De N64

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 645 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07
Nu de GC hier in Europa bijna het daglicht ziet, wilde ik nog even een "laatste eer" bewijzen aan zijn voorganger. Deze mag dan wel niet zo'n succes zijn geweest als de (S)NES en misschien wel de veroorzaker van het kiddie imago, toch was een goede machine.

Toppers als Zelda: OoT, Banjo Kazooie, Banjo Tooie, GoldenEye (zowel single als multiplayer) zijn slechts enkele voorbeelden van de beste spellen, waar toch menige uren in gaan zitten.

Dat gevoel van "met zn vieren" gamen was toch altijd wel vet. Elkaar met Rocket Launchers beschieten gaf me toch altijd wel een goed gevoel. Complete toernooien maken met ISS hoorden daar ook bij.

Als jullie dan terugdenken aan die tijd met je N64, wat waren daar dan de hoogtepunten volgens jullie.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Een van de beste spellen was/is Super Smashbrothers. Ik zie dan ook erg uit naar de opvolger, SSB Melee voor de GC. Echt zo'n toppertje. Vechten met Mario en Luigi tegen Donkey Kong en Link. :)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Op vrijdag 29 maart 2002 22:50 schreef Compubiter het volgende:
Een van de beste spellen was/is Super Smashbrothers. Ik zie dan ook erg uit naar de opvolger, SSB Melee voor de GC. Echt zo'n toppertje. Vechten met Mario en Luigi tegen Donkey Kong en Link. :)
Smash Bros schopte idd erg kont.

Pikachu en Jigglipuf inelkaar slaan :Y)

Verwijderd

Goldeneye op een vierjaardag van een vriend van me ! top man , met z`n 4`en achter elkaar aan 8-) en donkey kong 64 , dat liedje zit nog steeds in m`n hoofd :P (Donuts , peanits , pinapple , fresh lemons yes and lot of kokonot sells oeh yeah :+ ) En destruction derby 64 , en dan met 3 player en dan de Bom-Mode doen , echt vet dat :)
alleen ik vond PerfectDark erg teleurstellend :( (voor 179 gulden :o )

Verwijderd

aan zelda en smash bro. melee heb ik idd goeie herinneringen... ookal hebbik zelf nooit n64 gehad omdat ik het totaal aantal goeie spellen wat klein vond.... maar het was in het allerminst geen slechte machine... respect :)

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-10 18:44
Het enige spel wat ik echt met heel veel plezier heb gespeeld (en helemaal uitgespeeld) was Zelda Ocarina of Time. Verder vond ik James Bond Goldeneye ook wel een vet spel.

Voor de rest heb ik altijd heel jammer gevonden dat de spellen zo duur waren. Vooral het vervolg op Zelda (ben de naam eventjes kwijt :)) was veel te duur 169 gulden vond ik echt overdreven voor een spel.

En geen fatsoenlijke RPG's was echt een misser.

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 22:55 schreef TeTsUo2000 het volgende:
Het enige spel wat ik echt met heel veel plezier heb gespeeld (en helemaal uitgespeeld) was Zelda Ocarina of Time. Verder vond ik James Bond Goldeneye ook wel een vet spel.

Voor de rest heb ik altijd heel jammer gevonden dat de spellen zo duur waren. Vooral het vervolg op Zelda (ben de naam eventjes kwijt :) was veel te duur 169 gulden vond ik echt overdreven voor een spel.

En geen fatsoenlijke RPG's was echt een misser.
majora's mask :D

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-10 18:44
hehe dat was em ja :D thankx

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
SuperMario 64. Dat vond ik gewoon ge-wel-dig. :9

/edit:
Afbeeldingslocatie: http://www.video-source.com/review/n64/sm64_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://n64media.ign.com/media/news/image/mario642ultrahle1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.swipnet.se/~w-47914/n64/bilder/mario3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.swipnet.se/~w-47914/n64/bilder/mario1.jpg

🌞🍃

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Was leuk. Goldeneye vaak tegen anderen gedaan :) . Wave Race was ook erg mooi...

Steam

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-10 11:26
Dazzta: ben jij van Deadly Devils Crew?

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Hoogtepunt was toch echt de allereerste keer Super Mario 64. Mijn god die graphics :9~

Beetje rondlopen in die tuin van het kasteel, tjirpende vogeltjes, wegfladderende vlinders en het rustgevende geklater van de waterval op de achtergrond :z

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 23:04 schreef wouter76 het volgende:
Dazzta: ben jij van Deadly Devils Crew?
Ja dat ben ik :) jij ook dan :?

• Eindbaas
  • Laatst online: 28-10 11:26
Op vrijdag 29 maart 2002 23:33 schreef DazZta het volgende:

[..]

Ja dat ben ik :) jij ook dan :?
Nee, ik zag dat DDC in je icon en dat deed me ergens aan denken :)

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 23:52 schreef wouter76 het volgende:

[..]

snode icon overgens 8-)

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 23:54 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

snode icon overgens 8-)
[n00bquestion] wat is snode :P [/n00bqeustion]

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 23:52 schreef wouter76 het volgende:

[..]

aan wat dan :P ...

