 1 klein dingetje verkeerd zegt...

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:21

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op woensdag 03 april 2002 13:37 schreef CUBiST het volgende:
ja ik zeg maar sorry omdat hier allemaal mensen zitten die meteen gaan liggen huilen bij een moderator als je 1 klein dingetje verkeerd zegt...
OK, en nu weet ik zeker dat jij het bent! :Y)

Hallo XE...

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-01 19:13

reapher

Z POWER

Dat doe je wel te vaak vindt ik.

Maare ehhh wat is the point van deze post? ik bedoel ik heb niemand ooit eens iets zien posten over dat zijn ps2 fucked up was? En mij ps2 had de beruchte hey me cd komt nooit meer naar buiten probleem! Dat zie je me toch niet posten en al helemaal niet over flamen?

Iedere apparaat heeft nou eenmaal problemen, en omdat het van MS is gaat iedereen flamen met dingen als zie je nou wel MS producten zuigen enz?

Ga buiten spelen jongens, en topic starten breng dat ding gewoon terug en vraag om een nieuwe (simpel)

Click hier niet

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
ik heb al een nieuwe en nou zat er geen AV-Kabel in de doos, really :(. Dus ik bellen naar microsoft support, krijg je zo'n ier aan de lijn die hem nu opstuurt. De man van de winkel zei trouwens dat hij ongeveer hetzelfde had meegemaakt met zijn ps2, nu zit ik online met de Xbox te haloen en het roelt :)
Op dinsdag 02 april 2002 13:02 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Bij de mediamarkt is het ding maar 333 eurootjes hoor
actie is afgelopen

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:30
Op woensdag 03 april 2002 14:58 schreef Shagura het volgende:
ik heb al een nieuwe en nou zat er geen AV-Kabel in de doos, really :(. Dus ik bellen naar microsoft support, krijg je zo'n ier aan de lijn die hem nu opstuurt. De man van de winkel zei trouwens dat hij ongeveer hetzelfde had meegemaakt met zijn ps2, nu zit ik online met de Xbox te haloen en het roelt :)
[..]

actie is afgelopen
Vertel ff :)
Hoe heb je 'm online gekregen?
Ik heb thuis al wel zo'n proggie gedownload waarmee het zou moeten kunnen, maar ik moet nog ff UTP halen om 'm aan te sluiten.

• Shagura
Op woensdag 03 april 2002 15:00 schreef InZane het volgende:

[..]

Vertel ff :)
Hoe heb je 'm online gekregen?
Ik heb thuis al wel zo'n proggie gedownload waarmee het zou moeten kunnen, maar ik moet nog ff UTP halen om 'm aan te sluiten.
Ik heb gewoon een router, plug m'n Xbox erin, download gamespy arcade en gamespy tunnel. Kijk hoe het werkt op deze pagina. Start het, registreer ff enzo, zoek naar games met een lage ping, join deze en spelen maar :)

Je hebt in ieder geval een hub/router/switch of 2 netwerkkaarten op je computer nodig.

ps. Het kan ook met Xboxconnector

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

RoRoo

Certified Prutser

nog ff wachten op je av kabel en us is klaaar...

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Shagura
Op woensdag 03 april 2002 15:43 schreef Kakarot het volgende:
nog ff wachten op je av kabel en us is klaaar...
yepp :)
Pagina: 1 2 Laatste