De N64

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 645 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 08:26
Op woensdag 10 juli 2002 12:27 schreef ds het volgende:

[..]

Je kan een scart kabel kopen om het beeld wat mooier te maken, ik geloof dat een GameCube RGB kabel ook werkt maar dat weet ik niet zeker, moet je ff in de winkel vragen :)
Bedoel je de "standaard" gamecube RGB of die uitgebreide. Ik heb zelf een NGC, maar een kabel is een kabel, toch?!

Ik heb er nou eenmaal niet zoveel kaas van gegeten }:O

Verwijderd

super smash brothers was de sjit

echt geweldig om (eventueel met zat hoofd na het uitgaan) elkaar in elkaar te beuken met mannekes als picachu en kirby

geweldig gewoon

(het enige spel op de N64 welke we 34keer bij de videotheek hebben geleend voordat we hem kochten en met zun alle betaalde)

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 08:26
Op woensdag 10 juli 2002 16:12 schreef PlaceR het volgende:
super smash brothers was de sjit

echt geweldig om (eventueel met zat hoofd na het uitgaan) elkaar in elkaar te beuken met mannekes als picachu en kirby

geweldig gewoon

(het enige spel op de N64 welke we 34keer bij de videotheek hebben geleend voordat we hem kochten en met zun alle betaalde)
Jupz, Ik heb hem voor mijn gamecube gekocht. ECht een übercool spel. Lekker rossuh...

Zelda is moeilijk te krijgen, en die spellen zijn nog vet duur voor dat ding. Overigens met de standaard RGB kabel geprobeerd, maar merkte maar weinig verschil. Wel vaag dat de emu's veel beter beeld geven.

Nouja, boeit niet. Gameplay roelz.

Mario is trouwens wel vet moeilijk. Maar het is en blijft een geinig ventje. :9

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-10 16:20
ff een schopje van mij :)

Conker's bad fur day is echt een super lache spel!! Heb em laatst nog gekocht voor de N64 omdat ie vet goedkoop was :)

Zit echt goeie humor in en grof taalgebruik, ja dat voor een N64 game he!

Met mariokart heb ik ook uren fun gehad met vrieden, die multiplayer was zo vet gewoon!!

Voor de rest super games:

Goldeneye
Mariokart
Mario64
Perfect Dark

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sinds paar dagen speel ik weer volop.
Ik heb zelf Mario 64, Mario Kart 64, Banjo Kazooie en Goldeneye. Alle 4 geweldige spellen, waarvan Mario Kart 64 duidelijk de topper. Dat blijft gewoon leuk, hoe vaak je het ook speelt.

Nu Zelda OOT, Blast Corps en Turok geleend van iemand. Zelda en Blast Corps zijn ook zeer vet :)
Eigenlijk wil ik een GC maar heb ik geen geld voor over, ga voor Doom III me pc upgraden en tis het 1 of het ander helaas.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07
Ik heb ook een tijdje terug Conker gekocht voor 80 gulden meen ik. Inderdaad een hilarisch spel. Ik zit nu alleen vast bij dat stuk dat je een bom ergens neer moet leggen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Het is een oud topic owke, maar een nieuw topic voor mijn vraag zou denk ik toch gesloten worden.

Ik heb laatst namelijk voor mijn vriendin een n64 op de kop getikt. Nu vroeg ik mij echter af waar je nog een beetje betaalbaar spellen (en een controller) voor de n64 kunt krijgen.

Want de prijzen op marktplaats en Ebay liggen zo ongeveer gelijk aan de nieuwprijzen 8)7

Ze vragen voor een beetje populair spel gewoon meer dan 25 euro! Dat is toch te belachelijk voor woorden voor een 6 jaar oude console? Nu zal het wel een kwestie van schaarste zijn ofzo, maar ik vind het iig te veel.