• Booth
  • Laatst online: 27-10 10:48

Booth

¯¯¯¯¯¯

Op vrijdag 29 maart 2002 22:53 schreef DazZta het volgende:
Goldeneye op een vierjaardag van een vriend van me ! top man , met z`n 4`en achter elkaar aan 8-) en donkey kong 64 , dat liedje zit nog steeds in m`n hoofd :P (Donuts , peanits , pinapple , fresh lemons yes and lot of kokonot sells oeh yeah :+ ) En destruction derby 64 , en dan met 3 player en dan de Bom-Mode doen , echt vet dat :)
Ja.. Ja!!

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03 23:25
Wel toevallig hoor, maar ik heb vandaag Mario Kart maar weer eens gedaan op die goede ouder N64 :) Alleen die ene klotebaan waar dat kasteel van Peach in voorkomt gaat steeds mis. Maar goed als ik het spel op de PC speel, dan werkt het voor geen meter. Tis op de PC ook stukken trager.

Verwijderd

supersmash is heilig >:)

• Arson
  • Laatst online: 27-10 01:21
Goldeneye,
Zelda,
Mario,
Wave Race,
1080 snowboarding,
perfect dark.

Mijn god, wat was dat toch geweldig.....

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 22:53 schreef DazZta het volgende:
ik heb hem op de releasedag gekocht en hij is er nooit meer uitgegaan. (echt niet :) )
ik heb zelfs nog wat maraton sessie met zn vieren gedaan
PD rulezzzz 8-)

Verwijderd

OoT goldeneye en banjo kazooie waren wel de hoogte punten
en mario kart niet te vergeten >:)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:33

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Enkele hoogtepunten:

- De eerste keer dat ik op een duitse telvisiereclame Super Mario 64 zag: Wauw!!! 3D!

- De dag dat ik eindelijk na heel lang sparen mijn Nintendo 64 kocht en SnowboardKids speelde, het was ongelofelijk moeilijk om die anolge stick onder controle te krijgen.

- Lylat Wars, een rumble pak!!! Zoeits was nog nooit vertoont, het trilde!

- Goldeneye uitgespeeld, dat leek onmogelijk.

- De weken dat ik afgezonderd can de rest van de wereld Zelda OOT speelde.

- Met z'n vieren de hele week Mario Party (later ook 2 en 3) die we voor een week huurden spelen.

- Pokemon meppen in Super Smash Brothers was ook iets waardoor ik vaak m'n huiswerk niet maakte.

- Hetverslaan van Gruntilda in Banjo-Kazooie

- Eindelijk Perfect Dark, het spel waar we bijna een jaar naar hadden uitgeken!

Ik heb de GameCube al besteld maar om nostalgische redenen blijft mijn Nintendo 64 toch gewoon op mijn kamer staan.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Shagura
  • Laatst online: 27-10 14:32
Ik heb heel wat uurtjes gekicked met Super Smash Bros, maar het was dan ook heel kewl dat ik 3 vrienden had die allemaal ook dat spel hadden :)

Ik had veel verwacht van perfect dark, maar bij mij kon het niet de sfeer opwekken die ik met goldeneye had beleefd en de singleplayer versie van goldeneye vond ik dan ook stukken beter.

Er zijn alleen niet echt veel games waar ik lang mee heb gespeeld en hopen dat de Xbox dat wel doet. Ik ga hem halen over vijf minuten :D :9 :9

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

De worstelspellen van THQ (zowel WCW als WWF). Omg daar heb ik echt van genoten met vrienden. Net als DK64, Banjo, Mario, 007, etc. Echt uuuuuren hebben we samen doorgebracht achter dat ding met die spellen.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• GZ
Dat Warzone was inderdaad echt wel lachen ja. Bizar toffe moves en je eigen poppetjes maken.

Wat wil je nog meer?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

- banjo tooie was gewoon eens een spel dat banjo kazooie bijna deed vergeten en dat is al een hele prestatie. dit kan je helaas niet zeggen over het 2e zelda spel dat vrij zwaar tegen viel

- perfect dark was zo ongeveer al reden genoeg om een n64 te kopen. wat geweldig om met 4 mensen te spelen. en elkaar keihard afmaken en uitlachen natuurlijk:D

verder de spellen die ik geweldig vind voor de n64
lylat wars
perfect dark
goldeneye
mariokart
banjo kazooie
banjo tooie
iss 98

spellen die tegenvielen terwijl ik er veel van verwachte vind ik:
donkey kong
zelda: majora's mask
mario 64

• GZ
MM viel inderdaad vies tegen. 169 piek voor een fikse tegenvaller. En dat voor het heilige Zelda.

Verwijderd

Aan Mario Kart 64 heb ik de beste herinneringen. Met zijn vieren battle mode en dan block fort. Wat een goede arena was dat! Ik kijk nu al uit naar de Gamecube versie van MK.

