myself: Als je de foutmelding krijgt dat je niet genoeg geheugen hebt, moet je de grootte van je swapfile vergrootten. Staat ergens in de faq op de website van ds.
Ow, "gehaktbal", ik las net dat je voldoende virtueel geheugen vrij hebt (dus aan mijn antwoord had je niet veel). Is je probleem al opgelost?
Op donderdag 25 april 2002 23:17 schreef Kris het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje vanmiddag gehad :-)
Als het goed is heb je een paars flesje, laat de charakter met het flesje naar het altaar lopen (rechterkant in het midden). Zodra de persoon het altaar raakt wordt het flesje automatisch geplaatst.
Er gebeurt helemaal niets. Tenzij ik het verkeerde altaar heb

Ik loop naar zo'n lijkenkist toe. Met twee van die standbeeldtjes er op. Wat ik er ook doe, er rondjes op lopen, er op klikken, beeldje (of flesje, whatever) op de grond gooien, noem maar op, er gebeurt helemaal niets. En de persoon die mij de quest heeft gegeven is ook weg, alleen een bloedvlekje ligt er nog.
Dus zit ik bij het verkeerde altaar, of wil er een of andere trigger niet af gaan?
Wat vinden jullie overigens van de ranged attack vijanden? Ik vind ze eigenlijk een beetje te sterk zijn vergeleken de melee vijanden. En ze gedragen zich een stuk inteligenter. Gelukkig dat ze nog niet slim genoeg zijn om van doelwit te wisselen, zodat je met 1 ventje rondjes kan gaan lopen terwijl de rest van je party er op inhakt. Die laatste optie hadden ze er overigens makkelijk in kunnen bakken door d.m.v. een timertje te kijken of een vijand in x seconden wel schade heeft gedaan bij z'n huidige doelwit en in het geval van niet het volgende dichtsbijzijnde doelwit opzoeken.