Toon posts:

Een deticated server voor HL:Counterstrike

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen.

Wij hebben vanavond een LAN-party en wij willen graag op een labtop van mij een deticated-server draaien voor HL en Counter-strike.

Wie weet welke programma's ik dan moet downloaden, en waar die te vinden zijn?

Bedankt

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

gamehost

half life installeren, CS isntalleren, gamehost installeren, gamehost opstarten en instellen :)

have fun

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Kunnen jullie mij uitleggen hoe ik met Gamehost van top tot teen een server kan starten. Want ik moet inloggen op vanalles en ik weet niet met welke password.....

Kunnen jullie me A.U.B helpen
(Als je een beter of makkelijker programma hebt om een server mee te maken mag dat ook)

• VeloChill
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
doe eens zoeken hier op het forum staat erg veel maar op internet ook.

een hapklare uitleg zal je niet 1,2,3 krijgen, want je moet best veel instellen en dit is allemaal al gedocumenteerd.

porbeer het zelf en als je dan ergens bent vastgelopen, vraag dan nog een keer om hulp, dan is de bereidheid een stuk hoger, want "hellup, ik snap het niet, los het voor me op" werkt niet.

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 10:05 schreef Japiyo het volgende:

een hapklare uitleg zal je niet 1,2,3 krijgen, want je moet best veel instellen en dit is allemaal al gedocumenteerd.

porbeer het zelf en als je dan ergens bent vastgelopen, vraag dan nog een keer om hulp, dan is de bereidheid een stuk hoger, want "hellup, ik snap het niet, los het voor me op" werkt niet.
Jij hebt makkelijk praten jij weet het allemaal al. Trouwens ik ben al ongeveer twee dagen bezig om het te proberen dus je moet niet zo zeuren :+

• VeloChill
wat gaat er nu mis dan??

ik heb zelf iid ook een server, samen met een maat van mij opgezet, en ja dat kosste ook veel moeite(meer van die maat van van mij :) )

jij vraagt of ik(of een ander) jou van begin tot end willen helpen met server opzetten, moet ik hem ook nog komen ophalen en wegbrengen :z

Dit soort topics zie je ook steeds meer komen, en dit soort replys ook.

wat is het probleem en dan probeer ik je te helpen...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:10
Je kunt toch gewoon HL en CS installen en dan CS opstarten en dan LAN game en dan game createn als DEDICATED SERVER ??

Als dat al niet lukt..

Verwijderd

Ik heb nu via server.counter-strike.net met hlds.exe een server gestart. Maar nu voegt ie zoveel bots toe dat ik niet meer kan joinen :) Ik heb deze programma regel D:\Spellen\Halflife\hlds.exe -game cstrike -port 27010 +maxplayers 10 +map de_dust, oja nog iets. Ik ga op internet via een router. Het IP adres dat de router aan de PC geeft is niet het IP waarmee je naar internet gaat. Als ik mijn server start gaat ie dat dus doen met een IP waarmee hij niet op internet kan komen.

• VeloChill
ten eerste: welke bot heb je gebruikt??

2: ocnnect eerst zelf naar gamen en daarna pas bots opstarten.

3: dit staat in FAQ van bot, ik kan hem ook lezen....

ik raad het af om online met bots erbij te spelen, maar dat moet je zelf weten.

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 10:47 schreef Japiyo het volgende:
ten eerste: welke bot heb je gebruikt??

2: ocnnect eerst zelf naar gamen en daarna pas bots opstarten.

3: dit staat in FAQ van bot, ik kan hem ook lezen....

ik raad het af om online met bots erbij te spelen, maar dat moet je zelf weten.
Ik heb podbot 2.5 maar die is niet opgestart als ik die server laat draaien daarom snap ik niet dat hij wel bots toevoegt

Verwijderd

Ik heb nogmaals geprobeerd. Ik heb podbot eraf geflikkerd en nu de hlds.exe gestart met deze programma regel D:\Spellen\Halflife\hlds.exe -game cstrike -port 27010 +maxplayers 10 +map de_dust deze heb ik al eerder gegeven maar ik snap dus nog steeds niet waarom hier wel nog steeds bots worden toegevoegt.

Verwijderd

GOED NIEUWS VOOR MIJ....

Hij voegt geen bots meer toe na herstarten van mijn systeem. Als ik nu counter strike start en add IP doe zie ik mijn server als ik die wil joinen zegt hij: Cannot joint custum game until you instal custom game????

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 10:05 schreef Japiyo het volgende:

agreed

heb je in het begin al enigzins IETS geprobeerd voor je dit topic starte? maar anyway als je dit proggie nou es probeert, dat werkt ook heel aardig, dan hoef je alleen maar een dedicated te starten (das echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel simpel) en dan helpt dit proggie je fijn alles in te stellen, ook tijdens het gamen

• VeloChill
je zit dus iig op een windows bak.

die foutmelding komt doordat PODbot "liblist.gam" overschrijft met zijn eigen versie, die had je dus ff moeten backupen.

thx, edje voor die link, dat kende ik ook nog niet, ff kijken of dat handig is

• VeloChill
jammer het is volgens mij niet voor linux, naja met adminmod/rcon/ftp gaat het ook allemaal wel

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

installeer nextwish script, dan kan je bij langame meer instellingen doen is misschien makkelijker voor je, doe dan gewoon dedicated server.
Pagina: 1