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 11:06 schreef grayfox het volgende:

[..]

ik heb hem op de releasedag gekocht en hij is er nooit meer uitgegaan. (echt niet :) )
ik heb zelfs nog wat maraton sessie met zn vieren gedaan
PD rulezzzz 8-)
Helemaal mee eens :7 PD spelen met 4 man op een tv met een diagonaal van 110=VET!! Jammer dat we dat nooit meer doen iig idee* Ach sinds al mijn maatjes cable hebben is UT het enige wat we op dit moment spelen :) (..toch stiekum benieuwd naar zijn opvolger de GameCube)

BTW is er hier nog iemand die meer als 864uur PD gespeeld heeft??

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 22:46 schreef GolbeZeromus het volgende:Als jullie dan terugdenken aan die tijd met je N64, wat waren daar dan de hoogtepunten volgens jullie.
"Terugdenken" HA! Ik heb gisteren mijn N64 terug gekocht! :-). Ik had hem een jaar geleden weggedaan omdat mijn vriendin een te hoge telefoon rekening had (Brazilië > NL). Maar ja, na een tijdje ga het toch missen, en de PC is niet hetzelfde. Binnen 2 weken heb ik dus een gba, snes en N64 gekocht. Voor de gba koop ik zo'n flash card met lezer, want die games zijn veels te duur. Voor de snes en N64 zijn kei veel spellen 2ehands te krijgen.

Ik wacht nog een poosje totdat er een fatsoenlijk aanbod is van 2ehands Gamecube spellen, nieuw zijn games naar mijn mening niet meer dan 40 tot 50 euro waard.

Ik denk niet dat de N64 een kiddiemachine is. Er zijn kinderachtige spellen voor, en sommige spellen zien er kinderachtig uit, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom of een spel leuk is, en lang leuk blijft. Bovendien zijn er genoeg "serieuze" spellen, tenzij je iedere maand 5 nieuwe spellen wilt...

De beste spellen vind ik;
Super mario 64
Banjo Kazooie
Goldeneye (multiplayer is GEWELDIG)
Perfect Dark
Mario Kart 64 (single player suckt, goeie multiplayer)
Diddy Kong Racing (single player geweldig, multiplayer suckt)
Lylat Wars
Beetle Adventure
Wipeout 64

Er zijn er vast nog wel meer, want ik heb een poosje compleet niet opgelet wat er voor de N64 uitkwam.

Ik vond de 1e Zelda game behoorlijk tegenvallen, te weinig personages, te weinig te doen buiten het hoofd verhaal, te weinig locaties. Ik heb nog geen oordeel over de 2e Zelda, want deze heb ik pas een paar dagen.

Verwijderd

Oh veel plezier gehad met GoldenEye, nu kenne Quakefans zeuren wat ze willen maar dat spel stond voor uren fun (niet PD, dit vondt ik ERG tegenvallen)
Pokemon meppen in Smash Brothers kickte aars, en Zelda.. omfg goed verhaal, mooi gebracht en het oogte gewoon... MOOI :+ Majora`s Mask daarintegen had geen verhaal @ all, was gewoon saai.

Ik weet nog dat ik begon met Mario 64.. speelde het zoveel dat na 2 weken het pookje al wit begon af te geven :z

Jahz.. leuke tijden mee gehad.. N64 mn jongen, het ga je goed :+

Verwijderd

Hierbij(met deze reply) toon ik respect voor mijn/de N64 (biddend icoontje)( kan somebody me zeggen hoe ik het hier tevoorschijn tover :P )

VEEEELE UREN op gegoldeneyed enzo, ik ga trowens deze vakantie een N64 reunie houden met 13 man van me klas(ja in me klas van 23 man hebben er 13 een N64 !!!) bij mij thuis, een paar man brengt nog een tv mee en dan gaan we op een paar N64's met 4 ofzo man gamen, en blijven slapen natuurlijk(alléé, veel slapen zal het niet zijn :) )

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
Ik heb ook nog steeds een mooie N64 staan, ook al speel ik er niet veel meer mee, er zijn toch fantastische games voor uitgekomen.

Natuurlijk begon ik met Super Mario 64, en ik had ook meteen Banjo Kazooie gekocht toen. Niet veel later werd zelda:OoT aan me collectie toegevoegd
Nouja na een paar matige titels was het natuurlijk tijd voor HET platform spel voor de N64: Donkey Kong 64 ! Jezus wat was dat leuk zeg! Zo geniaal bedacht !

En wie dacht dat het niet beter kon als GoldenEye had het mis, Perfect Dark bracht de allerbeste FPS actie ooit op een console uitgebracht, en ook de multiplayer was ook heerlijk om een regenachtige zondagmiddag mee door te komen :D

Mijn allerlaatste aankoop was het laatste paradepaardje van Rare: Banjo Tooie! Ik heb echt helemaal dubbel gelegen om die game. Ik kan me nog goed herrineren dat je in het ijslevel zo'n iglo binnen stapt, en dan zit daar zo'n ijsbeer z'n fonkelnieuwe BreedbeeldTV te showen aan je! Geweldig gewoon! DAT is nou humor! :+. Het is alleen jammer dat Banjo Tooie ook MET Expansion Pack net effe ietsje te zwaar was voor het ouwe beestje, soms dropte de framerate naar een ontzettend laat niveau :(

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Op zaterdag 30 maart 2002 15:02 schreef GolbeZeromus het volgende:
Dat Warzone was inderdaad echt wel lachen ja. Bizar toffe moves en je eigen poppetjes maken.

