Nu de GC hier in Europa bijna het daglicht ziet, wilde ik nog even een "laatste eer" bewijzen aan zijn voorganger. Deze mag dan wel niet zo'n succes zijn geweest als de (S)NES en misschien wel de veroorzaker van het kiddie imago, toch was een goede machine. 
Toppers als Zelda: OoT, Banjo Kazooie, Banjo Tooie, GoldenEye (zowel single als multiplayer) zijn slechts enkele voorbeelden van de beste spellen, waar toch menige uren in gaan zitten.
Dat gevoel van "met zn vieren" gamen was toch altijd wel vet. Elkaar met Rocket Launchers beschieten gaf me toch altijd wel een goed gevoel. Complete toernooien maken met ISS hoorden daar ook bij.
Als jullie dan terugdenken aan die tijd met je N64, wat waren daar dan de hoogtepunten volgens jullie.
                    Toppers als Zelda: OoT, Banjo Kazooie, Banjo Tooie, GoldenEye (zowel single als multiplayer) zijn slechts enkele voorbeelden van de beste spellen, waar toch menige uren in gaan zitten.
Dat gevoel van "met zn vieren" gamen was toch altijd wel vet. Elkaar met Rocket Launchers beschieten gaf me toch altijd wel een goed gevoel. Complete toernooien maken met ISS hoorden daar ook bij.
Als jullie dan terugdenken aan die tijd met je N64, wat waren daar dan de hoogtepunten volgens jullie.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
:strip_icc():strip_exif()/u/28033/032.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/37834/leann.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/33736/blackmage.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/10542/Anime312.jpg?f=community) 
            /u/30977/crop654a08a5866a6_cropped.png?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/8072/70px-SHODAN.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/5514/mzm_eyes_3.gif?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/32695/weebl_icon.jpg?f=community) 
            /u/7928/ava-misc-dp0.png?f=community) 
            /u/44276/got_icon5.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/18365/bier.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/15696/crop60182e9f55413_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/34130/crop689c4438d3ecd_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/6607/klootviool2.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/20514/icon.jpg?f=community) 

:strip_exif()/u/22426/bomb.gif?f=community) 
             maar ik heb er ooit wel een gehuurd met Z:OOT erbij.
 maar ik heb er ooit wel een gehuurd met Z:OOT erbij. 
 :strip_icc():strip_exif()/u/518/crop5dbab1cf2e76a_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/24552/shadow.gif?f=community)