Verwijderd

Speelgoedzaken afzoeken, laatste keer in Hellevoetsluis bij Intertoys lagen nog een flinke aantal Turoks voor € 9.95

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-10 09:02

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 09:37:
Speelgoedzaken afzoeken, laatste keer in Hellevoetsluis bij Intertoys lagen nog een flinke aantal Turoks voor € 9.95
Grote speelgoedzaken hebben vaak nog oude voorraden. Dus kan je vaak voor weinig de boel krijgen (nieuw).
Eigenlijk had je dit moeten doen toen de GC net uit was, toen werden ze massaal gedumpt. Ik zag toen een n64 met zelda voor 40-50 euro en ik ben zo stom geweest om hem niet te kopen :/
Maar zoals in deze quote staat, moet je zeker bij de grotere inter toys kijken, die hebben heel vaak dit soort oude meuk.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

nhimf schreef op 11 augustus 2003 @ 10:04:
[...]

Grote speelgoedzaken hebben vaak nog oude voorraden. Dus kan je vaak voor weinig de boel krijgen (nieuw).
Eigenlijk had je dit moeten doen toen de GC net uit was, toen werden ze massaal gedumpt. Ik zag toen een n64 met zelda voor 40-50 euro en ik ben zo stom geweest om hem niet te kopen :/
Maar zoals in deze quote staat, moet je zeker bij de grotere inter toys kijken, die hebben heel vaak dit soort oude meuk.
Toen ha ik er idd één moeten kopen 8)7, maarja was er toen niet op aan het letten. Bij de volgende lancering van consoles zal ik er eens op letten. Helaas duurt dat nog ff :/

Of nintendo moet ineens met de GC kappen.

Verwijderd

Of op de PC InterExpo beurs, daar staat ook altijd zo'n console boer met allemaal rotzooi, zelfs nog voor de SNES. Maar dus ook voor de N64, veel spellen voor lage prijsen (relatief :)) en controllers die goedkoper zijn.

Let wel op de controller die je koopt want het pookje is erg kwetsbaar en ook vaak verrot bij 2e hands controllers.

Verder zag ik ook bij de intertoys niet alleen turok liggen, maar ook nog wat andere zut zoals THPS2 (20 euro) en een spel met auto's (naam zou ik niet meer weten :)) voor 15 euro geloof ik.

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-10 09:02

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik ga dit keer lekker veel geld sparen voor de hcc, daar staan atijd van die flippo's met van die erg goedkope (s)nes spellen, dus dat wordt scoren dit jaar.
Al moet ik zijn hele voorraad opkopen, maar spellen komen eraan :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Verwijderd

Jah de HCC dagen, daar ga ik dit jaar ook maar eens na toe. Dat schijnt echt een goudmijntje te zijn voor Nes, snes en n64 :)

Maar goed , de N64. Vorig jaar 1 van de gelukkige die een nieuwe met mario 64 voor 50 euri wist aan te schaffen en het is 1 van mijn beste aankopen ooit gebleken. Wat een genot heb ik van dat ding zeg. Mario 64, Mario kart 64, Donkey kong 64, Zelda : OoT, Zelda : MM, allemaal in mijn bezit en ben er niet vanaf te slaan. Zelfde geldt voor mijn andere trots : de Super nintendo die ik in januari dit jaar 2e hands heb aangeschaft.

Verwijderd

Misschien raar maar ik wil weer een aankoop doen voor m'n n64.
Vaak zit ik nl. met me vrienden te game en dan vaak mario party 2.
Nu wil ik twee controllers kopen en mario party 3. Nu wilde ik weten of mario party 3 echt veel leuker/groter is dan mario party 2. En waar kan ik aan de games en de 2 controllers komen?

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 11:47:
Misschien raar maar ik wil weer een aankoop doen voor m'n n64.
Vaak zit ik nl. met me vrienden te game en dan vaak mario party 2.
Nu wil ik twee controllers kopen en mario party 3. Nu wilde ik weten of mario party 3 echt veel leuker/groter is dan mario party 2. En waar kan ik aan de games en de 2 controllers komen?
je kunt op e-bay kijken. Maar daar betaal je 25 euro voor marioparty :( Voorcontrollers betaal je iets van 15 euro per stuk. Wordt dus een duur geintje!
Pagina: 1 2 Laatste