Wat wil je nog meer?
Warzone was van Acclaim :P

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Verwijderd

Smash Brothers was een erg dope spel en mario 64 bij die heb ik alle sterren gehaald :P Maar smash Brothers is nog steeds het vetste spel op de N64 vind ik :)

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 18:49

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Jullie vergeten allemaal een spel!!!::

Conker's Bad Fur Day

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

• GZ
Conker Bad Fur day. Dat is nou een spel wat ik alleen heb gespeeld. Maar zeg nou zelf. 249 voor een spel voor een console die bijna RIP is.

Net zoals Paper Mario. Dit zijn volgens mij twee spellen die eigenlijk net iets te laat zijn uitgebracht.

Iemand berichtte hierboven ook over WipeOut64. Dit spel kan IMO echt niet tippen aan FZeroX. De laatstgenoemde heeft gewoon een veel betere gameplay. Daarnaast is WO64 zo traag als dikke stront.

Verwijderd

Toen ik mn N64 op D-day aanzetten en Super Mario 64 voor het eerst speelde....boy ik viel bijna flauw :9~, hierboven zei iemand het al...die tuin, bomen vlinders etc...echt super! Later Zelda OoT nog helemaal (maar dan ook echt helemaal) uitgespeeld, samen met Mario enige 2 uit mn leven denk ik :) Verder veel GoldenEye 4 player gedaan, echt nachten lang enzo...zeer vet..

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op zondag 31 maart 2002 15:41 schreef GolbeZeromus het volgende:
Conker Bad Fur day. Dat is nou een spel wat ik alleen heb gespeeld. Maar zeg nou zelf. 249 voor een spel voor een console die bijna RIP is.
Wat maakt et uit dat de console bijna RIP was? Het is gewoon een gruwelijk spel dat je moet hebben (als je je over het idee heen kan zetten dat er niet wordt gescholden op de N64 ;)) De multiplayer (gewoon war) was trouwens ook gewoon goed, nix leukers dan met het samurai zwaard het hoofd van de gozer afhakken die naast je op de bank zit >:)

• Booth
  • Laatst online: 27-10 10:48

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik ga binnenkort nog WCW vs. NWO Revenge en WWF Attitude kopen..
Goed plan?

Verder heb ik het meest gespeeld op:
Z:MM
PD
GE:007
SSB
Mario Kart.

Ge-wel-dig!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 17:59
WCW vs NWO: Revenge

hoe leuk was et om met ze 4en achter je TV'tje in die ring elkaar te mishandelen :P

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:51
OMFG dat weet ik nog echt goed..de dag dat Super Smash Bros uit was...ik naar de winkel overal uitverkocht ik naar de video theek om te huren ... kon nog niet...maar die gast zei: ga eens naar nieuwland (dorp hier inde buurt) ik daar heen...die zei: hm ik ken nog wel iemand die hem voor je heeft...EN ! met korting.. ik blij 110 piekies ipv 125 ofzo weet niet meer precies..ik iets later op de avond weer naar die videotheek en ja hoor :P ik had 'm ! Wat was ik daar verslaafd aan :):):):)

Aap!

• Dutchess_Nicole
  • Laatst online: 26-10 17:00
Ahhhh..... memories...
Ik heb dat ding ook nog beneden staan, wat heb ik lang op Mario64 zitten kloten joh. vooral in die 'creepy' levels (me is een beetje een schijtluis :o ).
Mahgoed en dan later Zelda:OoT, die vonnik niet zo geweldig, maar MM weel wel, die speel ik nu nog steeds (en ik ken alle lokaties allang uit mijn hoofd natuurlijk :9 )

Geweldig beessie, die N64.
Die komt strax netjes naast mijn Mega Drive te staan in de Hall of Fame :)

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wij spelen de laatste weken ineens weer non-stop Mario Kart met z'n vieren.. ik kan echt niet wachten tot die op de GC uitkomt.
Hij begint trouwens wel oud te worden.. hij crashed tegenwoordig best vaak (ja, daar heb je geen XBox voor nodig!)

• GZ
Op maandag 01 april 2002 23:04 schreef Bigs het volgende:
Wij spelen de laatste weken ineens weer non-stop Mario Kart met z'n vieren.. ik kan echt niet wachten tot die op de GC uitkomt.
Hij begint trouwens wel oud te worden.. hij crashed tegenwoordig best vaak (ja, daar heb je geen XBox voor nodig!)
Nou, dat heeft niets met oud te maken. Bij mij crashte ie "vroeger" ook. En dan heb ik het over ongeveer 4 en een half jaar geleden.

• GZ
Op zondag 31 maart 2002 22:54 schreef --boothill-- het volgende:
OMFG dat weet ik nog echt goed..de dag dat Super Smash Bros uit was...ik naar de winkel overal uitverkocht ik naar de video theek om te huren ... kon nog niet...maar die gast zei: ga eens naar nieuwland (dorp hier inde buurt) ik daar heen...die zei: hm ik ken nog wel iemand die hem voor je heeft...EN ! met korting.. ik blij 110 piekies ipv 125 ofzo weet niet meer precies..ik iets later op de avond weer naar die videotheek en ja hoor :P ik had 'm ! Wat was ik daar verslaafd aan :):):):)
Volgens mij ben jij de eerste die MM geweldig vind en OoT niks aan.

