Zoek eens naar je host file en open dat met notepad oid, waarschijnlijk zul je daar wel in zien staan waarom je startpagina steeds veranderd.
Ik hou er niet van om met faq's te smijten enzo maar
F.a.q. daar zul je het een en ander vinden over het zetten van je naam onder een post.
Ik hou er niet van om met faq's te smijten enzo maar
F.a.q. daar zul je het een en ander vinden over het zetten van je naam onder een post.
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Waar vind ik m'n host fileOp zaterdag 30 maart 2002 14:48 schreef bfs-4112- het volgende:
Zoek eens naar je host file en open dat met notepad oid, waarschijnlijk zul je daar wel in zien staan waarom je startpagina steeds veranderd.
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
Kijk ook eens of freeMP3music.exe / C2 Media Ltd op de schijf aanwezig is, weg met die rommel..!
Ruim de Spyware van je schijf met Ad-aware:
http://tomcoyote.com/lsindex.html
Ruim de Spyware van je schijf met Ad-aware:
http://tomcoyote.com/lsindex.html
Nou met iets wat je ook wel eerder had kunnen doen 
Zoeken
Maar in dit geval moet je even zoeken op "host" op je hdd
Zoeken
Maar in dit geval moet je even zoeken op "host" op je hdd
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Hmm C2 Media Ltd.Op zaterdag 30 maart 2002 14:52 schreef Gianni Rombios het volgende:
Kijk ook eens of freeMP3music.exe / C2 Media Ltd op de schijf aanwezig is, weg met die rommel..!
Nee geen enkele rommel geinstalleerd
Enig idee hoe lang het duurt om 120 GB te doorzoeken?
Enig idee hoe lang het duurt om 120 GB te doorzoeken?
Misschien is dat wel zo..
(HRRMMZ)
Kijk even bij www.refosearch.tk en klik op Supertrick voor wat betreft je HOSTS file.
Kijk even bij www.refosearch.tk en klik op Supertrick voor wat betreft je HOSTS file.
Ik heb even gekeken en ik heb geen spyware }:0Op zaterdag 30 maart 2002 14:58 schreef DataBeest het volgende:
Even je pc op spyware checken.
Heb host file gewijzigt
werkt niet
Pagina: 1