Toon posts:

Hoe kan ik van A-Z een Counterstrike Server Maken

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een server maken waarmee ik en 2 vrienden via internet op mijn server kunnen spelen. Ik heb Chello en mijn upload snelheid is getest op 19,5 kb/s Ik heb gelezen dat als je meer dan 2 spelers laat spelen op je server dat het dan niet meer soepeltjes loopt.

Als server ga ik gebruiken:
- Pentium MX PRO 200mHz
- 128 mb fastpage ram

Er staat nu WIN200 PRO op.
Ik wil dus weten hoe ik van begin tot eind een Server voor CStrike kan opzetten. Graag vermelden met welk programma en waar te downloaden. Ik heb ook de mogelijkheid om BEos op mijn Server te zetten misschien dat dat beter loopt.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

[topic=92302/1/999]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat vroeg je hier ook al.
Doe nou eens gewoon wat er in die reply stond, dus probeer zelf eerst een wat en ga zoeken.
Lukt het dan echt niet, stel dan een concrete vraag.

En trouwens, sinds wanneer heeft chello 19,5 kB/s upload? :?

🌞🍃

• VeloChill
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
hmm, beetje weinig geduld.

daar heb ik ook gereplyed, maar ik heb nog een beter antwoord.

je kan alles vinden op server.counter-strike.net. daar haalt je vragen-beantwoorder ook alles vandaan(of andere sites)

dit soort vragen werken niet, kurkentrekker, doe er eerst eens zelf wat moeite voor en komt terug als je ergens niet meer verder komt dan willen mensen je echt wel helpen

• VeloChill
hihi, great minds think alike(al was ik wel laat) :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 10:11 schreef Japiyo het volgende:
hmm, beetje weinig geduld.

daar heb ik ook gereplyed, maar ik heb nog een beter antwoord.

je kan alles vinden op server.counter-strike.net. daar haalt je vragen-beantwoorder ook alles vandaan(of andere sites)

dit soort vragen werken niet, kurkentrekker, doe er eerst eens zelf wat moeite voor en komt terug als je ergens niet meer verder komt dan willen mensen je echt wel helpen
Sorry ik bied mijn oprechte excusses aan, maar idd op die site staat echt alles van top tot teen (A-Z) Hartstikkie bedankt :)

• VeloChill
was dat het probleem.....het vinden van CS |:( |:(

ik dacht dat je 2 dagen had gezocht....CS hebben ze niet bij albert heijn of de etos :D

Verwijderd

Mooi :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.