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10 10:09
AAaaahhhh ik herinner het me nog goed :P Voor me verjaardag zou ik een N64 krijgen. Woonde toen in Amerika en een maand na release datum was er nog steeds tekort overal. Me pa en ik hebben heel Phoenix doorgeregen en uiteindelijk 1 gevonden! :D Phoenix is net iets kleiner dan nederland zegmaar |:(

Damn wat was dat vet om Mario 64 te spelen, ik bestond niet meer voor de wereld :D

En dan Mario Kart, dat speel ik nog altijd met me vrienden als we weer eens teveel tussenuren hebben op school(zit ondertussen weer in nederland)

Dan nog WCW vs NWO Revenge! :P Notenkraken roeleert grote tijd :+

En dan goldeneye en perfect dark... teveel om op te noemen eigenlijk!! Uren daarmee gespeeld , nachten doorgespeeld noem het maar op!

Star FOx64 ook echt TE lang gespeeld! uhm uhm heb volgens mij alleen maar goede titels, lang leve SSB :) En bomberman 64 met z'n vieren WOEI! :)

En als laatste(vast nog wel meer) Mario Party voor de N64 n00bs alsnog goed te spelen dus veel fun :7 Ook me N64 gaat de deur niet uit :P

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 19:33 schreef Vagere_Hein het volgende:
Aan Mario Kart 64 heb ik de beste herinneringen. Met zijn vieren battle mode en dan block fort. Wat een goede arena was dat! Ik kijk nu al uit naar de Gamecube versie van MK.
ik hoop dat ze alle oude levels erin laten

• Bigs
  • Niet online
Double Deck is beter vind ik :) En dan Team Battle (2 tegen 2).. weet die computer niks van, maar het maakt het wel leuker :).
En natuurlijk rondjes van minder dan een halve minuut bij wario stadium (2x afsnijden) :D Altijd leuk om dan tegen n00bs te spelen.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op dinsdag 02 april 2002 15:00 schreef Bigs het volgende:
En natuurlijk rondjes van minder dan een halve minuut bij wario stadium (2x afsnijden) :D Altijd leuk om dan tegen n00bs te spelen.
LOL :D Ja dikke pret, 2x over die muur heen hoppen, super rondetijden :D

f.k.a D³

Verwijderd

Mario64 is en blijft cewl. Ben nu ook nog bezig met PaperMario, duur maar errug gaaf 8-)

Mijn gamecube krijgt een plaatsje naast mijn N64.

• Diddle
  • Niet online
Mario Kart 64 :Y)
Tony Hawks Pro Skater 1 :Y)
James Bond 007 Goldeneye :Y)
Diddy Kong Racing :'(
Super Mario 64 :{

• Diddle
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 15:05 schreef D³ het volgende:

[..]

LOL :D Ja dikke pret, 2x over die muur heen hoppen, super rondetijden :D
Herstel, drie keer erover is mogelijk hoor :?
Gewoon na de start al, hoeft niet eens een turbo te hebben of een superstart. Kan met gewone snelheid ook.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op dinsdag 02 april 2002 18:13 schreef 2nd_RJD het volgende:

[..]

Gewoon na de start al, hoeft niet eens een turbo te hebben of een superstart. Kan met gewone snelheid ook.
Mijn record: 2:57:13 :)
Ik bedoel 2x hoppen per ronde over die muur links naast de start, 1x erover en 1x terug :) Kun je rondetijden van luttele seconden halen :D

f.k.a D³

• Diddle
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 18:18 schreef D³ het volgende:

[..]

Ik bedoel 2x hoppen per ronde over die muur links naast de start, 1x erover en 1x terug :) Kun je rondetijden van luttele seconden halen :D
WTF???
Hoe bedoel je terug, dat is mij niet gelukt :?
Waar moet je dan nog een keer springen?
Laten we dit topic even omtoveren tot de N64 FAQ :P

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 18:13 schreef 2nd_RJD het volgende:

[..]

Mijn record: 2:57:13 :)
Juist ja... ik zou dat maar weghalen, want erg indrukwekkend is dat niet. Je kunt er dus namelijk volgens jouw telling 6 keer overheen. Zoek maar eens goed op internet (en daarna ff goed oefenenen he ;))

Wat een geniaal spel is mariokart toch. We spelen het nog bijna elke week met 4 of meer man. Maar eigenlijk alleen nog battles op block-fort. Het is te hopen dat dat veld er weer bijzit als het spel op de GC uitkomt.

Verwijderd

hmmm gelijk ff me emulator met goldeneye geinstalleerd :)
ik ben dus gamen :)

Verwijderd

anders moet je dat bij wario aan uitleggen met pics :D

• Bigs
  • Niet online
Bij Wario Stadium gaat het als volgt het makkelijkst:
Gewoon eerst die 'normale' afsnijding nemen, dan een stukje de baan volgen, meteen na de bocht omkeren en dan op de muur afrijden iets rechts van de finish (op de plaats waar er een kleine knik in de wand zit, bij die rood-witte pijlen). Beetje je sprong goed timen en je vliegt er zo overheen. Let wel op dat je achter de finish land, anders telt ie niet.
En als je teveel naar rechts gaat land je boven op de muur. Lichte ventjes werken het best.
Hij is lastig, maar hij is mogelijk. Als ik hem doe ben ik nu in ieder geval altijd eerder binnen dan de mensen die maar 1 keer afsnijden (wel vaak proberen).

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Zo deed ik hem:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2004311927

f.k.a D³

Verwijderd

precies, en als je met vrienden speelt rijd je ook nog ff achteruit over de finish en voila, punten zijn binnen. (je hebt alleen wel steeds midner vrienden :) )

• morbid
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:09

morbid

<--

Ik heb zelf een N64 gehad, maar ik vondt hem gewoon tegenvallen. de spellen die ik heb / had zijn: wave race, mario kart, en zelda.. deze spellen heb ik niet lang uit kunnen houden, het was niet zo tof als het origineel. Het zag er allemaal vooral in het begin mooi uit.

Persoonlijk denk ik dat ik niet objectief ben, omdat het eigenlijk ook komt omdat ik gewoon vanaf de n64 tijd zowieso minder spellen speel. (hoewel. psx is wel gaaf).

-->

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-10 22:14
Conker rulezzzz !!!

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 15:41 schreef GolbeZeromus het volgende:Iemand berichtte hierboven ook over WipeOut64. Dit spel kan IMO echt niet tippen aan FZeroX. De laatstgenoemde heeft gewoon een veel betere gameplay. Daarnaast is WO64 zo traag als dikke stront.
Als iemand een spel betiteld als dikke stront zou ik toch wel verwachten dat ze het goed hebben getest. Maar ik vermoed dat dit niet het geval is bij jou.

WO64 is in de eerste klasse (league, whatever) inderdaad sloom. In de latere klasses is het al een stuk sneller, en in de laatste klasse is het zo snel dat ik bij een flauwe bocht er al snel uitvlieg als ik de baan niet ken.

Traag als dikke stront is dus dikke bullshit. Ik adviseer dat je een spel eerst fatsoenlijk speelt voordat je het beoordeeld.

Ik vind F zero weinig aan door het gebrek aan wapens. Ik heb het wel en speel het af en toe, maar ja.... ik mis in dat spel gewoon de mogelijkheid om iemand met raketten onderuit te schoffelen.

Verwijderd

Ik heb ook nog een Nintendo 64. :) Inderdaad wel jammer dat het feest ophoudt voor de Nintendo 64, maar zeker goede titels vondt ik:

- The Legend of Zelda: Ocarina of Time
- Tony Hawk's Pro Skater 2
- Mario 64
- Perfect Dark

Toch heel wat leuke uren gehad op de nintendo 64. *D

Verwijderd

Niks mis mee toch de n64 mun broertje heeft er 1 :P en ik heb er nog steeds veel plezier van. Vooral bij lego racers dat roeleert hard

Verwijderd

Ik heb zelf nooit een N64 gehad :X maar ik heb er ooit wel een gehuurd met Z:OOT erbij.
1 complete week niet gewerkt (Ik was ziek *D) en geen zonlicht gezien maar het spel wel uitgespeeld en nog aardig wat v/d extra questjes voltooid
Later nog een keer gehuurd met MK (briljant) en keer met Turok en South Park :r :r

Ooit ook nog eens M64 geemuleerd op mijn computer, damm wat een coole game was dat.

Hmm Ik had er toch een moeten kopen |:(

Verwijderd

Hmm Ik had er toch een moeten kopen |:(
Gewoon een keer één kopen, zodra de NGC er is kost de N64 toch bijna niks meer. :)

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 08:26
Zijn er mensen die weten waar (liefst Zuid Holland) ik nog Gewoon in een winkel) N64 games kan kopen voor een schappelijk prijsje. Ik zag Zelda OoT liggen voor 59,-- bij de gamehsop in Den Haag, maar dat ga ik er dus niet voor lappen. Ik zoek de Zelda's en SMK

Alvast bedankt

misschien heeft iemand de gamez zelf wel te koop?!

Verwijderd

idd Ocarina of Time heeft een ongeevenaarde sfeer. Dat gezicht van die Link als ie zo'n melodietje ging spelen op de Ocarina.

Blast Corps was trouwens ook ultiem :D

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Op maandag 08 juli 2002 12:15 schreef Miramar2002 het volgende:
idd Ocarina of Time heeft een ongeevenaarde sfeer. Dat gezicht van die Link als ie zo'n melodietje ging spelen op de Ocarina.

Blast Corps was trouwens ook ultiem :D
krijg meestal kippenvel als ik die melodietjes luister (op midi) :X

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

Me too

c links, c rechts, c beneden, c links, c rechts, c beneden.

• Warfare
Klopt, ik heb hem wel op een emu gespeeld, maar de ervaring is toch wel mooier als je hem gewoon op je tv speelt, met een catridge in je apparaat.

Ben toch wel desperate. Ik heb maar gebruik gemaakt van de N64 aanbieding bij Bart Smit (voor } 50 euro incl. Mario64. Leek me wel een aardige deal. Nu alleen nog fatsoenlijke games verzamelen. In grote getalen zijn ze alleen niet meer te krijgen.

tips altijd welkom :9

Verwijderd

Replay Videogames. In Eindhoven zit er 1, woon er redelijk dicht bij. In andere steden ook. Kijk anders ff op www.replay.nl

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-10 20:38
Voor de mensen die CBFD ( Conker's bad Fur day ) te duur vonden nu voor maar 30 euro bij de Intertoy's ook paper mario enz nog enkele andere spellen voor 30 euro :) Ik heb mijn CBFD in valkenswaard gehaald ( daar waren de winkels afgelopen maandag eerder open als in eindhoven in de stad :) )

Replay heeft inderdaad ook nog wel n64 spellen en www.gameland-helmond.nl ook nog.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Warfare
Bedankt heren. Ik ga het ff checken.
Valt niet mee allemaal.
Straks ff naar Amsterdam. Aan het eind van de A2 schijnt ook een goed (en vooral) goedkoop zaakje te zitten.
Ik ga het wel ff checken voor jullie :D

• harley
kijk anders alsnog eens ff op gameland-helmond.nl

Banjo Kazooie
€ 24,95

Banjo Tooie
€ 24,95

Command & Conquer
€ 19,95

Excitebike 64
€ 19,95

Kirby 64: The Crystal Shards
€ 24,95

Lylat Wars
€ 19,95

Mario Golf
€ 24,95

Mario Kart 64
€ 29,95

Mario Tennis
€ 24,95

Mario Party 3
€ 24,95

Mickey's Speedway
€ 24,95

Paper Mario
€ 19,95

Super Smash Bros
€ 29,95

Zelda: Majora's Mask
€ 24,95

Zelda: Ocarina Of Time
€ 24,95

Pokemon Puzzle League
€ 19,95

Pokemon Snap
€ 19,95

Pokemon Stadium
€ 24,95

Pokemon Stadium 2
€ 24,95

Accesoires :

Controller Pak
€ 12,95

Expansion Pak (4MB)
€ 12,95

RF-Switch + Modulator
€ 12,95

Rumble Pak
€ 12,95

Transfer Pak
€ 12,95

Ik ga zelf volgende week ook ff langs heb al enkele spellen alsnog apart laten leggen welke ik nog niet had zoals mario kart en banjoo tooie

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Walkman
  • Niet online
Zijn er ook nog ergens goede deals wat betreft een N64 zelf? Als die games nu zo goedkoop zijn lijkt het me ook wel interessant er eentje aan te schaffen...

• harley
89,95 voor n64 + Mario64 is niks speciaals heb ze al goedkoper nieuwd gezien maar als je je n64 nog een laatste verwenbeurt wil geven ;) is dit je kans :)
kun je nog ff vooruit tot de echte goeie gc spellen komen :)

• blakez
  • Laatst online: 13-10 15:33
Op maandag 08 juli 2002 16:47 schreef harley het volgende:

.....
'k Kan aan mij liggen hoor, maar wanneer ik op die site kijk en ik kijk bij de prijzen van de N64 games, dan kosten de meeste toch gewoon rond de 50 euro.. :? er staan er enkele van 20 euro bij, maar dat zijn 2de hands spellen..

Of zit ik bij een geheel verkeerde prijslijst te kijken ofzo.. |:(

Verwijderd

Ik heb een N64 + Mario 64 + 1 extra controller + mem card + Mario Kart 64 voor 110,- euro in totaal gehaald. Helemaal nieuw!

bij verschillende shops gekeken... N64+mario voor 50 euro bijde FRS! :D

• harley
Ja als je op de beginpaghina komt staat er bij het hoofstukje nieuws de nintendo aanbiedingen.

http://www.gameland-helmond.nl/webshop/nieuws.php?id=50 is de rechtreekse link :)

• Walkman
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 16:57 schreef Demolition-Man het volgende:

bij verschillende shops gekeken... N64+mario voor 50 euro bijde FRS! :D
Heb net even online gekeken, maar daar is ie 'tijdelijk niet leverbaar' :(

Verwijderd

gameland is idd goed en ze hebben kwaliteit
en reviews bij de gba games ;)

maar ontopic
de prijzen zijn idd lekker omlaag gegaan
voor mij misschien een reden om alsnog een n64 aan te schaffen

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 12:43 schreef Nivion het volgende:

[..]

Gewoon een keer één kopen, zodra de NGC er is kost de N64 toch bijna niks meer. :)
Ondertussen heb ik er 1 :Y)
en heb zaterdag ff Paper Mario,Donkey Kong en Banjo-Kazooie gekocht dus mijn lol kan voorlopig niet op :)
wat een briljant apperaatje :)

• GZ
Ik ga ook wel even Paper Mario kopen. weet iemand of kirby 64 leuk is, want ik heb nog nooit een Kirby spel gespeeld.

De rest heb ik als Nintendo fanaat natuurlijk allang :Y). Alleen voor wat meer geld. :(

Nu de N64 zo goedkoop is wil ineens iedereen hem hebben. Lijkt wel een beetje op de DC, alleen die ging wat korter mee.

• Warfare
Ik bedoel, zeg nou zelf. M64 heeft gewoon goeie games, maar werd altijd overschaduwd door de psx. Misschien nu de tijd, om gewoon de N64 aan te schaffen. Alleen winkels krijgen geen games meer binnen. Dus alleen vaak online nog te bestellen. Dat is wel jammer.

Oja, voor iemand die de games al heeft, wat zijn (naast zelda) nou echt goede titels. Vrolijke (nintendo) games. Ik hoor mensen over banjo tooie (ofzo). Is dat wat?! Wat kunnen jullie mij aanbevelen.

Oja, ik hoef geen vecht of schietspelletjes, want die speel ik wel op mijn pc of ps2. Misschien iets a la spyro ofzo?!

Bedankt heren.

Misschien iemand nog iets in de aanbieding?!

Verwijderd

Banjo Kazooie en Banjo Tooie zijn allebei heel leuk. Conkers Bad Fur Day is ook zwaar humor. Mario Kart heb ik ook veel plezier aan beleefd. Dusz trek je eigen conclusies.

Net ff zitten i-netten. Kijk ff op www.bartsmit.com robotron 64 voor € 7,50, Mario 64 + Memory card € 7,50

• Walkman
  • Niet online
Heb nu 5 Bart smits gebeld en ik weet niet hoe veel Free record shops, maar geen van die winkels heeft die nintendo 64 voor 50 euro meer :( ...waar oh waar kan ik 'm nog voor die prijs nieuw aanschaffen :?

• Warfare
Op dinsdag 09 juli 2002 10:27 schreef Walkman het volgende:
Heb nu 5 Bart smits gebeld en ik weet niet hoe veel Free record shops, maar geen van die winkels heeft die nintendo 64 voor 50 euro meer :( ...waar oh waar kan ik 'm nog voor die prijs nieuw aanschaffen :?
Online bestellen bij Bart Smit.

Oja, dit kreeg ik zojuist van Replay:

We hebben nog wel Zelda games liggen.
Zelda O.o.T gebruikt 29,95
Zelda M.M. nieuw 81,95

Let wel bij bestellingen onder de 50 Euro wordt € 7,50 verzendkosten in
rekening gebracht.

Als je iets wilt hebben laat het dan zo snel mogelijk weten want we hebben
maar 1 exemplaar van de titels liggen.

Groetjes,
Replay Videogames

Nouja, schandalig duur dus

:'(

• Walkman
  • Niet online
Ik zou het heel graag online bij Bart smit willen bestellen, maar helaas staat de console er zelf niet meer op :'( :

'Helaas, momenteel zijn er geen artikelen op voorraad in de categorie Hardware.'

:(

• Warfare
Op dinsdag 09 juli 2002 11:09 schreef Walkman het volgende:
Ik zou het heel graag online bij Bart smit willen bestellen, maar helaas staat de console er zelf niet meer op :'( :

'Helaas, momenteel zijn er geen artikelen op voorraad in de categorie Hardware.'

:(
Da's wel irri...

[klier-modus]
Datum 05-07-2002
Status Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode Rembours

Productnaam Prijs Aantal Totaal
N64 Controldeck Met Mario 64 € 50,00
1 € 50,00

Verzendkosten € 2,50

Totaal van deze order € 52,50

Totaal van al uw orders: € 50,00

[/klier modus]
:P

• Walkman
  • Niet online
Heel leuk....jammer hoor...dan wordt het helaas geen N64 naast m'n dreamcast....

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 16:47 schreef harley het volgende:
Kun je ook online bestellen? Of moet je daarvoor een login hebben?

• Warfare
Je moet ff een account aanmaken maar dat is gratis.

• Warfare
Ik heb gisteren mijn N64 binnengekregen. Je kon wel duidelijk zien dat het een van de laatste uit het magazijn was. Doos kapot enzo. Maar de inhoud was nog goed :P

Maar ehh, ik vind het beeld zo hoekig. Ook de tekst is errug priegelig. Is er een soort van converter (voor een zacht prijsje) om het beeld een beetje op te calafateren?!

Ik hoor het wel en bedankt voor jullie reacties.

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 12:23 schreef Warfare het volgende:
Ik heb gisteren mijn N64 binnengekregen. Je kon wel duidelijk zien dat het een van de laatste uit het magazijn was. Doos kapot enzo. Maar de inhoud was nog goed :P

Maar ehh, ik vind het beeld zo hoekig. Ook de tekst is errug priegelig. Is er een soort van converter (voor een zacht prijsje) om het beeld een beetje op te calafateren?!

Ik hoor het wel en bedankt voor jullie reacties.
Je kan een scart kabel kopen om het beeld wat mooier te maken, ik geloof dat een GameCube RGB kabel ook werkt maar dat weet ik niet zeker, moet je ff in de winkel vragen :)

• harley
je kunt evt de uitbreiding kopen om het beeld ietsjes mooier en vloeiender eruit te laten zien maar veel helpt het niet hoor.

weet iemand nog controller te koop gisteren is de 2e van 3 overleden :( en dat is klote

Pagina: 1 2 Laatste